Maar wacht het gaat verder!quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:19 schreef De_Dakgoot het volgende:
En dan komt Aizen door een tijdparadox tevoorschijn en dood iedereen in hidden leaf village.
Einde
quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:39 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
u moeten Naruto en zijn vrienden hem redden.
Adam Baldwin confirmed als Baby Metal fantwitter:AdamBaldwin twitterde op maandag 06-10-2014 om 03:18:26@Nero @Int_Aristocrat I want Chocolateu, des! reageer retweet
Dat is toch animal mother?quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:27 schreef DeZwabber het volgende:
Adam Baldwin confirmed als Baby Metal fantwitter:AdamBaldwin twitterde op maandag 06-10-2014 om 03:18:26@Nero @Int_Aristocrat I want Chocolateu, des! reageer retweet
Yes. En Jayne van Firefly.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:14 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Dat is toch animal mother?
[ afbeelding ]
Ga kijken dan, is toch maar één seizoen. Een van de beste series ooit, onterecht gecanceled door FOXquote:
Ik kijk alleen oorlogsseriesquote:Op maandag 6 oktober 2014 17:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ga kijken dan, is toch maar één seizoen. Een van de beste series ooit, onterecht gecanceled door FOX
Fireflyquote:Op maandag 6 oktober 2014 17:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ga kijken dan, is toch maar één seizoen. Een van de beste series ooit, onterecht gecanceled door FOX
Moet je een pak huren.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:42 schreef Jellereppe het volgende:
Vrijdag een afspraak voor mijn afstudeerstage (hbo-accountancy). En ik heb thuis alleen vrijetijdskleding.Alleen nette herenschoenen thuis, verder niks wat je aan kan voor een serieuze sollicitatiegesprek.
Heb je ook geen maten waar je even een overhemd oid van kunt lenen?quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:04 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik zal morgen eens kijken. Dat is misschien nog de beste oplossing.
Ik weet niet of die even een overhemd lenen. Anders huur ik wel een pak. En dan zorg ik tegen die tijd dat ik wel een setje nette kleding heb liggen. Alleen het geld ligt niet voor het oprapen en aangezien pakken best wel duur zijn. Ik zal donderdagavond wel wat overhemden scoren (koopavond).quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:06 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Heb je ook geen maten waar je even een overhemd oid van kunt lenen?
Ja uiteindelijk loopt het terug naar Joods mysticisme. Maar vrees dat het in dit geval een anime-gerelateerde referentie was.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:27 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Boom des levens.
7/10quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:59 schreef Smoofie het volgende:
Evangelion. Ik herinner me alleen nog alle emo en huils scenes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |