Oh shiiitt.....quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:54 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb mijn CV met een wascokrijtje op toiletpapier geschreven. Een velletje was genoeg.
Sayu komt onaangekondigd Light's kamer binnen. Light stopt naarstig zijn WC rol weg. Sayu ziet hem de rol wegstoppen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:08 schreef DeZwabber het volgende:
Ergens heb ik het gevoel dat Death Note toch iets van zijn glans zou verliezen als het op een toiletrol geschreven was.
Neequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:03 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Uuuggg... heeft Commie dat vertaald?
Of als je de initialen van mensen moest poepen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:08 schreef DeZwabber het volgende:
Ergens heb ik het gevoel dat Death Note toch iets van zijn glans zou verliezen als het op een toiletrol geschreven was.
Terwijl je aan ze denkt. Wel een stuk intiemer.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Of als je de initialen van mensen moest poepen.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Terwijl je aan ze denkt. Wel een stuk intiemer.
Doet je moederbord het weer trouwens? Ben benieuwd naar je Foobar setup, Winamp begint een beetje te vervelenquote:
Het werkt weer. Morgen zal ik wat laten zien.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:38 schreef MAHL het volgende:
[..]
Doet je moederbord het weer trouwens? Ben benieuwd naar je Foobar setup, Winamp begint een beetje te vervelen
Ja dat zeggen mensen steeds, maar qua setup blijft WinAmp toch het best, ik heb geen screenshots gezien van een mooiere.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 00:09 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja dat zeggen mensen steeds, maar qua setup blijft WinAmp toch het best, ik heb geen screenshots gezien van een mooiere.
Dit is wat ik nu heb:Zelfde setup hier, al heb ik winamp links in plaats van rechts. En het main scherm is iets groter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is wmb toch net iets lekkerder dan foobar.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 00:09 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja dat zeggen mensen steeds, maar qua setup blijft WinAmp toch het best, ik heb geen screenshots gezien van een mooiere.
Dit is wat ik nu heb:Zo ziet mijn setup er ongeveer uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.majorgeeks.com/index.php?ct=files&action=file&id=5488
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2014 07:36:01 ]
Wow keki-sama is terugquote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:02 schreef .Cake. het volgende:
Ja, dus ik zag op Kotaku een overzicht voorbij komen van de Fall Anime en zag dat Psycho Pass 2 en de alternatieve route van Fate/Stay Night langskwamen dit seizoen.
Dus ik dacht, ik laat mijn gezicht maar weer eens zien![]()
Op Kotaku komenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:02 schreef .Cake. het volgende:
Ja, dus ik zag op Kotaku een overzicht voorbij komen van de Fall Anime en zag dat Psycho Pass 2 en de alternatieve route van Fate/Stay Night langskwamen dit seizoen.
Welkom terug!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:02 schreef .Cake. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |