abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148191356
Hij moet poepen.
  woensdag 31 december 2014 @ 16:45:37 #177
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_148191502
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2014 16:42 schreef Deckard het volgende:
Hij moet poepen.

Hier niet :+
  woensdag 31 december 2014 @ 20:43:30 #178
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_148200158
Dave Roelvink gevraagd voor GTST

Dave Roelvink is ooit gevraagd voor een rol in Goede tijden, slechte tijden :D
Producenten van de populaire soapserie hadden de zoon van volkszanger Dries Roelvink op het oog voor de rol van Menno.
Het had dus niet veel gescheeld of de jonge Roelvink was getrouwd met Ferry Doedens' personage Lucas. Maar Dave bedankte voor de rol, onthulde hij woensdagavond in RTL Boulevard. Uiteindelijk kroop naamgenoot Dave Mantel in de huid van Menno.
Mantel nam eerder dit jaar afscheid van zijn personage Menno, die niet terugkeert in Goede tijden, slechte tijden.

http://www.telegraaf.nl/p(...)agd_voor_GTST__.html

Een acteur van zijn kaliber en status in GTST :D Het moet niet gekker worden :+ _O-
Voorlopig alleen slechte tijden dus voor Dave :P _O_ _O_ _O_ _O-
pi_148210697
quote:
6s.gif Op woensdag 31 december 2014 20:43 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dave Roelvink gevraagd voor GTST

Dave Roelvink is ooit gevraagd voor een rol in Goede tijden, slechte tijden :D
Producenten van de populaire soapserie hadden de zoon van volkszanger Dries Roelvink op het oog voor de rol van Menno.
Het had dus niet veel gescheeld of de jonge Roelvink was getrouwd met Ferry Doedens' personage Lucas. Maar Dave bedankte voor de rol, onthulde hij woensdagavond in RTL Boulevard. Uiteindelijk kroop naamgenoot Dave Mantel in de huid van Menno.
Mantel nam eerder dit jaar afscheid van zijn personage Menno, die niet terugkeert in Goede tijden, slechte tijden.

http://www.telegraaf.nl/p(...)agd_voor_GTST__.html

Een acteur van zijn kaliber en status in GTST :D Het moet niet gekker worden :+ _O-
Voorlopig alleen slechte tijden dus voor Dave :P _O_ _O_ _O_ _O-
Ach, acteertalent is niet een vereiste dus het had best gekund hoor ;)
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  donderdag 1 januari 2015 @ 13:58:16 #180
225540 Pugg
Friends forever
pi_148214999
quote:
6s.gif Op woensdag 31 december 2014 16:45 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Hier niet :+
Als je haar maar goed zit O-)
  vrijdag 2 januari 2015 @ 21:40:11 #181
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_148259190
Aangifte tegen Guido Weijers en RTL

De familie van Melissa Pach heeft aangifte gedaan tegen RTL4 en Guido Weijers. De beelden waarop te zien is dat zij seksuele handelingen uitvoert bij model Dave Roelvink, mochten niet meer uitgezonden worden en dat heeft de zender wél gedaan tijdens de oudejaarsconference van cabaretier Guido Weijers.

Dat laat de advocaat van de familie van Melissa Pach, Peter Plasman, weten.

In de media werd het filmpje niet verspreid toen duidelijk werd dat de familie dit niet zou pikken. RTL4 gaf daar geen gehoor aan door de beelden toch te tonen bij een onderdeel van de oudejaarsconference van komiek Guido Weijers.

Op het filmpje is te zien hoe het meisje Dave Roelvink oraal bevredigt. Het beeld werd zonder medeweten van Melissa opgenomen en sindsdien vecht de familie met grote moeite tegen verdere verspreiding.

RTL en Weijers hebben nog geen reactie gegeven op de aanklacht.

http://www.telegraaf.nl/p(...)eijers_en_RTL__.html

Gezellig :P
  † In Memoriam † vrijdag 2 januari 2015 @ 22:20:09 #182
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_148261380
Tsja, de beelden van pijpmeisje Melissa zullen nooit geweerd kunnen worden.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  vrijdag 2 januari 2015 @ 22:30:48 #183
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_148262088
quote:
99s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 22:20 schreef Cynix ® het volgende:
Tsja, de beelden van pijpmeisje Melissa zullen nooit geweerd kunnen worden.
Dit. Plus dat het niet helpt om er zelf nog meer aandacht aan te geven. Ze gooien zo wel hun eigen glazen in imho.
  vrijdag 2 januari 2015 @ 23:22:58 #184
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_148265014
Grappig. Ik heb gisteren het eerste stukje van de herhaling van de conference gezien en dat ging juist over auteursrechtenvrije foto's. Dat zal nu geen toeval zijn neem ik aan ;)
Spoilers!
  vrijdag 2 januari 2015 @ 23:36:30 #185
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_148265684
Reactie van Dave :D

Hij heeft om sommige stukjes wel kunnen lachen :|W

http://www.show.nl/showfl(...)stape-dave-roelvink/
pi_148309343
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 22:30 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Dit. Plus dat het niet helpt om er zelf nog meer aandacht aan te geven. Ze gooien zo wel hun eigen glazen in imho.
Je zou bijna gaan denken dat die ouders zichzelf en hun dochter in de publiciteit willen houden.
  maandag 5 januari 2015 @ 23:00:58 #187
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_148375070
Nu in shownieuws weer een item over Dave :D

Plasman de advocaat van pijpmeisje :@ is boos op rtl omdat de uitzending nog steeds te zien zou zijn op rtl gemist

Overweegt kort geding in overleg met fam Pach

Zojuist gezocht op rtlxl maar de video is inmiddels verwijderd :P

Santegoeds vindt de houding van Dave niet juist en excuses bij de rechter zouden wel eens een niet gemeende indruk kunnen wekken *O*

[ Bericht 71% gewijzigd door ikweethetookniet op 05-01-2015 23:13:52 ]
  woensdag 7 januari 2015 @ 20:23:19 #188
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_148441985
NATHAN MOSZKOWICZ START NOG EEN BEDRIJF

Als je op Nathan Moszkowicz Googlet zie je als tweede hit ons topic 'Mini-docu over carrière Nathan Moszkowicz'. Dat was inderdaad een schitterende docu over de nieuwbakken ondernemer, maar eigenlijk is er veel méér over hem te melden dan het pluggen van een verkapte ING reclamespot. Zo constateerden we eerder al dat Nathan in alles de nieuwe generatie sterren vertegenwoordigt. Met zijn artiestenbureau Namam, zijn banden met de Urban Tribe van o.a. Geza Weisz, Manuel Broekman en noem het hele hippe tyfuszooitje maar op, en met Pitch! Huh, Pitch?! Ja, Nathan is in alle luwte namelijk NOG een artiestenbureau begonnen.

Niet dat Namam nu echt overloopt van namen (na het dumpen van D. Roelvink :D zijn er nog 7 toppers en Lil Kleine over), maar Pitch richt zich op een andere doelgroep. Namelijk: onontdekt dj-talent. Deze mensen kunnen zo vanuit de zolderkamer een demo insturen en als Nathan het wat vindt krijgen ze een contractje
. De volgende stap is duidelijk: bij succes komen ze naast rapper Dio en Bram Moszkowicz in de grote mensen kaartenbak van Namam. Briljant. Gaat nog groot worden, die Nathan.

Instant update: verrek dat bedenken we nu pas (na overleg op de redactie). Nu kan de eerder gedumpte Dave Roelvink zich weer melden bij Pitch, hij is immers ook beginnend dj.

http://glamora.ma/2015/01/nathan_moszkowicz_start_nog_ee.html

Er is weer hoop voor dave :P
  woensdag 7 januari 2015 @ 23:12:14 #189
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_148450320
Weer een item nu in shownieuws :D
  dinsdag 13 januari 2015 @ 13:00:44 #190
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_148638100
NOBELPRIJS?DAVE ROELVINK DOET WAT DE REGERING NIET KAN :D

Altijd mooi om te zien als er méér in een mens zit dan op voorhand wordt vermoed. Want er wordt wel laatdunkend gedaan over Dave Roelvink en zijn stagnerende carrière, maar hij speelt ondertussen dus wel wat klaar wat de politie en de hoge heren in Den Haag niet weten te bewerkstelligen. Gisteren had u al kunnen zien dat Dave in zijn vrije tijd omgaat met volkszanger Mick Harren, maar hij blijkt nu ook dikke vrinden te zijn met Ben Saunders.

Op Instagram zien we Dave en zijn olijke kornuit vriendelijk lachen naar de camera.

Op het eerste gezicht misschien gewoon een foto van een gezellig samenzijn van gelijkgestemden, maar zoals u van ons mag verwachten denken wij altijd door. Want Dave is zoals u zich misschien nog kunt herinneren dikke maatjes met de motorclub No Surrender en Ben Saunders is officieel lid van Satudarah (weinig getalenteerde zangers-divisie) :D

Twee motorclubs die OP VOET VAN OORLOG leven. Kijk eens aan, gewoon een bruggenbouwer die Dave. Een vredesduifje! Snappen we meteen waarom hij geen tijd heeft om sorry te zeggen tegen pijpmeisjes, die boy had wel belangrijker zaken aan zijn hoofd. Nu nog dj'en voor de onderwereld en Dave heeft nu al zijn vader geëvenaard!

http://glamora.ma/2015/01/dave_roelvink_doet_wat_politie.html

Goed bezig Dave :|W :|W _O-
  dinsdag 13 januari 2015 @ 13:19:44 #191
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_148638648
DAVE DISST PAPA DRIES :D (ALWEER) :|W

Weet u nog dat Dries Roelvink in zijn rol van onbezoldigd woordvoerder van zijn zoon beweerde dat Daveje voorlopig niet zou gaan stappen en dat hij allerlei angsten had overgehouden aan de roofvillapijp-gate kwestie waarin hij vorig jaar verwikkeld was geraakt? Grappig was dat he?

Of nou ja: vermoedelijk niet voor de oude Roelvink, die steeds maar weer probeert zijn oudst geborene uit de penarie te halen, waarna Dave de boel weer verpest. En erg dankbaar is 'ie sowieso al niet, want anders zou hij toch ietsje meer respect voor zijn oude heer tonen. Een beetje publiek een ander dan je bloedeigen papa tot "gezelligste zanger van Nederlandje" uitroepen, is toch onaardig, Dave!

http://glamora.ma/2015/01/dave_disst_papa_dries_alweer.html

Goed bezig Dave :') :|W
  dinsdag 13 januari 2015 @ 13:21:52 #192
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_148638714
REAGUURSELS

quote:
Dave heeft alleen respect voor zijn eigen Jongeheer.
http://glamora.ma/2015/01/dave_disst_papa_dries_alweer.html

:D :D _O- _O-
pi_148638762
ikweethetookniet, ik vind je obsessie met Dave erg vermakelijk. Keep 'm coming ;)
Spoilers!
pi_148678405
jezus de familie roelvink krijgt een eigen reallife soap....... lees ik net op de telegraaf.

http://www.telegraaf.nl/p(...)Dave_Roelvink__.html

televisie met maatschappelijk belang :)
hoe kom je erop
pi_148678715
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 16:04 schreef utrecht1970 het volgende:
jezus de familie roelvink krijgt een eigen reallife soap....... lees ik net op de telegraaf.

http://www.telegraaf.nl/p(...)Dave_Roelvink__.html

televisie met maatschappelijk belang :)
hoe kom je erop
Dat is al een tijdje bekend ;)
pi_148678749
quote:
4s.gif Op woensdag 14 januari 2015 16:13 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Dat is al een tijdje bekend ;)
Ik dacht echt dat dat een grap was :@
pi_148683311
Nau.As ik Deef mag advisere..as ik Deef was sou ik lekker naar Torroomoolinos gaan.
Had die knakker ook al van de somer gedaan he? Lekker met pa naar Torroomoolinos in Spanje.
Hij had er beter kenne blijve die knakker Deef. Beetje gesellug met die moterrijers ensow.
  woensdag 14 januari 2015 @ 19:15:26 #198
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_148684879
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2015 18:29 schreef quirina het volgende:
Nau.As ik Deef mag advisere..as ik Deef was sou ik lekker naar Torroomoolinos gaan.
Had die knakker ook al van de somer gedaan he? Lekker met pa naar Torroomoolinos in Spanje......
En dan samen in een gele zwembroek naar het strand *O* *O*
pi_148685453
quote:
Jij bent zeker iemand die met kerst als enige lacht om de waardeloze grappen van je oom?
  woensdag 14 januari 2015 @ 22:40:54 #200
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_148693507
De Roelvinkjes

Het zijn onrustige tijden voor de Amsterdamse familie Roelvink. De affaires rondom zoon Dave hebben Dries en de rest van zijn familie niet onberoerd gelaten. Vandaag kwam naar buiten dat de familie Roelvink een eigen realityserie krijgt bij RTL5. Waarom geeft RTL hen dit platform en wat zijn de beweegredenen van de familie zelf om hieraan mee te werken? Ze vertellen het vanavond exclusief in RTL Late Night.

Nu kjken dus :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')