Hadden wij ook toen ik dat nog deed.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dit zijn allemaal richtingen die je kunt kiezen.
Wij hebben een jaartje HBO ICT, daarna kunnen we kiezen tussen Business IT and Management of Software Engineering.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dit zijn allemaal richtingen die je kunt kiezen.
Wij hebben een jaartje HBO ICT, daarna kunnen we kiezen tussen Business IT and Management of Software Engineering.
Is op HU ook zoquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hadden wij ook toen ik dat nog deed.
Al hadden wij een splitsing in Bedrijfskundige Informatica, Technische Informatica en normale Informatica na het eerste jaar.
quote:Je volgt het eerste half jaar gemeenschappelijke vakken, zodat je een indruk krijgt van alles wat ICT is en inzicht krijgt in je eigen interesses, ambities en capaciteiten. Daarna kies je bewust voor een afstudeerrichting die je leuk vindt en bij je past, zonder dat je tijd of studiepunten verliest. Wordt het Business IT & Management, Software & Information Engineering, System and Network Engineering of Technische Informatica?
Ah, dan zal Software & Information Engineering wel de normale IT zijn. Netwerk engineering hebben wij hier volgens mij ook net drie jaar ofzo.quote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:34 schreef De_Dakgoot het volgende:
Verstuur ik bijna een verouderde cv mee
Johquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:35 schreef Jellereppe het volgende:
Het komt wel goed met Coby. Was al in het begin niks mis mee, hart op de goede plek, maar hij had geen ballen, en werd gezien als een sulletje. Hij groeit nu snel. Zowel qua looks, politiek en in kracht. Heeft een van de snelste groeiratio's in One Piece.
Coby in het begin
[ afbeelding ]
Coby honderden afleveringen later
[ afbeelding ]
Coby weer twee jaar later
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:39 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, moet nu alleen nog een sessie kiezen om bij te wonen
Geen idee wat nou normale informatica is![]()
Edit: gevonden
[ afbeelding ]
Ergens tussen vorig weekend en het weekend twee weken geleden. Kan me niet herinneren of het een wekelijkse draad was of iets anders. Check het archief erop na, als het je benieuwt.quote:
Ik zal het zeker checken.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 00:00 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ergens tussen vorig weekend en het weekend twee weken geleden. Kan me niet herinneren of het een wekelijkse draad was of iets anders. Check het archief erop na, als het je benieuwt.
Okay net gekeken, geen grap dit. Deze serie is gewoon echt heel goed. Geen AOTY, maar AOTS kon wel eens.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Oooooh dat Kiseijuu: Sei no Kakuritsu klinkt wel als AOTY materiaal, iemand gezien?
Ja, Inou Battle heeft wel potentie. Tot nu toe een parodie op chuuni's, maar dan met de twist dat ze echt superkrachten hebben. Even kijken hoe het loopt en of het interessanter wordt.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:58 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Inou Battle wa Nichijou kei no Naka de
Ja of nee?
[..]
[..]
Joh
[..]
QFTquote:Op donderdag 9 oktober 2014 07:08 schreef Qunix het volgende:
Ben ik blij dat ik dat al lang achter de rug heb...
Studeren
Ugh, vocaloids... Technologisch misschien een prestatie maar om nou te zeggen dat het echt klinkt.... meh.quote:
Dit is dan overigens ook best een ruk nummer, zijn genoeg liedjes die wel gewoon klinken.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:22 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ugh, vocaloids... Technologisch misschien een prestatie maar om nou te zeggen dat het echt klinkt.... meh.
NICEquote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:17 schreef DeZwabber het volgende:
YAAAAAAMAAAAATOOOOOOOOOOOOOO
[ afbeelding ]
UITPAKKEN EN FOTO"S __Oquote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het ding is huge.
666mm(jup seriously) lang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |