Ik ben benieuwd, ik ga die en Garo kijken alleen al omdat ik nieuwsgierig ben naar wat MAPPA gaat doen na Zankyou no Terror.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:03 schreef De_Dakgoot het volgende:
Eindelijk![]()
[HorribleSubs] Shingeki no Bahamut - Genesis - 01 [720p].mkv
http://en.wikipedia.org/wiki/Bang_Bang!quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:06 schreef Xaryna het volgende:
Ik... Ik heb net Bang Bang in de bioscoop gezien.
Ja dat. Was echt supergrappig trouwens. Maar die vent he, die speelt dus een ONTZETTEND LEKKER DING. En die heeft verdomme twee duimen aan 1 hand. Ik zat er de hele tijd naar te kijken.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Bang_Bang!
Dit? Omg
quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:10 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ja dat. Was echt supergrappig trouwens. Maar die vent he, die speelt dus een ONTZETTEND LEKKER DING. En die heeft verdomme twee duimen aan 1 hand. Ik zat er de hele tijd naar te kijken.
[ afbeelding ]
Voor Bollywood begrippen was hij best realistisch! Mijn ma's eerste bollywoodfilm en die vond hem zwaar over the top en overtrokken (ze genoot stiekem wel, vooral van zijn torso), maar hij viel best mee.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Bollywood kennende mag je al bij zijn dat hij niet een raar pistool heeft met twee trekkers voor z'n duimen of zo.
...quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:16 schreef Xaryna het volgende:
'Only one thing left to do... Bang bang!
Commie is wel goed de laatste tijd beter dan HS in iedergevlaquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:14 schreef robin007bond het volgende:
Hoe is Commie in het geval van FS/N?
Exact kan ik je daar niets over vertellen, maar de Proloog is wereldwijd vertoont al voordat hij in Japan op TV kwam. Je kan er van op uit dat het script dat aan Crunchyroll et al is gegeven van de hoogste kwaliteit is. Commie zal de '-san' en '-kun' ongein wel uitgeknipt hebben zoals ze gebruikelijk is, maar ik verwacht eigenlijk geen beduidende afwijkingen van Horriblesubs die het uitstekende script gebruikt dat ook voor de wereldwijde première is gebruikt.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:14 schreef robin007bond het volgende:
Hoe is Commie in het geval van FS/N?
quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:20 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Commie is wel goed de laatste tijd beter dan HS in iedergevla
http://fansub.co/
http://fansubdb.com/wiki/Autumn_2014
Helder. Dan download ik veilig die van Commie zonder zorgen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:22 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Exact kan ik je daar niets over vertellen, maar de Proloog is wereldwijd vertoont al voordat hij in Japan op TV kwam. Je kan er van op uit dat het script dat aan Crunchyroll et al is gegeven van de hoogste kwaliteit is. Commie zal de '-san' en '-kun' ongein wel uitgeknipt hebben zoals ze gebruikelijk is, maar ik verwacht eigenlijk geen beduidende afwijkingen van Horriblesubs die het uitstekende script gebruikt dat ook voor de wereldwijde première is gebruikt.
Vergeet de encoding niet he Repel.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:22 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Exact kan ik je daar niets over vertellen, maar de Proloog is wereldwijd vertoont al voordat hij in Japan op TV kwam. Je kan er van op uit dat het script dat aan Crunchyroll et al is gegeven van de hoogste kwaliteit is. Commie zal de '-san' en '-kun' ongein wel uitgeknipt hebben zoals ze gebruikelijk is, maar ik verwacht eigenlijk geen beduidende afwijkingen van Horriblesubs die het uitstekende script gebruikt dat ook voor de wereldwijde première is gebruikt.
Ja, die zal bij Commie wel beter zijn dan de encodes die speciaal zijn gemaakt voor streams.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:23 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Vergeet de encoding niet he Repel.
Alleen van de zijkant.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:28 schreef robin007bond het volgende:
Het gezicht van Rin ziet er soms een beetje misvormd uit.
Beter wel. Daar zou ik toch niets zinnigs over kunnen zeggen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:23 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Vergeet de encoding niet he Repel.
Van de zijkant merk je het inderdaad. Het vooraanzicht ziet er normaal uit.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:31 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Alleen van de zijkant.
[ afbeelding ]
Neusvleugels nog oorlellen.
Maak je niet druk. Dit zie je alleen bij Japanners en Saber en Irisviel. Japanners hebben in het echt ook een plat gezicht.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Van de zijkant merk je het inderdaad. Het vooraanzicht ziet er normaal uit.
In Fate/Zero zag ik dit dus echt niet. Ik erger me er echt dood aan.![]()
Pff. Lastig. Ik kijk morgen de episode denk ik, maar bang ben ik in ieder geval wel.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:42 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Maak je niet druk. Dit zie je alleen bij Japanners en Saber. Japanners hebben in het echt ook een plat gezicht.
Nochquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:31 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Alleen van de zijkant.
[ afbeelding ]
Neusvleugels nog oorlellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |