Bedankt dat je met me meedenkt WP.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Of in DIG
daar zitten alleen maar gefrustreerde nerds
Dat lijkt mij sterk, ik ben een non-seksuele entiteit.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Komt door jouw aanwezigheid. Verder ging het de hele dag al over wat anders.
Men voelt de behoefte om te compenseren.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bedankt dat je met me meedenkt WP.
Hier het muziekje dat ik nu luister.
[..]
Dat lijkt mij sterk, ik ben een non-seksuele entiteit.
Oh. Het ging ook echt om die bandquote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm, dat zou kunnen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Men voelt de behoefte om te compenseren.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Het ging ook echt om die band. Zoals ik al zei. Als je ze wil zien...
Heb de cd al jaren, maar luister het niet vaak. Ben niet vaak in de stemming voor gothic. Ben die fase een beetje ontgroeid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ben gothic beetje ontgroeidquote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Op meets valt die praat wel mee, heb ik gemerkt.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, dat zou kunnen.
Dat wordt dan wat op je verjaardag als CM en ik er zijn. Non-stop sekspraat dus.
[..]
Heb de cd al jaren, maar luister het niet vaak. Ben niet vaak in de stemming voor gothic. Ben die fase een beetje ontgroeid.
We all are. Hoe gaat het met u?quote:
Mag het wel hopen jaquote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Op meets valt die praat wel mee, heb ik gemerkt.
jaaaaaaaquote:
nog niet, moet ik nog steeds doenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:02 schreef wietparkiet het volgende:
va heb je het grote gedoe 2 al geluisterd?
ja wel goed nu, straks naar de film. Met jou?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We all are. Hoe gaat het met u?
Vinkgorquote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nog niet, moet ik nog steeds doen
Veel plezierquote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:03 schreef supersof het volgende:
[..]
ja wel goed nu, straks naar de film. Met jou?
aquote:
moet zo koken, wilde eigenlijk friet halen maar toch niet gedaan #trotsquote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Veel plezier
Ik ben stabiel
Vanavond ook voorspel.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
a
Als dank er iets minder lafjes eroverheen vanavond
zullen we samen frietjes halen :SSSSquote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:04 schreef supersof het volgende:
[..]
moet zo koken, wilde eigenlijk friet halen maar toch niet gedaan #trots
nee ik ga koken zei ik toch !!!! Pffff ga es lezen jongquote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zullen we samen frietjes halen :SSSS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |