Via een internet is ook een optie.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:52 schreef sarahsmith het volgende:
In een bordeel of achter de ramen werken lijkt me ook niks, aangezien ik er geen full-time job van wil maken en nergens van afhankelijk wil zijn. Plus dat ik me eigen baas wil zijn.
Als ik jou elke week een keer mag bezoeken oftewel, even een goede beurt geven, dan krijg je 50 ekkies per keer. Deal?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:52 schreef sarahsmith het volgende:
Hey hallo! Dus... dit is misschien een beetje een rare vraag. Maar hij is wel serieus. Ik kon niet echt op een netter woord komen dan straathoer. Nu kan ik wel een slap verhaal gaan lullen dat de tante van de kennis van een vriendin van me buurmeisje een straathoer wil worden, maar dat is zo doorzichtig. Dus ja, ik zit hier serieus over na te denken. Gewoon om soms wat extra geld te verdienen aangezien ik nogal diep in de shit zit. In een bordeel of achter de ramen werken lijkt me ook niks, aangezien ik er geen full-time job van wil maken en nergens van afhankelijk wil zijn. Plus dat ik me eigen baas wil zijn. Maar goed, hoe doe je dat dan? Stap je gewoon op iemand af en vraag je aan diegene; hey, zal ik je eens ff een lekkere beurt geven voor wat geld? Zijn er bepaalde plekken waar je het meest succes hebt? Hoeveel geld moet je vragen? Dat soort dingetjes dus. Graag serieuze antwoorden, en probeer geen discussie met me aan te gaan aangezien ik die toch wel win. Alvast bedankt!
50¤ voor tien minuten dan in jou gevalquote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:56 schreef 10minuteman het volgende:
[..]
Als ik jou elke week een keer mag bezoeken oftewel, even een goede beurt geven, dan krijg je 50 ekkies per keer. Deal?
Ik hou wel van dominante vrouwen.
Godsamme, heeft die mond de kracht van een stofzuiger?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:00 schreef fluffy2 het volgende:
[..]
50¤ voor tien minuten dan in jou geval.
weet ik niet.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:01 schreef 10minuteman het volgende:
[..]
Godsamme, heeft die mond de kracht van een stofzuiger?
Ik betaal ¤ 25,- voor 5 minuten. Meer heb ik niet nodig.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:00 schreef fluffy2 het volgende:
[..]
50¤ voor tien minuten dan in jou geval.
nou dm TS ik doe er niet aan nml.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:02 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik betaal ¤ 25,- voor 5 minuten. Meer heb ik niet nodig.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:02 schreef fluffy2 het volgende:
[..]
weet ik niet.
Jij bent de 10minuteman
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |