SPOILER: voor anti scroll hipsters (Zwabber): Fall chartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige seizoenen
2007 | Winter | Spring | Summer | Fall
2008 | Winter | Spring | Summer | Fall
2009 | Winter | Spring | Summer | Fall
2010 | Winter | Spring | Summer | Fall
2011 | Winter | Spring | Summer | Fall
2012 | Winter | Spring | Summer | Fall
2013 | Winter | Spring | Summer | Fall
2014 | Winter | Spring | Summer | Fall
Anime News Network (ANN): Nieuws over anime en meer.
Animeinfo.com: Hier vind je alle informatie over een anime.
My Anime List (MAL): Houd je eigen anime- en mangalijst bij. Check ook de FOK! MAL groep.
Veel FOK!kers hebben in deze reeks een MAL. Bekijk ze hier:SPOILER: MAL-lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! Anime aanradersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen.
Er zijn Drie verschillende ''Populaire'' codecs waar je anime mee kunt kijken.
Je hebt KCP- Kawaii Codec Pack deze codec pack bevat de meest essentile codecs die nodig zijn voor het bekijken van anime. Bij KCP is ook de media speler MPC-HC aanwezig. Dit is een mediaspeler die uitermate geschikt is voor het bekijken van anime.
Het CCCP-Project is een pakket speciaal ontwikkeld voor anime. Het voordeel van CCCP is dat het al een lang lopend project is. Het biedt ongeveer dezelfde mogelijkheden als KCP. Enig nadeel bij CCCP is wel dat het niet constant wordt gepdatet en er dus lange intervals zijn.
En als laatst heb je ook nog K-lite Codec pack
K-lite kun je het beste gebruiken in combinatie met MPC-HC het biedt vergelijkbare functies aan zoals KCP, en CCCP hebben.
De beste Media speler die wordt aangeraden voor het kijken van anime is MPC-HC Deze speler is geschikt voor het kijken van anime en geeft ook nog eens een betere beeldkwaliteit.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden.Helemaal super.![]()
Impliceer je hiermee dat geslachtsdelen niet louter uit een raster van blokjes bestaan?quote:
Want dan moet ik even naar de dokter morgen denk ik.🐙![]()
Alleen vanwege de zijaanzichten? Dat is kunst man. Kunst zeg ik je.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Pff. Lastig. Ik kijk morgen de episode denk ik, maar bang ben ik in ieder geval wel.
Ik maak je er niet geruster op, he?
Dus minstens 36 afleveringen bovenop de 26 die we al hadden? Ik wil niet zeuren, maar waar blijft Baccano S2!?quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:43 schreef Qunix het volgende:
Dus Durarara S2 is 3 cour. Winter 2015, Summer 2015, Winter 2016...Sumimoessontijd.quote:“An interesting thing is a good thing.”![]()
Ik wil ook niet zeuren maar waar blijft [insert goeie anime titel] S[volgend seizoen van die serie]?quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:51 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dus minstens 36 afleveringen bovenop de 26 die we al hadden? Ik wil niet zeuren, maar waar blijft Baccano S2!?![]()
Het is alsof ik naar Unlimited Down Works kijk.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:51 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Alleen vanwege de zijaanzichten? Dat is kunst man. Kunst zeg ik je.
Ik maak je er niet geruster op, he?![]()
(alleen bij de zijaanzichten van Rin natuurlijk, maar toch).
Brrr. En dat terwijl ik echt een zwak voor Rin had in de visual novel. Ach, wellicht dat het bij het kijken niet zo opvalt.![]()
Obligatory.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is alsof ik naar Unlimited Down Works kijk.(alleen bij de zijaanzichten van Rin natuurlijk, maar toch).
🐙![]()
Hopelijk zit de scene erin waarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Desnoods bewerk je de frames met zwarte neusstreepjesquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is alsof ik naar Unlimited Down Works kijk.(alleen bij de zijaanzichten van Rin natuurlijk, maar toch).
Brrr. En dat terwijl ik echt een zwak voor Rin had in de visual novel. Ach, wellicht dat het bij het kijken niet zo opvalt.
Als ik de dakscne vergelijk met de DEENversie ben ik in elk geval erg tevreden.Helemaal super.![]()
quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:01 schreef De_Dakgoot het volgende:
Hopelijk zit de scene erin waarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:01 schreef De_Dakgoot het volgende:
Hopelijk zit de scene erin waarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙![]()
Haha, dat is waar inderdaad.quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:01 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Desnoods bewerk je de frames met zwarte neusstreepjes
Als ik de dakscne vergelijk met de DEENversie ben ik in elk geval erg tevreden.
Maar neusstreepjes zouden wel echt een verbetering zijn. Ach ja. Ik snap wel dat het bij de stijl hoort. Het is geen luie animatie.![]()
144p bedoel jequote:Op zondag 5 oktober 2014 22:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mensen die niet anime 120p op een antiek nokia scherm kijken./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Dit lijkt me een goede aanleiding om een verlanglijstje met gedroomde vervolgen op te stellen voor mij.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:54 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik wil ook niet zeuren maar waar blijft [insert goeie anime titel] S[volgend seizoen van die serie]?
- Air Gear (het schijnt naar de pleuris te gaan, maar gemotoriseerde rolschaatsen brah)
- Afro Samurai (ik hoop dat Afro lang genoeg leeft om de schurk te worden.)
- Baccano (evident)
- (Bake)monogatari (Kizu e.t.a. nooit)
- Binbougami ga! (meer sm puppy)
- Black Lagoon (evident)
- Boku wa Tomodachi ga Sukunai
- Chihayafuru (Taichi victory)
- Claymore BrotherSisterhood
- Code Geass: Hangyaku no Lelouch (Eigenlijk liever een slice of life spinoff maar goed)
- D.Gray-man (maar je beloofde terug te komen)
- Danshi Koukousei no Nichijou (ben hier nog lang niet mee uitgelachen)
- Death Note (Ryuk ik verveel me)
- Fate/Prototype (als Shirou een vrouw is stuurt hij zichzelf dan naar de keuken?)
- Full Metal Panic! (evident)
- Gunslinger Girl BrotherSisterhood
- Hanasaku Iroha (Ohana opent de Kuissuiso op die woorden wacht ik zo)
- Hataraku Maou-sama! (krijgen Emi en Maou echt een kind?)
- Jinrui wa Suitai Shimashita (evident)
- Juuni Kokuki (schrijf die boeken desnoods eerst eens af)
- K (zag er fitsend uit minder nazi's de volgende keer graag)
- Kekkaishi (ik wil weten hoe het eindigt)
- Kill la Kill (ik wil meer Ryuuko en meer Satsuki want fasionista's en nudisten zijn ook mensen)
- Mayo Chiki! (reverse traps zijn goud)
- Minami-ke (Kanna is baas, het staat op het t-shirt dus het moet wel waar zijn)
- Mobile Suit Gundam Seed (fuck die kanker)
- Mondaiji-tachi ga Isekai kara Kuru Sou Desu yo? (moar)
- Mononoke Zoku Shou
- Needless (dit had nooit mogen eindigen)
- Oda Nobuna no Yabou (Als Oda de vereniging van Japan overleeft, zal ze dan ook Korea en delen van China verenigen?)
- Sasami-san@Ganbaranai (doe je best)
- Seiken no Blacksmith (Katana > staa;)
- Sekirei (Waarom mag die hemafrodiet geen man blijven.)
- Servant x Service (Hasebe x Lucy)
- Shin Angyo Onshi Brotherhood
- Suzumiya Haruhi no Shoushitsu (Dit zou verkopen als water in de woestijn, als warme broodjes in een schoolkantine waarom Japan waarom)
- Tokyo Ravens (Omyodou is koel)
- Tonari no Kaibutsu-kun (laat ons niet hangen)
- Trigun Brotherhood
- Uchouten Kazoku (Er is nog zo veel meer om te animeren)
- Uchuu Kyoudai (Is Mutta al op Mars?)
- Yahari Ore no Seishun Love Comedy wa Machigatteiru. (S2 confirmed?)
- Yozakura Quartet (houdt eens vast aan een stijl)
- Yumekui Merry (wat is zijn vaginabotten?)
[ Bericht 13% gewijzigd door Repelsteeltju op 05-10-2014 22:36:21 ]“An interesting thing is a good thing.”![]()
Yahari Ore no Seishun Love Comedy wa Machigatteiru.
krijgt een S2/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Echt waar!?quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:22 schreef De_Dakgoot het volgende:
Yahari Ore no Seishun Love Comedy wa Machigatteiru.
krijgt een S2![]()
“An interesting thing is a good thing.”![]()
Leg uit? Gewoon de 720p versie.quote:
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Nee Qunix heeft gewoon shit taste en is tevens een stelselmatige hater.quote:''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:43 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Nee Qunix heeft gewoon shit taste en is tevens een stelselmatige hater.
Naruto is het beste van alles natuurlijk.![]()
Mooi hoe meer goede anime hoe meer ik heb om uit te kiezen.quote:“An interesting thing is a good thing.”![]()
/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Kan veel dingen betekenen.quote:
ONZ / De teloorgang van de PI.
[ Bericht 9% gewijzigd door Qunix op 05-10-2014 22:58:27 ]![]()
Maar de screenshot in 1080p.quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:43 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Leg uit? Gewoon de 720p versie.![]()
![]()
Al mijn screenshots zijn 1920x1080p? Geen idee waarom, zie het probleem ook niet.quote:''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Nieuw Avatar seizoen is begonnen jongens.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
Werd tijd dat boek 4 is verfilmd.quote:Op maandag 6 oktober 2014 01:19 schreef 2Happy4U het volgende:
Nieuw Avatar seizoen is begonnen jongens./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Free! Eternal Summer was![]()
![]()
![]()
Is Glasslip wat? Staat namelijk als volgende op mijn lijstje
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)![]()
Nee, Nagi no asukara is beterquote:Op maandag 6 oktober 2014 09:38 schreef banaantjeEE het volgende:
Free! Eternal Summer was![]()
![]()
![]()
Is Glasslip wat? Staat namelijk als volgende op mijn lijstje/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
http://www.animenewsnetwo(...)nd-in-5-weeks/.79600
Godsamme, valt me wel erg zwaar dit.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Was te verwachten, je kunt moeilijk weer een heel jaar wachten op dit gevecht.quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:05 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Godsamme, valt me wel erg zwaar dit.
Bah, To Love Ru Darkness komt ook aan zijn einde.
Hopelijk wel een volgende arc![]()
![]()
Welke Fokster zat er net ouran highschool host club in de trein uit leiden naar utrecht te lezen/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Mwah, een episch verhaal komt eindelijk tot een einde.quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:05 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Godsamme, valt me wel erg zwaar dit.
Hopelijk neemt Kishimoto nu een dikverdiende lange rustperiode en komt hij vervolgens met weer iets tofs...Zal deze week even een tiental nieuwe Naruto pockets bestellen want ik heb sinds najaar 2012 niet meer gekocht, dus ben pas bij 56 ofzo.
![]()
Naruto is al jaren geen episch verhaal meer. Lange lijdensweg komt eindelijk ten einde.quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:59 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mwah, een episch verhaal komt eindelijk tot een einde.
Hopelijk neemt Kishimoto nu een dikverdiende lange rustperiode en komt hij vervolgens met weer iets tofs...Zal deze week even een tiental nieuwe Naruto pockets bestellen want ik heb sinds najaar 2012 niet meer gekocht, dus ben pas bij 56 ofzo.
![]()
Dit inderdaad...quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:09 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Naruto is al jaren geen episch verhaal meer. Lange lijdensweg komt eindelijk ten einde.![]()
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P![]()
Hier sluit ik mij bij aan, helaasquote:Op maandag 6 oktober 2014 12:09 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Naruto is al jaren geen episch verhaal meer. Lange lijdensweg komt eindelijk ten einde.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
Ditquote:Op maandag 6 oktober 2014 12:09 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Naruto is al jaren geen episch verhaal meer. Lange lijdensweg komt eindelijk ten einde./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Zien we dan eindelijk hoe Sasuke, Sakura keihard neemt en Naruto die vanuit een hoekje met een huilface toekijkt?AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Hebben we het dan over de manga of de anime? Ik vond de laatste delen die ik las (dus rond pocket 55) ook niet heel boeiend meer, omdat het allemaal om die oorlog enzo ging, maar als geheel is het natuurlijk een ontzettend episch verhaal met veel diepgang en nuances en interessante characters.quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:09 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Naruto is al jaren geen episch verhaal meer. Lange lijdensweg komt eindelijk ten einde.![]()
Naru x Hinaquote:Op maandag 6 oktober 2014 14:48 schreef Smoofie het volgende:
Zien we dan eindelijk hoe Sasuke, Sakura keihard neemt en Naruto die vanuit een hoekje met een huilface toekijkt?
Ik had die bitch Sakura allang opgegeven, dat is er pas 1 met een Stockholm complex.![]()
Alsof het niet Naruto wordt die Sasuke keihard in zijn poepert pakt terwijl Sakura vanuit een hoekje met een mengeling van afschuw, verdriet en opwinding toekijkt.quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:48 schreef Smoofie het volgende:
Zien we dan eindelijk hoe Sasuke, Sakura keihard neemt en Naruto die vanuit een hoekje met een huilface toekijkt?“An interesting thing is a good thing.”![]()
En dan komt Aizen door een tijdparadox tevoorschijn en dood iedereen in hidden leaf village.
Einde/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Maar wacht het gaat verder!quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:19 schreef De_Dakgoot het volgende:
En dan komt Aizen door een tijdparadox tevoorschijn en dood iedereen in hidden leaf village.
Einde
Iedereen gaat nu naar de Soul Society en iedereen van enige betekenis is een Shinigami geworden. En nu blijkt dat Sousuke Aizen Sasuke Uchiha ontvoerd heeft naar Mexico Hueco Mundo en nu moeten Naruto en zijn vrienden hem redden.“An interesting thing is a good thing.”![]()
quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:39 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
u moeten Naruto en zijn vrienden hem redden.
Adam Baldwin confirmed als Baby Metal fantwitter:AdamBaldwin twitterde op maandag 06-10-2014 om 03:18:26@Nero @Int_Aristocrat I want Chocolateu, des! reageer retweet
🐙![]()
Dat is toch animal mother?quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:27 schreef DeZwabber het volgende:
Adam Baldwin confirmed als Baby Metal fantwitter:AdamBaldwin twitterde op maandag 06-10-2014 om 03:18:26@Nero @Int_Aristocrat I want Chocolateu, des! reageer retweet
Yes. En Jayne van Firefly.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:14 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Dat is toch animal mother?
[ afbeelding ]🐙![]()
Ga kijken dan, is toch maar n seizoen. Een van de beste series ooit, onterecht gecanceled door FOXquote:
🐙![]()
Ik kijk alleen oorlogsseriesquote:Op maandag 6 oktober 2014 17:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ga kijken dan, is toch maar n seizoen. Een van de beste series ooit, onterecht gecanceled door FOX/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Fireflyquote:Op maandag 6 oktober 2014 17:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ga kijken dan, is toch maar n seizoen. Een van de beste series ooit, onterecht gecanceled door FOX
Serenity
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P![]()
Vrijdag een afspraak voor mijn afstudeerstage (hbo-accountancy). En ik heb thuis alleen vrijetijdskleding.Alleen nette herenschoenen thuis, verder niks wat je aan kan voor een serieuze sollicitatiegesprek.
![]()
Moet je een pak huren.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:42 schreef Jellereppe het volgende:
Vrijdag een afspraak voor mijn afstudeerstage (hbo-accountancy). En ik heb thuis alleen vrijetijdskleding.Alleen nette herenschoenen thuis, verder niks wat je aan kan voor een serieuze sollicitatiegesprek.
![]()
Heb je ook geen maten waar je even een overhemd oid van kunt lenen?quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:04 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik zal morgen eens kijken. Dat is misschien nog de beste oplossing.Chocoladetaartjes.
Ik weet niet of die even een overhemd lenen. Anders huur ik wel een pak. En dan zorg ik tegen die tijd dat ik wel een setje nette kleding heb liggen. Alleen het geld ligt niet voor het oprapen en aangezien pakken best wel duur zijn. Ik zal donderdagavond wel wat overhemden scoren (koopavond).quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:06 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Heb je ook geen maten waar je even een overhemd oid van kunt lenen?![]()
Ja uiteindelijk loopt het terug naar Joods mysticisme. Maar vrees dat het in dit geval een anime-gerelateerde referentie was.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:27 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Boom des levens.🐙![]()
7/10quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:59 schreef Smoofie het volgende:
Evangelion. Ik herinner me alleen nog alle emo en huils scenes.![]()
Dus je weet alles nog. Mooi.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:59 schreef Smoofie het volgende:
Evangelion. Ik herinner me alleen nog alle emo en huils scenes.🐙![]()
Commie saving fansubbing once againSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dus ik herinner me bijna alles nog.quote:
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:04 schreef De_Dakgoot het volgende:
Commie saving fansubbing once againWacht, wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙![]()
Ze doen hooguit een film als we geluk hebben, in Japan verkocht het niet zo best.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:32 schreef Qunix het volgende:
Laatste stuk van Dandy in de laatste episode was wel heel mooi geanimeerd.
En S3 zal wel komenHelemaal super.![]()
quote:
Wat nu eenmaal gezien is kun je niet meer ontzien. Fate/Zero is voor altijd verpest. Ik ga meteen terug om de 0 te schappen uit de 10 die ik Fate/Zero gegeven heb op MAL.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”![]()
quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:07 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat nu eenmaal gezien is kun je niet meer ontzien. Fate/Zero is voor altijd verpest. Ik ga meteen terug om de 0 te schappen uit de 10 die ik Fate/Zero gegeven heb op MAL.Ik weet zeker dat de TV-serie er ook zo uitzag, omdat ik zo'n gek ben die daar op let en het me destijds niet was opgevallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door De_Dakgoot op 06-10-2014 22:34:52 ]/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Dat vlaggetje genaamd 初心者マーク heeft met beginners te maken.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:31 schreef Kyubey het volgende:
Wat hebben Japanners eigenlijk met het geelgroene vlaggetje?
Zie je onder andere op auto's in japan omdat het verplicht is bij beginnende bestuurders.
kun je ook tegenkomen in handleidingen/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Survey Corps zijn n00bs.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:35 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Dat vlaggetje genaamd 初心者マーク heeft met beginners te maken.
Zie je onder andere op auto's in japan omdat het verplicht is bij beginnende bestuurders.
kun je ook tegenkomen in handleidingen🐙![]()
Idd. Ach, het is in ieder geval iets. Beter dan een pachinko spelletje.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:47 schreef De_Dakgoot het volgende:
http://www.animenewsnetwo(...)ated-for-2015/.78158
Waarom verdomme geen Haruhi S3🐙![]()
Dus het was alleen een campagne om aandacht te vragen voor The Disappearance of Nagato Yuki-chan?quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:47 schreef De_Dakgoot het volgende:
http://www.animenewsnetwo(...)ated-for-2015/.78158
Waarom verdomme geen Haruhi S3
En het ergste is wel dat als we die Chibi-zooi niet slikken de kans op S3 daarmee krimpt.
Ok, Fate/Stay Night UBW van Ufotable is echt tof.
Na een tijdje zie je de zijaanzichten niet meer zo goed. De stijl is wel gewoon consequent toegepast. Verder zijn de vechtanimaties echt heel mooi. Iets dat je in de VN alleen ziet als plaatje natuurlijk.
Animatie is verder ook erg goed.
Ik hekel nog steeds casual momenten op school. Ongelofelijk hoe die studenten zich in veel anime gedragen.![]()
![]()
De onderdanige leerlingen voor het schoolidool inderdaadquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:49 schreef robin007bond het volgende:
Ok, Fate/Stay Night UBW van Ufotable is echt tof.
Na een tijdje zie je de zijaanzichten niet meer zo goed. De stijl is wel gewoon consequent toegepast. Verder zijn de vechtanimaties echt heel mooi. Iets dat je in de VN alleen ziet als plaatje natuurlijk.
Animatie is verder ook erg goed.
Ik hekel nog steeds casual momenten op school. Ongelofelijk hoe die studenten zich in veel anime gedragen.dat kan toch niet echt zijn?
Overigens heeft Prisma Ilya nog steeds het beste gevecht
Helemaal super.![]()
Dat is inderdaad ongelofelijk.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:27 schreef Kyubey het volgende:
[..]
De onderdanige leerlingen voor het schoolidool inderdaaddat kan toch niet echt zijn?
En geen idee, niet gezien. Maar Ilya wordt altijd een beetje onterecht opgehemeld in mijn ogen.
De kenners:
Raden jullie mensen eigenlijk aan om de VN eerst te spelen alvorens de anime te kijken. Ik heb de VN gespeeld maar ik ben wel benieuwd hoe de ervaring is zonder dit te hebben gedaan.![]()
"Gevecht"quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:27 schreef Kyubey het volgende:
🐙![]()
Volgens mij kent Kana Ueda haar Tousaka Rin inmiddels als de palm van haar hand, ze spreekt dat personage al zo lang in. Ik vond het mooi en opmerkelijk hoe letterlijk tegen elke klasgenoot die ze sprak net iets anders praatte, om te laten zien hoe ze met die persoon om gaat.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:49 schreef robin007bond het volgende:
Ik hekel nog steeds casual momenten op school. Ongelofelijk hoe die studenten zich in veel anime gedragen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:27 schreef Kyubey het volgende:
[..]
De onderdanige leerlingen voor het schoolidool inderdaaddat kan toch niet echt zijn?
Wekelijkse herinnering dat Shinji een van de populairste jongens op school is.
Welk gevecht vond jij het beste ookalweer? Ik denk dan meteen aan het gevecht waar Illyas Archer werd en Saber versloeg. Maar Prisma Illya had ook een paar andere leuke gevechten.Enige 'heldin' die geen eigen route heeft, zoals je weet is de hare geschrapt. En ze is een imouto, imouto's zijn populair tegenwoordig, hoewel een pleegzus tegenwoordig als een cop-out geldt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:30 schreef robin007bond het volgende:
Maar Ilya wordt altijd een beetje onterecht opgehemeld in mijn ogen.“An interesting thing is a good thing.”![]()
De Archer-Ilya/Saber-iets inderdaadquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:46 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Volgens mij kent Kana Ueda haar Tousaka Rin inmiddels als de palm van haar hand, ze spreekt dat personage al zo lang in. Ik vond het mooi en opmerkelijk hoe letterlijk tegen elke klasgenoot die ze sprak net iets anders praatte, om te laten zien hoe ze met die persoon om gaat.
[..]
[ afbeelding ]
Wekelijkse herinnering dat Shinji een van de populairste jongens op school is.
Welk gevecht vond jij het beste ookalweer? Ik denk dan meteen aan het gevecht waar Illyas Archer werd en Saber versloeg. Maar Prisma Illya had ook een paar andere leuke gevechten.
[..]
Enige 'heldin' die geen eigen route heeft, zoals je weet is de hare geschrapt. En ze is een imouto, imouto's zijn populair tegenwoordig, hoewel een pleegzus tegenwoordig als een cop-out geldt.al vond ik de MiyuSaber/Kuroe ook super.
Helemaal super.![]()
In Blijf Nacht is Ilya een moordende psycholi. In Kaleid Liner is ze qua karakter eerder vergelijkbaar met Cardcaptor Sakura.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En geen idee, niet gezien. Maar Ilya wordt altijd een beetje onterecht opgehemeld in mijn ogen.
Maar goed, spinoffs he
Helemaal super.![]()
Waarom... waarom hebben vliegende mecha's de versnellingsbak van een motor...
En waarom tekent Commie piemels in de OP, godverdomme.
🐙![]()
Chocoladetaartjes.
Horriblesubs redt het fansubben elke dag, iedere dag.quote:We are a fansub group
Well, first of all, thank you to all those who donated. We have enough to keep running until next season.
Usually when people accuse us being “shit” because we rip from Crunchyroll or Funimation or any streaming site for that matter, we keep our mouths shut and continue to do what we do. We believed that was the best policy because we wanted to focus all our efforts on working on whatever we have on our plates. The logistics of subtitling ~50 shows a week is pretty complex. Ever wondered why we don’t do song translations? That’s because we don’t have time to do them. Ever wondered why we’re not translating a show? That’s because no translator is interested in it.
Nonetheless, there’s a tipping point for everything. One of our translators quit last week because he didn’t see the point in translating for ungrateful people (I mean, it’s not like he gets paid). That’s why Seven Deadly Sins and Amagi have yet to be subbed. For the sake of everyone on the HorribleSubs’ team, we’d like you to know that we have absolutely nothing to do with Crunchyroll and Funimation. Unlike those sites, we don’t region lock and don’t discriminate. Everything we do is our own work.So, please, I urge you to keep all your bashing to yourself and let us work in peace to provide subtitles for everyone.
In case you didn’t understand the point of this post: we are a fansub group, not a Crunchyroll ripping group like Commie or whatever.
Also, please scroll down to see the featured discus comment for recommendations from us.
The HorribleSubs Fansubbing Team“An interesting thing is a good thing.”![]()
Elfen Lied is echt mijn guilty pleasure.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2014 13:01:00 ]![]()
Ik vond het best een leuke serie toen ik hem keek.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:00 schreef robin007bond het volgende:
Elfen Lied is echt mijn guilty pleasure.![]()
Het was wel een van m'n eerste anime, op aanraden van m'n zusje.🐙![]()
Nice.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vond het best een leuke serie toen ik hem keek.![]()
Het was wel een van m'n eerste anime, op aanraden van m'n zusje.
Zeker een leuke serie ja.Mooie verwijzingen in de OP ook naar de kunst van Gustav Klimmt.
http://spb.fotolog.com/ph(...)/1244889653177_f.jpg![]()
Ik ook.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:27 schreef DeZwabber het volgende:
Ja dat was wel redelijk duidelijk ja. Vond ik wel leuk gedaan.
Zeker van een studio die voor de rest haast enkel hentai heeft gemaakt.![]()
Ja, ik snap nog steeds niet hoe en waarom.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ook.
Zeker van een studio die voor de rest haast enkel hentai heeft gemaakt.
Ik hoor van alles en iedereen dat de manga beter is, maar ik ben er nog niet aan begonnen.🐙![]()
Same. Iets weerhoudt me.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, ik snap nog steeds niet hoe en waarom.
Ik hoor van alles en iedereen dat de manga beter is, maar ik ben er nog niet aan begonnen.![]()
Horriblesubs ript het rechtstreeks van crunchyrollquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Horriblesubs redt het fansubben elke dag, iedere dag.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:19 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Horriblesubs ript het rechtstreeks van crunchyroll
🐙![]()
Overigens lijken de meeste reviewers het wel eens met ons, als je naar Wikipedia gaat en kijkt bij Elfen Lied bij "Reception"quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vond het best een leuke serie toen ik hem keek.![]()
Het was wel een van m'n eerste anime, op aanraden van m'n zusje.![]()
Altijd mooi om te weten.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Overigens lijken de meeste reviewers het wel eens met ons, als je naar Wikipedia gaat en kijkt bij Elfen Lied bij "Reception"🐙![]()
*kwijlbubbels uit mondhoek veegt*quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inderdaad. Niet dat we retards zijn dus.🐙![]()
Nee,maar wel naar ee functie waar veel mannen zitten.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:44 schreef DeZwabber het volgende:
Je solliciteert naar de functie van man?
klote stages hartstikke onnodig/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Hufter.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:14 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hey*
Over 5 weken is Naruto manga dus afgelopen,hopelijk genoeg hulende fans.
One Piece manga .''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Wow
Vivid doet Amagi
Sage doet gundam
nu nog een groep voor Shingeki no bahamut/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Kurogane no Linebarrels, eerste 2 aflevering gekeken en ik dacht wat een fucking domme MC, maar nu paar episodes later, wow mooie twist en is het eigenlijk best leuk. BEN BENIEUWD.....TO BE CONTINUED...
http://myanimelist.net/anime/3653/Kurogane_no_Linebarrels''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''![]()
twitter:sofiabiologista twitterde op vrijdag 03-10-2014 om 05:45:24Scientists named a newly discovered species of velvet worm the Eoperipatus totoro ! (from My Neighbour Totoro). http://t.co/Vs5MsH9NZf reageer retweet
🐙![]()
![]()
Chocoladetaartjes.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niet staren Robin, een vrouw is zoveel meer dan alleen haar ogen. Ga je schamen.
Het patriarchaat heeft mij gehersenspoeld.![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het patriarchaat heeft mij gehersenspoeld.
🐙![]()
Ik heb een standaard brief (updatet automatisch) en met invulvelden. Net zo makkelijk.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:43 schreef De_Dakgoot het volgende:
Wat is het kut man sollicitatiebrieven schrijven![]()
Barakamon finished! Heerlijke anime. Nog meer vergelijkbaar met dat en Silver Spoon?Chocoladetaartjes.
Bokura wa Minna Kawaisou (of zoiets).quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:16 schreef Xaryna het volgende:
Barakamon finished! Heerlijke anime. Nog meer vergelijkbaar met dat en Silver Spoon?''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Die was ook leuk ja.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:23 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Bokura wa Minna Kawaisou (of zoiets).🐙![]()
Toegevoegd, thanksquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:23 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Bokura wa Minna Kawaisou (of zoiets).
Chocoladetaartjes.
Mijn CV maak ik in LaTeX en verder heb ik ook een standaardbrief.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:15 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik heb een standaard brief (updatet automatisch) en met invulvelden. Net zo makkelijk.![]()
Mijn CV is in html wat een PDF uitpoept met NodeJSquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn CV maak ik in LaTeX en verder heb ik ook een standaardbrief.![]()
![]()
Mark Marie is zo mo.Heeft LaTex betere Lay/Out Mogelijkheden? Ik heb laatst de tip gekregen dat mijn CV wel wat interessanter vorm gegeven zou kunnen zijn.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn CV maak ik in LaTeX en verder heb ik ook een standaardbrief.“An interesting thing is a good thing.”![]()
Ja hele interessante layoutmogelijkheden. Zoek eens op het template 'ModernCV'.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:00 schreef Repelsteeltju het volgende:
Mark Marie is zo mo.
[..]
Heeft LaTex betere Lay/Out Mogelijkheden? Ik heb laatst de tip gekregen dat mijn CV wel wat interessanter vorm gegeven zou kunnen zijn.Nice.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:59 schreef Qunix het volgende:
[..]
Mijn CV is in html wat een PDF uitpoept met NodeJSWat een bazen!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:00 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
OSU! GESPOT!, check links onderin!
Iemand van de VPRO doet OSU!
Ik ben overigens lid van VPRO.![]()
![]()
Nice. Ben ik nog van plan om te bekijken.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:58 schreef Qunix het volgende:
Robin, check dit:
http://www.npo.nl/2doc/06-10-2014/VPWON_1168487
Stiekem ben ik wel een beetje jaloers.![]()
![]()
Gaat over een jongen van 15 genaamd Puck wat goed is in programmeren. http://www.vpro.nl/speel.program.44849550.htmlquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat een bazen!
Ik ben overigens lid van VPRO.![]()
Zijn voorgeschiedenis ken ik. Hij kwam laatst bij Pauw aan tafel.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:05 schreef Qunix het volgende:
[..]
Gaat over een jongen van 15 genaamd Puck wat goed is in programmeren. http://www.vpro.nl/speel.program.44849550.html![]()
Ik zag dat hij mooie code maakt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nice. Ben ik nog van plan om te bekijken.
Stiekem ben ik wel een beetje jaloers.![]()
Oh.. Even zoeken dan.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zijn voorgeschiedenis ken ik. Hij kwam laatst bij Pauw aan tafel.![]()
Heej, ik ken meerdere mensen die dat doen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn CV maak ik in LaTeX en verder heb ik ook een standaardbrief.
🐙![]()
Waarom is dat joch er beter in dan mij.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:58 schreef Qunix het volgende:
Robin, check dit:
http://www.npo.nl/2doc/06-10-2014/VPWON_1168487
Oh ja, omdat ik te lui ben om ook maar ooit wat uit te voeren, buiten het nodige.![]()
Moet je je tijd investeren in zoiets.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:17 schreef MAHL het volgende:
[..]
Waarom is dat joch er beter in dan mij.
Oh ja, omdat ik te lui ben om ook maar ooit wat uit te voeren, buiten het nodige.![]()
![]()
Gewoon doen man. Je houdt die drempel te hoog voor jezelf.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:17 schreef MAHL het volgende:
[..]
Waarom is dat joch er beter in dan mij.
![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:18 schreef Qunix het volgende:
[..]
Moet je je tijd investeren in zoiets.Mweh, ik focus me liever op mijn gewone studie, de vrije tijd die ik daarnaast heb gebruik ik liever voor onproductieve dingen als mijn vrienden en waifu, alcoholische versnaperingen, chaturbate, anime en series.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gewoon doen man. Je houdt die drempel te hoog voor jezelf.![]()
Wel vet, maar waarom een furry achtergrondquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:58 schreef Qunix het volgende:
Robin, check dit:
http://www.npo.nl/2doc/06-10-2014/VPWON_1168487.
btw thanks robin![]()
Modern cv ziet er wel nice uit/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Ik heb een creatief CV, gemaakt in Adobe InDesign
Chocoladetaartjes.
Oh shiiitt.....quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:54 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb mijn CV met een wascokrijtje op toiletpapier geschreven. Een velletje was genoeg.![]()
Ergens heb ik het gevoel dat Death Note toch iets van zijn glans zou verliezen als het op een toiletrol geschreven was.🐙![]()
Sayu komt onaangekondigd Light's kamer binnen. Light stopt naarstig zijn WC rol weg. Sayu ziet hem de rol wegstoppen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:08 schreef DeZwabber het volgende:
Ergens heb ik het gevoel dat Death Note toch iets van zijn glans zou verliezen als het op een toiletrol geschreven was.
Onii-san... wat doe je?“An interesting thing is a good thing.”![]()
Neequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:03 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Uuuggg... heeft Commie dat vertaald?/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Of als je de initialen van mensen moest poepen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:08 schreef DeZwabber het volgende:
Ergens heb ik het gevoel dat Death Note toch iets van zijn glans zou verliezen als het op een toiletrol geschreven was.![]()
Terwijl je aan ze denkt. Wel een stuk intiemer.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Of als je de initialen van mensen moest poepen.🐙![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Terwijl je aan ze denkt. Wel een stuk intiemer.![]()
![]()
Doet je moederbord het weer trouwens? Ben benieuwd naar je Foobar setup, Winamp begint een beetje te vervelenquote:![]()
![]()
Het werkt weer. Morgen zal ik wat laten zien.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:38 schreef MAHL het volgende:
[..]
Doet je moederbord het weer trouwens? Ben benieuwd naar je Foobar setup, Winamp begint een beetje te vervelen![]()
![]()
Ja dat zeggen mensen steeds, maar qua setup blijft WinAmp toch het best, ik heb geen screenshots gezien van een mooiere.quote:
Dit is wat ik nu heb:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heeft iemand de nieuwe Chuuniserie van Trigger al gezien? Ik ga hem morgenavond maar eens kijken.Helemaal super.![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 00:09 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja dat zeggen mensen steeds, maar qua setup blijft WinAmp toch het best, ik heb geen screenshots gezien van een mooiere.
Dit is wat ik nu heb:Zelfde setup hier, al heb ik winamp links in plaats van rechts. En het main scherm is iets groter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is wmb toch net iets lekkerder dan foobar.![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 00:09 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja dat zeggen mensen steeds, maar qua setup blijft WinAmp toch het best, ik heb geen screenshots gezien van een mooiere.
Dit is wat ik nu heb:Zo ziet mijn setup er ongeveer uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.majorgeeks.com/index.php?ct=files&action=file&id=5488
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2014 07:36:01 ]![]()
Ja, dus ik zag op Kotaku een overzicht voorbij komen van de Fall Anime en zag dat Psycho Pass 2 en de alternatieve route van Fate/Stay Night langskwamen dit seizoen.
Dus ik dacht, ik laat mijn gezicht maar weer eens zien![]()
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp![]()
Wow keki-sama is terugquote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:02 schreef .Cake. het volgende:
Ja, dus ik zag op Kotaku een overzicht voorbij komen van de Fall Anime en zag dat Psycho Pass 2 en de alternatieve route van Fate/Stay Night langskwamen dit seizoen.
Op Kotaku komenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:02 schreef .Cake. het volgende:
....!!!!!
[ Bericht 0% gewijzigd door Leafeon672 op 08-10-2014 12:44:14 ]Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.![]()
Welkom terug!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:02 schreef .Cake. het volgende:
De nieuwe FS/N belooft best tof te worden.![]()
![]()
quote:
Jep, net de 00 aflevering binnengehengeld, eerste anime die ik in meer dan een jaar heb gedownload. Ben benieuwdquote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Welkom terug!
De nieuwe FS/N belooft best tof te worden.![]()
Zat net te kijken, heb nog wel allemaal afleveringen van rond de tijd dat ik ben gestopt er op staan. Space Bros., Shinsekai Yori, Jormungand S2... misschien dat ik die nog wel af moet kijken voor closure, en om iets op mn MAL te kunnen updaten
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp![]()
Maar, waar is het zoekveld? De lijst artiesten?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 07:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zo ziet mijn setup er ongeveer uit.
http://www.majorgeeks.com/index.php?ct=files&action=file&id=5488![]()
Fate is waarlijk het wonder van het universum. Het heeft jouw en Robin weer aan de anime gekregen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:02 schreef .Cake. het volgende:
Goed dat je ook weer van de partij bent.“An interesting thing is a good thing.”![]()
Yep, had je dan wat anders verwachtquote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Halve naruto chapter flashbacks die wel 100x hebben gezienZe eindigen dus zelfs in Naruto style.
?
Volgens mij heeft hij zelfs voor de nieuwe panels de oude eronder gelegd en overgetrokken![]()
![]()
Bij "Filter".quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:03 schreef MAHL het volgende:
[..]
Maar, waar is het zoekveld? De lijst artiesten?
Je kan dat allemaal zelf instellen.![]()
Hehe, ja als je het zo bekijktquote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:15 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Fate is waarlijk het wonder van het universum. Het heeft jouw en Robin weer aan de anime gekregen.
Goed dat je ook weer van de partij bent.Hoewel ik voornamelijk voor Rin en Amano terug ben gekomen.
Heb ik nog drama's gemist? Goede series?ANIMEES.
- Scamp![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Halve naruto chapter flashbacks die wel 100x hebben gezienZe eindigen dus zelfs in Naruto style.
Jammer dat jullie dat niet kunnen waarderen. Flashbacks zijn hier wel terecht.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:16 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Yep, had je dan wat anders verwacht?
Volgens mij heeft hij zelfs voor de nieuwe panels de oude eronder gelegd en overgetrokken''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Maar die scenes zijn al een miljoen keer voorbij gekomen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:15 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
[..]
Jammer dat jullie dat niet kunnen waarderen. Flashbacks zijn hier wel terecht.![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:20 schreef De_Dakgoot het volgende:
Alweer bijna tijd voor Aizen 2.0
[ afbeelding ]
Shit is going down.![]()
Zo houden ze bloedlijn zuiver,quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:12 schreef Hermanna het volgende:
Begonnen aan Wixoss maar waarom dat incest..“An interesting thing is a good thing.”![]()
Amagi is geweldigEerste keer in lange tijd dat ik moest lachen om KyoAni (ik kijk naar jou, Chuuni en Free S2)
Helemaal super.![]()
Ik erken dat de regie gewoon uitstekend was, maar ik kan geen Kyoani-serie kijken die niet Haruhi of FMP is.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:24 schreef Kyubey het volgende:
Amagi is geweldigEerste keer in lange tijd dat ik moest lachen om KyoAni (ik kijk naar jou, Chuuni en Free S2)
SPOILER: het exacte moment waarop ik besloot Amagi te laten vallen.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:30 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik erken dat de regie gewoon uitstekend was, maar ik kan geen Kyoani-serie kijken die niet Haruhi of FMP is.Ik kan ook geen anime meer kijken zonder fanservice, dus kijk ik er maar gewoon langs. Behalve bij Free.SPOILER: het exacte moment waarop ik besloot Amagi te laten vallen.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.![]()
Dat wel ja.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:27 schreef De_Dakgoot het volgende:
Amerikaanse versie had wel beste OP![]()
Ik zat wat te googelen op Dragonball Z. Dit is de moeder van Goku (Gine). Die Saiyans lijken sowieso op elkaar, dus moeilijk oordelen of je dat meteen zou zien, maar het geeft wel aan waarom Goku zo zachtaardig is. Hij heeft het zachtaardige karakter van zijn moeder gerfd.Het is wel een schande dat ze elkaar nooit hebben ontmoet, maar Goku heeft nooit enig interesse getoond in zijn stamboom, omdat hij in de veronderstelling was dat Saiyans allemaal moordlustige moordenaars waren.
Gine
Goku![]()
![]()
Nu ik dit zie...
Ik mis Yorkiddn'
Oh en aardbeving in Tokyo was natuurlijk een SSJ3 transformatie van iemand aldaar!![]()
Bleach 601SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Het komt wel goed met Coby. Was al in het begin niks mis mee, hart op de goede plek, maar hij had geen ballen, en werd gezien als een sulletje. Hij groeit nu snel. Zowel qua looks, politiek en in kracht. Heeft een van de snelste groeiratio's in One Piece.
Coby in het begin
Coby honderden afleveringen later
Coby weer twee jaar later![]()
![]()
Niets vergeleken met Queena die al met Mihawk dus de Yonkou kan meten.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:35 schreef Jellereppe het volgende:
Het komt wel goed met Coby. Was al in het begin niks mis mee, hart op de goede plek, maar hij had geen ballen, en werd gezien als een sulletje. Hij groeit nu snel. Zowel qua looks, politiek en in kracht. Heeft een van de snelste groeiratio's in One Piece.
Coby in het begin
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Coby weer twee jaar later
[ afbeelding ]“An interesting thing is a good thing.”![]()
Ik heb alle afleveringen gezien maar weet niet wie Queena is?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:37 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Niets vergeleken met Queena die al met Mihawk dus de Yonkou kan meten.![]()
Nee, Coby is nog steeds heel heel ver van dat niveau verwijderd. Hij zit nu meer op het niveau van bijvoorbeeld een Rob Lucci (capitain), maar hij is ook nog jong. Monkey D Garp heeft echt wat van hem gemaakt in 2 jaar tijd.
![]()
De dochter van Zoro's mentor. Best een belangrijk personage. Heb je echt alles gezien?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:40 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik heb alle afleveringen gezien maar weet niet wie Queena is?
Ah, Kuina. Tuurlijk ken ik die. Alles gezien tot aflevering 663. Kan die zich al meten met Mihawk?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:54 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
De dochter van Zoro's mentor. Best een belangrijk personage. Heb je echt alles gezien?![]()
![]()
Dan kan ze ook gewoon de strijd aangaan met een Yonkou. Dat kind was toch dood?
![]()
Van Dark Love Vampire, maar heb de anime niet gezien, maar vond de afbeelding wel wat hebben. Ik kan moeilijk onder woorden brengen wat, maar het heeft wel een bepaalde sfeer die mij aansprak.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:59 schreef robin007bond het volgende:
Waarvan is eigenlijk je UI, JelleReppe?![]()
Heb je een link? Dat is compleet langs mij gegaan. En dat als fervente One Piece fan.quote:Dan is ze veel en veel verder dan Roronoa Zoro, nog steeds. Zoro zal met gemak worden weg geblazen door een van de Four Emperors. No chance. Een vlieg onder hun schoenen. Hij zal stikjaloers worden als hij daar achter komt, aangezien hij de beste wil worden. Hij trainde al als een gek, maar zal nog veel en veel harder gaan trainen als hem dat ter ore komt. Maar goed, Zoro gaat echt nog wel hard groeien. Deze arc moet hij tegen Diamante vechten, en daarna zeker tegen de sterkste rechterhand van een Yonkou, en dan moet hij toch wel dicht in de buurt komen van een admiraal.
[ Bericht 14% gewijzigd door Jellereppe op 08-10-2014 23:21:20 ]![]()
Ben het wel met je eens. Dat haar van die jongen vind ik ook wel tof, met die rode ogen en die zwart/wit achtergrond een tof contrast.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:07 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Van Dark Love Vampire, maar heb de anime niet gezien, maar vond de afbeelding wel wat hebben. Ik kan moeilijk onder woorden brengen wat, maar het heeft wel een bepaalde sfeer die mij aansprak.![]()
Inderdaad. Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ben het wel met je eens. Dat haar van die jongen vind ik ook wel tof, met die rode ogen en die zwart/wit achtergrond een tof contrast.![]()
![]()
Ronorao Zoro is sowieso bad ass. We zagen 2/3 afleveringen terug duidelijk vooruitgang. Eerst maakte een admiraal met gemak korte metten met het monstertrio en nu kan Zoro in zijn eentje er eentje terugdringen met zijn drie zwaarden. Natuurlijk zou Fujitora hem met alle gemak neer krijgen als hij een beetje serieus zou worden, maar toch wel vooruitgang. Aan het eind zullen die drie monsters of mother nature zijn.![]()
![]()
Ga je Informatica doen?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:35 schreef De_Dakgoot het volgende:
Over een paar weken naar de open dag van de HU ben benieuwd hoe kut het hbo is.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Waarschijnlijk wel, moet nu alleen nog een sessie kiezen om bij te wonenquote:
Geen idee wat nou normale informatica is![]()
Edit: gevonden
Dit zijn allemaal richtingen die je kunt kiezen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:39 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, moet nu alleen nog een sessie kiezen om bij te wonen
[ afbeelding ]
Wij hebben een jaartje HBO ICT, daarna kunnen we kiezen tussen Business IT and Management of Software Engineering.![]()
Hadden wij ook toen ik dat nog deed.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dit zijn allemaal richtingen die je kunt kiezen.
Wij hebben een jaartje HBO ICT, daarna kunnen we kiezen tussen Business IT and Management of Software Engineering.
Al hadden wij een splitsing in Bedrijfskundige Informatica, Technische Informatica en normale Informatica na het eerste jaar.![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dit zijn allemaal richtingen die je kunt kiezen.
Wij hebben een jaartje HBO ICT, daarna kunnen we kiezen tussen Business IT and Management of Software Engineering.Is op HU ook zoquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hadden wij ook toen ik dat nog deed.
Al hadden wij een splitsing in Bedrijfskundige Informatica, Technische Informatica en normale Informatica na het eerste jaar.
.quote:Je volgt het eerste half jaar gemeenschappelijke vakken, zodat je een indruk krijgt van alles wat ICT is en inzicht krijgt in je eigen interesses, ambities en capaciteiten. Daarna kies je bewust voor een afstudeerrichting die je leuk vindt en bij je past, zonder dat je tijd of studiepunten verliest. Wordt het Business IT & Management, Software & Information Engineering, System and Network Engineering of Technische Informatica?/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Ah, dan zal Software & Information Engineering wel de normale IT zijn. Netwerk engineering hebben wij hier volgens mij ook net drie jaar ofzo.quote:![]()
Heb nu System and networking engineer ingeschreven sluit aan op mijn huidige opleiding./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Inou Battle wa Nichijou kei no Naka de
Ja of nee?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:34 schreef De_Dakgoot het volgende:
Verstuur ik bijna een verouderde cv mee
Johquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:35 schreef Jellereppe het volgende:
Coby in het begin
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Coby weer twee jaar later
[ afbeelding ]quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:39 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, moet nu alleen nog een sessie kiezen om bij te wonen
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ergens tussen vorig weekend en het weekend twee weken geleden. Kan me niet herinneren of het een wekelijkse draad was of iets anders. Check het archief erop na, als het je benieuwt.quote:“An interesting thing is a good thing.”![]()
Ik zal het zeker checken.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 00:00 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ergens tussen vorig weekend en het weekend twee weken geleden. Kan me niet herinneren of het een wekelijkse draad was of iets anders. Check het archief erop na, als het je benieuwt.![]()
Okay net gekeken, geen grap dit. Deze serie is gewoon echt heel goed. Geen AOTY, maar AOTS kon wel eens.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Oooooh dat Kiseijuu: Sei no Kakuritsu klinkt wel als AOTY materiaal, iemand gezien?
Vergelijkbaar met Tokyo Ghoul, maar ook weer niet.![]()
Ik ben chapter 763 van One Piece aan het lezen. Wat donker. Die Celestial Dragons zijn echt niet met woorden te beschrijven. Een 2 en 5-jarig kind doden met 16 kogels omdat ze langs hun liepen.![]()
Ja, Inou Battle heeft wel potentie. Tot nu toe een parodie op chuuni's, maar dan met de twist dat ze echt superkrachten hebben. Even kijken hoe het loopt en of het interessanter wordt.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:58 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Inou Battle wa Nichijou kei no Naka de
Ja of nee?
[..]
[..]
Joh
[..]Helemaal super.![]()
QFTquote:Op donderdag 9 oktober 2014 07:08 schreef Qunix het volgende:
Ben ik blij dat ik dat al lang achter de rug heb...
StuderenUgh, vocaloids... Technologisch misschien een prestatie maar om nou te zeggen dat het echt klinkt.... meh.quote:
Tokyo Ghoul heb ik wel eens over gelezen, was het iets?ANIMEES.
- Scamp![]()
Dit is dan overigens ook best een ruk nummer, zijn genoeg liedjes die wel gewoon klinken.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:22 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ugh, vocaloids... Technologisch misschien een prestatie maar om nou te zeggen dat het echt klinkt.... meh./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
NICEquote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:17 schreef DeZwabber het volgende:
YAAAAAAMAAAAATOOOOOOOOOOOOOO
[ afbeelding ]
UITPAKKEN EN FOTO"S __Oquote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het ding is huge.
666mm(jup seriously) lang.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: