Ik ook nasi nu.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Oké voldoende sekspraat voor vandaag.
Ik ga maar koken.
Even Johannes lokken:
[ afbeelding ]
Sorry LR. Niet weggaan alsjeblieft.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit begint een beetje te gek te worden voor mijn preutse doen en laten :$
Dank je.quote:
Vergeten en vergeven. Al trek ik straks wel naar Rotterdam.quote:
Mij iets te zoet.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:52 schreef Amarantha het volgende:
Enige sinterklaas snoepgoed (samen met chocolade letters) wat ik kan waarderen
Taai taai.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:52 schreef Amarantha het volgende:
Enige sinterklaas snoepgoed (samen met chocolade letters) wat ik kan waarderen
Mag ik je toevoegen op FB?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vergeten en vergeven. Al trek ik straks wel naar Rotterdam.
[..]
Mij iets te zoet.
hahaahahahhaa wtfquote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zou deze rotzooi echt niet zo leuk moeten vinden
[ afbeelding ]
Mweh neequote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Taai taai.(Gevuld) speculaas.
Schuimpjes
Kruidnoten.
Beetje laat hè. Kerst is all bijnaquote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik had vandaag bijna een konijn gekocht.
Ik liep de dierenwinkel binnen om te kijken of ze kameleons hadden. Toen ik langs het konijnenhok liep, sprong er een mooi grijs konijntje tegen de rand op die mijn aandacht wilde hebben.
Hij was zo lief dat ik hem mee wilde nemen. Maar toen kreeg ik last van mijn neus en liep ik weg.
Sowieso geen dieren uit dierenwinkels kopen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik had vandaag bijna een konijn gekocht.
Ik liep de dierenwinkel binnen om te kijken of ze kameleons hadden. Toen ik langs het konijnenhok liep, sprong er een mooi grijs konijntje tegen de rand op die mijn aandacht wilde hebben.
Hij was zo lief dat ik hem mee wilde nemen. Maar toen kreeg ik last van mijn neus en liep ik weg.
Ik heb nog nooit 100 friends gehad volgens mij. Ik ruim altijd op na een tijdje.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Oke genoeg Jezus voor vandaag.
[..]
Mwa, mwa. Eigenlijk heb ik liever niemand op FB die ik nooit heb gezienAl heb ik geen 100 friends meer
Ik koop sowieso geen huisdier. Maar hij was zo mooi en lief.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Sowieso geen dieren uit dierenwinkels kopen.
Eens.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Sowieso geen dieren uit dierenwinkels kopen.
Hehe ik was uitzondering feelsgoodmanquote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Oke genoeg Jezus voor vandaag.
[..]
Mwa, mwa. Eigenlijk heb ik liever niemand op FB die ik nooit heb gezienAl heb ik geen 100 friends meer
Maar stel dat ... Aangezien je het bijna gedaan had.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik koop sowieso geen huisdier. Maar hij was zo mooi en lief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |