Ja minder data-overdracht ofzo.quote:
Geen gevoel voor design hebbenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:48 schreef Fok-it het volgende:
Je daar druk over makenvind het er wel strakker uitzien
Nazi's en moslims waren anders goede vrienden tijdens de tweede wereldoorlog. Was zelfs een SS-divisie dat geheel uit moslims bestond.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:40 schreef JanCees het volgende:
Dat plaatje van die bom op Mekka trouwensvieze anti islam propaganda, voorheen gezien bij de nazi's
LB dat is echt onzinquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja minder data-overdracht ofzo.
Er is een topic die in fb staat hoor
Je snapt mij heus welquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nazi's en moslims waren anders goede vrienden tijdens de tweede wereldoorlog. Was zelfs een SS-divisie dat geheel uit moslims bestond.
Nazi's en christenen ook de beste matties. Kutchristenen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nazi's en moslims waren anders goede vrienden tijdens de tweede wereldoorlog. Was zelfs een SS-divisie dat geheel uit moslims bestond.
Ik quote maar dingen jaquote:
Ik welquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:50 schreef Toto69 het volgende:
Ik zit mobiel en kom dm.fok.nl niet in![]()
![]()
Klagen meer mensen over. Sinds de nieuwe frontpage ligt FOK! om de dag plat door DDOS-aanvallen, is de Sherlock stuk, kun je niet meer naar dm.fok.nlquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:50 schreef Toto69 het volgende:
Ik zit mobiel en kom dm.fok.nl niet in![]()
![]()
Als je ook maar iets met webdesign qua content of typografie gedaan hebt weet je dat witregels heilig zijnquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Geen gevoel voor design hebben
Je hoeft jezelf ook niet groot te houden ofzo he, het is heel normaal om de eerste tijd te zeiken en niet stabiel te zijnquote:
Gelukkig ben je niet bekend met ironie, anders zou je je doodschamen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:52 schreef JanCees het volgende:
Geert Wilders is de nieuwe Adolf Hitler en als je dat niet ziet is je moer een hoer
ziet er echt niet uitquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:48 schreef Fok-it het volgende:
Je daar druk over makenvind het er wel strakker uitzien
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:52 schreef JanCees het volgende:
Geert Wilders is de nieuwe Adolf Hitler en als je dat niet ziet is je moer een hoer
Gisteren was echt van fuck this naar janken. Nu is het een stabiele vorm van onbegrip en depressieve verschijnselen ofzoquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hoeft jezelf ook niet groot te houden ofzo he, het is heel normaal om de eerste tijd te zeiken en niet stabiel te zijnmaakt ons echt niet uit
Watskebeurt?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gisteren was echt van fuck this naar janken. Nu is het een stabiele vorm van onbegrip en depressieve verschijnselen ofzo
Prima zaak dat hij weer wordt bekeken door het OM thoughquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig ben je niet bekend met ironie, anders zou je je doodschamen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |