DJ moet deze tophit gaan draaien bij de meet&greetquote:Op maandag 1 december 2014 16:02 schreef ikweethetookniet het volgende:
MOEDER MAAKT ZICH DRUK OM DAVE ROELVINK
Hoe zou het toch met Dave Roelvink zijn? De zoon van Dries werd onlangs voor een tweede keer opgepakt en moest een nachtje tukken in de cel. De eerste keer werd hij daar helemaal depressief van, en kwamen gevoelens van eenzaamheid boven borrelen bij Dave. Maar ook toen bleek dat allemaal wel een beetje mee te vallen . Eigenlijk is die hele affaire in de villa van die McDonalds-tycoon het beste dat Dave ooit overkwam. Dave kan elk weekend zijn opwachting maken op feestjes en in discotheken in het land om uit te venten dat hij is wie hij is wat dat dan ook mogen zijn. Een bezorgde moeder mailt ons nu daar over. Haar dochter gaat rond oud&nieuw naar een partijtje in een club te Enkhuizen. 'Tot mijn grote verbazing zal Dave Roelvink hierbij aanwezig zijn en zelfs een hoofdrol vertolken als MC.' Blijkbaar heeft mama de poster / flyer niet gezien waarop Dave nogal prominent staat te staren. 'Niemand minder dan superster / fotomodel DAVE ROELVINK zal alle vrouwen komen pleasen! Hij zal de avond hosten als MC maar ook geven we enkele Meet & Greet pakketten weg ;-)', wink winkt de organisatie die hoog mikt op Facebook. U ziet, Dave en zijn reputatie zijn goud waard en een ware trekpleister. 'Achten jullie het verantwoord dat ik mijn dochter dergelijke feesten laat bezoeken?', vraagt de gehaaide pr-medewerker bezorgde moeder aan ons. Hmm, dat is een moeilijke. Wat zou u die moeder adviseren?
[ afbeelding ]
http://glamora.ma/2014/12/win_een_meet_greet_met_dave_ro.html
![]()
http://glamora.ma/2014/12/yes_pijpmeisje_krijgen_excuses.htmlquote:Overigens krijgt Dave van twee kanten nog wat instructies mee.Zijn vader wil dat Dave niet alleen zijn excuus aanbiedt, maar ook vertellen 'hoe hij zich voelt'. En de Pachjes accepteren alleen een spijtbetuiging als Dave 'het echt meent'. Nu maar hopen dat hij er een traantje uit weet te persen. Dave's mea culpa wordt op Oudjaarsdag live uitgezonden op SBS6 na de ontknoping van Utopia. Allemaal kijken!
heb je daar tegenwoordig niet ook een verklaring omtrent gedrag voor nodig ?quote:Op dinsdag 16 december 2014 08:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dries Roelvink: 'Slapeloze nachten om Dave'
Dries Roelvink
De hele zaak rond Dave Roelvink is vader Dries niet in de koude kleren gaan zitten: "Het waren de donkerste maanden uit mijn leven."
De afgelopen maanden dook de naam Roelvink vaker op in de kolommen dan het Dries, normaliter ’vriend van de showbizz’, lief was."Vijf keer haalde Dave de voorpagina. En niet op een manier die we graag zien."
Regelmatig heeft pa Dries met de handen in het goedgekapte haar gezeten om de aanklachten tegen zijn zoon. Tot op de dag van vandaag weet hij niet hoe het allemaal precies zit. "Ik heb een lichte twijfel als het gaat over de vraag: weet jij wie het heeft gedaan? Dave kon er met een paar telefoontjes voor zorgen dat de eerste helft van de spullen terugkwam. Qua die andere helft heb ik sterk het gevoel dat hij iemand beschermt, dat hij niet de judas wil zijn."
http://www.telegraaf.nl/p(...)loze_nachten___.html
Dat wordt vakken vullen bij ah voor dave
Acteur?????quote:De acteur heeft altijd ontkend dat hij iets te maken heeft met de diefstal.
quote:Op maandag 29 december 2014 06:44 schreef Pugg het volgende:
Acteur?????
Patser zou ik zeggen , wat een (mis plaatse ) arrogantie.
Die heeft gelukkig wel talentquote:Hij zal echter niet in de voetstappen treden van vader Dries Roelvink. Over een zangcarrière zegt Dave: ‘Ik heb er geen talent voor’.
Vraag maar aan Melissa die houdt ook van bubbling en suckingquote:Dave is te boeken voor presentatie-opdrachten. Tevens is hij te boeken als DJ, hij heeft een enorme passie voor bubbeling,moombaton en eclectic style.
Dan heeft hij na 40 uur werken de Familie Pach schadeloos kunnen stellen voor de gejatte spullenquote:Op maandag 29 december 2014 15:14 schreef WhateverWhatever het volgende:
Nieuwe carrière voor Dave Roelvink......
¤1500 per uur voor een dj in wording..![]()
#triestroelvink
Oud berichtje, maar hij hoopt ooit zo goed te worden als Leonardo DiCaprio...toe maarquote:Op maandag 29 december 2014 06:44 schreef Pugg het volgende:
[..]
Acteur?????
Patser zou ik zeggen , wat een (mis plaatse ) arrogantie.
quote:Dave Roelvink wil op eigen kracht carrière maken
Dave Roelvink wil een acteercarrière opbouwen, zonder te profiteren van zijn bekende vader Dries. Dat vertelt hij in een interview met de Story. Roelvink wil op eigen kracht verder. “Ik wil mijn vader niet als kruiwagen gebruiken. Ik ben en blijf natuurlijk de zoon van, maar wil op eigen kracht mijn carrière opbouwen. Mijn ultieme droom is om mijn brood te kunnen verdienen als acteur. Ik heb veel modellenwerk gedaan. Het werk is leuk, maar alleen in een hotel zitten, is niets voor mij“, zegt hij.
Te eenzaam, vindt Roelvink het. “Ik wil mensen om mij heen. Als model moet je goed tegen eenzaamheid kunnen. Ik kán dat niet!”
Net als zijn vader de aandacht opeisen door een gele zwembroek aan te trekken, zit Roelvink niet zitten. “Die gele zwembroek was natuurlijk een stunt, maar zélf zou ik dat niet doen. Mijn vader heeft die gele zwembroek ook niet nodig om succes te hebben. Zijn repertoire is goed.”
Binnenkort maakt Roelvink zijn debuut als acteur in De Overgave. “Dat brengt mij dichter bij mijn doel: doorbreken als acteur. Hopelijk word ik ooit zo goed als mijn grote voorbeeld Leonardo DiCaprio.”
1500 euro voor een DJ die nog nooit heeft gedraaid.quote:Op maandag 29 december 2014 18:34 schreef WRH het volgende:
Die grootheidswaanzin kent ook gewoon geen grenzen zeg, je gaan vergelijken met 1 van de best betaalde en grote acteurs ter wereld.
quote:Op maandag 29 december 2014 20:51 schreef tong80 het volgende:
1500 euro voor een DJ die nog nooit heeft gedraaid.
quote:Op maandag 29 december 2014 20:51 schreef tong80 het volgende:
1500 euro voor een DJ die nog nooit heeft gedraaid.
http://www.spitsnieuws.nl(...)rdt-dj-dave-roelvinkquote:Mocht u in de toekomst voornemens zijn dj Dave te boeken voor uw huisfeestje, zorg dan wel dat eventuele waardevolle spullen zijn opgeborgen achter slot en grendel.
quote:Hij kan beter zijn kontje gaan scheren want eerdaags draait ie de nor in!En dan valt er weinig muziek te draaien!Het enigste dat er daar draait is zijn pijpbekkie en zijn strakke poeperd!
Hij mag zijn schoenen nog niet poetsen de lozer.quote:Op maandag 29 december 2014 16:40 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Oud berichtje, maar hij hoopt ooit zo goed te worden als Leonardo DiCaprio...toe maar
[..]
Toch nog een slimme opmerking van Driesquote:Dries heeft tegen zijn zoon gezegd: “Het is je eigen schuld, dus je draait er zelf maar voor op.” Dat is een van de beweegredenen dat Dave zijn nieuwe carrière is gestart en aan de slag gaat als dj.
http://glamora.ma/2014/12/dave_roelvink_zit_diep_in_de_s.htmlquote:Aan Shownieuws laat Dave weten dat er niets van klopt. Hij geeft aan dat er veel kosten zijn gemaakt, maar dat hij die gewoon kan betalen. Op Instagram laat Dave weten helemaal klaar te zijn met 2014. “Thank god this year is over…”, schrijft hij bij de foto.
Dat pasterhoofd van die jongen en die enge ogen .quote:Op woensdag 31 december 2014 14:10 schreef ikweethetookniet het volgende:
Deze week in de nieuwe Weekend een exclusief interview met Dave.
Wie wil dat nou niet lezen![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.weekend-online(...)-diep-in-de-schulden
idd, dus fotos mar ff onder spoilerquote:Op woensdag 31 december 2014 14:11 schreef Pugg het volgende:
Dat pasterhoofd van die jongen en die enge ogen .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brrrrrrrr GRIEZEL![]()
Ach, acteertalent is niet een vereiste dus het had best gekund hoorquote:Op woensdag 31 december 2014 20:43 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dave Roelvink gevraagd voor GTST
Dave Roelvink is ooit gevraagd voor een rol in Goede tijden, slechte tijden
Producenten van de populaire soapserie hadden de zoon van volkszanger Dries Roelvink op het oog voor de rol van Menno.
Het had dus niet veel gescheeld of de jonge Roelvink was getrouwd met Ferry Doedens' personage Lucas. Maar Dave bedankte voor de rol, onthulde hij woensdagavond in RTL Boulevard. Uiteindelijk kroop naamgenoot Dave Mantel in de huid van Menno.
Mantel nam eerder dit jaar afscheid van zijn personage Menno, die niet terugkeert in Goede tijden, slechte tijden.
http://www.telegraaf.nl/p(...)agd_voor_GTST__.html
Een acteur van zijn kaliber en status in GTSTHet moet niet gekker worden
![]()
![]()
Voorlopig alleen slechte tijden dus voor Dave![]()
![]()
![]()
![]()
Als je haar maar goed zitquote:Op woensdag 31 december 2014 16:45 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier niet
Dit. Plus dat het niet helpt om er zelf nog meer aandacht aan te geven. Ze gooien zo wel hun eigen glazen in imho.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:20 schreef Cynix ® het volgende:
Tsja, de beelden van pijpmeisje Melissa zullen nooit geweerd kunnen worden.
Je zou bijna gaan denken dat die ouders zichzelf en hun dochter in de publiciteit willen houden.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:30 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Dit. Plus dat het niet helpt om er zelf nog meer aandacht aan te geven. Ze gooien zo wel hun eigen glazen in imho.
http://glamora.ma/2015/01/dave_disst_papa_dries_alweer.htmlquote:Dave heeft alleen respect voor zijn eigen Jongeheer.
Dat is al een tijdje bekendquote:Op woensdag 14 januari 2015 16:04 schreef utrecht1970 het volgende:
jezus de familie roelvink krijgt een eigen reallife soap....... lees ik net op de telegraaf.
http://www.telegraaf.nl/p(...)Dave_Roelvink__.html
televisie met maatschappelijk belang
hoe kom je erop
Ik dacht echt dat dat een grap wasquote:Op woensdag 14 januari 2015 16:13 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat is al een tijdje bekend
En dan samen in een gele zwembroek naar het strandquote:Op woensdag 14 januari 2015 18:29 schreef quirina het volgende:
Nau.As ik Deef mag advisere..as ik Deef was sou ik lekker naar Torroomoolinos gaan.
Had die knakker ook al van de somer gedaan he? Lekker met pa naar Torroomoolinos in Spanje......
Jij bent zeker iemand die met kerst als enige lacht om de waardeloze grappen van je oom?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:21 schreef ikweethetookniet het volgende:
REAGUURSELS
[..]
http://glamora.ma/2015/01/dave_disst_papa_dries_alweer.html
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |