Schnabbelen bij Tour de Jourquote:Op donderdag 20 november 2014 20:48 schreef Deisyy het volgende:
Waar verdient Dries zijn geld mee dat hij in de PC kan wonen en in spliksplinternieuwe Audi kan rijden?
Zelfs een sukkelaar als Dries pakt toch wel een 2.000 ¤ voor een half uurtje? Dat een keer of 10 per week is niet slecht, hoor. Of ben ik nou te enthousiast?quote:Op donderdag 20 november 2014 20:48 schreef Deisyy het volgende:
Waar verdient Dries zijn geld mee dat hij in de PC kan wonen en in spliksplinternieuwe Audi kan rijden?
quote:Op donderdag 20 november 2014 20:48 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op donderdag 20 november 2014 20:51 schreef Cynix ® het volgende:
Zelfs een sukkelaar als Dries pakt toch wel een 2.000 ¤ voor een half uurtje? Dat een keer of 10 per week is niet slecht, hoor. Of ben ik nou te enthousiast?
Elke keer al aan ik Dries zie dat nu in aan die lege zaal, maar dat beeld zal toch wel niet reëel zijn.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:51 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Zelfs een sukkelaar als Dries pakt toch wel een 2.000 ¤ voor een half uurtje? Dat een keer of 10 per week is niet slecht, hoor. Of ben ik nou te enthousiast?
Nou, kan best reëel zijn, hoor.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:11 schreef Deisyy het volgende:
Elke keer al aan ik Dries zie dat nu in aan die lege zaal, maar dat beeld zal toch wel niet reëel zijn.
Die derderangs artiesten krijgen minstens 2000 euro per optreden van een half uur.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:52 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nou, kan best reëel zijn, hoor.
Maar zo nu en dan een drukke kroeg of café of bejaardenhuis compenseert het beeld weer wat.
twitter:Mvan_berkel twitterde op vrijdag 21-11-2014 om 13:29:36Man, man, man... Ze sluiten ook echt niks uit, hè. #vogelgriep
reageer retweet
Waar was Dave toen dit gebeurde?quote:Op zondag 23 november 2014 15:22 schreef tong80 het volgende:
Bij de auto van Dries Roelvink is een ruitje ingeslagen. Dat meldt de volkszanger op Facebook. ,,Gisteren was weer eens zover. Raam ingeslagen en auto doorzocht. Ik schat in dat vanaf ik auto rij dit zeker die 20ste keer was", verzucht Roelvink.
Op de foto is te zien dat er een rond gat is gemaakt in de ruit, net boven de handgreep van de deur. Of er wat gestolen is uit de wagen, zet Roelvink er niet bij.
De artiest heeft zijn auto inmiddels weggebracht naar een herstelbedrijf en er zit alweer een nieuw raam in.
quote:Op zondag 23 november 2014 16:06 schreef Ceviche het volgende:
Waar was Dave toen dit gebeurde?
Oh nee, die zit nog vast geloof ik.
Zal zijn verzekeringsbedrijf niet op een bepaalt moment zeggen: "Ja hallo Dries,allemaal leuk en aardig elke keer die pech maar dit gaan we echt niet meer vergoeden hoor."quote:Op zondag 23 november 2014 15:22 schreef tong80 het volgende:
Bij de auto van Dries Roelvink is een ruitje ingeslagen. Dat meldt de volkszanger op Facebook. ,,Gisteren was weer eens zover. Raam ingeslagen en auto doorzocht. Ik schat in dat vanaf ik auto rij dit zeker die 20ste keer was", verzucht Roelvink.
Op de foto is te zien dat er een rond gat is gemaakt in de ruit, net boven de handgreep van de deur. Of er wat gestolen is uit de wagen, zet Roelvink er niet bij.
De artiest heeft zijn auto inmiddels weggebracht naar een herstelbedrijf en er zit alweer een nieuw raam in.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:25 schreef Iwanius het volgende:
Zal zijn verzekeringsbedrijf niet op een bepaalt moment zeggen: "Ja hallo Dries,allemaal leuk en aardig elke keer die pech maar dit gaan we echt niet meer vergoeden hoor."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |