Zijn op zich wel boeiende verhalen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Maar is wel interessant om te lezen
200 engelen hebben vrouwen zwanger gemaakt en daar ontstaan dan reuzen uit
Noorste mythologiequote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Zijn op zich wel boeiende verhalen.Maar ik vind zelf Griekse mythologie leuker.
Een soort Harry Potter-spin off met Hagrid in de hoofdrol dusquote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja alleen heet het het boek van Enoch en is Enoch de zevende nakomeling van Adamquote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een soort Harry Potter-spin off met Hagrid in de hoofdrol dus
Wel een stuk beknopter dan de Griekse aangezien ze toentertijd vrij weinig schreven in die cultuur. Al zijn de saga's en de mythologie wat wel bekend is wel erg tof.quote:
Ook erg tof.quote:
Het eerste woord dan in me op komt is Annunaki.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nephilim zijn de reuzenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het eerste woord dan in me op komt is Annunaki.
Waren dat die reuzen?
Je weet direct waar het begrip 'Nephalem' uit Diablo vandaan komtquote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nephilim zijn de reuzen
Annunaki is van een hele ander religietak
hee je had haar aan mij beloofdquote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:34 schreef wietparkiet het volgende:
Vriendje van mijn zusje had een kattenspeeltje meegenomen uit 'Merica
witje is nu al verliefd
Nephilim komt me ook bekend voor ja. Heb een cd ergens, Fields of the Nephilim. Lang geleden dat ik over dit soort dingen heb gelezen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nephilim zijn de reuzen
Annunaki is van een hele ander religietak
Fields of the Nephilim is ook een band. Een band die toevallig ook op Roadburn staat.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nephilim komt me ook bekend voor ja. Heb een cd ergens, Fields of the Nephilim. Lang geleden dat ik over dit soort dingen heb gelezen.
Vind het wel interessantquote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nephilim komt me ook bekend voor ja. Heb een cd ergens, Fields of the Nephilim. Lang geleden dat ik over dit soort dingen heb gelezen.
te laatquote:
Ik speel geen diabloquote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je weet direct waar het begrip 'Nephalem' uit Diablo vandaan komt
Dan was het nog de pijn waard.quote:
Het is de CD uit 1988, genaamd The Nephilim. Met de hitsingle Moonchild.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fields of the Nephilim is ook een band. Een band die toevallig ook op Roadburn staat.
#LRfeitjes.
Gelukkig weet Hep daar wel raad mee.quote:
Iedere SC waar ik kijk gaat het iedere keer weer over seks. :$quote:
Of in DIGquote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedere SC waar ik kijk gaat het iedere keer weer over seks. :$
Ik ga maar in CUL posten denk ik.
Komt door jouw aanwezigheid. Verder ging het de hele dag al over wat anders.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedere SC waar ik kijk gaat het iedere keer weer over seks. :$
Ik ga maar in CUL posten denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |