Zonde.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik wil geen glock tussen mn ogen hier
Negers schijnen zelden fooi te geven, en dan nog hele kleine.quote:
Linkje in DM?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik hoop het. Staat nu te downloaden.
Wat is belachelijk duur? Nu ben ik nieuwsgierigquote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:16 schreef Insomnia_ het volgende:
maar sushi is wel belachelijk duur deed wel pijn toen daar nog 15% bij moest
Genoeg om medelijden met Afrikaantjes te krijgen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat is belachelijk duur? Nu ben ik nieuwsgierig
Is bolgens mij heel duur in Amerika inderdaad.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:16 schreef Insomnia_ het volgende:
sushi is lekkerquote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:16 schreef Insomnia_ het volgende:
geen idee mn vriendin bestelde en ik zei dat ze maar neutrale dingen moest kiezenquote:
het is Jozefquote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:18 schreef Mortaxx het volgende:
Ken jij het verhaal van Josef in Egypte?
Tsssk. Heppie heeft je ook nog nooit IRL gezien.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Oke genoeg Jezus voor vandaag.
[..]
Mwa, mwa. Eigenlijk heb ik liever niemand op FB die ik nooit heb gezienAl heb ik geen 100 friends meer
Rawr.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Oke genoeg Jezus voor vandaag.
[..]
Mwa, mwa. Eigenlijk heb ik liever niemand op FB die ik nooit heb gezienAl heb ik geen 100 friends meer
En sof ook nietquote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Tsssk. Heppie heeft je ook nog nooit IRL gezien.
Ik weet genoeg.
Pijn aan m'n hart.quote:
Ja dat komt echt door ongezonde leef niet door lrquote:
Ik leef niet erg ongezond hoor, op wat uitspattingen na.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat komt echt door ongezonde leef niet door lr
Weet ik weet.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik leef niet erg ongezond hoor, op wat uitspattingen na.
Het is een straf van god omdat je seks voor het huwelijk hebt.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik leef niet erg ongezond hoor, op wat uitspattingen na.
lekker bezig mattiequote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is een straf van god omdat je seks voor het huwelijk hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |