Hun optredentje is te minimaal om zelfs de tijden er nog bij te kunnen prutsen in het vakje.quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:48 schreef ikweethetookniet het volgende:
Jupiler Ballsroom 20.00-20.30 Dries en Dave![]()
![]()
[ afbeelding ]
Huh? Ontkent-ie nu dat-ie zijn kaken stijf op elkaar houdt?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:23 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dries heeft slapeloze nachten van Dave
De politie werkt nog altijd hard aan een doorbraak in de zaak, want Dave en zijn vrienden zouden hun kaken tijdens de verhoren stijf op elkaar houden. Maar Dave ontkent.
Kromme zin, maar een positieve boodschap! Een zoon die zinkt is nu even belangrijker dan een pa die zingt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:23 schreef ikweethetookniet het volgende:
Al vindt de volkszanger het niet makkelijk dat hij is tegenwoordig meer in de weer met begeleiden van zijn zoon dan met zingen.
En dat kan niet in dit topic omdat....?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:34 schreef ikweethetookniet het volgende:
SHO / Dries en Dave Roelvink voor reality soap benaderd
![]()
![]()
![]()
![]()
Dus wel.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:38 schreef mascara-klodder het volgende:
En dat kan niet in dit topic omdat....?
Real-life soap voor Dries en Dave Roelvink?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:03 schreef Cynix ® het volgende:
Gerucht mag ook nog wel iets verder uitgewerkt worden. Zal wel om camping-rans-zender SBS6 gaan. Of daar dicht tegenaan schurend RTL5. Die bagger is dan ook bijna niet van elkaar te onderscheiden.
http://www.telegraaf.nl/p(...)ondergedoken___.htmlquote:Na confronterend gesprek met vader Dries
Dave Roelvink ondergedoken!
Dave Roelvink is zó geschrokken van de dingen die hij van zijn vader Dries hoorde, nadat die in het diepste geheim had gesproken met Richard Pach, dat hij zijn spullen heeft gepakt en is ondergedoken.
"Op het ogenblik ben ik de enige die weet waar die jongen is", zegt Dries. "Hij moet tot zichzelf komen."
Vader en zoon hadden een heftig gesprek nadat Dries gistermiddag voor het eerst sinds de pijnlijke gebeurtenissen in augustus Richard Pach ontmoette.
De zakenman is de vader van Melissa Pach, die met een aantal jongens tijdens de vakantie van haar ouders thuis een feestje gaf dat zo uit de hand liep dat na afloop juwelen, horloges en andere waardevolle spullen waren verdwenen en er ook nog eens een seksvideo van haar met Dave bleek te zijn gemaakt.
Dries: "Toen ik Dave vertelde hoe erg dat meisje ermee zit en hoeveel verdriet ze heeft van die hele toestand, zag ik bij hem ook tranen gisteren. Hij wil nu een paar dagen alleen zijn, hij heeft wat spulletjes ingepakt en zit nu in een hotelletje. Dave zei nog wel voordat hij wegging: 'Pa, maak een afspraak met de familie Pach, dan ga ik met Melissa zitten en zal haar mijn spijt betuigen en excuus aanbieden'."
"Begrijp me niet verkeerd hoor", vervolgt Dries. "Ik wil Dave niet in een slachtofferrol duwen, want er zijn nu eenmaal dingen misgegaan die nacht, maar ik begrijp dat hij de aandacht voor zijn persoontje moeilijk vindt. Daarom ben ik trots dat Dave in elk geval bereid is dat eerste stapje te zetten om dingen beter te maken."
Mooi, we zien de video's wel weer verschijnen straks. Die neemt natuurlijk geen 'goed boek' mee.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:01 schreef piglet het volgende:
Hij wil nu een paar dagen alleen zijn, hij heeft wat spulletjes ingepakt en zit nu in een hotelletje.
Ik denk ook niet dat dat onderwerp is van de spijtbetuiging van Anne Roelvink.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:04 schreef Cynix ® het volgende:
Trouwens, waarom zou Dave spijt moeten betuigen dat-ie gepijpt is door die domme?
Wi bezorgt hem ff een happy meal van de Macquote:Hij wil nu een paar dagen alleen zijn, hij heeft wat spulletjes ingepakt en zit nu in een HOTELLETJE
De bruid op haar bruiloft een beurt geven terwijl ze net getrouwd is is ook niet geheel volgens het boekjequote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:31 schreef Klaploper het volgende:
Heeft Dries trouwens ook nare dingen gedaan of wordt hij gewoon gehaat omdat hij een domme en slechte zanger is?
Ik verwacht eigenlijk eerder dat bekend wordt in welk hotel Dave de beest uit loopt te hangen tot rust zit te komen...quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:13 schreef quirina het volgende:
Nou is het wachten op de reactie in de media van de Pachjes.
Entertaining hoor
Waar denk jij dat de redactie van shownews nu mee bezig isquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:33 schreef Leandra het volgende:
Ik verwacht eigenlijk eerder dat bekend wordt in welk hotel Dave de beest uit loopt te hangen tot rust zit te komen...
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:32 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
De bruid op haar bruiloft een beurt geven terwijl ze net getrouwd is is ook niet geheel volgens het boekje![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dries Roelvink nu weer bij Boulevard. Godverdomme wat een aandachtshoer.
Nee ok, maar spijt betuigen dat z'n matties de glimmertjes hebben gesnaaid zal-ie ook niet doen, toch?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat dat onderwerp is van de spijtbetuiging van Anne Roelvink.
http://glamora.ma/archives/images/sms-conver.jpgquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:08 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nee ok, maar spijt betuigen dat z'n matties de glimmertjes hebben gesnaaid zal-ie ook niet doen, toch?
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:45 schreef quirina het volgende:
Hij wist het.
Maar hij wil niet klikken gok ik zo..
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:04 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]zeker weten
Zoontje van Dino Soerol![]()
Daar wil jij in het donker nog niet mee gezien worden![]()
Weet je gelijk waarom hij ondergedoken is
Dino Soerel (Amsterdam, 7 december 1960) is een Nederlands crimineel van gedeeltelijk Surinaamse afkomst. Hij wordt door justitie beschouwd als 'ongekroonde koning van de onderwereld' en is de vermeende partner van Willem Holleeder. Soerel is een verdachte in het liquidatieproces Passage.
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Dino_Soerel
Niet fucken met Soerol![]()
![]()
Oh? Die knul was toch een Afrikaan die toevallig die naam had aangenomen, en geen zoon van Dino Soerel of zijn zus?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:04 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]zeker weten
Zoontje van Dino SoerolO
Daar wil jij in het donker nog niet mee gezien worden![]()
Weet je gelijk waarom hij ondergedoken is
Dino Soerel (Amsterdam, 7 december 1960) is een Nederlands crimineel van gedeeltelijk Surinaamse afkomst. Hij wordt door justitie beschouwd als 'ongekroonde koning van de onderwereld' en is de vermeende partner van Willem Holleeder. Soerel is een verdachte in het liquidatieproces Passage.
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Dino_Soerel
Niet fucken met Soerol![]()
![]()
Klopt. Maar laat ikweethetookniet maar lekker in de waan ofzo. Hij/zij post steeds zo overdreven enthousiast/obsessief/stalkerig over Davequote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh? Die knul was toch een Afrikaan die toevallig die naam had aangenomen, en geen zoon van Dino Soerel of zijn zus?
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:57 schreef mascara-klodder het volgende:
Klopt. Maar laat ikweethetookniet maar lekker in de waan ofzo. Hij/zij post steeds zo overdreven enthousiast/obsessief/stalkerig over Dave
Dat is nu precies het enige van de gedragslijn van Dave en zijn vriendjes waar weinig op aan te merken valt. Als een meisje zich als pijpsletje profileert, dan is het ook logisch dat ze als zodanig behandeld en besproken wordt. Voor de rest is haar situatie natuurlijk erg zielig als het echt zo is, maar dit lijkt me absoluut juist.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 10:38 schreef Samson het volgende:
Wat zit die Melissa nu te janken dat ze neergezet wordt als Dave zn pijpsletje. Ik vind dat juist een goede beschrijving als je met een bende jongens in bad zit en los gaat.......
Als zakkenvuller zal al niet meer meevallen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 11:23 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik hoop alleen daarom al dat dave nooit meer ergens aan de bak komt en als vakkenvuller bij de karwei ofzo eindigt
Ik wel, arm kind. Word je zo gefilmdquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 12:42 schreef Adelante het volgende:
Kan geen medelijden met dat wicht hebben.
Hoe is hij dan aan een vrouw en kind gekomen? Ja, de laatste tijd Dave en Dries dit dat. Waar is de moeder van Dave? Is zij niet betrokken bij de opvoeding? Of is dat niet de vrouw van Dries?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:32 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
De bruid op haar bruiloft een beurt geven terwijl ze net getrouwd is is ook niet geheel volgens het boekje![]()
![]()
Je ziet het zo voor je: Dries geeft in het bijzijn van kijkers en media zijn zoon een tik "soute jongen niet doen" en dan draait hij om en kijkt in de camera om zijn wandaden even te delen. Nee lekker serieus te nemen en al helemaal niet door zijn zoonquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:32 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
![]()
Ik meen me te herinneren dat ie gescheiden is van de moeder van zn kinderen en nu met een of andere Honoria is of zo.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:29 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Hoe is hij dan aan een vrouw en kind gekomen? Ja, de laatste tijd Dave en Dries dit dat. Waar is de moeder van Dave? Is zij niet betrokken bij de opvoeding? Of is dat niet de vrouw van Dries?
Nee, de échte dommequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 12:32 schreef Yaaar het volgende:
Die Dave is volgens mij sowieso best achterlijk.
Beiden.:)quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:07 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nee, de échte dommelijkt me toch echt Melissa.
Nou ja, dom noemen lijkt me ook wel wat overdreven. Ze zijn jong, eerder onwetend, gebrek aan kennis en/of bepaalde vaardigheden.quote:
De vader van Dave gaat harder tekeer in de media dan de vader van Melissa.quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:07 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nee, de échte dommelijkt me toch echt Melissa.
Ik vind dat je jonge mensen onderschat. Dit is op voorbaat gewoon dom tuig.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:12 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Nou ja, dom noemen lijkt me ook wel wat overdreven. Ze zijn jong, eerder onwetend, gebrek aan kennis en/of bepaalde vaardigheden.
Maakt niet uit hoe jong je bent. Als je iemand die je nauwelijks kent mee neemt naar huis en hem pijpt met zijn vrienden ernaast ben je dom.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:12 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Nou ja, dom noemen lijkt me ook wel wat overdreven. Ze zijn jong, eerder onwetend, gebrek aan kennis en/of bepaalde vaardigheden.
Ik bedoel niet zo zeer dom vanwege wat seksuele escapades, dát is inderdaad jeugdig enthousiasme. Maar een groep vrijwel onbekend gajes binnenhalen in het poenige huis van je ouders en die daar ongezien flink laten huishouden, ze bovendien nóg eens uitnodigen, en dan zónder hun vriendinnen, daarna gefilmd worden bij het uitvoeren van een aantal handelingen en dan gewoon denken dat dat maar voor de grap is en privé blijft...quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:12 schreef Yiwei het volgende:
[..]
ALS ze nog eens "alleen" thuis mag blijven als mammie en pappie in het buitenland zitten; reken maar dat die buurman met honkbalknuppel carte blanche krijgt ....quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:30 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik bedoel niet zo zeer dom vanwege wat seksuele escapades, dát is inderdaad jeugdig enthousiasme. Maar een groep vrijwel onbekend gajes binnenhalen in het poenige huis van je ouders en die daar ongezien flink laten huishouden, ze bovendien nóg eens uitnodigen, en dan zónder hun vriendinnen, daarna gefilmd worden bij het uitvoeren van een aantal handelingen en dan gewoon denken dat dat maar voor de grap is en privé blijft...
Dát naïef noemen is dan toch wel wat flatterend hoor.
quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:35 schreef maily het volgende:
De vader van Dave gaat harder tekeer in de media dan de vader van Melissa.
is een homoquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:19 schreef maily het volgende:
[..]
Je bent nog tekst vergeten: " is een playboy"
Waarschijnlijk wel. Kan ze weer klagen over wat hij gezegd heeft en lekker in het slachtofferrolletje kruipen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:16 schreef ikweethetookniet het volgende:
Leer mij vrouwen kennen
In Leer mij vrouwen kennen nemen drie mannelijke BN'ers het tegen elkaar op met hun kennis over de Nederlandse vrouw. Zij strijden tegen elkaar in een arena gevuld met 100 vrouwen.
Uitzendtijd:21:30 - 22:30 uur SBS6
Met Dave dus vanavond
Zal Melissa ook kijken
Het houdt niet op, niet vanzelf ...quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:29 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dave en Dries Roelvink betrokken bij vechtpartij'
Dave en Dries Roelvink zijn mogelijk betrokken bij een vechtpartij in Amsterdam. Volgens RTL Boulevard heeft het te maken met opnames voor een reallifesoap rond de familie Roelvink.
De knokpartij ontstond zaterdagnacht in het uitgaansgebied van de hoofdstad. Een ooggetuige heeft aan RTL Boulevard laten weten hoe Dave en Dries en de vrienden van Dave bij een knokpartij werden betrokken. Er zouden zelfs glazen door de lucht zijn gevlogen.
Het management van Dave en Dries ontkent de vechtpartij.
Dave werd twee maanden geleden opgepakt na een avond stappen in de hoofdstad. Het model bracht een nacht in de cel door op verdenking van aanranding
HTTP://www.ad.nl/ad/nl/1022/Celebs/article/detail/3778432/2014/10/29/Dave-en-Dries-Roelvink-betrokken-bij-vechtpartij.dhtml
Goed bezig weer
![]()
![]()
We hebben een foto![]()
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)echtpartij-amsterdam
Dave met de politie dat is weer eens wat anders![]()
![]()
zou je niet zeggen als je naar t aantal posts van jou kijkt in deze reeksquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:20 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ afbeelding ]
Dave met een politieagent![]()
Begint zo langzamerhand te vervelen![]()
mwah.. Ik was in de buurt. Er was gewoon veel politie op straat. Deze foto zegt niet zoveel.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:20 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ afbeelding ]
Het zijn niet mensen met interessante banen en/of ideeën. Waarom zouden die twee hun eigen reality programma moeten krijgen? Betrokken bij diefstal, aanranding, vechtpartijen, etc. -> ze komen eerder over als tokkies en vrouwen vernederende mannen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:01 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dave en zijn vader Dries krijgen namelijk hun eigen reallifesoap, meldt een betrouwbare bron.
Het grootste gedeelte van de reality shows gaat over nietszeggende tokkies...quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:48 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Het zijn niet mensen met interessante banen en/of ideeën. Waarom zouden die twee hun eigen reality programma moeten krijgen? Betrokken bij diefstal, aanranding, vechtpartijen, etc. -> ze komen eerder over als tokkies en vrouwen vernederende mannen.
Yep, en dáár loopt al een RLS over.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:48 schreef Yiwei het volgende:
...ze komen eerder over als tokkies en vrouwen vernederende mannen.
Misschien kickt hij wel op uniformen........quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:20 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ afbeelding ]
Niet altijd. Clarence is er onrecht mee aangedaan.quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:20 schreef superniger het volgende:
[..]
Leedvermaak is altijd heerlijk.
Schnabbelen bij Tour de Jourquote:Op donderdag 20 november 2014 20:48 schreef Deisyy het volgende:
Waar verdient Dries zijn geld mee dat hij in de PC kan wonen en in spliksplinternieuwe Audi kan rijden?
Zelfs een sukkelaar als Dries pakt toch wel een 2.000 ¤ voor een half uurtje? Dat een keer of 10 per week is niet slecht, hoor. Of ben ik nou te enthousiast?quote:Op donderdag 20 november 2014 20:48 schreef Deisyy het volgende:
Waar verdient Dries zijn geld mee dat hij in de PC kan wonen en in spliksplinternieuwe Audi kan rijden?
quote:Op donderdag 20 november 2014 20:48 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op donderdag 20 november 2014 20:51 schreef Cynix ® het volgende:
Zelfs een sukkelaar als Dries pakt toch wel een 2.000 ¤ voor een half uurtje? Dat een keer of 10 per week is niet slecht, hoor. Of ben ik nou te enthousiast?
Elke keer al aan ik Dries zie dat nu in aan die lege zaal, maar dat beeld zal toch wel niet reëel zijn.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:51 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Zelfs een sukkelaar als Dries pakt toch wel een 2.000 ¤ voor een half uurtje? Dat een keer of 10 per week is niet slecht, hoor. Of ben ik nou te enthousiast?
Nou, kan best reëel zijn, hoor.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:11 schreef Deisyy het volgende:
Elke keer al aan ik Dries zie dat nu in aan die lege zaal, maar dat beeld zal toch wel niet reëel zijn.
Die derderangs artiesten krijgen minstens 2000 euro per optreden van een half uur.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:52 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nou, kan best reëel zijn, hoor.
Maar zo nu en dan een drukke kroeg of café of bejaardenhuis compenseert het beeld weer wat.
twitter:Mvan_berkel twitterde op vrijdag 21-11-2014 om 13:29:36Man, man, man... Ze sluiten ook echt niks uit, hè. #vogelgriep
reageer retweet
Waar was Dave toen dit gebeurde?quote:Op zondag 23 november 2014 15:22 schreef tong80 het volgende:
Bij de auto van Dries Roelvink is een ruitje ingeslagen. Dat meldt de volkszanger op Facebook. ,,Gisteren was weer eens zover. Raam ingeslagen en auto doorzocht. Ik schat in dat vanaf ik auto rij dit zeker die 20ste keer was", verzucht Roelvink.
Op de foto is te zien dat er een rond gat is gemaakt in de ruit, net boven de handgreep van de deur. Of er wat gestolen is uit de wagen, zet Roelvink er niet bij.
De artiest heeft zijn auto inmiddels weggebracht naar een herstelbedrijf en er zit alweer een nieuw raam in.
quote:Op zondag 23 november 2014 16:06 schreef Ceviche het volgende:
Waar was Dave toen dit gebeurde?
Oh nee, die zit nog vast geloof ik.
Zal zijn verzekeringsbedrijf niet op een bepaalt moment zeggen: "Ja hallo Dries,allemaal leuk en aardig elke keer die pech maar dit gaan we echt niet meer vergoeden hoor."quote:Op zondag 23 november 2014 15:22 schreef tong80 het volgende:
Bij de auto van Dries Roelvink is een ruitje ingeslagen. Dat meldt de volkszanger op Facebook. ,,Gisteren was weer eens zover. Raam ingeslagen en auto doorzocht. Ik schat in dat vanaf ik auto rij dit zeker die 20ste keer was", verzucht Roelvink.
Op de foto is te zien dat er een rond gat is gemaakt in de ruit, net boven de handgreep van de deur. Of er wat gestolen is uit de wagen, zet Roelvink er niet bij.
De artiest heeft zijn auto inmiddels weggebracht naar een herstelbedrijf en er zit alweer een nieuw raam in.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:25 schreef Iwanius het volgende:
Zal zijn verzekeringsbedrijf niet op een bepaalt moment zeggen: "Ja hallo Dries,allemaal leuk en aardig elke keer die pech maar dit gaan we echt niet meer vergoeden hoor."
DJ moet deze tophit gaan draaien bij de meet&greetquote:Op maandag 1 december 2014 16:02 schreef ikweethetookniet het volgende:
MOEDER MAAKT ZICH DRUK OM DAVE ROELVINK
Hoe zou het toch met Dave Roelvink zijn? De zoon van Dries werd onlangs voor een tweede keer opgepakt en moest een nachtje tukken in de cel. De eerste keer werd hij daar helemaal depressief van, en kwamen gevoelens van eenzaamheid boven borrelen bij Dave. Maar ook toen bleek dat allemaal wel een beetje mee te vallen . Eigenlijk is die hele affaire in de villa van die McDonalds-tycoon het beste dat Dave ooit overkwam. Dave kan elk weekend zijn opwachting maken op feestjes en in discotheken in het land om uit te venten dat hij is wie hij is wat dat dan ook mogen zijn. Een bezorgde moeder mailt ons nu daar over. Haar dochter gaat rond oud&nieuw naar een partijtje in een club te Enkhuizen. 'Tot mijn grote verbazing zal Dave Roelvink hierbij aanwezig zijn en zelfs een hoofdrol vertolken als MC.' Blijkbaar heeft mama de poster / flyer niet gezien waarop Dave nogal prominent staat te staren. 'Niemand minder dan superster / fotomodel DAVE ROELVINK zal alle vrouwen komen pleasen! Hij zal de avond hosten als MC maar ook geven we enkele Meet & Greet pakketten weg ;-)', wink winkt de organisatie die hoog mikt op Facebook. U ziet, Dave en zijn reputatie zijn goud waard en een ware trekpleister. 'Achten jullie het verantwoord dat ik mijn dochter dergelijke feesten laat bezoeken?', vraagt de gehaaide pr-medewerker bezorgde moeder aan ons. Hmm, dat is een moeilijke. Wat zou u die moeder adviseren?
[ afbeelding ]
http://glamora.ma/2014/12/win_een_meet_greet_met_dave_ro.html
![]()
http://glamora.ma/2014/12/yes_pijpmeisje_krijgen_excuses.htmlquote:Overigens krijgt Dave van twee kanten nog wat instructies mee.Zijn vader wil dat Dave niet alleen zijn excuus aanbiedt, maar ook vertellen 'hoe hij zich voelt'. En de Pachjes accepteren alleen een spijtbetuiging als Dave 'het echt meent'. Nu maar hopen dat hij er een traantje uit weet te persen. Dave's mea culpa wordt op Oudjaarsdag live uitgezonden op SBS6 na de ontknoping van Utopia. Allemaal kijken!
heb je daar tegenwoordig niet ook een verklaring omtrent gedrag voor nodig ?quote:Op dinsdag 16 december 2014 08:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dries Roelvink: 'Slapeloze nachten om Dave'
Dries Roelvink
De hele zaak rond Dave Roelvink is vader Dries niet in de koude kleren gaan zitten: "Het waren de donkerste maanden uit mijn leven."
De afgelopen maanden dook de naam Roelvink vaker op in de kolommen dan het Dries, normaliter ’vriend van de showbizz’, lief was."Vijf keer haalde Dave de voorpagina. En niet op een manier die we graag zien."
Regelmatig heeft pa Dries met de handen in het goedgekapte haar gezeten om de aanklachten tegen zijn zoon. Tot op de dag van vandaag weet hij niet hoe het allemaal precies zit. "Ik heb een lichte twijfel als het gaat over de vraag: weet jij wie het heeft gedaan? Dave kon er met een paar telefoontjes voor zorgen dat de eerste helft van de spullen terugkwam. Qua die andere helft heb ik sterk het gevoel dat hij iemand beschermt, dat hij niet de judas wil zijn."
http://www.telegraaf.nl/p(...)loze_nachten___.html
Dat wordt vakken vullen bij ah voor dave
Acteur?????quote:De acteur heeft altijd ontkend dat hij iets te maken heeft met de diefstal.
quote:Op maandag 29 december 2014 06:44 schreef Pugg het volgende:
Acteur?????
Patser zou ik zeggen , wat een (mis plaatse ) arrogantie.
Die heeft gelukkig wel talentquote:Hij zal echter niet in de voetstappen treden van vader Dries Roelvink. Over een zangcarrière zegt Dave: ‘Ik heb er geen talent voor’.
Vraag maar aan Melissa die houdt ook van bubbling en suckingquote:Dave is te boeken voor presentatie-opdrachten. Tevens is hij te boeken als DJ, hij heeft een enorme passie voor bubbeling,moombaton en eclectic style.
Dan heeft hij na 40 uur werken de Familie Pach schadeloos kunnen stellen voor de gejatte spullenquote:Op maandag 29 december 2014 15:14 schreef WhateverWhatever het volgende:
Nieuwe carrière voor Dave Roelvink......
¤1500 per uur voor een dj in wording..![]()
#triestroelvink
Oud berichtje, maar hij hoopt ooit zo goed te worden als Leonardo DiCaprio...toe maarquote:Op maandag 29 december 2014 06:44 schreef Pugg het volgende:
[..]
Acteur?????
Patser zou ik zeggen , wat een (mis plaatse ) arrogantie.
quote:Dave Roelvink wil op eigen kracht carrière maken
Dave Roelvink wil een acteercarrière opbouwen, zonder te profiteren van zijn bekende vader Dries. Dat vertelt hij in een interview met de Story. Roelvink wil op eigen kracht verder. “Ik wil mijn vader niet als kruiwagen gebruiken. Ik ben en blijf natuurlijk de zoon van, maar wil op eigen kracht mijn carrière opbouwen. Mijn ultieme droom is om mijn brood te kunnen verdienen als acteur. Ik heb veel modellenwerk gedaan. Het werk is leuk, maar alleen in een hotel zitten, is niets voor mij“, zegt hij.
Te eenzaam, vindt Roelvink het. “Ik wil mensen om mij heen. Als model moet je goed tegen eenzaamheid kunnen. Ik kán dat niet!”
Net als zijn vader de aandacht opeisen door een gele zwembroek aan te trekken, zit Roelvink niet zitten. “Die gele zwembroek was natuurlijk een stunt, maar zélf zou ik dat niet doen. Mijn vader heeft die gele zwembroek ook niet nodig om succes te hebben. Zijn repertoire is goed.”
Binnenkort maakt Roelvink zijn debuut als acteur in De Overgave. “Dat brengt mij dichter bij mijn doel: doorbreken als acteur. Hopelijk word ik ooit zo goed als mijn grote voorbeeld Leonardo DiCaprio.”
1500 euro voor een DJ die nog nooit heeft gedraaid.quote:Op maandag 29 december 2014 18:34 schreef WRH het volgende:
Die grootheidswaanzin kent ook gewoon geen grenzen zeg, je gaan vergelijken met 1 van de best betaalde en grote acteurs ter wereld.
quote:Op maandag 29 december 2014 20:51 schreef tong80 het volgende:
1500 euro voor een DJ die nog nooit heeft gedraaid.
quote:Op maandag 29 december 2014 20:51 schreef tong80 het volgende:
1500 euro voor een DJ die nog nooit heeft gedraaid.
http://www.spitsnieuws.nl(...)rdt-dj-dave-roelvinkquote:Mocht u in de toekomst voornemens zijn dj Dave te boeken voor uw huisfeestje, zorg dan wel dat eventuele waardevolle spullen zijn opgeborgen achter slot en grendel.
quote:Hij kan beter zijn kontje gaan scheren want eerdaags draait ie de nor in!En dan valt er weinig muziek te draaien!Het enigste dat er daar draait is zijn pijpbekkie en zijn strakke poeperd!
Hij mag zijn schoenen nog niet poetsen de lozer.quote:Op maandag 29 december 2014 16:40 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Oud berichtje, maar hij hoopt ooit zo goed te worden als Leonardo DiCaprio...toe maar
[..]
Toch nog een slimme opmerking van Driesquote:Dries heeft tegen zijn zoon gezegd: “Het is je eigen schuld, dus je draait er zelf maar voor op.” Dat is een van de beweegredenen dat Dave zijn nieuwe carrière is gestart en aan de slag gaat als dj.
http://glamora.ma/2014/12/dave_roelvink_zit_diep_in_de_s.htmlquote:Aan Shownieuws laat Dave weten dat er niets van klopt. Hij geeft aan dat er veel kosten zijn gemaakt, maar dat hij die gewoon kan betalen. Op Instagram laat Dave weten helemaal klaar te zijn met 2014. “Thank god this year is over…”, schrijft hij bij de foto.
Dat pasterhoofd van die jongen en die enge ogen .quote:Op woensdag 31 december 2014 14:10 schreef ikweethetookniet het volgende:
Deze week in de nieuwe Weekend een exclusief interview met Dave.
Wie wil dat nou niet lezen![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.weekend-online(...)-diep-in-de-schulden
idd, dus fotos mar ff onder spoilerquote:Op woensdag 31 december 2014 14:11 schreef Pugg het volgende:
Dat pasterhoofd van die jongen en die enge ogen .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brrrrrrrr GRIEZEL![]()
Ach, acteertalent is niet een vereiste dus het had best gekund hoorquote:Op woensdag 31 december 2014 20:43 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dave Roelvink gevraagd voor GTST
Dave Roelvink is ooit gevraagd voor een rol in Goede tijden, slechte tijden
Producenten van de populaire soapserie hadden de zoon van volkszanger Dries Roelvink op het oog voor de rol van Menno.
Het had dus niet veel gescheeld of de jonge Roelvink was getrouwd met Ferry Doedens' personage Lucas. Maar Dave bedankte voor de rol, onthulde hij woensdagavond in RTL Boulevard. Uiteindelijk kroop naamgenoot Dave Mantel in de huid van Menno.
Mantel nam eerder dit jaar afscheid van zijn personage Menno, die niet terugkeert in Goede tijden, slechte tijden.
http://www.telegraaf.nl/p(...)agd_voor_GTST__.html
Een acteur van zijn kaliber en status in GTSTHet moet niet gekker worden
![]()
![]()
Voorlopig alleen slechte tijden dus voor Dave![]()
![]()
![]()
![]()
Als je haar maar goed zitquote:Op woensdag 31 december 2014 16:45 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier niet
Dit. Plus dat het niet helpt om er zelf nog meer aandacht aan te geven. Ze gooien zo wel hun eigen glazen in imho.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:20 schreef Cynix ® het volgende:
Tsja, de beelden van pijpmeisje Melissa zullen nooit geweerd kunnen worden.
Je zou bijna gaan denken dat die ouders zichzelf en hun dochter in de publiciteit willen houden.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:30 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Dit. Plus dat het niet helpt om er zelf nog meer aandacht aan te geven. Ze gooien zo wel hun eigen glazen in imho.
http://glamora.ma/2015/01/dave_disst_papa_dries_alweer.htmlquote:Dave heeft alleen respect voor zijn eigen Jongeheer.
Dat is al een tijdje bekendquote:Op woensdag 14 januari 2015 16:04 schreef utrecht1970 het volgende:
jezus de familie roelvink krijgt een eigen reallife soap....... lees ik net op de telegraaf.
http://www.telegraaf.nl/p(...)Dave_Roelvink__.html
televisie met maatschappelijk belang
hoe kom je erop
Ik dacht echt dat dat een grap wasquote:Op woensdag 14 januari 2015 16:13 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat is al een tijdje bekend
En dan samen in een gele zwembroek naar het strandquote:Op woensdag 14 januari 2015 18:29 schreef quirina het volgende:
Nau.As ik Deef mag advisere..as ik Deef was sou ik lekker naar Torroomoolinos gaan.
Had die knakker ook al van de somer gedaan he? Lekker met pa naar Torroomoolinos in Spanje......
Jij bent zeker iemand die met kerst als enige lacht om de waardeloze grappen van je oom?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:21 schreef ikweethetookniet het volgende:
REAGUURSELS
[..]
http://glamora.ma/2015/01/dave_disst_papa_dries_alweer.html
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:08 schreef Leandra het volgende:
Je mag toch hopen dat Dries inmiddels wel in een zonnestudio geïnvesteerd heeft, dan verdient hij er ook nog wat aan.
Aan de slaappillen op zijn leeftijd.quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:07 schreef Thezappa het volgende:
weetje ik heb best begrip voor zon kerel als dave , maar gister kun je gewoon zien aan alles dat het gewoon een "vals"ventje is..helemaal in de war
quote:COLUMN PATTY BRARD
Eventjes over… de Roelvinkjes
21.01.2015 -
En daar zaten ze dan, Dries Roelvink, zijn ex Lucienne, hun zoons Dave en Donny en Dries’ huidige echtgenote Honoria. Eén grote gelukkige familie, die vol trots aankondigden dat er een reallifesoap van hen op de buis gaat komen.
Vanaf 17 februari op RTL5: reality met een maatschappelijke twist. We gaan namelijk kijken naar het wel en wee van een familie die met vereende krachten het leven van zoon Dave weer op de rit moet gaan krijgen. Het zal niemand ontgaan zijn, Dave werd de afgelopen tijd meerdere keren opgepakt wegens vermeende betrokkenheid bij een juwelenroof op een feestje van een vriendinnetje, Melissa Pach, die hij ook nog eens in het bubbelbad bepaalde handelingen liet verrichten, wat gefilmd werd en vervolgens met heel Nederland gedeeld. We volgen in de soap natuurlijk tegelijkertijd de glansrijke carrière van pa Dries, we zien dat Honoria het dagelijkse leven van de familie op orde houdt en hoe goed mama Lucienne in overleg kan met haar ex. Maar waarom was het dan zo pijnlijk duidelijk dat de familie tijdens de presentatie verplicht de maatschappelijke boodschap als belangrijkste aspect van de soap moest uitdragen? Had er gewoon bij gezegd dat er daarnaast goed voor betaald wordt en dat de aandacht ook meer dan welkom is, dat had de maatschappelijke twist iets geloofwaardiger gemaakt. Had de daad bij het woord gevoegd en Dave’s gage gelijk aan een goed doel gegeven. Antoine en ik hadden nooit de bruiloft kunnen geven die we hebben gegeven, als we de camera’s niet hadden toegestaan! Klaar. Dat heeft ook mogelijk gemaakt dat we onze cadeaus in donaties voor het goede doel konden omzetten. Iedereen blij. Wat zitten jullie je toch in bochten te wringen? Is het soms omdat, als het incident met Melissa Pach niet had plaatsgevonden, het überhaupt nooit tot een reallifesoap gekomen was? Is het soms omdat de hele affaire nog niet eens afgewikkeld is en het slaatje er nu al uitgeslagen wordt? De juridische afwikkeling van die zaak gaan we niet zien in de soap volgens jullie. Best gek als Dave dadelijk blijkt nog te moeten brommen. Dan is hij ineens weg of zo? Hoe dan ook, het is overduidelijk waar Dave het maatschappelijk twisten geleerd heeft.
Gewoon thuis.
quote:Op maandag 9 februari 2015 21:30 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ook ga ik niet langer om met personen die niet goed voor me zijn. Dat ik mezelf wil verbeteren, komt deels door mijn familie. Toen ik op beeld zag hoe alle narigheid hen kwetst, was dat een enorme klap in mijn gezicht.''
Ze geven ook andere criminelen zoals barbie een podium dus dat verbaast mij niets.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:49 schreef mootie het volgende:
Het is echt van de zotte dat zulke types een podium krijgen. Bij RTL4, de familiezender, nog wel.
Dat vind ik ook al zo raar. En mensen zijn dan ook echt fan.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:02 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ze geven ook andere criminelen zoals barbie een podium dus dat verbaast mij niets.
Och wat heeft 'ie t moeilijkquote:Op maandag 9 februari 2015 21:30 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dave Roelvink wilde emigreren: 'Iedereen zou me vergeten'
De nieuwe realitysoap over de familie Roelvink geeft een inkijkje in het roerige leven van Dries (56) en zijn zoon Dave (20), die een heftige tijd doormaakt. Dave overwoog zelfs te emigreren.
,,Als het grote publiek een beeld van jou heeft dat niet klopt, geeft dat stress - ik slaap met slaappillen. Even heb ik zelfs overwogen naar het buitenland te verhuizen. Ik dacht: ik kom wel terug als iedereen me vergeten is'', zegt Dave tegen Veronica Magazine.
Dave is volgens zijn vader Dries in een neerwaartse spiraal terechtgekomen sinds hij in opspraak raakte. ,,Dave is een knappe snuiter en een getalenteerd model'', aldus Dries. ''Eeuwig zonde dat hij de brui heeft gegeven aan zijn modellencarrière. Ik probeer hem zover te krijgen dat hij die opnieuw oppikt.''
,,Dave gaat té vaak stappen op het Leidseplein, komt té laat thuis. Ik erger me daaraan, wil dat hij aan zijn carrière werkt en aan zichzelf. Maar vaak ben ik de halve dag bezig hem uit bed te krijgen.''
Seksfilmpje
Dave kwam vorig jaar in opspraak toen er na een avondje stappen spullen werden gestolen uit de villa van de Amsterdamse familie Pach. Dave was met vrienden in het huis op uitnodiging van de dochter van de familie.
Later lekte bovendien een seksfilmpje uit van de dochter en Dave in een bubbelbad.
'Geen fouterik'
Door mee te doen aan de soap hoopt Dries dat hij Dave een spiegel voor kan houden. Ook hopen vader en zoon dat met De Roelvinkjes 'het onjuiste beeld dat van Dave is ontstaan', kan worden rechtgezet. Dries: ,,Mijn zoon is een lieve gozer, geen fouterik. Ja hij is één nacht ergens geweest en betreurt dat, maar daar hoeft hij niet zijn hele leven op afgerekend te worden.''
Toch wordt in de serie niet expliciet ingegaan op de gebeurtenissen van afgelopen tijd. ''Vanuit juridische gronden en omdat het persoonlijk te zwaar is.'' Of en wanneer Dave voor de rechter moet verschijnen is bovendien nog niet zeker, zegt hij.
Confronterend
Voor Dave is de soap zowel confronterend als leerzaam. ,,Bepaalde beelden waren confronterend om terug te zien. Niks mis met uitgaan, maar ik besef nu dat mijn leven voor 80 procent uit feesten bestaat. Ik wil dat terugbrengen naar 20. Ook ga ik niet langer om met personen die niet goed voor me zijn. Dat ik mezelf wil verbeteren, komt deels door mijn familie. Toen ik op beeld zag hoe alle narigheid hen kwetst, was dat een enorme klap in mijn gezicht.''
De Roelvinkjes wordt vanaf 17 februari uitgezonden op RTL 5.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ou-me-vergeten.dhtml
Waarom deed je het niet Dave
![]()
Moszkowicz idem.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 02:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat vind ik ook al zo raar. En mensen zijn dan ook echt fan.
Rare wereld.
woordendiareequote:Als Dries Roelvink wel echt toverballen heeft dan was Dave roelvink er nooit geweest.
Verder is dan boek een verbranding in m'n open haard niet eens waard.
Norman Schwarzkopfquote:Dat Harry aan het dementeren was op het eind van zijn leven was algemeen bekend maar dat het zo erg was verbijsterd me wel!
Een klysma laten zien is echt iets anders dan spullen jatten en een filmpje van een nietsvermoedend meisje op Internet plaatsen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:25 schreef quirina het volgende:
Ach ja Patty..
Die had nooit dat huis op Ibiza gehad als ze haar klysma niet liet zien op tv..
Yup. Wij zijn er trots op moderator van SHO te zijn.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:37 schreef Cynix ® het volgende:
Ikke wel. Als moderator hoort dit natuurlijk gewoon bij mijn werk.
Wat doe jij wat alles wat Dries verboden heeft Semtex ?quote:
Ik snap je vraag niet?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat doe jij wat alles wat Dries verboden heeft Semtex ?
Staat die vent nou op zijn tenen om langer te lijken? Wat een droeftoeter is het toch ook..quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:10 schreef ikweethetookniet het volgende:
We willen de echte Dave Roelvink laten zien aan Nederland'
[ afbeelding ]
Ik heb ook zo'n fase gehad en dat is ook niet zo erg. Maar ik werkte en studeerde wel overdag. Bij Dave is dit zijn leven, verder is er niets. En dan wordt het wat sneu.quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Maar goed, ik gedroeg me qua stappen ook min of meer zoals Dave op die leeftijd, zo abnormaal is dat niet volgens mij. Op die leeftijd kan het, dan moet je er van genieten ook![]()
Daar werden wel andere dingen gespoten.quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Tja, dit gaat natuurlijk verder nergens over met die RLS. Maar goed, ik gedroeg me qua stappen ook min of meer zoals Dave op die leeftijd, zo abnormaal is dat niet volgens mij. Op die leeftijd kan het, dan moet je er van genieten ook![]()
En aan ouders de taak om zo'n stapverslaafde halfdronken puber uit bed te sleuren. Dat hoort er nou eenmaal bij als je kinderen hebt.
Ik heb alleen geen jacuzzifeestjes gehad, had ook geen vrienden die diefstal pleegden bij pijpsletjes en spoot ook nooit mijn slaapkamer onder de champagne
Mja, dat is wel zo ja. Ik werkte en studeerde ook. Dat ging toen ook makkelijk trouwens, nachten doorhalen en toch gewoon werken en/of studeren. Ik kan er nu echt niet meer tegen om 3 uur later dan normaal naar bed te gaanquote:Op woensdag 18 februari 2015 12:54 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n fase gehad en dat is ook niet zo erg. Maar ik werkte en studeerde wel overdag. Bij Dave is dit zijn leven, verder is er niets. En dan wordt het wat sneu.
Heel sneu, als Triest Roelvink ook nog eens je vader is..quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:54 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n fase gehad en dat is ook niet zo erg. Maar ik werkte en studeerde wel overdag. Bij Dave is dit zijn leven, verder is er niets. En dan wordt het wat sneu.
Drugs?quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:59 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Daar werden wel andere dingen gespoten.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:09 schreef Deckard het volgende:
[..]
Hoe spuit je nou piemels? Waar haal je die vandaan?
quote:
Sinds ik geen 10 meer ben vergeet ik elk jaar weer aan 1 aprilgrappen te denkenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:18 schreef TheVulture het volgende:
Het lijkt mij een 1 april-grap want de rol van Barabas zit nooit in The Passion
Nee, da's meer een Jezus-figuur.quote:
Tja, dat heeft elk kind dat een vader of moeder als BN'er heeft.quote:Op woensdag 1 april 2015 13:45 schreef WhateverWhatever het volgende:
Andere DJs proberen jaren om een beetje naamsbekendheid te krijgen en hopen op klusjes, meneer Roelvink wordt binnen een week ff DJ en krijgt vervolgens de grootste klussen en hulp van iedereen, alsof je dan kan draaien en jezelf DJ mag noemen, wat een giller, gewoon in zijn schoot geworpen.
Nou, Triest Roelvink is meer een CN`er...quote:Op woensdag 1 april 2015 13:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tja, dat heeft elk kind dat een vader of moeder als BN'er heeft.
Welke grote klussenquote:Op woensdag 1 april 2015 13:45 schreef WhateverWhatever het volgende:
Andere DJs proberen jaren om een beetje naamsbekendheid te krijgen en hopen op klusjes, meneer Roelvink wordt binnen een week ff DJ en krijgt vervolgens de grootste klussen en hulp van iedereen, alsof je dan kan draaien en jezelf DJ mag noemen, wat een giller, gewoon in zijn schoot geworpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |