SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2014 15:33:43 ]
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een raar vrouwmens in de OP. Wel goede flaporen daarentegen.
Mwa. Hij woont al aan de kust. Een beetje lullig om het nageslacht genetisch gezien te belasten met nog grotere oren met al die wind.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:29 schreef Geo4kant het volgende:
We kunnen haar wel koppelen aan iemand ..
zal ik anders een foto van El Snorro Loco in de OP zetten?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Kaneel's smaak.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:28 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa. Hij woont al aan de kust. Een beetje lullig om het nageslacht genetisch gezien te belasten met nog grotere oren met al die wind.
De gemiddelde man in deze SC houdt sowieso niet echt van uhm rondingen gezien alle vrouwen die als 15 jarige door kunnen.quote:
uuuuh doe dat.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zal ik anders een foto van El Snorro Loco in de OP zetten?
kijk opquote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De gemiddelde man in deze SC houdt sowieso niet echt van uhm rondingen gezien alle vrouwen die als 15 jarige door kunnen.
[..]
uuuuh doe dat.
dankjequote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hallo hier spreek LR. Wat een beeldig plaatje WP.
Ik hou niet van borsten en billen. Affreus.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De gemiddelde man in deze SC houdt sowieso niet echt van uhm rondingen gezien alle vrouwen die als 15 jarige door kunnen.
En jij LR? Houd jij van rondingen?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
uuuuh doe dat.
Ik hou er wel van. Maar niet in te grote matequote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hou niet van borsten en billen. Affreus.
Zou dat zich ook in Woensel afspelen?quote:
Binnen proporties maar ik kan er wel van 'genieten' en mijn voorkeur gaat toch ook wel uit naar vrouwen die er met zekerheid meerderjarig uitzien. En dat is geen ethisch iets maar een voorkeurquote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Binnen proporties maar ik kan er wel van 'genieten' en mijn voorkeur gaat toch ook wel uit naar vrouwen die er meerderjarig uitzien.
jaquote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou dat zich ook in Woensel afspelen?
Opgelichtquote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb mezelf getrakteerd op een broodje van de Turk. Ik weet niet meer hoe het heet, maar er zat kaas, salami en "worst" op. Er zou ook saus op zitten, maar die heb ik niet gevonden.
Al met al een teleurstellende ervaring.
Tijd voor Rob Geusquote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb mezelf getrakteerd op een broodje van de Turk. Ik weet niet meer hoe het heet, maar er zat kaas, salami en "worst" op. Er zou ook saus op zitten, maar die heb ik niet gevonden.
Ik zag hem, maar mijn reactie zou hetzelfde zijn. Misschien een extraquote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zag je die nuance in de edit. Ik ben vandaag in zo'n aardige bui
Morgen gewoon weer gezondleef dus.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat heb je vandaag al op?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:47 schreef wietparkiet het volgende:
gewoon wp leef
zuipen blowen en ongezond eten
Ik heb een bord nasi op met 2 glazen water.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:47 schreef Fok-it het volgende:
Tot nu toe alleen nog maar 2 boterhammen met smeerkaas.
Jij zuipt toch weinig? Ik had mij echt voorgenomen te gaan hardlopen. Schoenen gekocht, mij er geestelijk om ingesteld...quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:47 schreef wietparkiet het volgende:
gewoon wp leef
zuipen blowen en ongezond eten
2 keer warm eten?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb een bord nasi op met 2 glazen water.
Goed plan.quote:
Ja. Ik heb bijna allemaal gezonde dingen in huis nu.quote:
Dan zou ik teveel m`n brood missen als ik in de middag ook warm at denk ik.quote:
Vind je brood echt zo lekker dan?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan zou ik teveel m`n brood missen als ik in de middag ook warm at denk ik.
Jaquote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vind je brood echt zo lekker dan?
nog niksquote:
jaquote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij zuipt toch weinig? Ik had mij echt voorgenomen te gaan hardlopen. Schoenen gekocht, mij er geestelijk om ingesteld...
Maar die bult op mijn scheenbeen trekt niet meer weg waarom ik niet kan rennen
En?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ben gisteravond wel bij mijn vader een biertje gaan doen
doe ik normaal nooit eigenlijk
Coolquote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
beetje gepraat, beetje oldtimers gekeken en beetje ac/dc geluisterd
en tegen mijn broertje gezegd dat hij zich moest scheren en als hij dat niet deed ik hem naar syrie zou sturen voor jihad.quote:
Junkquote:
Waarom niet Arnhem?quote:
Laat hem lekkerquote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
en tegen mijn broertje gezegd dat hij zich moest scheren en als hij dat niet deed ik hem naar syrie zou sturen voor jihad.
moest mijn vader wel om lachen
Bijna drie weken geleden hoor.quote:
Oh Heppie zei wat andersquote:
Dan kan hij niet tellen.quote:
ohquote:
hij probeerde vorige week mijn baard in de fik te zetten met een aanstekerquote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Laat hem lekkeraccepteer hem zoals hij is.
Daar twijfel ik sowieso aan als hij 13 wentelteefjes schijnt te etenquote:
Dat was een grap. Tegen mij zei hij 5.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar twijfel ik sowieso aan als hij 13 wentelteefjes schijnt te eten
Stinkerdquote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat was een grap. Tegen mij zei hij 5.
Jammer.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh
ik kan sowieso niet want dan ben ik blut
[..]
hij probeerde vorige week mijn baard in de fik te zetten met een aansteker
Ben je Joods?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:03 schreef wietparkiet het volgende:
ben gister begonnen in The book of Enoch
Waarom lees je het dan?quote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hij probeerde vorige week mijn baard in de fik te zetten met een aansteker
Omdat ik het interessant vindquote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom lees je het dan?
Christen zou trouwens ook nog kunnen, maar je gaf aan alleen dik te zijn, dus tsja.
ik heb hem geschorenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]haha teringjong, dat stinkt ook enorm.
Pics van je baard
Oké. Was ook een vraag uit nieuwsgierigheid.quote:
nee had ik waarschijnlijk brandwonden op mijn gezichtquote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Anders stuurde je moeder je naar syrie?
Maar is wel interessant om te lezenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké. Was ook een vraag uit nieuwsgierigheid.
Zijn op zich wel boeiende verhalen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Maar is wel interessant om te lezen
200 engelen hebben vrouwen zwanger gemaakt en daar ontstaan dan reuzen uit
Noorste mythologiequote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Zijn op zich wel boeiende verhalen.Maar ik vind zelf Griekse mythologie leuker.
Een soort Harry Potter-spin off met Hagrid in de hoofdrol dusquote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja alleen heet het het boek van Enoch en is Enoch de zevende nakomeling van Adamquote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een soort Harry Potter-spin off met Hagrid in de hoofdrol dus
Wel een stuk beknopter dan de Griekse aangezien ze toentertijd vrij weinig schreven in die cultuur. Al zijn de saga's en de mythologie wat wel bekend is wel erg tof.quote:
Ook erg tof.quote:
Het eerste woord dan in me op komt is Annunaki.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nephilim zijn de reuzenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het eerste woord dan in me op komt is Annunaki.
Waren dat die reuzen?
Je weet direct waar het begrip 'Nephalem' uit Diablo vandaan komtquote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nephilim zijn de reuzen
Annunaki is van een hele ander religietak
hee je had haar aan mij beloofdquote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:34 schreef wietparkiet het volgende:
Vriendje van mijn zusje had een kattenspeeltje meegenomen uit 'Merica
witje is nu al verliefd
Nephilim komt me ook bekend voor ja. Heb een cd ergens, Fields of the Nephilim. Lang geleden dat ik over dit soort dingen heb gelezen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nephilim zijn de reuzen
Annunaki is van een hele ander religietak
Fields of the Nephilim is ook een band. Een band die toevallig ook op Roadburn staat.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nephilim komt me ook bekend voor ja. Heb een cd ergens, Fields of the Nephilim. Lang geleden dat ik over dit soort dingen heb gelezen.
Vind het wel interessantquote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nephilim komt me ook bekend voor ja. Heb een cd ergens, Fields of the Nephilim. Lang geleden dat ik over dit soort dingen heb gelezen.
te laatquote:
Ik speel geen diabloquote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je weet direct waar het begrip 'Nephalem' uit Diablo vandaan komt
Dan was het nog de pijn waard.quote:
Het is de CD uit 1988, genaamd The Nephilim. Met de hitsingle Moonchild.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fields of the Nephilim is ook een band. Een band die toevallig ook op Roadburn staat.
#LRfeitjes.
Gelukkig weet Hep daar wel raad mee.quote:
Iedere SC waar ik kijk gaat het iedere keer weer over seks. :$quote:
Of in DIGquote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedere SC waar ik kijk gaat het iedere keer weer over seks. :$
Ik ga maar in CUL posten denk ik.
Komt door jouw aanwezigheid. Verder ging het de hele dag al over wat anders.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedere SC waar ik kijk gaat het iedere keer weer over seks. :$
Ik ga maar in CUL posten denk ik.
Bedankt dat je met me meedenkt WP.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Of in DIG
daar zitten alleen maar gefrustreerde nerds
Dat lijkt mij sterk, ik ben een non-seksuele entiteit.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Komt door jouw aanwezigheid. Verder ging het de hele dag al over wat anders.
Men voelt de behoefte om te compenseren.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bedankt dat je met me meedenkt WP.
Hier het muziekje dat ik nu luister.
[..]
Dat lijkt mij sterk, ik ben een non-seksuele entiteit.
Oh. Het ging ook echt om die bandquote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm, dat zou kunnen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Men voelt de behoefte om te compenseren.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Het ging ook echt om die band. Zoals ik al zei. Als je ze wil zien...
Heb de cd al jaren, maar luister het niet vaak. Ben niet vaak in de stemming voor gothic. Ben die fase een beetje ontgroeid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ben gothic beetje ontgroeidquote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Op meets valt die praat wel mee, heb ik gemerkt.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, dat zou kunnen.
Dat wordt dan wat op je verjaardag als CM en ik er zijn. Non-stop sekspraat dus.
[..]
Heb de cd al jaren, maar luister het niet vaak. Ben niet vaak in de stemming voor gothic. Ben die fase een beetje ontgroeid.
We all are. Hoe gaat het met u?quote:
Mag het wel hopen jaquote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Op meets valt die praat wel mee, heb ik gemerkt.
jaaaaaaaquote:
nog niet, moet ik nog steeds doenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:02 schreef wietparkiet het volgende:
va heb je het grote gedoe 2 al geluisterd?
ja wel goed nu, straks naar de film. Met jou?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We all are. Hoe gaat het met u?
Vinkgorquote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nog niet, moet ik nog steeds doen
Veel plezierquote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:03 schreef supersof het volgende:
[..]
ja wel goed nu, straks naar de film. Met jou?
aquote:
moet zo koken, wilde eigenlijk friet halen maar toch niet gedaan #trotsquote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Veel plezier
Ik ben stabiel
Vanavond ook voorspel.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
a
Als dank er iets minder lafjes eroverheen vanavond
zullen we samen frietjes halen :SSSSquote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:04 schreef supersof het volgende:
[..]
moet zo koken, wilde eigenlijk friet halen maar toch niet gedaan #trots
nee ik ga koken zei ik toch !!!! Pffff ga es lezen jongquote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zullen we samen frietjes halen :SSSS
Ik hoef het zelf ook niet te horen van Jan en Alleman.quote:
Wat ga je koken?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:13 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik ga koken zei ik toch !!!! Pffff ga es lezen jong
ik kan ook kokenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:13 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik ga koken zei ik toch !!!! Pffff ga es lezen jong
quote:
pasta, maar bedenk me nu dat ik aantal dingen mis dus misschien toch maar frietquote:
ik ookquote:
samen frietje eten??????quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:24 schreef supersof het volgende:
[..]
pasta, maar bedenk me nu dat ik aantal dingen mis dus misschien toch maar friet
nee kan niet ben niet in utrechtquote:
Inso houdt een brave bachelor party hoorquote:
gr gr insoquote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inso houdt een brave bachelor party hoor![]()
Geen hoeren, geen drank
Jij moet met zijn vriendin meequote:
hoezo ik ben toch inso's getuigequote:
geen ideequote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:29 schreef Fok-it het volgende:
Hoelang is het vliegen eigenlijk Ezelltje?
Hij heeft niets in te brengenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inso houdt een brave bachelor party hoor![]()
Geen hoeren, geen drank
wow jezus bestaatquote:
Hoortquote:
Nee, juist niet.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoort
Vrijgezellenfeestjes zijn mannen en vrouwen onder elkaar
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoort
Vrijgezellenfeestjes zijn mannen en vrouwen onder elkaar
Ja dat bedoel ikquote:
Bananenbarquote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo traditioneel Amerikaans met Inso naar de stripclub.
Ik denk dat Inso dan dood gaat.
Hihiquote:
opetenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:34 schreef JanCees het volgende:
Ik wil weleens weten wat ze met die bananen doen
watquote:
kan toch niet in mn eentje met die vriendin en haar vriendinnen ja dag koekoekquote:
ezell gaat toch meequote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:37 schreef supersof het volgende:
[..]
kan toch niet in mn eentje met die vriendin en haar vriendinnen ja dag koekoek
denk het niet tochquote:
Of naar de Casa Rossoquote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo traditioneel Amerikaans met Inso naar de stripclub.
Ik denk dat Inso dan dood gaat.
Ah joh we worden daar toch niet voor uitgenodigdquote:
Die kan een flinke hebben.quote:
Valt ook wel weer mee, ik gok een 15 cmquote:
Dat ding is echt wel langer hoor.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Valt ook wel weer mee, ik gok een 15 cm
Alsjeblieft?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat is.
[..]
Nee.
weet ikquote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah joh we worden daar toch niet voor uitgenodigd
Jij hebt er ook 1 oo de verwarming hoor zag ik op TCquote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij hebt er ook 1 oo de verwarming hoor zag ik op TC
Niemand houdt van een koude dildo in haar kut.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij hebt er ook 1 oo de verwarming hoor zag ik op TC
Seks theater op de wallenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat is.
[..]
Nee.
Nee.quote:
Oké voldoende sekspraat voor vandaag.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Niemand houdt van een koude dildo in haar kut.
Ik ook nasi nu.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Oké voldoende sekspraat voor vandaag.
Ik ga maar koken.
Even Johannes lokken:
[ afbeelding ]
Sorry LR. Niet weggaan alsjeblieft.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit begint een beetje te gek te worden voor mijn preutse doen en laten :$
Dank je.quote:
Vergeten en vergeven. Al trek ik straks wel naar Rotterdam.quote:
Mij iets te zoet.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:52 schreef Amarantha het volgende:
Enige sinterklaas snoepgoed (samen met chocolade letters) wat ik kan waarderen
Taai taai.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:52 schreef Amarantha het volgende:
Enige sinterklaas snoepgoed (samen met chocolade letters) wat ik kan waarderen
Mag ik je toevoegen op FB?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vergeten en vergeven. Al trek ik straks wel naar Rotterdam.
[..]
Mij iets te zoet.
hahaahahahhaa wtfquote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zou deze rotzooi echt niet zo leuk moeten vinden
[ afbeelding ]
Mweh neequote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Taai taai.(Gevuld) speculaas.
Schuimpjes
Kruidnoten.
Beetje laat hè. Kerst is all bijnaquote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik had vandaag bijna een konijn gekocht.
Ik liep de dierenwinkel binnen om te kijken of ze kameleons hadden. Toen ik langs het konijnenhok liep, sprong er een mooi grijs konijntje tegen de rand op die mijn aandacht wilde hebben.
Hij was zo lief dat ik hem mee wilde nemen. Maar toen kreeg ik last van mijn neus en liep ik weg.
Sowieso geen dieren uit dierenwinkels kopen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik had vandaag bijna een konijn gekocht.
Ik liep de dierenwinkel binnen om te kijken of ze kameleons hadden. Toen ik langs het konijnenhok liep, sprong er een mooi grijs konijntje tegen de rand op die mijn aandacht wilde hebben.
Hij was zo lief dat ik hem mee wilde nemen. Maar toen kreeg ik last van mijn neus en liep ik weg.
Ik heb nog nooit 100 friends gehad volgens mij. Ik ruim altijd op na een tijdje.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Oke genoeg Jezus voor vandaag.
[..]
Mwa, mwa. Eigenlijk heb ik liever niemand op FB die ik nooit heb gezienAl heb ik geen 100 friends meer
Ik koop sowieso geen huisdier. Maar hij was zo mooi en lief.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Sowieso geen dieren uit dierenwinkels kopen.
Eens.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Sowieso geen dieren uit dierenwinkels kopen.
Hehe ik was uitzondering feelsgoodmanquote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Mwa, mwa. Eigenlijk heb ik liever niemand op FB die ik nooit heb gezienAl heb ik geen 100 friends meer
Maar stel dat ... Aangezien je het bijna gedaan had.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik koop sowieso geen huisdier. Maar hij was zo mooi en lief.
Ik wist dat ik jou 3 dagen later zou zien en weten hoe tenminste iemand van de aanwezige eruit zou zien was toch wel praktisch.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hehe ik was uitzondering feelsgoodman
Dat weet ik niet. Ik ga straks LB wel zien terwijl ik mijzelf had voorgenomen nooit meer te meetenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit 100 friends gehad volgens mij. Ik ruim altijd op na een tijdje.
Maar zal ik je ooit IRL zien dan?
Waarom zou je nooit meer willen meeten?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wist dat ik jou 3 dagen later zou zien en weten hoe tenminste iemand van de aanwezige eruit zou zien was toch wel praktisch.
[..]
Dat weet ik niet. Ik ga straks LB wel zien terwijl ik mijzelf had voorgenomen nooit meer te meeten
quote:
Candlelight dinner?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wist dat ik jou 3 dagen later zou zien en weten hoe tenminste iemand van de aanwezige eruit zou zien was toch wel praktisch.
[..]
Dat weet ik niet. Ik ga straks LB wel zien terwijl ik mijzelf had voorgenomen nooit meer te meeten
He ik heb comics gevonden van A Song of Fire and Ice.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:09 schreef Fera het volgende:
Ah crap. Volgens mij is het een duivenkoppeltje.Gaan zeker een nestje maken op mijn balkon in het voorjaar.
Tofquote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He ik heb comics gevonden van A Song of Fire and Ice.
Zijn er maar 14, dus zal wel niet zo veel verhaal zijn als in de boeken.
Nadar ze gelegd hebben van balkon kiepenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:09 schreef Fera het volgende:
Ah crap. Volgens mij is het een duivenkoppeltje.Gaan zeker een nestje maken op mijn balkon in het voorjaar.
Die had ik laatst ook gevonden in de GameMania.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He ik heb comics gevonden van A Song of Fire and Ice.
Zijn er maar 14, dus zal wel niet zo veel verhaal zijn als in de boeken.
ik wist niet dat je aan fooi deed.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Sushi was gister echt prima te eten in die restaurant.
Wel pauper duur bijna hartaanval van rekening vooral omdat er nog 15% bij moest
Ik hoop het. Staat nu te downloaden.quote:
Heeft GameMania comics? :Squote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Die had ik laatst ook gevonden in de GameMania.Zijn volgens mij alleen van het eerste boek.
ik wil geen glock tussen mn ogen hierquote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
ik wist niet dat je aan fooi deed.
Dat is heen keuzequote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
ik wist niet dat je aan fooi deed.
Daarvan wel, blijkbaar.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoop het. Staat nu te downloaden.
[..]
Heeft GameMania comics? :S
Hoe het allemaal ging natuurlijkquote:
quote:
quote:
Zonde.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik wil geen glock tussen mn ogen hier
Negers schijnen zelden fooi te geven, en dan nog hele kleine.quote:
Linkje in DM?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik hoop het. Staat nu te downloaden.
Wat is belachelijk duur? Nu ben ik nieuwsgierigquote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:16 schreef Insomnia_ het volgende:
maar sushi is wel belachelijk duur deed wel pijn toen daar nog 15% bij moest
Genoeg om medelijden met Afrikaantjes te krijgen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat is belachelijk duur? Nu ben ik nieuwsgierig
Is bolgens mij heel duur in Amerika inderdaad.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:16 schreef Insomnia_ het volgende:
sushi is lekkerquote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:16 schreef Insomnia_ het volgende:
geen idee mn vriendin bestelde en ik zei dat ze maar neutrale dingen moest kiezenquote:
het is Jozefquote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:18 schreef Mortaxx het volgende:
Ken jij het verhaal van Josef in Egypte?
Tsssk. Heppie heeft je ook nog nooit IRL gezien.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Rawr.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
En sof ook nietquote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Tsssk. Heppie heeft je ook nog nooit IRL gezien.
Ik weet genoeg.
Pijn aan m'n hart.quote:
Ja dat komt echt door ongezonde leef niet door lrquote:
Ik leef niet erg ongezond hoor, op wat uitspattingen na.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat komt echt door ongezonde leef niet door lr
Weet ik weet.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik leef niet erg ongezond hoor, op wat uitspattingen na.
Het is een straf van god omdat je seks voor het huwelijk hebt.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik leef niet erg ongezond hoor, op wat uitspattingen na.
lekker bezig mattiequote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is een straf van god omdat je seks voor het huwelijk hebt.
Ik heb nog geen seks gehad. Vraag maar aan Hep.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is een straf van god omdat je seks voor het huwelijk hebt.
ik geloof jou niet je maakt fa2 hequote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb nog geen seks gehad. Vraag maar aan Hep.
Ja maaaaar... oke. Hier is geen excuses voor mogelijk los dat ik wel meende wat ik zei. Heppie is er gewoon tussen geglipt ten tijde van onze Varg obsessie. Fera. Zou je alsjeblieft mijn FB-vriendin willen wordenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Tsssk. Heppie heeft je ook nog nooit IRL gezien.
Ik weet genoeg.
je moet weer varg tumblr verder gaan vriendquote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja maaaaar... oke. Hier is geen excuses voor mogelijk los dat ik wel meende wat ik zei. Heppie is er gewoon tussen geglipt ten tijde van onze Varg obsessie. Fera. Zou je alsjeblieft mijn FB-vriendin willen worden
Jaaaaaa.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja maaaaar... oke. Hier is geen excuses voor mogelijk los dat ik wel meende wat ik zei. Heppie is er gewoon tussen geglipt ten tijde van onze Varg obsessie. Fera. Zou je alsjeblieft mijn FB-vriendin willen worden
Wat krijg je toch weer veel voor elkaarquote:
Ik was het even vergeten inderdaad. Bedankt voor de herinnering. Al ben ik al tot vrij veel onzin gekomen al zeg ik het zelfquote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je moet weer varg tumblr verder gaan vriend
Hehe, gelukkig heb ik er louter zeer fatsoenlijke dingen opstaan zoals het een moderator betaamtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:55 schreef supersof het volgende:
Die is wel echt tof. Net een cheetah met die stippenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel een penisvormige parasol. Ik weet niet wat ik daar van moet vinden.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik was het even vergeten inderdaad. Bedankt voor de herinnering. Al ben ik al tot vrij veel onzin gekomen al zeg ik het zelf
[..]
Hehe, gelukkig heb ik er louter zeer fatsoenlijke dingen opstaan zoals het een moderator betaamt
#StraightEdge #ZegNeeTegenAlcohol
ja hequote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die is wel echt tof. Net een cheetah met die stippen
Een Bengaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
super mooiquote:
Als dat het ergste was. Ik ben blij dat ik een kleine foto schoonmaak heb gehouden. Getagged wordenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel een penisvormige parasol. Ik weet niet wat ik daar van moet vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fucking vet
![]()
gvd mooie kat gvd gvdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Altijd de foto's waar je vernaggeld op staat.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als dat het ergste was. Ik ben blij dat ik een kleine foto schoonmaak heb gehouden. Getagged worden
quote:
helaas morgen we geen huisdieren anders zou ik deze adopterenquote:
Wow wil hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |