abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 1 december 2014 @ 16:09:05 #151
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_147186775
There's no such thing as bad publicity. Of zo. :{
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_147197251
quote:
6s.gif Op maandag 1 december 2014 16:02 schreef ikweethetookniet het volgende:
MOEDER MAAKT ZICH DRUK OM DAVE ROELVINK

Hoe zou het toch met Dave Roelvink zijn? De zoon van Dries werd onlangs voor een tweede keer opgepakt en moest een nachtje tukken in de cel. De eerste keer werd hij daar helemaal depressief van, en kwamen gevoelens van eenzaamheid boven borrelen bij Dave. Maar ook toen bleek dat allemaal wel een beetje mee te vallen . Eigenlijk is die hele affaire in de villa van die McDonalds-tycoon het beste dat Dave ooit overkwam. Dave kan elk weekend zijn opwachting maken op feestjes en in discotheken in het land om uit te venten dat hij is wie hij is wat dat dan ook mogen zijn. Een bezorgde moeder mailt ons nu daar over. Haar dochter gaat rond oud&nieuw naar een partijtje in een club te Enkhuizen. 'Tot mijn grote verbazing zal Dave Roelvink hierbij aanwezig zijn en zelfs een hoofdrol vertolken als MC.' Blijkbaar heeft mama de poster / flyer niet gezien waarop Dave nogal prominent staat te staren. 'Niemand minder dan superster / fotomodel DAVE ROELVINK zal alle vrouwen komen pleasen! Hij zal de avond hosten als MC maar ook geven we enkele Meet & Greet pakketten weg ;-)', wink winkt de organisatie die hoog mikt op Facebook. U ziet, Dave en zijn reputatie zijn goud waard en een ware trekpleister. 'Achten jullie het verantwoord dat ik mijn dochter dergelijke feesten laat bezoeken?', vraagt de gehaaide pr-medewerker bezorgde moeder aan ons. Hmm, dat is een moeilijke. Wat zou u die moeder adviseren?

[ afbeelding ]

http://glamora.ma/2014/12/win_een_meet_greet_met_dave_ro.html

:D :P
DJ moet deze tophit gaan draaien bij de meet&greet
  vrijdag 12 december 2014 @ 13:05:43 #153
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_147511990
Dave Roelvink biedt binnenkort zijn excuses aan aan Melissa Pach voor het seksfilmpje dat hij van haar maakte. ,,Ik heb haar vader Richard Pach gisteren gesproken. Hij vindt ook dat de tijd rijp is om de lucht te klaren. Alle verhoren zijn geweest en in het nieuwe jaar volgt er mogelijk een rechtszaak,'' bevestigt vader Dries Roelvink vandaag.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ekte-seksvideo.dhtml

Zo dat is snel dave :O En zo oprecht gemeend ook :') :|W
Niet om de rechter gunstig te stemmen :r
Wat een lul die Dave }:| :X
  vrijdag 12 december 2014 @ 13:39:07 #154
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_147513206
quote:
Overigens krijgt Dave van twee kanten nog wat instructies mee. :') Zijn vader wil dat Dave niet alleen zijn excuus aanbiedt, maar ook vertellen 'hoe hij zich voelt'. En de Pachjes accepteren alleen een spijtbetuiging als Dave 'het echt meent'. Nu maar hopen dat hij er een traantje uit weet te persen. Dave's mea culpa wordt op Oudjaarsdag live uitgezonden op SBS6 na de ontknoping van Utopia. Allemaal kijken!
http://glamora.ma/2014/12/yes_pijpmeisje_krijgen_excuses.html

:') _O-
  dinsdag 16 december 2014 @ 08:39:54 #155
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_147628512
Dries Roelvink: 'Slapeloze nachten om Dave' :D

Dries Roelvink
De hele zaak rond Dave Roelvink is vader Dries niet in de koude kleren gaan zitten: "Het waren de donkerste maanden uit mijn leven."

De afgelopen maanden dook de naam Roelvink vaker op in de kolommen dan het Dries, normaliter ’vriend van de showbizz’, lief was."Vijf keer haalde Dave de voorpagina. En niet op een manier die we graag zien."

Regelmatig heeft pa Dries met de handen in het goedgekapte haar gezeten om de aanklachten tegen zijn zoon. Tot op de dag van vandaag weet hij niet hoe het allemaal precies zit. "Ik heb een lichte twijfel als het gaat over de vraag: weet jij wie het heeft gedaan? Dave kon er met een paar telefoontjes voor zorgen dat de eerste helft van de spullen terugkwam. Qua die andere helft heb ik sterk het gevoel dat hij iemand beschermt, dat hij niet de judas wil zijn."

http://www.telegraaf.nl/p(...)loze_nachten___.html

Dat wordt vakken vullen bij ah voor dave :P
  dinsdag 16 december 2014 @ 15:40:21 #156
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_147639295
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2014 08:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dries Roelvink: 'Slapeloze nachten om Dave' :D

Dries Roelvink
De hele zaak rond Dave Roelvink is vader Dries niet in de koude kleren gaan zitten: "Het waren de donkerste maanden uit mijn leven."

De afgelopen maanden dook de naam Roelvink vaker op in de kolommen dan het Dries, normaliter ’vriend van de showbizz’, lief was."Vijf keer haalde Dave de voorpagina. En niet op een manier die we graag zien."

Regelmatig heeft pa Dries met de handen in het goedgekapte haar gezeten om de aanklachten tegen zijn zoon. Tot op de dag van vandaag weet hij niet hoe het allemaal precies zit. "Ik heb een lichte twijfel als het gaat over de vraag: weet jij wie het heeft gedaan? Dave kon er met een paar telefoontjes voor zorgen dat de eerste helft van de spullen terugkwam. Qua die andere helft heb ik sterk het gevoel dat hij iemand beschermt, dat hij niet de judas wil zijn."

http://www.telegraaf.nl/p(...)loze_nachten___.html

Dat wordt vakken vullen bij ah voor dave :P
heb je daar tegenwoordig niet ook een verklaring omtrent gedrag voor nodig ?
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
  maandag 29 december 2014 @ 00:59:03 #157
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_148080127
Dave Roelvink wil dj worden en zal uitkijken met telefoons :D

Dave Roelvink was afgelopen zomer het gesprek van de dag toen hij na een uit de hand gelopen feest in de cel belandde. Na een roerig jaar vindt hij het tijd voor een nieuwe uitdaging: hij wil dj worden. Ook heeft hij iets geleerd van zijn ervaringen. Lachend: ,,Om telefoons uit de buurt te houden."

De zoon van zanger Dries deed zijn onthullingen vanavond in het RTL-programma Life 4 you. Tegenover de presentatoren Irene Moors en Carlo Boszhard ging hij in op zijn 2014.

Hij kwam in het nieuws toen na een uit de hand gelopen feest bleek dat er voor tienduizenden euro's aan juwelen en andere spullen uit een huis waren verdwenen. Ook verscheen er een video op het internet van Dave in een bubbelbad, terwijl de dochter van de woningeigenaren seksuele handelingen bij hem verrichtte.

De acteur heeft altijd ontkend dat hij iets te maken heeft met de diefstal.

'Rust'
,,Ik heb weer een beetje rust gekregen", zegt Dave in het programma. Hij wil verder met zijn leven. ,,Overal waar ik kom is dat het enige wat er gezegd wordt, daar heb ik weinig trek meer in."

Om zijn leven weer op de rit te krijgen is Dave daarom begonnen aan een dj-cursus. ,,Het gaat lekker. Ik heb echt een soort passie gevonden. Ik heb in januari de eerste boekingen staan. Dus ik ga nu aan de slag als dj."

Dries, die ook in het programma van Moors en Carlo Boszhard aanwezig was, hoopt dat zijn zoon door zijn nieuwe passie minder vaak bij hem aanklopt voor geld. Hij gaf ook vanavond weer aan nog steeds moeite te hebben met de rol die zijn zoon heeft gespeeld in het uit de hand gelopen feest.

Dave: ,,Ik beloof een goed jaar in 2015."

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-met-telefoons.dhtml

Raar maar wat Dave belooft is nooit waar :P
  maandag 29 december 2014 @ 06:44:52 #158
225540 Pugg
Friends forever
pi_148083516
quote:
De acteur heeft altijd ontkend dat hij iets te maken heeft met de diefstal.
Acteur?????
Patser zou ik zeggen , wat een (mis plaatse ) arrogantie.
  maandag 29 december 2014 @ 11:51:30 #159
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_148088393
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 06:44 schreef Pugg het volgende:
Acteur?????
:{w dan ken je zijn pa nog niet ;)
Die noemt zichzelf zanger :D
pi_148096620
Nieuwe carrière voor Dave Roelvink

LANDSMEER - Dave Roelvink heeft een nieuwe carrière gevonden: hij wordt dj. Dat zei de in Landsmeer woonachtige Roelvink zondag in het RTL 4-programma Life For You, meldt RTV Noord-Holland.

De zoon van Dries Roelvink heeft recentelijk een dj-cursus gedaan en gaat nu ook daadwerkelijk als dj aan de slag. In januari staan de eerste optredens gepland.

De laatste paar maanden was Dave Roelvink veel in het nieuws. Na een afterparty waar Roelvink ook aanwezig was, verscheen een sexfilmpje waarop hij zich oraal liet bevredigen op internet. Ook waren na het feestje juwelen ter waarde van enkele tienduizenden euro's verdwenen. In verband met deze diefstal is Roelvink meerdere keren opgepakt geweest. Zelf zegt Roelvink niets met die diefstal te maken te hebben.

Bron

¤1500 per uur voor een dj in wording.. :o

#triestroelvink
  maandag 29 december 2014 @ 15:46:47 #161
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_148098237
quote:
Hij zal echter niet in de voetstappen treden van vader Dries Roelvink. Over een zangcarrière zegt Dave: ‘Ik heb er geen talent voor’.
Die heeft gelukkig wel talent :|W _O- _O-

quote:
Dave is te boeken voor presentatie-opdrachten. Tevens is hij te boeken als DJ, hij heeft een enorme passie voor bubbeling, :D moombaton en eclectic style.
Vraag maar aan Melissa die houdt ook van bubbling en sucking _O-
  maandag 29 december 2014 @ 15:48:36 #162
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_148098317
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 15:14 schreef WhateverWhatever het volgende:
Nieuwe carrière voor Dave Roelvink......
¤1500 per uur voor een dj in wording.. :o
#triestroelvink
Dan heeft hij na 40 uur werken de Familie Pach schadeloos kunnen stellen voor de gejatte spullen _O_ _O_
pi_148100443
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 06:44 schreef Pugg het volgende:

[..]

Acteur?????
Oud berichtje, maar hij hoopt ooit zo goed te worden als Leonardo DiCaprio...toe maar ;)

quote:
Dave Roelvink wil op eigen kracht carrière maken

Dave Roelvink wil een acteercarrière opbouwen, zonder te profiteren van zijn bekende vader Dries. Dat vertelt hij in een interview met de Story. Roelvink wil op eigen kracht verder. “Ik wil mijn vader niet als kruiwagen gebruiken. Ik ben en blijf natuurlijk de zoon van, maar wil op eigen kracht mijn carrière opbouwen. Mijn ultieme droom is om mijn brood te kunnen verdienen als acteur. Ik heb veel modellenwerk gedaan. Het werk is leuk, maar alleen in een hotel zitten, is niets voor mij“, zegt hij.

Te eenzaam, vindt Roelvink het. “Ik wil mensen om mij heen. Als model moet je goed tegen eenzaamheid kunnen. Ik kán dat niet!”

Net als zijn vader de aandacht opeisen door een gele zwembroek aan te trekken, zit Roelvink niet zitten. “Die gele zwembroek was natuurlijk een stunt, maar zélf zou ik dat niet doen. Mijn vader heeft die gele zwembroek ook niet nodig om succes te hebben. Zijn repertoire is goed.”

Binnenkort maakt Roelvink zijn debuut als acteur in De Overgave. “Dat brengt mij dichter bij mijn doel: doorbreken als acteur. Hopelijk word ik ooit zo goed als mijn grote voorbeeld Leonardo DiCaprio.”
pi_148104875
Die grootheidswaanzin kent ook gewoon geen grenzen zeg, je gaan vergelijken met 1 van de best betaalde en grote acteurs ter wereld.
Dat zal hij ongetwijfeld binnenkort in een nieuw interviewtje ook wel doen over zijn 'dj vak' want over 2 weken is hij natuurlijk al een zwaar ervaren pro.
Wat is dat toch met dit soort lui; al die derderangs licht bekende Nederlanders of vriendinnetjes van diezelfde gasten die van zichzelf denken dat ze Mozart of Napoleon zelf zijn. Zit er iets in het water hier ofzo?
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  Trouwste user 2022 maandag 29 december 2014 @ 20:51:10 #165
7889 tong80
Spleenheup
pi_148110854
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 18:34 schreef WRH het volgende:
Die grootheidswaanzin kent ook gewoon geen grenzen zeg, je gaan vergelijken met 1 van de best betaalde en grote acteurs ter wereld.

1500 euro voor een DJ die nog nooit heeft gedraaid. :D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 29 december 2014 @ 21:09:24 #166
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_148111941
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 20:51 schreef tong80 het volgende:
:{w Wat dacht je van zijn vader :D
Die vraagt dat voor een half uurtje zingen en dat kan hij ook niet :P
  maandag 29 december 2014 @ 21:11:14 #167
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_148112047
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 20:51 schreef tong80 het volgende:
quote:
Mocht u in de toekomst voornemens zijn dj Dave te boeken voor uw huisfeestje, zorg dan wel dat eventuele waardevolle spullen zijn opgeborgen achter slot en grendel.
http://www.spitsnieuws.nl(...)rdt-dj-dave-roelvink

_O_ _O_ _O-
  Trouwste user 2022 maandag 29 december 2014 @ 21:13:49 #168
7889 tong80
Spleenheup
pi_148112202
:D

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 29 december 2014 @ 21:18:15 #169
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_148112482
quote:
Hij kan beter zijn kontje gaan scheren want eerdaags draait ie de nor in!En dan valt er weinig muziek te draaien!Het enigste dat er daar draait is zijn pijpbekkie en zijn strakke poeperd!
_O_ _O- _O-

http://www.powned.tv/nieu(...)nk_vindt_passie.html
pi_148117755
Hoe gaat zijn dj naam worden dan?

Dj Dief ?

Oh en hij houd van bubbeling?
Ja dat was wel duidelijk ja..
Misschien kan z'n pappie ook meedoen in z'n gele zwembroek?
  dinsdag 30 december 2014 @ 06:53:39 #171
225540 Pugg
Friends forever
pi_148127292
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 16:40 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Oud berichtje, maar hij hoopt ooit zo goed te worden als Leonardo DiCaprio...toe maar ;)

[..]

Hij mag zijn schoenen nog niet poetsen de lozer.
  woensdag 31 december 2014 @ 14:02:33 #172
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_148184684
DAVE ROELVINK ZIT DIEP IN DE SCHULDEN

Dankjewel god, dat we op de laatste dag van het jaar toch nog wat kunnen tikken over dè bn'er van 2014, Dave Roelvink. Weekend heeft namelijk ontdekt dat Dave tot zijn nekkie in de financiële ellende zit. Dat heeft alles te maken met advocaat Nienke Hoogervorst die hij in heeft moeten huren in de zaak van het hamburgermeisje (infographic).

Dat soort types sturen natuurlijk gigantische rekeningen voor iedere minuut dat ze met jouw zaak bezig zijn, en dat is in het geval van Dave aardig opgelopen. Denkt u trouwens dat papa Dries wel even bij zal springen om de factuurtjes te voldoen? Ja? Fout! 'Het is je eigen schuld, dus je draait er zelf maar voor op' aldus een wijze Dries. We hopen dat Dave zijn onlangs gestarte dj-cursus snel met succes af zal ronden, zeker als advocaat Nienke hetzelfde facturerings-beleid hanteert als haar liefdesvriend Brammetje Mosko. Die rekent naar verluidt 1.500 euro reiskosten voor een lunchafspraak een kilometer verderop...

Instant update: Dave ontkent dat hij moeite zou hebben de rekeningen te betalen. Ja ja het zal wel Dave, heb jij een inkomen dan? Wij geloven er geen zak van.

http://glamora.ma/2014/12/dave_roelvink_zit_diep_in_de_s.html

quote:
Dries heeft tegen zijn zoon gezegd: “Het is je eigen schuld, dus je draait er zelf maar voor op.” Dat is een van de beweegredenen dat Dave zijn nieuwe carrière is gestart en aan de slag gaat als dj.
Toch nog een slimme opmerking van Dries :P

Reactie Dave
quote:
Aan Shownieuws laat Dave weten dat er niets van klopt. Hij geeft aan dat er veel kosten zijn gemaakt, maar dat hij die gewoon kan betalen. Op Instagram laat Dave weten helemaal klaar te zijn met 2014. “Thank god this year is over…”, schrijft hij bij de foto.
http://glamora.ma/2014/12/dave_roelvink_zit_diep_in_de_s.html

Nou Dave, maak je borst maar nat het ergste moet nog komen :P _O_
  woensdag 31 december 2014 @ 14:10:26 #173
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_148184979
Deze week in de nieuwe Weekend een exclusief interview met Dave.

Wie wil dat nou niet lezen :D _O- _O- _O-

http://www.weekend-online(...)-diep-in-de-schulden
  woensdag 31 december 2014 @ 14:11:50 #174
225540 Pugg
Friends forever
pi_148185044
quote:
6s.gif Op woensdag 31 december 2014 14:10 schreef ikweethetookniet het volgende:
Deze week in de nieuwe Weekend een exclusief interview met Dave.

Wie wil dat nou niet lezen :D _O- _O- _O-

http://www.weekend-online(...)-diep-in-de-schulden
Dat pasterhoofd van die jongen en die enge ogen . :r
  woensdag 31 december 2014 @ 16:29:03 #175
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_148190771
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2014 14:11 schreef Pugg het volgende:
Dat pasterhoofd van die jongen en die enge ogen . :r
idd, dus fotos mar ff onder spoiler :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brrrrrrrr GRIEZEL :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')