Zonde.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik wil geen glock tussen mn ogen hier
Negers schijnen zelden fooi te geven, en dan nog hele kleine.quote:
Linkje in DM?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik hoop het. Staat nu te downloaden.
Wat is belachelijk duur? Nu ben ik nieuwsgierigquote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:16 schreef Insomnia_ het volgende:
maar sushi is wel belachelijk duur deed wel pijn toen daar nog 15% bij moest
Genoeg om medelijden met Afrikaantjes te krijgen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat is belachelijk duur? Nu ben ik nieuwsgierig
Is bolgens mij heel duur in Amerika inderdaad.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:16 schreef Insomnia_ het volgende:
sushi is lekkerquote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:16 schreef Insomnia_ het volgende:
geen idee mn vriendin bestelde en ik zei dat ze maar neutrale dingen moest kiezenquote:
het is Jozefquote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:18 schreef Mortaxx het volgende:
Ken jij het verhaal van Josef in Egypte?
Tsssk. Heppie heeft je ook nog nooit IRL gezien.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Oke genoeg Jezus voor vandaag.
[..]
Mwa, mwa. Eigenlijk heb ik liever niemand op FB die ik nooit heb gezienAl heb ik geen 100 friends meer
Rawr.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Oke genoeg Jezus voor vandaag.
[..]
Mwa, mwa. Eigenlijk heb ik liever niemand op FB die ik nooit heb gezienAl heb ik geen 100 friends meer
En sof ook nietquote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Tsssk. Heppie heeft je ook nog nooit IRL gezien.
Ik weet genoeg.
Pijn aan m'n hart.quote:
Ja dat komt echt door ongezonde leef niet door lrquote:
Ik leef niet erg ongezond hoor, op wat uitspattingen na.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat komt echt door ongezonde leef niet door lr
Weet ik weet.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik leef niet erg ongezond hoor, op wat uitspattingen na.
Het is een straf van god omdat je seks voor het huwelijk hebt.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik leef niet erg ongezond hoor, op wat uitspattingen na.
lekker bezig mattiequote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is een straf van god omdat je seks voor het huwelijk hebt.
Ik heb nog geen seks gehad. Vraag maar aan Hep.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is een straf van god omdat je seks voor het huwelijk hebt.
ik geloof jou niet je maakt fa2 hequote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb nog geen seks gehad. Vraag maar aan Hep.
Ja maaaaar... oke. Hier is geen excuses voor mogelijk los dat ik wel meende wat ik zei. Heppie is er gewoon tussen geglipt ten tijde van onze Varg obsessie. Fera. Zou je alsjeblieft mijn FB-vriendin willen wordenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Tsssk. Heppie heeft je ook nog nooit IRL gezien.
Ik weet genoeg.
je moet weer varg tumblr verder gaan vriendquote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja maaaaar... oke. Hier is geen excuses voor mogelijk los dat ik wel meende wat ik zei. Heppie is er gewoon tussen geglipt ten tijde van onze Varg obsessie. Fera. Zou je alsjeblieft mijn FB-vriendin willen worden
Jaaaaaa.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja maaaaar... oke. Hier is geen excuses voor mogelijk los dat ik wel meende wat ik zei. Heppie is er gewoon tussen geglipt ten tijde van onze Varg obsessie. Fera. Zou je alsjeblieft mijn FB-vriendin willen worden
Wat krijg je toch weer veel voor elkaarquote:
Ik was het even vergeten inderdaad. Bedankt voor de herinnering. Al ben ik al tot vrij veel onzin gekomen al zeg ik het zelfquote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je moet weer varg tumblr verder gaan vriend
Hehe, gelukkig heb ik er louter zeer fatsoenlijke dingen opstaan zoals het een moderator betaamtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:55 schreef supersof het volgende:
Die is wel echt tof. Net een cheetah met die stippenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel een penisvormige parasol. Ik weet niet wat ik daar van moet vinden.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik was het even vergeten inderdaad. Bedankt voor de herinnering. Al ben ik al tot vrij veel onzin gekomen al zeg ik het zelf
[..]
Hehe, gelukkig heb ik er louter zeer fatsoenlijke dingen opstaan zoals het een moderator betaamt
#StraightEdge #ZegNeeTegenAlcohol
ja hequote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die is wel echt tof. Net een cheetah met die stippen
Een Bengaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
super mooiquote:
Als dat het ergste was. Ik ben blij dat ik een kleine foto schoonmaak heb gehouden. Getagged wordenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel een penisvormige parasol. Ik weet niet wat ik daar van moet vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fucking vet
![]()
gvd mooie kat gvd gvdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Altijd de foto's waar je vernaggeld op staat.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als dat het ergste was. Ik ben blij dat ik een kleine foto schoonmaak heb gehouden. Getagged worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |