Dus je weet alles nog. Mooi.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:59 schreef Smoofie het volgende:
Evangelion. Ik herinner me alleen nog alle emo en huils scenes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dus ik herinner me bijna alles nog.
quote:
quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:04 schreef De_Dakgoot het volgende:
Commie saving fansubbing once againWacht, wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
Ze doen hooguit een film als we geluk hebben, in Japan verkocht het niet zo best.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:32 schreef Qunix het volgende:
Laatste stuk van Dandy in de laatste episode was wel heel mooi geanimeerd.
En S3 zal wel komen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:07 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat nu eenmaal gezien is kun je niet meer ontzien. Fate/Zero is voor altijd verpest. Ik ga meteen terug om de 0 te schappen uit de 10 die ik Fate/Zero gegeven heb op MAL.Ik weet zeker dat de TV-serie er ook zo uitzag, omdat ik zo'n gek ben die daar op let en het me destijds niet was opgevallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vlaggetje genaamd 初心者マーク heeft met beginners te maken.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:31 schreef Kyubey het volgende:
Wat hebben Japanners eigenlijk met het geelgroene vlaggetje?
Survey Corps zijn n00bs.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:35 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Dat vlaggetje genaamd 初心者マーク heeft met beginners te maken.
Zie je onder andere op auto's in japan omdat het verplicht is bij beginnende bestuurders.
kun je ook tegenkomen in handleidingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |