SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
Daar zaten m`n neef en nicht geloof ik ookquote:
Hoer opquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:06 schreef Typisch het volgende:
arkiet zijn moeder
dm wietparkiet voor meer informatie
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar zaten m`n neef en nicht geloof ik ook
Jaquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die zijn ouder dan jij neem ik aan? Dan ken ik ze niet.
Even vloeiend 6 talen spreken , mooi manquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:08 schreef Typisch het volgende:
Timmermans nu bij Pauw trouwens, prima gozer.
Politicus die tenminste wel wat kan. Zijn er niet zoveel van.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Even vloeiend 6 talen spreken , mooi man
Die sollicitatie.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:08 schreef Typisch het volgende:
Timmermans nu bij Pauw trouwens, prima gozer.
Is toch een beter uithangbord dan Ruttequote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Politicus die tenminste wel wat kan. Zijn er niet zoveel van.
Jawel, maar ik vind Rutte ook een prima vent. Kan altijd beter, maar kan ook vele malen erger.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is toch een beter uithangbord dan Rutte
Dat sowieso. Ik vind hem wel wat meer uitstraling en charisma hebben gekregen op de een of andere manier na die vliegramp.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jawel, maar ik vind Rutte ook een prima vent. Kan altijd beter, maar kan ook vele malen erger.
als america die "islamschoffies" ze dan nog niet genuked hebbenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:15 schreef Typisch het volgende:
Geertje zal IS wel flink gaan gebruiken straks in 2017.
dat gaat niet gebeurenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als america die "islamschoffies" ze dan nog niet genuked hebben
je weet maar nooitquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:21 schreef Typisch het volgende:
als america die "islamschoffies" ze dan nog niet genuked hebben
dat gaat niet gebeuren
Sowieso omdat niet alleen Syrie of Irak geraakt zal worden.quote:
hm makes sensequote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:32 schreef Typisch het volgende:
Te dichtbij Turkije, de Saudi's en Rusland.
En Iran. Denk dat ze hun kernprogramma wel wat willen opschroeven als Amerika bommen gaat gooien.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Te dichtbij Turkije, de Saudi's en Rusland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |