jaquote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou dat zich ook in Woensel afspelen?
Opgelichtquote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb mezelf getrakteerd op een broodje van de Turk. Ik weet niet meer hoe het heet, maar er zat kaas, salami en "worst" op. Er zou ook saus op zitten, maar die heb ik niet gevonden.
Al met al een teleurstellende ervaring.
Tijd voor Rob Geusquote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb mezelf getrakteerd op een broodje van de Turk. Ik weet niet meer hoe het heet, maar er zat kaas, salami en "worst" op. Er zou ook saus op zitten, maar die heb ik niet gevonden.
Ik zag hem, maar mijn reactie zou hetzelfde zijn. Misschien een extraquote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zag je die nuance in de edit. Ik ben vandaag in zo'n aardige bui
Morgen gewoon weer gezondleef dus.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat heb je vandaag al op?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:47 schreef wietparkiet het volgende:
gewoon wp leef
zuipen blowen en ongezond eten
Ik heb een bord nasi op met 2 glazen water.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:47 schreef Fok-it het volgende:
Tot nu toe alleen nog maar 2 boterhammen met smeerkaas.
Jij zuipt toch weinig? Ik had mij echt voorgenomen te gaan hardlopen. Schoenen gekocht, mij er geestelijk om ingesteld...quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:47 schreef wietparkiet het volgende:
gewoon wp leef
zuipen blowen en ongezond eten
2 keer warm eten?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb een bord nasi op met 2 glazen water.
Goed plan.quote:
Ja. Ik heb bijna allemaal gezonde dingen in huis nu.quote:
Dan zou ik teveel m`n brood missen als ik in de middag ook warm at denk ik.quote:
Vind je brood echt zo lekker dan?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan zou ik teveel m`n brood missen als ik in de middag ook warm at denk ik.
Jaquote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vind je brood echt zo lekker dan?
nog niksquote:
jaquote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij zuipt toch weinig? Ik had mij echt voorgenomen te gaan hardlopen. Schoenen gekocht, mij er geestelijk om ingesteld...
Maar die bult op mijn scheenbeen trekt niet meer weg waarom ik niet kan rennen
En?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ben gisteravond wel bij mijn vader een biertje gaan doen
doe ik normaal nooit eigenlijk
Coolquote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
beetje gepraat, beetje oldtimers gekeken en beetje ac/dc geluisterd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |