SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
Daar zaten m`n neef en nicht geloof ik ookquote:
Hoer opquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:06 schreef Typisch het volgende:
arkiet zijn moeder
dm wietparkiet voor meer informatie
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar zaten m`n neef en nicht geloof ik ook
Jaquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die zijn ouder dan jij neem ik aan? Dan ken ik ze niet.
Even vloeiend 6 talen spreken , mooi manquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:08 schreef Typisch het volgende:
Timmermans nu bij Pauw trouwens, prima gozer.
Politicus die tenminste wel wat kan. Zijn er niet zoveel van.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Even vloeiend 6 talen spreken , mooi man
Die sollicitatie.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:08 schreef Typisch het volgende:
Timmermans nu bij Pauw trouwens, prima gozer.
Is toch een beter uithangbord dan Ruttequote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Politicus die tenminste wel wat kan. Zijn er niet zoveel van.
Jawel, maar ik vind Rutte ook een prima vent. Kan altijd beter, maar kan ook vele malen erger.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is toch een beter uithangbord dan Rutte
Dat sowieso. Ik vind hem wel wat meer uitstraling en charisma hebben gekregen op de een of andere manier na die vliegramp.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jawel, maar ik vind Rutte ook een prima vent. Kan altijd beter, maar kan ook vele malen erger.
als america die "islamschoffies" ze dan nog niet genuked hebbenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:15 schreef Typisch het volgende:
Geertje zal IS wel flink gaan gebruiken straks in 2017.
dat gaat niet gebeurenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als america die "islamschoffies" ze dan nog niet genuked hebben
je weet maar nooitquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:21 schreef Typisch het volgende:
als america die "islamschoffies" ze dan nog niet genuked hebben
dat gaat niet gebeuren
Sowieso omdat niet alleen Syrie of Irak geraakt zal worden.quote:
hm makes sensequote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:32 schreef Typisch het volgende:
Te dichtbij Turkije, de Saudi's en Rusland.
En Iran. Denk dat ze hun kernprogramma wel wat willen opschroeven als Amerika bommen gaat gooien.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Te dichtbij Turkije, de Saudi's en Rusland.
Radiatie en afvalstoffen in de lucht wel.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hm makes sense
maar zoveel bereik heeft een nuke toch niet?
Ohquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Radiatie en afvalstoffen in de lucht wel.
What about it?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Oh
maar hoe zit dat dan met Hiroshima
Hoeft niet nee, maar er zijn al sinds de jaren 90 bombardementen daar. Het beestje heeft een andere naam en krijgt wat meer media aandacht en is misschien iets machtiger dan eerst, maar de situatie is daar weinig anders dan een paar jaar terug.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hm makes sense
maar zoveel bereik heeft een nuke toch niet?
Haha, ja maar Iran is niet iets waar de VS rekening mee gaat houden.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En Iran. Denk dat ze hun kernprogramma wel wat willen opschroeven als Amerika bommen gaat gooien.
De Fat Man die op Nagasaki was gegooid had 21 kiloton in de bom. De grootste nuke ooit had 50 miljoen ton. Ze zijn gewoon nu veel sterker.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Oh
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
daar is een atoombom opgegaan
dat is toch een soort nuke?
Klopt.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
daar is een atoombom opgegaan
dat is toch een soort nuke?
Dat is gewoon Pearl Harbor geweest als voornaamste oorzaak.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Oh
Is het niet zo dat mensen nog steeds gevolgen merken van die atoombommen?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
De Fat Man die op Nagasaki was gegooid had 21 kiloton in de bom. De grootste nuke ooit had 50 miljoen ton. Ze zijn gewoon nu veel sterker.
Jawel.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is het niet zo dat mensen nog steeds gevolgen merken van die atoombommen?
Net als in Tsjernobyl?
ohquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
De Fat Man die op Nagasaki was gegooid had 21 kiloton in de bom. De grootste nuke ooit had 50 miljoen ton. Ze zijn gewoon nu veel sterker.
Yup, 't zelfde als Agent Orange in Vietnam.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is het niet zo dat mensen nog steeds gevolgen merken van die atoombommen?
Net als in Tsjernobyl?
Wanneer gaan wij op de barricades?quote:
Barricades? Nieuwe 9/11 voorbereiden ditdat.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij op de barricades?
dm in geval van aivdquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Barricades? Nieuwe 9/11 voorbereiden ditdat.
Potential Threat Spottedquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Barricades? Nieuwe 9/11 voorbereiden ditdat.
Deel 1 ook. Wordt je toch niet vrolijk van van zulke filmsquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:46 schreef Elan het volgende:
300 deel II is echt een konkofilm zeg nondejuu
Deel 1 heb ik jaren geleden in de bios gezien was (toen) wel tof, maar dit is allemaal zo nepen voorspelbaar zelfs superman gaat eerder dood dan die gastenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Deel 1 ook. Wordt je toch niet vrolijk van van zulke films
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |