abonnement Unibet Coolblue
  Moderator dinsdag 9 december 2014 @ 13:24:21 #201
45833 crew  Fogel
pi_147420051
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 13:20 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dus admin lees alles mee of krijgen ze 'n melding van 'n mod over wat ze zien als slechte gedrag?
Beide opties zijn mogelijk. Het is hoe dan ook altijd de FA die een beslissing neemt of een ban al dan niet noodzakelijk is.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_147426890
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 13:24 schreef Fogel het volgende:

[..]

Beide opties zijn mogelijk. Het is hoe dan ook altijd de FA die een beslissing neemt of een ban al dan niet noodzakelijk is.
Ah.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator dinsdag 9 december 2014 @ 22:46:11 #203
45833 crew  Fogel
pi_147438363
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 17:23 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ah.
Mods zetten notes bij users waarvan het gedrag niet door de beugel kan (vaak gepaard met een edit, maar niet altijd). Daardoor wordt een soort van logboek gevormd waarop de FA's een beslissing nemen. Veel persoonlijke aanvallen/getroll/gescheld/uitlokken/etc kan een reden zijn voor een ban.

Maar wederom, het zijn de FA's die de beslissing nemen op basis van het gedrag van de user. En ja, sommige admins lezen nagenoeg het hele recente postrepetoire van een users alvorens een conclusie te trekken.

Samenvattend: Gedraagt men zich beschaafd, met hier en daar een "ontsporing", dan is er normaal gesproken niks aan de hand. Als het structureel is dan kan het een ban opleveren.
Vrij simpel eigenlijk :)
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_147439259
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 22:46 schreef Fogel het volgende:

[..]

Mods zetten notes bij users waarvan het gedrag niet door de beugel kan (vaak gepaard met een edit, maar niet altijd). Daardoor wordt een soort van logboek gevormd waarop de FA's een beslissing nemen. Veel persoonlijke aanvallen/getroll/gescheld/uitlokken/etc kan een reden zijn voor een ban.

Maar wederom, het zijn de FA's die de beslissing nemen op basis van het gedrag van de user. En ja, sommige admins lezen nagenoeg het hele recente postrepetoire van een users alvorens een conclusie te trekken.

Samenvattend: Gedraagt men zich beschaafd, met hier en daar een "ontsporing", dan is er normaal gesproken niks aan de hand. Als het structureel is dan kan het een ban opleveren.
Vrij simpel eigenlijk :)
Dus eigenlijk is het een soort FEMAstrafdossier, op basis waarvan niet-gekozen mensen met macht een venijnige beslissing over de rug van een individu nemen?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  Moderator dinsdag 9 december 2014 @ 23:10:26 #205
45833 crew  Fogel
pi_147439365
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 december 2014 23:07 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dus eigenlijk is het een soort FEMAstrafdossier, op basis waarvan niet-gekozen mensen met macht een venijnige beslissing over de rug van een individu nemen?
Zo kan je het ook bekijken inderdaad ^O^
Er worden overigens ook positieve notes uitgedeeld voor bijzonder goed gedrag. Maar die zijn nogal in de minderheid helaas.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_147439417
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 23:10 schreef Fogel het volgende:

[..]

Zo kan je het ook bekijken inderdaad ^O^
Er worden overigens ook positieve notes uitgedeeld. Maar die zijn nogal in de minderheid helaas.
*)
Hoeveel notes heb ik inmiddels?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  Moderator dinsdag 9 december 2014 @ 23:15:50 #207
45833 crew  Fogel
pi_147439551
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 december 2014 23:11 schreef El_Matador het volgende:

[..]

*)
Hoeveel notes heb ik inmiddels?
Veel, maar vraag het op de daarvoor bestemde plek ;)
FB / Hoeveel notes heb ik? #4
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_147439638
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 23:15 schreef Fogel het volgende:

[..]

Veel, maar vraag het op de daarvoor bestemde plek ;)
FB / Hoeveel notes heb ik? #4
Ja, joh, die ongein gaat helemaal nergens over. Machtswellustige modjes die willen trollen en niet kunnen discussieren. De helft van die dingen werd opgeplakt door du_ke, het wat zwakkere broertje uit de toch al niet zo sterke POLklas.

Dat je de vergelijking erkent zei genoeg. En daarom dus BNW. :*
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_147440670
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 december 2014 23:07 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dus eigenlijk is het een soort FEMAstrafdossier, op basis waarvan niet-gekozen mensen met macht een venijnige beslissing over de rug van een individu nemen?
En 't feit dat 't mogelijk is dat de meningen van de moderatie kunnen 'n rolletje spelen in bepaalde beslissingen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_147440707
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 23:45 schreef Tingo het volgende:

[..]

En 't feit dat 't mogelijk is dat de meningen van de moderatie kunnen 'n rolletje spelen in bepaalde beslissingen.
De piramide van die NWO-"gekkies" (oeh!) klopt ook wel bij machtsstructuren. ;)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_147440714
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 23:10 schreef Fogel het volgende:

[..]

Zo kan je het ook bekijken inderdaad ^O^
Er worden overigens ook positieve notes uitgedeeld voor bijzonder goed gedrag. Maar die zijn nogal in de minderheid helaas.
En dat kan ook afhankelijk zijn aan de menaingen van...
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 10 december 2014 @ 08:22:04 #212
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_147444361
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 23:45 schreef Tingo het volgende:

[..]

En 't feit dat 't mogelijk is dat de meningen van de moderatie kunnen 'n rolletje spelen in bepaalde beslissingen.
FOK doet dan ook niet alsof het een democratie is ;)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  Moderator woensdag 10 december 2014 @ 09:19:33 #213
45833 crew  Fogel
pi_147445064
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 08:22 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

FOK doet dan ook niet alsof het een democratie is ;)
Precies dat.

En de beslissing om zich al dan niet normaal te gedragen ligt toch echt bij de users zelf en niet bij de moderators of FA's. Maar dat is een detail dat users schijnen te (willen) vergeten.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  woensdag 10 december 2014 @ 10:07:31 #214
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_147445841
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 09:19 schreef Fogel het volgende:

[..]

Precies dat.

En de beslissing om zich al dan niet normaal te gedragen ligt toch echt bij de users zelf en niet bij de moderators of FA's. Maar dat is een detail dat users schijnen te (willen) vergeten.
Wat is het nut eigenlijk van die notes, zijn dat de berichtjes tussen mods en FA?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_147445911
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 10:07 schreef theguyver het volgende:

[..]

Wat is het nut eigenlijk van die notes, zijn dat de berichtjes tussen mods en FA?
Zie het als dossier opbouwen. Er zijn genoeg posts die op zichzelf geen ban of waarschuwing waard zijn, maar als iemand echt continu negatief opvalt en niet reageert op verzoeken om in te dammen dan kunnen we daarmee op 'kwantiteit' aan negatieve berichten naar de FA's stappen met het verzoek het 'dossier' te bekijken om te zien of iets meer dan een mondelinge waarschuwing (= korte ban) wellicht zou helpen/mogelijk is.
Ja doei.
  woensdag 10 december 2014 @ 10:15:04 #216
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_147445976
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 10:11 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Zie het als dossier opbouwen. Er zijn genoeg posts die op zichzelf geen ban of waarschuwing waard zijn, maar als iemand echt continu negatief opvalt en niet reageert op verzoeken om in te dammen dan kunnen we daarmee op 'kwantiteit' aan negatieve berichten naar de FA's stappen met het verzoek het 'dossier' te bekijken om te zien of iets meer dan een mondelinge waarschuwing (= korte ban) wellicht zou helpen/mogelijk is.
Met 6 stuks ben ik een heilig boontje O-)
Had er veel meer verwacht.. :{
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_147511919
Waar is de RFID chip thread gebleven?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator vrijdag 12 december 2014 @ 13:08:51 #218
45833 crew  Fogel
pi_147512080
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 13:03 schreef Tingo het volgende:
Waar is de RFID chip thread gebleven?
Er is een merge gedaan met BNW / Onze privacy gaat er steeds verder aan..

Tevens wil ik wijzen op deze post:
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 09:19 schreef Fogel het volgende:

[..]
...
En de beslissing om zich al dan niet normaal te gedragen ligt toch echt bij de users zelf en niet bij de moderators of FA's. Maar dat is een detail dat users schijnen te (willen) vergeten.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_147547030
Zojuist is een van de gewaardeerde deelnemers uit dit forum voor de zoveelste keer beschuldigd van het zijn van mij.

- dat had Fogel zelf ook al bedacht een hele tijd geleden, maar heb hem zelf verteld dat het onzin was
- het bannen van andere users alleen op een vreemd vermoeden en zonder een IP-check is belachelijk
- ik heb overal en altijd aangegeven GEEN kloons te hebben en die andere user heeft dat ook niet

Ik zou het moderatieteam willen verzoeken deze waanzinnige heksenjacht te stoppen. Het is echt te gek voor woorden.

Dank u.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zaterdag 13 december 2014 @ 19:13:37 #220
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_147548487
"Zojuist" is een relatief begrip zie ik?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  Moderator zaterdag 13 december 2014 @ 21:53:43 #221
45833 crew  Fogel
pi_147553809
quote:
19s.gif Op zaterdag 13 december 2014 18:23 schreef El_Matador het volgende:
Zojuist is een van de gewaardeerde deelnemers uit dit forum voor de zoveelste keer beschuldigd van het zijn van mij.

- dat had Fogel zelf ook al bedacht een hele tijd geleden, maar heb hem zelf verteld dat het onzin was
- het bannen van andere users alleen op een vreemd vermoeden en zonder een IP-check is belachelijk
- ik heb overal en altijd aangegeven GEEN kloons te hebben en die andere user heeft dat ook niet

Ik zou het moderatieteam willen verzoeken deze waanzinnige heksenjacht te stoppen. Het is echt te gek voor woorden.

Dank u.
Welke heksenjacht? De laatste BNW ban is inmiddels alweer een poos geleden.
Vergeet niet dat je juist door toedoen van de mods alhier geen ban meer hebt.

En ik zeg in deze post vast al teveel; Voor verdere vragen/opmerkingen/klachten over bans kan je mailen naar forum@fok.nl.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_147555079
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 21:53 schreef Fogel het volgende:

[..]

Welke heksenjacht?
Dat de mods van BNW mij ervan betichten el Matador te zijn en vice versa. Al tijden. En het gaat maar door. Vandaag DM ontvangen van moderatie "hoi Mata" als antwoord op een normale vraag. Wtf? Wat kunnen wij nog doen om jullie ervan te overtuigen dat we niet dezelfde user zijn en zelfs vanuit verschillende werelddelen posten. :|W

[ Bericht 1% gewijzigd door 11en30 op 13-12-2014 22:38:48 ]
  zaterdag 13 december 2014 @ 22:57:46 #223
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_147555914
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 22:29 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Dat de mods van BNW mij ervan betichten el Matador te zijn en vice versa. Al tijden. En het gaat maar door. Vandaag DM ontvangen van moderatie "hoi Mata" als antwoord op een normale vraag. Wtf? Wat kunnen wij nog doen om jullie ervan te overtuigen dat we niet dezelfde user zijn en zelfs vanuit verschillende werelddelen posten. :|W
Wat heeft dit eigenlijk met dit feedback topic te maken?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_147556348
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 22:57 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Wat heeft dit eigenlijk met dit feedback topic te maken?
Niets. Vandaar dat Fogel ook verwijst naar forum@fok.nl
pi_147556602
Voor al uw vragen, meningen en opmerkingen. Hoezo niets?

Mening: mods doen raar
Vraag: kan dit stoppen?
Opmerking: bedankt voor het lezen
  zaterdag 13 december 2014 @ 23:23:59 #226
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_147556932
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 23:15 schreef 11en30 het volgende:
Voor al uw vragen, meningen en opmerkingen. Hoezo niets?

Mening: mods doen raar
Vraag: kan dit stoppen?
Opmerking: bedankt voor het lezen
Wat niets met de BNW feedback te maken heeft. Kom tot een oplossing via PM, of klaag bij de admins.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_147557131
Hey gast, ik geef antwoord op een vraag die Fogel hier stelt.

[ Bericht 1% gewijzigd door 11en30 op 13-12-2014 23:34:19 ]
  Moderator zaterdag 13 december 2014 @ 23:43:19 #228
45833 crew  Fogel
pi_147557780
Ik herken me niet in de "heksenjacht". Heb 1 keer, een flinke poos geleden, een vraag gesteld daarover en dat was het. Als dat al een heksenjacht is, dan stook het vuur maar op en pak de hooivorken er maar vast bij.

Maar serieus, als het gedrag van de mods je dwars zit en je voelt dat een reactie alhier in FB niet nuttig is, kaart het bij FA aan.

En bans -van wie dan ook- worden nooit openbaar besproken.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_147558046
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 23:43 schreef Fogel het volgende:
Ik herken me niet in de "heksenjacht".
Je bent niet de enige mod en het begint zwaar irritant te worden. Evenzo het opjutten van andere users die deze onzin inmiddels ook zijn gaan geloven. Hou ermee op of geef een concreet antwoord op mijn vraag hoe we jullie kunnen overtuigen van jullie ongelijk.
  Moderator zondag 14 december 2014 @ 00:02:32 #230
45833 crew  Fogel
pi_147558410
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 23:50 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Je bent niet de enige mod en het begint zwaar irritant te worden. Evenzo het opjutten van andere users die deze onzin inmiddels ook zijn gaan geloven. Hou ermee op of geef een concreet antwoord op mijn vraag hoe we jullie kunnen overtuigen van jullie ongelijk.
Ik kan niet ophouden met iets dat ik niet doe. Stop met meervoud aub. You're barking up the wrong tree.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_147558526
Ik bark up the BNW-mods tree. Hoe jullie je zaakjes onderling regelen interesseert me niet.
  zondag 14 december 2014 @ 03:02:07 #232
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_147562263
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 23:50 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Je bent niet de enige mod en het begint zwaar irritant te worden. Evenzo het opjutten van andere users die deze onzin inmiddels ook zijn gaan geloven. Hou ermee op of geef een concreet antwoord op mijn vraag hoe we jullie kunnen overtuigen van jullie ongelijk.
Leest even door het Panama topic heen en kom deze melding tegen
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 december 2014 10:55 schreef Lavenderr het volgende:
Nog even ter kennisgeving: geen dm's openbaren en van de TT geen (onverkapte) beschuldiging maken.
Geen idee wie of wat beschuldigt, maar zie wel dat Lavenderr probeert het op te lossen.

Berichtgeving (DM) wat in de post is gekomen is denk ik verwijderd?

Dat is toch gewoon goed?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_147562453
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 23:43 schreef Fogel het volgende:
Ik herken me niet in de "heksenjacht". Heb 1 keer, een flinke poos geleden, een vraag gesteld daarover en dat was het. Als dat al een heksenjacht is, dan stook het vuur maar op en pak de hooivorken er maar vast bij.

Maar serieus, als het gedrag van de mods je dwars zit en je voelt dat een reactie alhier in FB niet nuttig is, kaart het bij FA aan.

En bans -van wie dan ook- worden nooit openbaar besproken.
Niet tegen mij nu. Tegen mijn zogenaamde kloon (die ik niet heb).

Het is onzin en beschuldigend aan mijn adres net als aan de ander. En die scheen dus geband te worden in het verleden alleen vanwege een vaag vermoeden dat ik was. :')

Doe wat nuttigers met je tijd.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_147562820
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 03:02 schreef theguyver het volgende:

[..]

Leest even door het Panama topic heen en kom deze melding tegen

[..]

Geen idee wie of wat beschuldigt, maar zie wel dat Lavenderr probeert het op te lossen.

Berichtgeving (DM) wat in de post is gekomen is denk ik verwijderd?

Dat is toch gewoon goed?
Dat gaat heel ergens anders over en betreft een inhoudelijke discussie in het topic over een scenario van een andere user tussen el Matador en die user. Ik ben daar op geen enkele manier bij betrokken.

Ondertussen blijven de beschuldigingen dat ik el Matador zou zijn ongemodereerd in het topic staan en doet Lavenderr daar zelf (niet al te opzichtig uiteraard maar wel openlijk) vrolijk aan mee. :r Deze heksenjacht is al gaande vanaf het begin dat ik me hier heb aangemeld en het moet nu maar eens een keer voorgoed stoppen. Welgemeende excuses zouden daarbij ook op hun plaats zijn.

[ Bericht 1% gewijzigd door 11en30 op 14-12-2014 05:22:34 ]
  zondag 14 december 2014 @ 05:22:21 #235
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_147562841
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 00:05 schreef 11en30 het volgende:
Ik bark up the BNW-mods tree. Hoe jullie je zaakjes onderling regelen interesseert me niet.
Dat doen ze best netjes. Er is overleg tussen de FA en de modjes. Door middel van vergaderingen en chat sessies. Maar kan daar verder geen informatie over geven. En FOK is geen democratie. Als het je op FOK niet bevalt kan je altijd naar een andere site gaan of als je vingers jeuken het typen toch maar laten.

[ Bericht 5% gewijzigd door Megumi op 14-12-2014 05:27:38 ]
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_147562846
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 05:22 schreef Megumi het volgende:

[..]

Dat doen ze best netjes. Er is overleg tussen de FA en de modjes. Door middel van vergaderingen en chat sessies. Maar kan daar verder geen informatie over geven.
Dat zal best zo zijn maar ik krijg die indruk niet uit de manier waarop ik hier behandeld ben.
  zondag 14 december 2014 @ 05:26:58 #237
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_147562848
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 05:26 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Dat zal best zo zijn maar ik krijg die indruk niet uit de manier waarop ik hier behandeld ben.
Me post wat aangepast. :@
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_147562853
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 05:22 schreef Megumi het volgende:

[..]

Als het je op FOK niet bevalt kan je altijd naar een andere site gaan of als je vingers jeuken het typen toch maar laten.
Dat zal allemaal wel maar ik kies ervoor om de mods eerst te vragen wat wij nog kunnen doen om ze ervan te overtuigen dat ze zich vergissen.
  zondag 14 december 2014 @ 05:46:00 #239
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_147562856
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 05:44 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Dat zal allemaal wel maar ik kies ervoor om de mods eerst te vragen wat wij nog kunnen doen om ze ervan te overtuigen dat ze zich vergissen.
Ik zou zeggen denk om je bloeddruk en coritsol niveau. :') Over het algemeen kun je een hoop oplossen door een net zakelijk en vriendelijk mailtje te sturen als je bijvoorbeeld een ban te pakken hebt. Een gelukkig en goed nieuwjaar allemaal en daar laat ik het bij. :)
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_147562860
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 05:46 schreef Megumi het volgende:

[..]

Ik zou zeggen denk om je bloeddruk en coritsol niveau. :')
Maak je geen zorgen. Ik zit in de longstay en dit wordt 3x daags gecheckt. :)
  zondag 14 december 2014 @ 05:50:42 #241
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_147562862
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 05:49 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Maak je geen zorgen. Ik zit in de longstay en dit wordt 3x daags gecheckt. :)
Beterschap :) Mijn APK door de internist gaan we in Maart weer een weekje doen. :P Het dumpen van die vent lukt me nog niet ben ik bang. _O-

[ Bericht 9% gewijzigd door Megumi op 14-12-2014 06:03:07 ]
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_147562882
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 05:44 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Dat zal allemaal wel maar ik kies ervoor om de mods eerst te vragen wat wij nog kunnen doen om ze ervan te overtuigen dat ze zich vergissen.
We zitten in BNW, het moet haast wel een complot zijn. :D

Elk persoon met een beetje hersens ziet dat wij ongeveer op alles verschillen, onze ips niet overeen komen en jij op hele andere tijden online bent dan ik.

Zelfs na wat we beiden verklaard hebben blijven die lui nog belasteren en beschuldigen.

Mooie boel. :|W
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zondag 14 december 2014 @ 06:10:14 #243
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_147562888
quote:
14s.gif Op zondag 14 december 2014 06:07 schreef El_Matador het volgende:

[..]

We zitten in BNW, het moet haast wel een complot zijn. :D

Elk persoon met een beetje hersens ziet dat wij ongeveer op alles verschillen, onze ips niet overeen komen en jij op hele andere tijden online bent dan ik.
Dus eigenlijk wat er moet gebeuren is dat jullie het eens moeten worden dat jullie het nooit eens zullen worden. Of ben ik dan te zweverig en oosters bezig. :') :*

[ Bericht 5% gewijzigd door Megumi op 14-12-2014 06:17:23 ]
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_147562899
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 06:10 schreef Megumi het volgende:

[..]

Dus eigenlijk wat er moet gebeuren is dat jullie het eens moeten worden dat jullie het nooit eens zullen worden. Of ben ik dan te zweverig en oosters bezig. :') :*
Het eens worden??

Het is geen discussie. Er is geen compromis mogelijk. :D

Het is zwart-wit, Mata = Mata en 11en30 = 11en30. En 11en30 =/= Mata.

Dat lijkt me toch niet zo moeilijk om te begrijpen voor mensen met een beetje redelijk IQ.

Mata is dan wel weer jackie en jackie is Mata. Dat dan weer wel. :7
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zondag 14 december 2014 @ 06:20:56 #245
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_147562902
quote:
10s.gif Op zondag 14 december 2014 06:16 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het eens worden??

Het is geen discussie. Er is geen compromis mogelijk. :D

Dat is wel een beetje jammer en discussies op een forum moet je derhalve niet altijd even serieus nemen. Mensen zijn bijvoorbeeld vaak heel aardig als je ze persoonlijk ontmoet. :D
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_147562903
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 06:10 schreef Megumi het volgende:

[..]

Of ben ik dan te zweverig en oosters bezig. :') :*
Afgescheidenheid is een illusie. Daar heb je wel een punt.
pi_147562905
Oeps, verkeerde account.
  zondag 14 december 2014 @ 06:43:36 #248
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_147562919
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 06:23 schreef 11en30 het volgende:
Oeps, verkeerde account.
:D
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_147562924
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 06:43 schreef Megumi het volgende:

[..]

:D
Ha, deze moest ik hebben.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zondag 14 december 2014 @ 09:42:28 #250
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_147563557
Dus om even samen te vatten, ergens in het panama staat een opmerking, dat Mata 11en30 is of andersom, en dit is gepost door een mod, of werden jullie via DM hiervan beschuldigd.Want ik ben nogmaals het topic, aan het door lezen, verdere opmerking zie ik zo 123 niet staan.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 14 december 2014 @ 09:49:54 #251
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_147563630
Sowieso, whats the big deal? Users hebben mij hier wel voor ergere dingen uitgemaakt dan het hebben van een kloon. So what? Waarom al dat drama?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zondag 14 december 2014 @ 09:59:31 #252
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_147563730
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 09:49 schreef ATuin-hek het volgende:
Sowieso, whats the big deal? Users hebben mij hier wel voor ergere dingen uitgemaakt dan het hebben van een kloon. So what? Waarom al dat drama?
Ik lees wel een bericht van Jackie12 er over, daar is door lavje ook op gereageerd, verder zie ik het niet..
Drama om niks, inderdaad.
En ja We werken nog steeds undercover voor de overheid! 8-)

Om 10:30 pauze, bakkie koffie doen hekje?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 14 december 2014 @ 10:00:20 #253
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_147563743
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 09:59 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ik lees wel een bericht van Jackie12 er over, daar is door lavje ook op gereageerd, verder zie ik het niet..
Drama om niks, inderdaad.
En ja We werken nog steeds undercover voor de overheid! 8-)

Om 10:30 pauze, bakkie koffie doen hekje?
Ja goed plan, was een hectische nacht op dat andere forum...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zondag 14 december 2014 @ 10:06:15 #254
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_147563792
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 10:00 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ja goed plan, was een hectische nacht op dat andere forum...
Kom zo wel even naar jou Kubus Vleugel 42 Omega, was dat toch?
Kunnen we het gelijk even hebben over wanneer 11en30 met de ultra simpele Moonhoax uitleg komt.

8-)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator zondag 14 december 2014 @ 11:51:03 #255
249559 crew  Lavenderr
pi_147565064
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 06:23 schreef 11en30 het volgende:
Oeps, verkeerde account.
Als het je zo hoog zit moet je dit natuurlijk niet doen.
Verder is het much ado about nothing.
  Moderator zondag 14 december 2014 @ 12:00:12 #256
45833 crew  Fogel
pi_147565250
Ik wil iedereen nog even erop wijzen dat er bij topics en bij posts een mooie gele driehoek staat. Topic/post report. Druk daarop als je de aandacht van een mod wil. Ga er in ieder geval niet vanuit dat de mods álles altijd in detail lezen.
Neem zelf wat verantwoording.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_147567099
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 11:51 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Als het je zo hoog zit moet je dit natuurlijk niet doen.
Verder is het much ado about nothing.
Ik ga er vanuit dat, omdat je mijn vraag niet beantwoordt, je nu ophoudt deze debiele hetze publiekelijk te voeden, stopt mij via DM onterecht te beschuldigen en dat je gewoon je werk gaat doen als users mij of el Matador hinderlijk belasteren. Top. ^O^
  zondag 14 december 2014 @ 13:20:55 #258
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_147567154
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 13:19 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Ik ga er vanuit dat, omdat je mijn vraag niet beantwoordt, je nu ophoudt deze debiele hetze publiekelijk te voeden, stopt mij via DM onterecht te beschuldigen en dat je gewoon je werk gaat doen als users mij of el Matador hinderlijk belasteren. Top. ^O^
Je maakt het er zelf juist publiekelijk van :') Heb je dat niet door?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_147567169
Lekken uit DM is sowieso not done. :D
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_147567306
Het doel is nu wel bereikt. Dat lukte niet op andere manieren. Ik ben tevreden. HLV. :W
pi_147567361
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 13:25 schreef 11en30 het volgende:
Het doel is nu wel bereikt. Dat lukte niet op andere manieren. Ik ben tevreden. HLV. :W
Gefeliciteerd, je hebt jezelf onsterfelijk belachelijk gemaakt.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  zondag 14 december 2014 @ 13:35:57 #262
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_147567592
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 13:27 schreef Molurus het volgende:

[..]

Gefeliciteerd, je hebt jezelf onsterfelijk belachelijk gemaakt.
En met vergelijkbare hoeveelheden drama als EM ook wel eens gebruikt. COINCIDENCE??!?!!??!!
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  Moderator zondag 14 december 2014 @ 13:37:15 #263
45833 crew  Fogel
pi_147567639
De slowchat is een deur verderop.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  Moderator zondag 14 december 2014 @ 13:43:15 #264
249559 crew  Lavenderr
pi_147567784
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 13:19 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Ik ga er vanuit dat, omdat je mijn vraag niet beantwoordt, je nu ophoudt deze debiele hetze publiekelijk te voeden, stopt mij via DM onterecht te beschuldigen en dat je gewoon je werk gaat doen als users mij of el Matador hinderlijk belasteren. Top. ^O^
Ja baas.
Verder nog even iets duidelijk maken. Het hebben van kloons is niet verboden, al heb je er tien. Alleen als men een ban heeft mag men niet posten met een kloon.

Discussie hierover is nu wel klaar lijkt mij.
pi_147577867
Mobiel, dus geen TRicoontje.

quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 19:02 schreef jackie12 het volgende:

[..]

11.30 hou je mond
Kan er iets aan deze ongefundeerde zwaar kinderachtige laster gedaan worden, please?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  Moderator zondag 14 december 2014 @ 19:09:30 #266
249559 crew  Lavenderr
pi_147578032
quote:
18s.gif Op zondag 14 december 2014 19:05 schreef El_Matador het volgende:
Mobiel, dus geen TRicoontje.

[..]

Kan er iets aan deze ongefundeerde zwaar kinderachtige laster gedaan worden, please?
Dan moet je vooral gaan quoten.
Maar er is geveegd en geedit en genote.
  zondag 14 december 2014 @ 19:57:13 #267
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_147580023
quote:
18s.gif Op zondag 14 december 2014 19:05 schreef El_Matador het volgende:
Mobiel, dus geen TRicoontje.

[..]

Kan er iets aan deze ongefundeerde zwaar kinderachtige laster gedaan worden, please?
Geen icoon maar wel een woord om op te tikken. Kijk maar onderin je pagina.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  Moderator zondag 14 december 2014 @ 20:10:30 #268
249559 crew  Lavenderr
pi_147580575
quote:
18s.gif Op zondag 14 december 2014 19:05 schreef El_Matador het volgende:
Mobiel, dus geen TRicoontje.

[..]

Kan er iets aan deze ongefundeerde zwaar kinderachtige laster gedaan worden, please?
En als er dan wat aan gedaan wordt moet je niet in dat topic verder miepen over een edit.
  woensdag 17 december 2014 @ 00:44:17 #269
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_147659944
quote:
18s.gif Op zondag 14 december 2014 19:05 schreef El_Matador het volgende:
Mobiel, dus geen TRicoontje.

[..]

Kan er iets aan deze ongefundeerde zwaar kinderachtige laster gedaan worden, please?
Zoals het gezeik nog even aanzwengelen door je eigen avatar aan te passen naar die van 11en30?

Je hebt m nu weer aangepast!
Plus het feit dat je precies staat te wachten om in een topic te reageren om je mooie OP er in te gooien zie 9/11 topic en daarna maar bleren dat je nergens tijd voor hebt, maar wel alvast een paar uur bezig te zijn geweest aan een nieuwe OP.

We wachten nog steeds op je Moonhoax antwoord!
Gaat die ooit nog komen of ga je lekker stilzwijgend deze uitdaging maar uit de weg?

Want als er een user Kinderachtig bezig is....
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_147660475
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 00:44 schreef theguyver het volgende:

[..]

Zoals het gezeik nog even aanzwengelen door je eigen avatar aan te passen naar die van 11en30?

Je hebt m nu weer aangepast!
Plus het feit dat je precies staat te wachten om in een topic te reageren om je mooie OP er in te gooien zie 9/11 topic en daarna maar bleren dat je nergens tijd voor hebt, maar wel alvast een paar uur bezig te zijn geweest aan een nieuwe OP.

We wachten nog steeds op je Moonhoax antwoord!
Gaat die ooit nog komen of ga je lekker stilzwijgend deze uitdaging maar uit de weg?

Want als er een user Kinderachtig bezig is....
  woensdag 17 december 2014 @ 01:46:08 #271
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_147660517
quote:
14s.gif Op woensdag 17 december 2014 01:41 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Ow en tot in de middag jou avatar..
Zat al te kijken waar hij die vandaan had..

quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 14:20 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Die hoort in de OP bij de overige interpretaties. Ik kan alleen de oorspronkelijke post niet meer wijzigen om hem daar bij te zetten.
Overigens staat er in de OP dat het interpretaties van het hoofd van Kris zijn maar ik heb nog niet bevestigd gezien dat het inderdaad Kris is op de foto.
Ik snap de discussie nu inderdaad wel hoe kan 11en30 een OP aanpassen die door Mata geopend is?

[ Bericht 22% gewijzigd door theguyver op 17-12-2014 02:21:02 ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 17 december 2014 @ 02:22:39 #272
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_147660866
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 01:46 schreef theguyver het volgende:

Ik snap de discussie nu inderdaad wel hoe kan 11en30 een OP aanpassen die door Mata geopend is?
Nee, je snapt er niets van. De oorspronkelijke post die 11en30 wilde aanpassen was deze:
BNW / Kris Kremers en Lisanne Froon #139 - Het meisje met het rode haar
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
  woensdag 17 december 2014 @ 02:39:33 #273
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_147660983
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 02:22 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Nee, je snapt er niets van. De oorspronkelijke post die 11en30 wilde aanpassen was deze:
BNW / Kris Kremers en Lisanne Froon #139 - Het meisje met het rode haar
topic 139 ze waren al bij 142, en wat ik bedoel, ik snap de opmerking van Jackie12 zeker wel, want zeg nu zelf ... Als jij vraagt aan iemand om een OP aan te passen en de niet de gene die de OP heeft gestart geeft antwoord dat komt vreemd over..

daarna komt er hier dus te staan in Feedback, en gaat mijnheer nog even kinderachtig de Avatars gebruiken van anderen!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 17 december 2014 @ 03:10:15 #274
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_147661058
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 02:39 schreef theguyver het volgende:

topic 139 ze waren al bij 142, en wat ik bedoel, ik snap de opmerking van Jackie12 zeker wel, want zeg nu zelf ... Als jij vraagt aan iemand om een OP aan te passen en de niet de gene die de OP heeft gestart geeft antwoord dat komt vreemd over..
In de OP stond een link naar een post van 11en30, en 11en30 wilde die post wijzigen. Dat kan vreemd overkomen maar iedereen die het topic volgt weet hoe de vork in de steel zit en wie wie is.
Zoals theguyver zegt: every story has 2 sides! :)
quote:
daarna komt er hier dus te staan in Feedback, en gaat mijnheer nog even kinderachtig de Avatars gebruiken van anderen!
Het is misschien flauw van hem maar hij is vrij om zijn eigen avatar te kiezen 8-)
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
pi_147669534
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 03:10 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

In de OP stond een link naar een post van 11en30, en 11en30 wilde die post wijzigen. Dat kan vreemd overkomen maar iedereen die het topic volgt weet hoe de vork in de steel zit en wie wie is.
Zoals theguyver zegt: every story has 2 sides! :)

[..]

Het is misschien flauw van hem maar hij is vrij om zijn eigen avatar te kiezen 8-)
Het is meer dan flauw. Op deze manier wordt het kloonvermoeden juist gevoed.
  woensdag 17 december 2014 @ 17:08:18 #276
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_147674357
Hallo...Mag je hier zeggen wat je vindt? Of riskeer je dan meteen een -edit- of eventueel een ban? :)
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  woensdag 17 december 2014 @ 17:15:38 #277
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_147674562
Stuur dan een pb.
Dit is fb he, maar als het ontopic is, ik zou zeggen give it a try.
pi_147676394
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 17:08 schreef Izzy73 het volgende:
Hallo...Mag je hier zeggen wat je vindt? Of riskeer je dan meteen een -edit- of eventueel een ban? :)
Je mag hier feedback geven dus ja.
  woensdag 17 december 2014 @ 21:33:23 #279
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_147684108
Alsof er wat gedaan wordt met feedback, is gewoon een shoutbox concept.
Feedbacktopics zijn gewoon een excuus om geen inhoudelijke discussie aan te hoeven gaan over modgedrag. Fogel verneukt gewoon een topic met zeer eenzijdig ingrijpen zonder dat fogel daar op aangesproken wenst te worden. Ik vraag lambiekje iets inhoudelijks en dat wordt gewoon verwijderd. Lambiekje kan intussen gewoon doorgaan met volksgezondheid in gevaar brengen. Daar wat van zeggen is niet gewenst.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Moderator woensdag 17 december 2014 @ 21:39:32 #280
45833 crew  Fogel
pi_147684456
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 21:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Alsof er wat gedaan wordt met feedback, is gewoon een shoutbox concept.
Feedbacktopics zijn gewoon een excuus om geen inhoudelijke discussie aan te hoeven gaan over modgedrag. Fogel verneukt gewoon een topic met zeer eenzijdig ingrijpen zonder dat fogel daar op aangesproken wenst te worden. Ik vraag lambiekje iets inhoudelijks en dat wordt gewoon verwijderd. Lambiekje kan intussen gewoon doorgaan met volksgezondheid in gevaar brengen. Daar wat van zeggen is niet gewenst.
Een feedbacktopic is juist bedoeld om modgedrag te kunnen bespreken omdat het in de andere topics offtopic is. Steeds nieuwe vragen/opmerkingen in het topic blijven plaatsen is gewoon niet de bedoeling en daarom haal ik het daar weg. En de toon die je in sommige van die posts hebt is gewoon echt niet de bedoeling en dat snap je zelf hopelijk ook wel.

Aangaande de reden van alle opvolgende edits zal ik Lavenderr ook even laten kijken.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_147684596
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 21:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Alsof er wat gedaan wordt met feedback, is gewoon een shoutbox concept.
Feedbacktopics zijn gewoon een excuus om geen inhoudelijke discussie aan te hoeven gaan over modgedrag. Fogel verneukt gewoon een topic met zeer eenzijdig ingrijpen zonder dat fogel daar op aangesproken wenst te worden. Ik vraag lambiekje iets inhoudelijks en dat wordt gewoon verwijderd. Lambiekje kan intussen gewoon doorgaan met volksgezondheid in gevaar brengen. Daar wat van zeggen is niet gewenst.
:') Stel je niet zo aan man.
  woensdag 17 december 2014 @ 21:43:34 #282
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_147684697
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 21:39 schreef Fogel het volgende:

[..]

Een feedbacktopic is juist bedoeld om modgedrag te kunnen bespreken omdat het in de andere topics offtopic is. Steeds nieuwe vragen/opmerkingen in het topic blijven plaatsen is gewoon niet de bedoeling en daarom haal ik het daar weg. En de toon die je in sommige van die posts hebt is gewoon echt niet de bedoeling en dat snap je zelf hopelijk ook wel.

Aangaande de reden van alle opvolgende edits zal ik Lavenderr ook even laten kijken.
een inhoudelijke vraag aan lambiekje over een post van hem is niet de bedoeling van een discussie topic? En de toon van lambiekje is ok?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 17 december 2014 @ 21:44:22 #283
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_147684736
quote:
10s.gif Op woensdag 17 december 2014 21:41 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

:') Stel je niet zo aan man.
Enig idee wat niet vaccineren met mensen kan doen?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 17 december 2014 @ 21:48:25 #284
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_147684969
En nogmaals, vriend fogel, je hebt problemen met mijn inhoudelijke vraag aan lambiekje, meer geen enkel probleem met zijn antivaccinatie onzin?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_147684981
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 21:44 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Enig idee wat niet vaccineren met mensen kan doen?
Hij mag over vaccineren in feite zeggen wat ie wil, als ie zich maar aan de regels hier houdt. Mensen mogen ook zelf bepalen of ze Lambiekje serieus willen nemen. Kun jij gaan janken en roepen om censuur, maar je hebt dan gewoon pech.
pi_147684997
Ik had reeds een melding gemaakt dat een post van Pietverdriet, dat een on topic vraag bevatte, is verwijderd door moderator Fogel. Het betreft het volgende topic: BNW / BigPharmatopic#43 Waar we verdunde verdunningen verdomd verdunnen

Het bericht dat verwijderd is, was post #245.

De vraag was zeer interessant omdat het antwoord van Lambiekje -welke hij (nog) niet heeft gegeven- tot een situatie kon leiden waarin Lambiekje zichzelf tegen zou spreken inzake claims die hij eerder maakte over homeopathie. Dat lijkt mij alleszins relevant en on topic.

Derhalve doet dit bij mij het vermoeden van partijdigheid oproepen bij desbetreffende moderator Fogel, waardoor een zuivere discussie onder de moderatie van moderator Fogel niet meer mogelijk is. Dit tast bovendien ernstig de integriteit van het moderatorschap aan en geeft een smet op andere moderators zoals bijvoorbeeld Lavenderr die wel objectief kunnen oordelen. Tevens is het topic nu compleet ontregeld door moderator Fogel, omdat waarschijnlijk zijn vinger zit vastgeplakt aan de 'delete-knop'. Vanaf post 244 tot en met post 253 is het een ratjetoe geworden door ingrijpen van moderator Fogel en lijkt hij het topic niet meer onder controle te hebben. Gaarne zie ik derhalve een andere moderator die wel in staat is een topic in goede banen te leiden.

Ik weet niet of jullie bij machte zijn het verwijderde bericht in te zien, maar dan kunnen jullie zien dat er geen sprake was een belediging, ad hominem, flame, etc. etc. Het was niet meer dan een hele interessante en uitstekende vraag van Pietverdriet. Ik zou eveneens op prijs stellen dat deze melding beoordeeld wordt door moderators die thans niet betrokken zijn in de huidige discussie en onpartijdig zijn.

Mensen maken fouten, dus ook moderators en het zou jullie sieren om de fout toe te geven dat de post van Pietverdriet ten onrechte is verwijderd door moderator Fogel.

Ik verneem graag van jullie,

Starla
I feel kinda Locrian today
pi_147685097
Ik begrijp de frustratie van users wb Lambiekje. Lambiekje strijkt iedereen bijna dagelijks tegen de haren in.
Maar men moet ook begrijpen dat wij als mods geacht worden objectief te modden, dus soms zijn we gedwongen om in te grijpen, hoe moeilijk we dat soms ook vinden vooral omdat we het zo goed begrijpen dat users kwaad worden na de zoveelste belediging.
En als er al een keer gevraagd is-dit keer door Fogel-om er mee op te houden en het gaat dan nog door, tja, dan kunnen we niet anders dan editen.

Nogmaals: we begrijpen de frustraties heel goed en worstelen daar zelf ook mee. Laat dat duidelijk zijn.

Verder kan ik alleen maar zeggen dat we ons best doen. Ik hoop dat onze best voldoende is.
  woensdag 17 december 2014 @ 21:52:06 #288
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_147685160
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 21:49 schreef starla het volgende:
Ik had reeds een melding gemaakt dat een post van Pietverdriet, dat een on topic vraag bevatte, is verwijderd door moderator Fogel. Het betreft het volgende topic: BNW / BigPharmatopic#43 Waar we verdunde verdunningen verdomd verdunnen

Het bericht dat verwijderd is, was post #245.

De vraag was zeer interessant omdat het antwoord van Lambiekje -welke hij (nog) niet heeft gegeven- tot een situatie kon leiden waarin Lambiekje zichzelf tegen zou spreken inzake claims die hij eerder maakte over homeopathie. Dat lijkt mij alleszins relevant en on topic.

Derhalve doet dit bij mij het vermoeden van partijdigheid oproepen bij desbetreffende moderator Fogel, waardoor een zuivere discussie onder de moderatie van moderator Fogel niet meet mogelijk is. Dit tast bovendien ernstig de integriteit van het moderatorschap aan en geeft een smet op andere moderators zoals bijvoorbeeld Lavenderr die wel objectief kunnen oordelen. Tevens is het topic nu compleet ontregeld door moderator Fogel, omdat waarschijnlijk zijn vinger zit vastgeplakt aan de 'delete-knop'. Vanaf post 244 tot en met post 253 is het een ratjetoe geworden door ingrijpen van moderator Fogel en lijkt hij het topic niet meer onder controle te hebben. Gaarne zie ik derhalve een andere moderator die wel in staat is een topic in goede banen te leiden.

Ik weet niet of jullie bij machte zijn het verwijderde bericht in te zien, maar dan kunnen jullie zien dat er geen sprake was een belediging, ad hominem, flame, etc. etc. Het was niet meer dan een hele interessant en uitstekende vraag van Pietverdriet. Ik zou eveneens op prijs stellen dat deze melding beoordeeld wordt door moderators die thans niet betrokken zijn in de huidige discussie en onpartijdig zijn.

Mensen maken fouten, dus ook moderators en het zou jullie sieren om de fout toe te geven dat de post van Pietverdriet ten onrechte is verwijderd door moderator Fogel.

Ik verneem graag van jullie,

Starla
Mijn post was slechts een herhaling van de vraag in post 204
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 17 december 2014 @ 21:53:06 #289
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_147685227
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 21:51 schreef Lavenderr het volgende:
Ik begrijp de frustratie van users wb Lambiekje. Lambiekje strijkt ieder tegen de haren in.
Maar men moet ook begrijpen dat wij als mods geacht worden objectief te modden, dus soms zijn we gedwongen om in te grijpen, hoe moeilijk we dat soms ook vinden vooral omdat we het zo goed begrijpen.
En als er al een keer gevraagd is-dit keer door Fogel-om er mee op te houden en het gaat dan nog door, tja, dan kunnen we niet anders dan editen.
Onzin, ik stel een inhoudelijke vraag
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Moderator woensdag 17 december 2014 @ 21:53:17 #290
45833 crew  Fogel
pi_147685239
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 21:52 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Mijn post was slechts een herhaling van de vraag in post 204
Men is niet verplicht om op alles te reageren.
Al helemaal niet binnen een paar minuten voordat gezeur over het uitblijven van antwoorden begint.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_147685384
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 21:53 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Onzin, ik stel een inhoudelijke vraag
Ik heb mijn post nog even aangevuld.
  woensdag 17 december 2014 @ 21:56:11 #292
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_147685393
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 21:53 schreef Fogel het volgende:

[..]

Men is niet verplicht om op alles te reageren.
Al helemaal niet binnen een paar minuten voordat gezeur over het uitblijven van antwoorden begint.
Gelul.
Ik stelde de vraag in post 204 maandag.
Lambiekje claimde tegen andere user beter te weten hoe het zit dan hen, ik vraag hem woensdag of hij nog wil reageren op deze inhoudelijke vraag.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 17 december 2014 @ 21:56:50 #293
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_147685429
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 21:56 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik heb mijn post nog even aangevuld.
Ik wens niets meer of minder dan exuus van fogel
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_147685486
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 21:56 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ik wens niets meer of minder dan exuus van fogel
Lijkt mij alleszins redelijk, want die post van jou verwijderen is op z'n zachtst gezegd een blunder geweest.
I feel kinda Locrian today
  Moderator woensdag 17 december 2014 @ 21:58:40 #295
45833 crew  Fogel
pi_147685538
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 21:56 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Gelul.
Ik stelde de vraag in post 204 maandag.
Lambiekje claimde tegen andere user beter te weten hoe het zit dan hen, ik vraag hem woensdag of hij nog wil reageren op deze inhoudelijke vraag.
Het is gelul dat men niet verplicht is tot reageren en het is gelul dat je al na een paar minuten begon te zeuren of ik hier kon reageren?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  woensdag 17 december 2014 @ 22:07:28 #296
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_147686140
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 21:58 schreef Fogel het volgende:

[..]

Het is gelul dat men niet verplicht is tot reageren en het is gelul dat je al na een paar minuten begon te zeuren of ik hier kon reageren?
Ik vraag vriendelijk een inhoudelijke reactie na twee dagen, jij verwijderd dit eerst met de reden dat denigrerend zou zijn en daarna dat ik na een paar minuten zou zeuren om een reactie op een inhoudelijk volledig correcte vraag.
De post is niet denigrerend, het is geen op de man spelen, het is enkel een vraag hoe hij zijn plaatje ziet tov zijn mening over homeopatie.
Kortom, bied je excuus aan
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_147686292
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 21:58 schreef Fogel het volgende:

[..]

Het is gelul dat men niet verplicht is tot reageren en het is gelul dat je al na een paar minuten begon te zeuren of ik hier kon reageren?
Geef idd gewoon toe dat je fout zat. Jezus, hoeveel fouten heb ik hier op Fok wel niet gemaakt en hoeveel notes daarvoor gekregen. Een moderator is ook een mens, alleen met een blauwgekleurde username. Niet meer of minder.
I feel kinda Locrian today
pi_147686473
Ik geloof dat de boodschap nu wel duidelijk is. Zullen we er over ophouden?
pi_147686550
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 22:12 schreef Lavenderr het volgende:
Ik geloof dat de boodschap nu wel duidelijk is. Zullen we er over ophouden?
Nee, de-edit-verdriet wil per se excuses. :')

[ Bericht 1% gewijzigd door Fogel op 17-12-2014 22:13:49 (Dat is dus niet nodig) ]
pi_147686629
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 22:07 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ik vraag vriendelijk een inhoudelijke reactie na twee dagen, jij verwijderd dit eerst met de reden dat denigrerend zou zijn
ALs hij het zo zegt dan zal het wel zo zijn . Either adjust or gtfo :7
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')