SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
Niets vergeleken met Queena die al met Mihawk dus de Yonkou kan meten.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:35 schreef Jellereppe het volgende:
Het komt wel goed met Coby. Was al in het begin niks mis mee, hart op de goede plek, maar hij had geen ballen, en werd gezien als een sulletje. Hij groeit nu snel. Zowel qua looks, politiek en in kracht. Heeft een van de snelste groeiratio's in One Piece.
Coby in het begin
[ afbeelding ]
Coby honderden afleveringen later
[ afbeelding ]
Coby weer twee jaar later
[ afbeelding ]
Ik heb alle afleveringen gezien maar weet niet wie Queena is?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:37 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Niets vergeleken met Queena die al met Mihawk dus de Yonkou kan meten.
De dochter van Zoro's mentor. Best een belangrijk personage. Heb je echt alles gezien?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:40 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik heb alle afleveringen gezien maar weet niet wie Queena is?
Ah, Kuina. Tuurlijk ken ik die. Alles gezien tot aflevering 663. Kan die zich al meten met Mihawk?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:54 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
De dochter van Zoro's mentor. Best een belangrijk personage. Heb je echt alles gezien?
Van Dark Love Vampire, maar heb de anime niet gezien, maar vond de afbeelding wel wat hebben. Ik kan moeilijk onder woorden brengen wat, maar het heeft wel een bepaalde sfeer die mij aansprak.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:59 schreef robin007bond het volgende:
Waarvan is eigenlijk je UI, JelleReppe?
Heb je een link? Dat is compleet langs mij gegaan. En dat als fervente One Piece fan.quote:
Ben het wel met je eens. Dat haar van die jongen vind ik ook wel tof, met die rode ogen en die zwart/wit achtergrond een tof contrast.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:07 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Van Dark Love Vampire, maar heb de anime niet gezien, maar vond de afbeelding wel wat hebben. Ik kan moeilijk onder woorden brengen wat, maar het heeft wel een bepaalde sfeer die mij aansprak.
Inderdaad. Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ben het wel met je eens. Dat haar van die jongen vind ik ook wel tof, met die rode ogen en die zwart/wit achtergrond een tof contrast.
Ga je Informatica doen?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:35 schreef De_Dakgoot het volgende:
Over een paar weken naar de open dag van de HU ben benieuwd hoe kut het hbo is.
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk wel, moet nu alleen nog een sessie kiezen om bij te wonenquote:
Dit zijn allemaal richtingen die je kunt kiezen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:39 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, moet nu alleen nog een sessie kiezen om bij te wonen
Geen idee wat nou normale informatica is![]()
Edit: gevonden
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |