Hun optredentje is te minimaal om zelfs de tijden er nog bij te kunnen prutsen in het vakje.quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:48 schreef ikweethetookniet het volgende:
Jupiler Ballsroom 20.00-20.30 Dries en Dave![]()
![]()
[ afbeelding ]
Huh? Ontkent-ie nu dat-ie zijn kaken stijf op elkaar houdt?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:23 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dries heeft slapeloze nachten van Dave
De politie werkt nog altijd hard aan een doorbraak in de zaak, want Dave en zijn vrienden zouden hun kaken tijdens de verhoren stijf op elkaar houden. Maar Dave ontkent.
Kromme zin, maar een positieve boodschap! Een zoon die zinkt is nu even belangrijker dan een pa die zingt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:23 schreef ikweethetookniet het volgende:
Al vindt de volkszanger het niet makkelijk dat hij is tegenwoordig meer in de weer met begeleiden van zijn zoon dan met zingen.
En dat kan niet in dit topic omdat....?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:34 schreef ikweethetookniet het volgende:
SHO / Dries en Dave Roelvink voor reality soap benaderd
![]()
![]()
![]()
![]()
Dus wel.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:38 schreef mascara-klodder het volgende:
En dat kan niet in dit topic omdat....?
Real-life soap voor Dries en Dave Roelvink?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:03 schreef Cynix ® het volgende:
Gerucht mag ook nog wel iets verder uitgewerkt worden. Zal wel om camping-rans-zender SBS6 gaan. Of daar dicht tegenaan schurend RTL5. Die bagger is dan ook bijna niet van elkaar te onderscheiden.
http://www.telegraaf.nl/p(...)ondergedoken___.htmlquote:Na confronterend gesprek met vader Dries
Dave Roelvink ondergedoken!
Dave Roelvink is zó geschrokken van de dingen die hij van zijn vader Dries hoorde, nadat die in het diepste geheim had gesproken met Richard Pach, dat hij zijn spullen heeft gepakt en is ondergedoken.
"Op het ogenblik ben ik de enige die weet waar die jongen is", zegt Dries. "Hij moet tot zichzelf komen."
Vader en zoon hadden een heftig gesprek nadat Dries gistermiddag voor het eerst sinds de pijnlijke gebeurtenissen in augustus Richard Pach ontmoette.
De zakenman is de vader van Melissa Pach, die met een aantal jongens tijdens de vakantie van haar ouders thuis een feestje gaf dat zo uit de hand liep dat na afloop juwelen, horloges en andere waardevolle spullen waren verdwenen en er ook nog eens een seksvideo van haar met Dave bleek te zijn gemaakt.
Dries: "Toen ik Dave vertelde hoe erg dat meisje ermee zit en hoeveel verdriet ze heeft van die hele toestand, zag ik bij hem ook tranen gisteren. Hij wil nu een paar dagen alleen zijn, hij heeft wat spulletjes ingepakt en zit nu in een hotelletje. Dave zei nog wel voordat hij wegging: 'Pa, maak een afspraak met de familie Pach, dan ga ik met Melissa zitten en zal haar mijn spijt betuigen en excuus aanbieden'."
"Begrijp me niet verkeerd hoor", vervolgt Dries. "Ik wil Dave niet in een slachtofferrol duwen, want er zijn nu eenmaal dingen misgegaan die nacht, maar ik begrijp dat hij de aandacht voor zijn persoontje moeilijk vindt. Daarom ben ik trots dat Dave in elk geval bereid is dat eerste stapje te zetten om dingen beter te maken."
Mooi, we zien de video's wel weer verschijnen straks. Die neemt natuurlijk geen 'goed boek' mee.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:01 schreef piglet het volgende:
Hij wil nu een paar dagen alleen zijn, hij heeft wat spulletjes ingepakt en zit nu in een hotelletje.
Ik denk ook niet dat dat onderwerp is van de spijtbetuiging van Anne Roelvink.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:04 schreef Cynix ® het volgende:
Trouwens, waarom zou Dave spijt moeten betuigen dat-ie gepijpt is door die domme?
Wi bezorgt hem ff een happy meal van de Macquote:Hij wil nu een paar dagen alleen zijn, hij heeft wat spulletjes ingepakt en zit nu in een HOTELLETJE
De bruid op haar bruiloft een beurt geven terwijl ze net getrouwd is is ook niet geheel volgens het boekjequote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:31 schreef Klaploper het volgende:
Heeft Dries trouwens ook nare dingen gedaan of wordt hij gewoon gehaat omdat hij een domme en slechte zanger is?
Ik verwacht eigenlijk eerder dat bekend wordt in welk hotel Dave de beest uit loopt te hangen tot rust zit te komen...quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:13 schreef quirina het volgende:
Nou is het wachten op de reactie in de media van de Pachjes.
Entertaining hoor
Waar denk jij dat de redactie van shownews nu mee bezig isquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:33 schreef Leandra het volgende:
Ik verwacht eigenlijk eerder dat bekend wordt in welk hotel Dave de beest uit loopt te hangen tot rust zit te komen...
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:32 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
De bruid op haar bruiloft een beurt geven terwijl ze net getrouwd is is ook niet geheel volgens het boekje![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dries Roelvink nu weer bij Boulevard. Godverdomme wat een aandachtshoer.
Nee ok, maar spijt betuigen dat z'n matties de glimmertjes hebben gesnaaid zal-ie ook niet doen, toch?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat dat onderwerp is van de spijtbetuiging van Anne Roelvink.
http://glamora.ma/archives/images/sms-conver.jpgquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:08 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nee ok, maar spijt betuigen dat z'n matties de glimmertjes hebben gesnaaid zal-ie ook niet doen, toch?
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:45 schreef quirina het volgende:
Hij wist het.
Maar hij wil niet klikken gok ik zo..
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:04 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]zeker weten
Zoontje van Dino Soerol![]()
Daar wil jij in het donker nog niet mee gezien worden![]()
Weet je gelijk waarom hij ondergedoken is
Dino Soerel (Amsterdam, 7 december 1960) is een Nederlands crimineel van gedeeltelijk Surinaamse afkomst. Hij wordt door justitie beschouwd als 'ongekroonde koning van de onderwereld' en is de vermeende partner van Willem Holleeder. Soerel is een verdachte in het liquidatieproces Passage.
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Dino_Soerel
Niet fucken met Soerol![]()
![]()
Oh? Die knul was toch een Afrikaan die toevallig die naam had aangenomen, en geen zoon van Dino Soerel of zijn zus?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:04 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]zeker weten
Zoontje van Dino SoerolO
Daar wil jij in het donker nog niet mee gezien worden![]()
Weet je gelijk waarom hij ondergedoken is
Dino Soerel (Amsterdam, 7 december 1960) is een Nederlands crimineel van gedeeltelijk Surinaamse afkomst. Hij wordt door justitie beschouwd als 'ongekroonde koning van de onderwereld' en is de vermeende partner van Willem Holleeder. Soerel is een verdachte in het liquidatieproces Passage.
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Dino_Soerel
Niet fucken met Soerol![]()
![]()
Klopt. Maar laat ikweethetookniet maar lekker in de waan ofzo. Hij/zij post steeds zo overdreven enthousiast/obsessief/stalkerig over Davequote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh? Die knul was toch een Afrikaan die toevallig die naam had aangenomen, en geen zoon van Dino Soerel of zijn zus?
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:57 schreef mascara-klodder het volgende:
Klopt. Maar laat ikweethetookniet maar lekker in de waan ofzo. Hij/zij post steeds zo overdreven enthousiast/obsessief/stalkerig over Dave
Dat is nu precies het enige van de gedragslijn van Dave en zijn vriendjes waar weinig op aan te merken valt. Als een meisje zich als pijpsletje profileert, dan is het ook logisch dat ze als zodanig behandeld en besproken wordt. Voor de rest is haar situatie natuurlijk erg zielig als het echt zo is, maar dit lijkt me absoluut juist.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 10:38 schreef Samson het volgende:
Wat zit die Melissa nu te janken dat ze neergezet wordt als Dave zn pijpsletje. Ik vind dat juist een goede beschrijving als je met een bende jongens in bad zit en los gaat.......
Als zakkenvuller zal al niet meer meevallen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 11:23 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik hoop alleen daarom al dat dave nooit meer ergens aan de bak komt en als vakkenvuller bij de karwei ofzo eindigt
Ik wel, arm kind. Word je zo gefilmdquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 12:42 schreef Adelante het volgende:
Kan geen medelijden met dat wicht hebben.
Hoe is hij dan aan een vrouw en kind gekomen? Ja, de laatste tijd Dave en Dries dit dat. Waar is de moeder van Dave? Is zij niet betrokken bij de opvoeding? Of is dat niet de vrouw van Dries?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:32 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
De bruid op haar bruiloft een beurt geven terwijl ze net getrouwd is is ook niet geheel volgens het boekje![]()
![]()
Je ziet het zo voor je: Dries geeft in het bijzijn van kijkers en media zijn zoon een tik "soute jongen niet doen" en dan draait hij om en kijkt in de camera om zijn wandaden even te delen. Nee lekker serieus te nemen en al helemaal niet door zijn zoonquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:32 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
![]()
Ik meen me te herinneren dat ie gescheiden is van de moeder van zn kinderen en nu met een of andere Honoria is of zo.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:29 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Hoe is hij dan aan een vrouw en kind gekomen? Ja, de laatste tijd Dave en Dries dit dat. Waar is de moeder van Dave? Is zij niet betrokken bij de opvoeding? Of is dat niet de vrouw van Dries?
Nee, de échte dommequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 12:32 schreef Yaaar het volgende:
Die Dave is volgens mij sowieso best achterlijk.
Beiden.:)quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:07 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nee, de échte dommelijkt me toch echt Melissa.
Nou ja, dom noemen lijkt me ook wel wat overdreven. Ze zijn jong, eerder onwetend, gebrek aan kennis en/of bepaalde vaardigheden.quote:
De vader van Dave gaat harder tekeer in de media dan de vader van Melissa.quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:07 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nee, de échte dommelijkt me toch echt Melissa.
Ik vind dat je jonge mensen onderschat. Dit is op voorbaat gewoon dom tuig.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:12 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Nou ja, dom noemen lijkt me ook wel wat overdreven. Ze zijn jong, eerder onwetend, gebrek aan kennis en/of bepaalde vaardigheden.
Maakt niet uit hoe jong je bent. Als je iemand die je nauwelijks kent mee neemt naar huis en hem pijpt met zijn vrienden ernaast ben je dom.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:12 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Nou ja, dom noemen lijkt me ook wel wat overdreven. Ze zijn jong, eerder onwetend, gebrek aan kennis en/of bepaalde vaardigheden.
Ik bedoel niet zo zeer dom vanwege wat seksuele escapades, dát is inderdaad jeugdig enthousiasme. Maar een groep vrijwel onbekend gajes binnenhalen in het poenige huis van je ouders en die daar ongezien flink laten huishouden, ze bovendien nóg eens uitnodigen, en dan zónder hun vriendinnen, daarna gefilmd worden bij het uitvoeren van een aantal handelingen en dan gewoon denken dat dat maar voor de grap is en privé blijft...quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:12 schreef Yiwei het volgende:
[..]
ALS ze nog eens "alleen" thuis mag blijven als mammie en pappie in het buitenland zitten; reken maar dat die buurman met honkbalknuppel carte blanche krijgt ....quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:30 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik bedoel niet zo zeer dom vanwege wat seksuele escapades, dát is inderdaad jeugdig enthousiasme. Maar een groep vrijwel onbekend gajes binnenhalen in het poenige huis van je ouders en die daar ongezien flink laten huishouden, ze bovendien nóg eens uitnodigen, en dan zónder hun vriendinnen, daarna gefilmd worden bij het uitvoeren van een aantal handelingen en dan gewoon denken dat dat maar voor de grap is en privé blijft...
Dát naïef noemen is dan toch wel wat flatterend hoor.
quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:35 schreef maily het volgende:
De vader van Dave gaat harder tekeer in de media dan de vader van Melissa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |