Ze doen hooguit een film als we geluk hebben, in Japan verkocht het niet zo best.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:32 schreef Qunix het volgende:
Laatste stuk van Dandy in de laatste episode was wel heel mooi geanimeerd.
En S3 zal wel komen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:07 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat nu eenmaal gezien is kun je niet meer ontzien. Fate/Zero is voor altijd verpest. Ik ga meteen terug om de 0 te schappen uit de 10 die ik Fate/Zero gegeven heb op MAL.Ik weet zeker dat de TV-serie er ook zo uitzag, omdat ik zo'n gek ben die daar op let en het me destijds niet was opgevallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vlaggetje genaamd 初心者マーク heeft met beginners te maken.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:31 schreef Kyubey het volgende:
Wat hebben Japanners eigenlijk met het geelgroene vlaggetje?
Survey Corps zijn n00bs.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:35 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Dat vlaggetje genaamd 初心者マーク heeft met beginners te maken.
Zie je onder andere op auto's in japan omdat het verplicht is bij beginnende bestuurders.
kun je ook tegenkomen in handleidingen
Idd. Ach, het is in ieder geval iets. Beter dan een pachinko spelletje.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:47 schreef De_Dakgoot het volgende:
http://www.animenewsnetwo(...)ated-for-2015/.78158
Waarom verdomme geen Haruhi S3
Dus het was alleen een campagne om aandacht te vragen voor The Disappearance of Nagato Yuki-chan?quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:47 schreef De_Dakgoot het volgende:
http://www.animenewsnetwo(...)ated-for-2015/.78158
Waarom verdomme geen Haruhi S3
De onderdanige leerlingen voor het schoolidool inderdaadquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:49 schreef robin007bond het volgende:
Oké, Fate/Stay Night UBW van Ufotable is echt tof.
Na een tijdje zie je de zijaanzichten niet meer zo goed. De stijl is wel gewoon consequent toegepast. Verder zijn de vechtanimaties echt heel mooi. Iets dat je in de VN alleen ziet als plaatje natuurlijk.
Animatie is verder ook erg goed.
Ik hekel nog steeds casual momenten op school. Ongelofelijk hoe die studenten zich in veel anime gedragen.
Dat is inderdaad ongelofelijk.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:27 schreef Kyubey het volgende:
[..]
De onderdanige leerlingen voor het schoolidool inderdaaddat kan toch niet echt zijn?
Overigens heeft Prisma Ilya nog steeds het beste gevecht
"Gevecht"quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:27 schreef Kyubey het volgende:
Volgens mij kent Kana Ueda haar Tousaka Rin inmiddels als de palm van haar hand, ze spreekt dat personage al zo lang in. Ik vond het mooi en opmerkelijk hoe letterlijk tegen elke klasgenoot die ze sprak net iets anders praatte, om te laten zien hoe ze met die persoon om gaat.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:49 schreef robin007bond het volgende:
Ik hekel nog steeds casual momenten op school. Ongelofelijk hoe die studenten zich in veel anime gedragen.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:27 schreef Kyubey het volgende:
[..]
De onderdanige leerlingen voor het schoolidool inderdaaddat kan toch niet echt zijn?
Enige 'heldin' die geen eigen route heeft, zoals je weet is de hare geschrapt. En ze is een imouto, imouto's zijn populair tegenwoordig, hoewel een pleegzus tegenwoordig als een cop-out geldt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:30 schreef robin007bond het volgende:
Maar Ilya wordt altijd een beetje onterecht opgehemeld in mijn ogen.
De Archer-Ilya/Saber-iets inderdaadquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:46 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Volgens mij kent Kana Ueda haar Tousaka Rin inmiddels als de palm van haar hand, ze spreekt dat personage al zo lang in. Ik vond het mooi en opmerkelijk hoe letterlijk tegen elke klasgenoot die ze sprak net iets anders praatte, om te laten zien hoe ze met die persoon om gaat.
[..]
[ afbeelding ]
Wekelijkse herinnering dat Shinji een van de populairste jongens op school is.
Welk gevecht vond jij het beste ookalweer? Ik denk dan meteen aan het gevecht waar Illyas Archer werd en Saber versloeg. Maar Prisma Illya had ook een paar andere leuke gevechten.
[..]
Enige 'heldin' die geen eigen route heeft, zoals je weet is de hare geschrapt. En ze is een imouto, imouto's zijn populair tegenwoordig, hoewel een pleegzus tegenwoordig als een cop-out geldt.
In Blijf Nacht is Ilya een moordende psycholi. In Kaleid Liner is ze qua karakter eerder vergelijkbaar met Cardcaptor Sakura.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En geen idee, niet gezien. Maar Ilya wordt altijd een beetje onterecht opgehemeld in mijn ogen.
Horriblesubs redt het fansubben elke dag, iedere dag.quote:We are a fansub group
Well, first of all, thank you to all those who donated. We have enough to keep running until next season.
Usually when people accuse us being “shit” because we rip from Crunchyroll or Funimation or any streaming site for that matter, we keep our mouths shut and continue to do what we do. We believed that was the best policy because we wanted to focus all our efforts on working on whatever we have on our plates. The logistics of subtitling ~50 shows a week is pretty complex. Ever wondered why we don’t do song translations? That’s because we don’t have time to do them. Ever wondered why we’re not translating a show? That’s because no translator is interested in it.
Nonetheless, there’s a tipping point for everything. One of our translators quit last week because he didn’t see the point in translating for ungrateful people (I mean, it’s not like he gets paid). That’s why Seven Deadly Sins and Amagi have yet to be subbed. For the sake of everyone on the HorribleSubs’ team, we’d like you to know that we have absolutely nothing to do with Crunchyroll and Funimation. Unlike those sites, we don’t region lock and don’t discriminate. Everything we do is our own work.So, please, I urge you to keep all your bashing to yourself and let us work in peace to provide subtitles for everyone.
In case you didn’t understand the point of this post: we are a fansub group, not a Crunchyroll ripping group like Commie or whatever.
Also, please scroll down to see the featured discus comment for recommendations from us.
The HorribleSubs Fansubbing Team
Ik vond het best een leuke serie toen ik hem keek.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:00 schreef robin007bond het volgende:
Elfen Lied is echt mijn guilty pleasure.
Nice.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vond het best een leuke serie toen ik hem keek.![]()
Het was wel een van m'n eerste anime, op aanraden van m'n zusje.
Ik ook.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:27 schreef DeZwabber het volgende:
Ja dat was wel redelijk duidelijk ja. Vond ik wel leuk gedaan.
Ja, ik snap nog steeds niet hoe en waarom.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ook.
Zeker van een studio die voor de rest haast enkel hentai heeft gemaakt.
Same. Iets weerhoudt me.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, ik snap nog steeds niet hoe en waarom.
Ik hoor van alles en iedereen dat de manga beter is, maar ik ben er nog niet aan begonnen.
Horriblesubs ript het rechtstreeks van crunchyrollquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Horriblesubs redt het fansubben elke dag, iedere dag.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:19 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Horriblesubs ript het rechtstreeks van crunchyroll
Overigens lijken de meeste reviewers het wel eens met ons, als je naar Wikipedia gaat en kijkt bij Elfen Lied bij "Reception"quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vond het best een leuke serie toen ik hem keek.![]()
Het was wel een van m'n eerste anime, op aanraden van m'n zusje.
Altijd mooi om te weten.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Overigens lijken de meeste reviewers het wel eens met ons, als je naar Wikipedia gaat en kijkt bij Elfen Lied bij "Reception"
*kwijlbubbels uit mondhoek veegt*quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inderdaad. Niet dat we retards zijn dus.
Nee,maar wel naar ee functie waar veel mannen zitten.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:44 schreef DeZwabber het volgende:
Je solliciteert naar de functie van man?
Hufter.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:14 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hey*
Over 5 weken is Naruto manga dus afgelopen,hopelijk genoeg hulende fans.
One Piece manga .
twitter:sofiabiologista twitterde op vrijdag 03-10-2014 om 05:45:24Scientists named a newly discovered species of velvet worm the Eoperipatus totoro ! (from My Neighbour Totoro). http://t.co/Vs5MsH9NZf reageer retweet
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niet staren Robin, een vrouw is zoveel meer dan alleen haar ogen. Ga je schamen.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het patriarchaat heeft mij gehersenspoeld.
Ik heb een standaard brief (updatet automatisch) en met invulvelden. Net zo makkelijk.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:43 schreef De_Dakgoot het volgende:
Wat is het kut man sollicitatiebrieven schrijven
Bokura wa Minna Kawaisou (of zoiets).quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:16 schreef Xaryna het volgende:
Barakamon finished! Heerlijke anime. Nog meer vergelijkbaar met dat en Silver Spoon?
Die was ook leuk ja.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:23 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Bokura wa Minna Kawaisou (of zoiets).
Toegevoegd, thanksquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:23 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Bokura wa Minna Kawaisou (of zoiets).
Mijn CV maak ik in LaTeX en verder heb ik ook een standaardbrief.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:15 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik heb een standaard brief (updatet automatisch) en met invulvelden. Net zo makkelijk.
Mijn CV is in html wat een PDF uitpoept met NodeJSquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn CV maak ik in LaTeX en verder heb ik ook een standaardbrief.
Heeft LaTex betere Lay/Out Mogelijkheden? Ik heb laatst de tip gekregen dat mijn CV wel wat interessanter vorm gegeven zou kunnen zijn.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja hele interessante layoutmogelijkheden. Zoek eens op het template 'ModernCV'.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:00 schreef Repelsteeltju het volgende:
Mark Marie is zo moé.
[..]
Heeft LaTex betere Lay/Out Mogelijkheden? Ik heb laatst de tip gekregen dat mijn CV wel wat interessanter vorm gegeven zou kunnen zijn.
Nice.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:59 schreef Qunix het volgende:
[..]
Mijn CV is in html wat een PDF uitpoept met NodeJS
Wat een bazen!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:00 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
OSU! GESPOT!, check links onderin!
Iemand van de VPRO doet OSU!
Nice. Ben ik nog van plan om te bekijken.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:58 schreef Qunix het volgende:
Robin, check dit:
http://www.npo.nl/2doc/06-10-2014/VPWON_1168487
Gaat over een jongen van 15 genaamd Puck wat goed is in programmeren. http://www.vpro.nl/speel.program.44849550.htmlquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat een bazen!
Ik ben overigens lid van VPRO.
Zijn voorgeschiedenis ken ik. Hij kwam laatst bij Pauw aan tafel.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:05 schreef Qunix het volgende:
[..]
Gaat over een jongen van 15 genaamd Puck wat goed is in programmeren. http://www.vpro.nl/speel.program.44849550.html
Ik zag dat hij mooie code maakt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nice. Ben ik nog van plan om te bekijken.
Stiekem ben ik wel een beetje jaloers.
Oh.. Even zoeken dan.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zijn voorgeschiedenis ken ik. Hij kwam laatst bij Pauw aan tafel.
Heej, ik ken meerdere mensen die dat doen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waarom is dat joch er beter in dan mij.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:58 schreef Qunix het volgende:
Robin, check dit:
Moet je je tijd investeren in zoiets.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:17 schreef MAHL het volgende:
[..]
Waarom is dat joch er beter in dan mij.
Oh ja, omdat ik te lui ben om ook maar ooit wat uit te voeren, buiten het nodige.
Gewoon doen man. Je houdt die drempel te hoog voor jezelf.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:17 schreef MAHL het volgende:
[..]
Waarom is dat joch er beter in dan mij.
Oh ja, omdat ik te lui ben om ook maar ooit wat uit te voeren, buiten het nodige.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:18 schreef Qunix het volgende:
[..]
Moet je je tijd investeren in zoiets.
Mweh, ik focus me liever op mijn gewone studie, de vrije tijd die ik daarnaast heb gebruik ik liever voor onproductieve dingen als mijn vrienden en waifu, alcoholische versnaperingen, chaturbate, anime en series.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gewoon doen man. Je houdt die drempel te hoog voor jezelf.
Wel vet, maar waarom een furry achtergrondquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:58 schreef Qunix het volgende:
Robin, check dit:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |