Met je studentenov reizen naar een bioscoop met imax.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 02:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik baal wel een beetje dat er hier geen imax is, dus in dat opzicht ben ik wel een beetje jelly op jou.
Amersfoort bijvoorbeeldquote:Op donderdag 9 oktober 2014 02:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Met je studentenov reizen naar een bioscoop met imax.
Is dit nu de tweede of de derde keer?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:18 schreef supersof het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)n-discriminatie.html
jaaaaaa!!!!! hopelijk vervolgen ze hem ook gewoon
tweede tochquote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is dit nu de tweede of de derde keer?
Ik twijfel dus. Nouja, loopt wel weer met een sisser afquote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 01:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh ik heb geen gold... En ik koop ook zelden wat.
Oh.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 01:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niet iemand die je voor #TeamEss kan strikken dus
Neequote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik twijfel dus. Nouja, loopt wel weer met een sisser af
anders schiet iemand hem wel neerquote:
Ik hoop wel dat het een blanke christen is uit een stadje als Zutphen ofzo, want anders krijgt ie nog gelijk ook.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:36 schreef supersof het volgende:
[..]
anders schiet iemand hem wel neer
Huhquote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:37 schreef supersof het volgende:
sinds wanneer zijn de quotes veranderd
quote:
Ik zie niks andersquote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:37 schreef supersof het volgende:
eerst was het met enters tussen de code en [..]quote:
Welke verandering?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:37 schreef supersof het volgende:
Oh nou dat valt mij niet opquote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:38 schreef supersof het volgende:
[..]
eerst was het met enters tussen de code en [..]
nu zit dat aan elkaar
Ohja nu je het zegtquote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:38 schreef supersof het volgende:
[..]
eerst was het met enters tussen de code en [..]
nu zit dat aan elkaar
mij wel, heb oog voor detailquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |