Ik wist dat ik jou 3 dagen later zou zien en weten hoe tenminste iemand van de aanwezige eruit zou zien was toch wel praktisch.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hehe ik was uitzondering feelsgoodman
Dat weet ik niet. Ik ga straks LB wel zien terwijl ik mijzelf had voorgenomen nooit meer te meetenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit 100 friends gehad volgens mij. Ik ruim altijd op na een tijdje.
Maar zal ik je ooit IRL zien dan?
Waarom zou je nooit meer willen meeten?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wist dat ik jou 3 dagen later zou zien en weten hoe tenminste iemand van de aanwezige eruit zou zien was toch wel praktisch.
[..]
Dat weet ik niet. Ik ga straks LB wel zien terwijl ik mijzelf had voorgenomen nooit meer te meeten
quote:
Candlelight dinner?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wist dat ik jou 3 dagen later zou zien en weten hoe tenminste iemand van de aanwezige eruit zou zien was toch wel praktisch.
[..]
Dat weet ik niet. Ik ga straks LB wel zien terwijl ik mijzelf had voorgenomen nooit meer te meeten
He ik heb comics gevonden van A Song of Fire and Ice.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:09 schreef Fera het volgende:
Ah crap. Volgens mij is het een duivenkoppeltje.Gaan zeker een nestje maken op mijn balkon in het voorjaar.
Tofquote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He ik heb comics gevonden van A Song of Fire and Ice.
Zijn er maar 14, dus zal wel niet zo veel verhaal zijn als in de boeken.
Nadar ze gelegd hebben van balkon kiepenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:09 schreef Fera het volgende:
Ah crap. Volgens mij is het een duivenkoppeltje.Gaan zeker een nestje maken op mijn balkon in het voorjaar.
Die had ik laatst ook gevonden in de GameMania.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He ik heb comics gevonden van A Song of Fire and Ice.
Zijn er maar 14, dus zal wel niet zo veel verhaal zijn als in de boeken.
ik wist niet dat je aan fooi deed.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Sushi was gister echt prima te eten in die restaurant.
Wel pauper duur bijna hartaanval van rekening vooral omdat er nog 15% bij moest
Ik hoop het. Staat nu te downloaden.quote:
Heeft GameMania comics? :Squote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Die had ik laatst ook gevonden in de GameMania.Zijn volgens mij alleen van het eerste boek.
ik wil geen glock tussen mn ogen hierquote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
ik wist niet dat je aan fooi deed.
Dat is heen keuzequote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
ik wist niet dat je aan fooi deed.
Daarvan wel, blijkbaar.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoop het. Staat nu te downloaden.
[..]
Heeft GameMania comics? :S
Hoe het allemaal ging natuurlijkquote:
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |