Trieste redenering. Volgens jou zijn alle Koerden dus PKK'ers. Je begrijpt dat je met zo een reacties alleen maar meer PKK'ers creeert he? Niet ik, maar wel Koerden die het lezen. Je hebt trouwens met je reactie wel duidelijk gemaakt in welk kamp jij je bevindt. Jij bevindt je in het fascistenkamp, ik zal deze reactie van je dus ook even opslaan. Zodat je nooit meer ergens de onschuldige uit kunt hangen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 03:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ach het zal allemaal wel, het zijn allemaal ondankbare keffers.
Jij hebt het ding zeker niet bekeken. Hij zei duidelijk dat 't de schuld van Turkije, Saudi Arabie en andere Golfstaten was.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 03:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Haha, Biden heeft alleen gezegd dat ISIS is opgestaan omdat men vocht tegen Assad.
Ja lekker, zoals veel Turken doen, altijd een ander de schuld geven en nooit kritisch zijn over je eigen volk. Geef het gewoon toe, Turkije heeft ISIS gesteund.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 03:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ja lekker het eigen optreden in Irak tien jaar geleden ff onder het tapijt vegen, ff lekker de ander de schuld geven![]()
Ik denk dat de Turkse overheid nu in een heel groot probleem zit. Als Kobane valt, dan zal de PKK haar acties weer terecht weer hervatten en beginnen met de aanval. De Turkse economie zal een enorme klap krijgen. Toeristen hebben het niet zo gemunt op plekken waar aanslagen voorkomen. Daarnaast hebben investeerders dezelfde angst, zij kijken zeker naar het politieke klimaat. Naast de economische schade, zal de Turkse bevolking zelf ook in angst leven. Mochten Turkse neo-nazi's onschuldige Koerden dan aanvallen, zal Turkije in een slecht daglicht komen als fascistisch land. In elk van de gevallen zal Turkije dus problemen ondervinden. Tenzij Kobane blijft staan.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 03:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Jammer voor de PKK dan dat ze momenteel flink in een zeer slechte positie zittenAan de ene kant de Turkse overheid en aan de andere kant ISIS. Als ze niet oppassen zullen ze als een smerige puist uitgeknepen worden.
Elke Koerd moet je wantrouwen want Koerden draaien hun kont met gemak 180 graden. Dat hebben de Amerikanen en de overheid in Bagdad al gemerkt.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 03:35 schreef mylamboisblack het volgende:
Trieste redenering. Volgens jou zijn alle Koerden dus PKK'ers. Je begrijpt dat je met zo een reacties alleen maar meer PKK'ers creeert he? Niet ik, maar wel Koerden die het lezen. Je hebt trouwens met je reactie wel duidelijk gemaakt in welk kamp jij je bevindt. Jij bevindt je in het fascistenkamp, ik zal deze reactie van je dus ook even opslaan. Zodat je nooit meer ergens de onschuldige uit kunt hangen.
“Our allies in the region were our largest problem in Syria,” he said, explaining that Turkey, Saudi Arabia and the UAE were “so determined to take down Assad,” that in a sense they started a “proxy Sunni-Shia war” by pouring “hundreds of millions of dollars and tens of thousands of tons of weapons” towards anyone who would fight against Assad.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 03:35 schreef mylamboisblack het volgende:
Jij hebt het ding zeker niet bekeken. Hij zei duidelijk dat 't de schuld van Turkije, Saudi Arabie en andere Golfstaten was.
Het kan best dat Turkije ISIS heeft gesteund om de PKK te bestrijden, niks mis mee.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 03:35 schreef mylamboisblack het volgende:
Ja lekker, zoals veel Turken doen, altijd een ander de schuld geven en nooit kritisch zijn over je eigen volk. Geef het gewoon toe, Turkije heeft ISIS gesteund.
Als je denkt dat het volk economische schade in geval van aanvallen van de PKK heb je het mis. Nee, dan zijn de Koerden de klos. Dan gaat de geheime dienst ISIS gewoon trainen en verder bevoorraden om er zeker van te zijn dat de PKK etc. onschadelijk worden gemaakt.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 03:35 schreef mylamboisblack het volgende:
Ik denk dat de Turkse overheid nu in een heel groot probleem zit. Als Kobane valt, dan zal de PKK haar acties weer terecht weer hervatten en beginnen met de aanval. De Turkse economie zal een enorme klap krijgen. Toeristen hebben het niet zo gemunt op plekken waar aanslagen voorkomen. Daarnaast hebben investeerders dezelfde angst, zij kijken zeker naar het politieke klimaat. Naast de economische schade, zal de Turkse bevolking zelf ook onder angst leven.
Dit soort reacties komt van een boos, bang persoon. Je begrijpt maar al te goed dat de guerilla groepering PKK een sterke dreiging vormt voor de Turkse overheid, het leger en de economie. Dat besef jij je al te goed, anders zei je zulke dingen niet.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 03:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Elke Koerd moet je wantrouwen want Koerden draaien hun kont met gemak 180 graden. Dat hebben de Amerikanen en de overheid in Bagdad al gemerkt.
Waarbij duizenden onschuldige burgers zijn gevallen. Het probleem van ISIS is dat ze onschuldige mensen niet laten leven, maar aangezien jij elke Koerd schuldig vindt, snap ik jouw fascistische houding wel. Maar niet getreurd, de PKK biedt goede druk. Niets voor niets heeft het 40 tot 50 duizend Turken het leven gekost. Dat zal alleen maar meer worden, mocht Kobane vallen. Ik juich het niet toe, maar ik heb er wel begrip voor; ik snap de logica.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 03:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Het kan best dat Turkije ISIS heeft gesteund om de PKK te bestrijden, niks mis mee.
Maar hoe kan de PKK dan onschadelijk worden gemaakt? Dat kan niet. De PKK opereert voornamelijk in Turkije en Iraaks-Koerdistan. In Turkije is het Turkse leger en in Iraaks-Koerdistan bieden Amerika(en de coalitie) en de Peshmerga weerstand tegen ISIS, waar ze succesvol in zijn. Daarnaast weet jij maar al te goed dat een PKK-aanslag de Turkse economie grote schade toebrengt. Zeker nu Turkije zich afschildert als enige veilige land in het MO. Die status zullen ze dan namelijk meteen verliezen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 03:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Als je denkt dat het volk economische schade in geval van aanvallen van de PKK heb je het mis. Nee, dan zijn de Koerden de klos. Dan gaat de geheime dienst ISIS gewoon trainen en verder bevoorraden om er zeker van te zijn dat de PKK etc. onschadelijk worden gemaakt.
Terwijl hun dorpen/steden in syrie belegerd worden door IS gaan ze snel nog even voor terroristje spelen in turkije ja? Jij steunt gewoon IS wanneer het je zo uitkomt en wat mij betreft hoor jij in dit land niet thuis.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 03:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Laat maar vallen dat Kobane, komt alleen maar tuig vandaan.
[..]Tuurlijk joh, vecht voor weerloze burgers
Dat ze dan Turkse burgers vermoorden maakt dan weer niet uit. Ja daaaaag
Waarom faalt het Turkse leger daar 40 jaar in dan? Turkije is zelfs zo hopeloos geworden, dat ze vredesonderhandelingen hebben aangevraagd.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 03:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
ISIS laat zien dat groeperingen als de PKK gewoon gestopt kunnen worden.
Dit is weer een emotionele reactie, jij weet zelf heel goed dat zoiets nooit zal gebeuren. Turkije heeft goede relaties met Iraaks-Koerdistan. Iraaks-Koerdistan distantieert zich ook van de PKK.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 03:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
De PKK wordt gedwongen op z'n knietjes te gaan bij TurkijeNee, als de PKK niet oppast is er straks geen Koerd meer te vinden in Syri en Irak. Dat zullen hun Peshmerga, YPG matties etc. niet tof vinden.
Dat zijn mylamboisblack z'n woorden. Hij is degene die zegt dat de PKK aanslagen zal plegen in Turkije als Kobane valt.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 03:50 schreef NotYou het volgende:
Terwijl hun dorpen/steden belegerd worden door IS gaan ze snel nog even voor terroristje spelen in turkije ja?
Terroristen die onderling elkaar afmaken juich ik toe.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 03:50 schreef NotYou het volgende:
Jij steunt gewoon IS wanneer het je zo uitkomt en wat mij betreft hoor jij in dit land niet thuis.
Volgens mij zou jij het einde van koerden in t algemeen luid toejuichen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 03:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat zijn mylamboisblack z'n woorden. Hij is degene die zegt dat de PKK aanslagen zal plegen in Turkije als Kobane valt.
[..]
Terroristen die onderling elkaar afmaken juich ik toe.
Hoe heeft men dan gefaald? Turkije is nog steeds van Turkije en de PKK raakt zijn macht kwijt. Mensen als Ocalan en Barzani zitten ondertussen te slijmen bij Turkije en in Syri en Irak worden de Koerden met de grond gelijk gemaakt.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 03:51 schreef mylamboisblack het volgende:
Waarom faalt het Turkse leger daar 40 jaar in dan? Turkije is zelfs zo hopeloos geworden, dat ze vredesonderhandelingen hebben aangevraagd.
Turkije heeft goede relaties met Barzani, die gozer verkoopt zijn moeder nog als het hem uitkomt.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 03:51 schreef mylamboisblack het volgende:
Dit is weer een emotionele reactie, jij weet zelf heel goed dat zoiets nooit zal gebeuren. Turkije heeft goede relaties met Iraaks-Koerdistan. Iraaks-Koerdistan distantieert zich ook van de PKK.
Dat zegt de PKK zelf.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 03:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dat zijn mylamboisblack z'n woorden. Hij is degene die zegt dat de PKK aanslagen zal plegen in Turkije als Kobane valt.
Dus je juicht het toe wanneer het Turkse leger wordt afgeslacht? Zij zijn namelijk ook terroristisch.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 03:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Terroristen die onderling elkaar afmaken juich ik toe.
Dat doet ie ook. Lees maar wat hij zegt, dingen als ''alle Koerden zijn PKK'ers'' en ''alle PKK'ers moeten afgeslacht worden''. Dus simpelgezegd zegt hij alle Koerden moeten afgeslacht worden.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 03:52 schreef NotYou het volgende:
[..]
Volgens mij zou jij het einde van koerden in t algemeen luid toejuichen.
Als ISIS zou zeggen morgen maken we elke PKK-er af geef ik een feestje.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 03:52 schreef NotYou het volgende:
[..]
Volgens mij zou jij het einde van koerden in t algemeen luid toejuichen.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 03:53 schreef mylamboisblack het volgende:
Dus je juicht het toe wanneer het Turkse leger wordt afgeslacht? Zij zijn namelijk ook terroristisch.
Je had het toch over het uitroeien van de PKK? Het Turkse leger heeft na 40 jaar nog steeds geen manier gevonden om de PKK-vrijheidsstrijders uit te roeien. Integendeel, ze zijn zelfs in populariteit gegroeid in de wereld de afgelopen maanden. De PKK heeft juist meer en meer macht gekregen, niet minder. Kijk maar alleen eens naar de kranten.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 03:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Hoe heeft men dan gefaald? Turkije is nog steeds van Turkije en de PKK raakt zijn macht kwijt. Mensen als Ocalan en Barzani zitten ondertussen te slijmen bij Turkije en in Syri en Irak worden de Koerden met de grond gelijk gemaakt.
Klopt, maar het Turkse leger heeft meerdere genocides op haar naam staan. Daarmee zijn zij wat mij betreft terroristisch.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 03:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dit is een emotionele reactie van je lambo
PKK zit in de knoop, ze kunnen niet meer vluchten naar Irak etc. wat ze vroeger wel deden. ISIS staat aan de poort te trappelen. Het enige wat ze nog kunnen doen is braaf zijn richting Turkije.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 03:55 schreef mylamboisblack het volgende:
Je had het toch over het uitroeien van de PKK? Het Turkse leger heeft na 40 jaar nog steeds geen manier gevonden om de PKK-vrijheidsstrijders uit te roeien. Integendeel, ze zijn zelfs in populariteit gegroeid in de wereld de afgelopen maanden. De PKK heeft juist meer en meer macht gekregen, niet minder. Kijk maar alleen eens naar de kranten.
Zeer zeker niet. Dat is wat jij wilt, maar zoals ik al zei, ze hebben veel macht gewonnen. Plus nu blijkt dat Turkije ISIS heeft gesteund, zal de recrutering volle toeren draaien. De PKK kan(ik hoop het niet) bijvoorbeeld een aanslag plegen in Ankara. Ze zullen misschien zelf soldaten verliezen, maar het gaat erom dat ze Turkije daarmee wel zwaar hebben toegetakeld. Mensen zullen bang zijn, Turkije zal in het nieuws komen, de economie zal toegetakeld worden. Turkije zal worden gezien als een van de MO-landen waar oorlog is, e.d. Turkije is een stabiel land omdat de PKK nu vrede heeft gesloten met Turkije. Anders is Turkije, net zoals elk ander MO-land, een instabiel land waar constant oorlog is. Die regio is nou eenmaal niet gemaakt voor veiligheid.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 03:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
PKK zit in de knoop, ze kunnen niet meer vluchten naar Irak etc. wat ze vroeger wel deden. ISIS staat aan de poort te trappelen. Het enige wat ze nog kunnen doen is braaf zijn richting Turkije.
Ja en Turkije kan dan stiekem ISIS versterken en vol op de PKK gaan met het Turkse leger.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 03:58 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Zeer zeker niet. Dat is wat jij wilt, maar zoals ik al zei, ze hebben veel macht gewonnen. Plus nu blijkt dat Turkije ISIS heeft gesteund, zal de recrutering volle toeren draaien. De PKK kan(ik hoop het niet) bijvoorbeeld een aanslag plegen in Ankara. Ze zullen misschien zelf soldaten verliezen, maar het gaat erom dat ze Turkije daarmee wel zwaar hebben toegetakeld.
Maar als Turkije ISIS versterkt, gebeuren er 2 dingen. Nog meer imagoschade, want de wereld komt erachter. Daarnaast: waar wil ISIS dan nog gaan aanvallen? Ik heb je dit al net uitgelegd:quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 03:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ja en Turkije kan dan stiekem ISIS versterken en vol op de PKK gaan met het Turkse leger.
Je hebt de luxe om zo stoer te praten, omdat de PKK vrede heeft met Turkije. Je weet net zo goed als ik dat de PKK slimme tactieken kan bedenken en dmv guerilla-aanvallen Turkije zware schade kan aanrichten. Ik heb je net al een voorbeeld gegeven:quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 03:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Nu kunnen PKK-ers niet meer vluchten naar Irak en zitten ze als ratten in de val. Toch grappig om te zien dat de PKK zichzelf van kant maakt.
Statements als deze heeft de IS al vaker geuit, wat is je huisadres?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 03:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als ISIS zou zeggen morgen maken we elke PKK-er af geef ik een feestje.
Ik ben geen Koerd kerel, dat heb ik je al 1000x verteld. Dat iemand pro-Koerd is, betekent nog niet dat hij zelf Koerd is. Ongeveer 80% van de Nederlanders is pro-Koerd, zijn we nu allemaal Koerden dan opeens?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 04:22 schreef Biebsie het volgende:
Koerd vs Turk
Grappig om te lezen, wat haten ze elkaar toch zo erg.
Wat ben je dan als ik vragen mag? Dat je pro koerd en PKK bent is me we, erg opgevallen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 04:23 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Ik ben geen Koerd kerel, dat heb ik je al 1000x verteld. Dat iemand pro-Koerd is, betekent nog niet dat hij zelf Koerd is. Ongeveer 80% van de Nederlanders is pro-Koerd, zijn we nu allemaal Koerden dan opeens?
ISIS heeft ook bedreigingen geuit naar Marokko, als zij die morgen waarmaken, dan zal ik daar op z'n zachtst gezegd, heel blij mee zijn. Dan zullen de criminele Marokkanen eens eindelijk begrijpen hoe het voelt als je land wordt geplunderd door buitenlandse krachten.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 04:23 schreef Biebsie het volgende:
[..]
Statements als deze heeft de IS al vaker geuit, wat is je huisadres?![]()
Ik ben geen pro-PKK. Dat heb ik ook al vaker gezegd. Wat ik ben, heb ik ook al vaker gezegd. Je leest blijkbaar alleen maar wat je wil lezen, jammer.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 04:25 schreef Biebsie het volgende:
[..]
Wat ben je dan als ik vragen mag? Dat je pro koerd en PKK bent is me we, erg opgevallen.
Als jij zulke zware beschuldigingen durft te doen, heb je blijkbaar wel meerdere posts van mij gelezen, waar ik sowieso minimaal 1x heb gezegd geen Koerd te zijn of geen PKK'er te zijn. Daarnaast moet je ISIS niet onderschatten, ze worden juist sterk door de angst en verraad. Duizenden Marokkanen hebben Syrie al ingetreden, dat slagveld kan zomaar veranderen naar Marokko.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 04:30 schreef Biebsie het volgende:
Nee ik ben niet zo actief dat ik elke reactie kan lezen, excuses daarvoor. Wat betreft IS en hun bedreigingen richting Marokko, laat ze maar komen. We maken ze af en slachten ze als schaapjes, Marokkanen hebben niks met IS en zullen alles doen om hun land, religie en cultuur te beschermen tegen die barbaren. Marokko heeft ook een leger en goede relaties met Amerika en Europa, dus laat ze maar lekker komen. Onze grenzen worden nu zwaar bewaakt. Wapens zullen nooit grond krijgen in Marokko.
Je weet niet waar je over spreekt, als er een land op aarde is die weet hoe je terroristen moet aanpakken dan is het Marokko wel. Marokko is bijna de enige arabische land waar geen "lente" heeft plaatsgevonden, Marokko heeft hele sterke inlichtingendiensten die terroristen bij de kleinste verdachting gelijk oppakken en voor de rest van z'n laat verdwijnen. Marokkanen in Marokko zijn nuchtere mensen die niks hebben met terroristen, we hebben een conservatieve cultuur waarin we ook vaak een conservatieve vorm van Islam aanhangen, maar we zijn absoluut tegen terrorisme. In Marokko heb je geen sektes en groepen, 99 procent is sunnitisch moslim. Sjiiisme is bij wet verboden en wordt absoluut niet getolereerd. Sektarische oorlog is onmogelijk in Marokko, wat betreft een etnische oorlog... Nee die krijgt ook geen plek omdat alle etnische groepen tevreden zijn en geen zin hebben in oorlog voeren. Marokkanen zijn wat dit betreft heldere mensen die geen zin hebben in shit. Wat koerden en de rest van de zandbak betreft; dat zijn allemaal moordlustige volkeren die altijd in oorlog geleefd hebben.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 04:32 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Als jij zulke zware beschuldigingen durft te doen, heb je blijkbaar wel meerdere posts van mij gelezen, waar ik sowieso minimaal 1x heb gezegd geen Koerd te zijn of geen PKK'er te zijn. Daarnaast moet je ISIS niet onderschatten, ze worden juist sterk door de angst en verraad. Duizenden Marokkanen hebben Syrie al ingetreden, dat slagveld kan zomaar veranderen naar Marokko.
Sowieso is ISIS zich nu aan het uitbreiden in Noord-Afrika en aan het stagneren in het MO. We kunnen in een mum van tijd een Kalifaat zien in een Marokkaanse stad, waarop verschillende Berbers zullen worden uitgeroeid omdat ze bv. tattoo's hebben en als ''ongelovig'' worden gezien.
Daarnaast gaan Amerika en/of de EU echt niet zomaar helpen. Ze helpen het MO alleen maar vanwege olie. Zo een grote belangen hebben de VS en EU niet in Marokko. En zeker Nederland, Frankrijk en Spanje staan niet te springen om Marokko te steunen na alle Marokkaanse terreur.
De westelijke sahara is van Marokko en daar is geen sprake van bezetting. De Sahara mensen worden goed behandeld behalve de terroristische polasiario (die door khadaffi en Algerije werd gefinancierd). West Sahara is rustig en goed onder controle, er zijn soms demonstraties door pro polaisario groepen maar daar houdt het bij. Terroristen en terroristische ideologien worden hard aangepakt. In Marokko kan niet elke ´imam´ preken zoals hij wilt, in Marokko kan je niet zomaar een ´ideologie´ aanhangen. Dat gaat allemaal gecontroleerd (ja de vrijheid is minder hierin, maar soms is dat beter zo).quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 06:06 schreef waht het volgende:
Marokko heeft dan ook ervaring als bezetter. Dan ben je niet bang om vieze handjes te maken.
Schaam je je ervoor jongen? Niet durven op te komen voor je nationaliteitquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 04:23 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Ik ben geen Koerd kerel, dat heb ik je al 1000x verteld. Dat iemand pro-Koerd is, betekent nog niet dat hij zelf Koerd is. Ongeveer 80% van de Nederlanders is pro-Koerd, zijn we nu allemaal Koerden dan opeens?
Interessant; vandaag is het slachtfeest, wereld dierendag n grote verzoendag.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 08:09 schreef De_Guidance het volgende:
Eid Mubarak, voor wat het waar is.
twitter:Isham_AlAssad twitterde op zaterdag 04-10-2014 om 07:45:14President Dr. #Bashar_Al_Assad at al-#Adha prayers at the Al-#Numaan_Ibn_Basheer Masjid in #Damascus city04.10.2014 http://t.co/lAAN7WoluC reageer retweet
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 09:22 schreef SadPanda het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Isham_AlAssad twitterde op zaterdag 04-10-2014 om 07:45:14President Dr. #Bashar_Al_Assad at al-#Adha prayers at the Al-#Numaan_Ibn_Basheer Masjid in #Damascus city04.10.2014 http://t.co/lAAN7WoluC reageer retweet
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 03:56 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Klopt, maar het Turkse leger heeft meerdere genocides op haar naam staan. Daarmee zijn zij wat mij betreft terroristisch.
Slachtfeest is het elke dag in de gebieden waar IS met de scepter zwaait.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 08:18 schreef Toga het volgende:
[..]
Interessant; vandaag is het slachtfeest, wereld dierendag n grote verzoendag.
Het gaat er bij jou niet in dat er ook niet-Koerden zijn die pro-Koerden zijn?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 07:04 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Schaam je je ervoor jongen? Niet durven op te komen voor je nationaliteit
Dit.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 10:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het gaat er bij jou niet in dat er ook niet-Koerden zijn die pro-Koerden zijn?
Opvallende hoofdbedekking, zou hij daarmee wat willen zeggen of zou hij fashion-minded zijn?quote:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 10:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het gaat er bij jou niet in dat er ook niet-Koerden zijn die pro-Koerden zijn?
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 11:10 schreef Toga het volgende:
[..]
Dit.
Sowieso de misplaatste trots van pubers over "hun land" die hun ouders wijselijk verlaten hebben. Presteer zelf eens wat en wees trots op jezelf in plaats van je op de borst te kloppen wat een vroegere leider van n van je voorvaderen ooit bij elkaar heeft geroofd, dt zou de wereld een betere plek maken.
Meer info graag.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 09:43 schreef IPA35 het volgende:
SAA gaat keihard blitzkrieg in Aleppo nu.
Je kan guerrilla-warfare ook verslaan door een complete genocide te plegen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 04:02 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Maar als Turkije ISIS versterkt, gebeuren er 2 dingen. Nog meer imagoschade, want de wereld komt erachter. Daarnaast: waar wil ISIS dan nog gaan aanvallen? Ik heb je dit al net uitgelegd:
De PKK opereert voornamelijk in Turkije en Iraaks-Koerdistan. In Turkije is het Turkse leger en in Iraaks-Koerdistan bieden Amerika(en de coalitie) en de Peshmerga weerstand tegen ISIS, waar ze succesvol in zijn. Daarnaast weet jij maar al te goed dat een PKK-aanslag de Turkse economie grote schade toebrengt. Zeker nu Turkije zich afschildert als enige veilige land in het MO. Die status zullen ze dan namelijk meteen verliezen.
[..]
Je hebt de luxe om zo stoer te praten, omdat de PKK vrede heeft met Turkije. Je weet net zo goed als ik dat de PKK slimme tactieken kan bedenken en dmv guerilla-aanvallen Turkije zware schade kan aanrichten. Ik heb je net al een voorbeeld gegeven:
De PKK kan(ik hoop het niet) bijvoorbeeld een aanslag plegen in Ankara. Ze zullen misschien zelf soldaten verliezen, maar het gaat erom dat ze Turkije daarmee wel zwaar hebben toegetakeld. Mensen zullen bang zijn, Turkije zal in het nieuws komen, de economie zal toegetakeld worden. Turkije zal worden gezien als een van de MO-landen waar oorlog is, e.d. Turkije is een stabiel land omdat de PKK nu vrede heeft gesloten met Turkije. Anders is Turkije, net zoals elk ander MO-land, een instabiel land waar constant oorlog is. Die regio is nou eenmaal niet gemaakt voor veiligheid.
Zo werkt guerilla-warfare nou eenmaal. Het is heel moeilijk, zo niet onmogelijk, om dat te winnen. Je kan guerilla-warfare alleen verslaan door de bevolking achter je te hebben. Maar aangezien de hele wereld erachter is gekomen dat Turkije ISIS heeft gesteund, staan de Turkse Koerden zeker niet te popelen om Turkije te helpen. Eigen schuld, dikke bult. Blame it on Erdogan and Davutoglu!
quote:
twitter:PetoLucem twitterde op vrijdag 03-10-2014 om 19:43:07Video made by insurgents showing "withdrawal" of #SAA from El Mallah. So SAA is already operating THIS far west?!http://t.co/O9FaPsQBSp reageer retweet
Ze lijken dus in de buurt van Haritan te komen, of het was maar een test om de weerstand te testen. In ieder geval wordt gevochten halverwege tussen Handarat en Haritan.twitter:PetoLucem twitterde op zaterdag 04-10-2014 om 11:25:37#SAA and insurgents are clashing in areas betw. #Handarat and #AL_Millah villages in northern rural #Aleppo. #Syria http://t.co/VYnmuHgf2r reageer retweet
Smeerlappen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:37 schreef theunderdog het volgende:
https://twitter.com/cahitstorm/status/518349005643083776
#Breaking Turkey attack at te border. But not against daesh, against Kurds youth.
twitter:Raqqa_Sl twitterde op zaterdag 04-10-2014 om 13:17:59The new game for children The Execution #ISIS u just Destroyed the children and childhood #RIP Our souls #Syria http://t.co/OA6qvXLUB2 reageer retweet
twitter:2Rook14 twitterde op zaterdag 04-10-2014 om 11:26:44#Hama: #SAA/#NDF have reportedbly taken al-Buwaydah village NW of #Souran. #Syria http://t.co/QHu37cPduF reageer retweet
Jaja, allemaal leuk en aardig, totdat je de feiten erbij gaat halen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 04:42 schreef Biebsie het volgende:
[..]
Je weet niet waar je over spreekt, als er een land op aarde is die weet hoe je terroristen moet aanpakken dan is het Marokko wel. Marokko is bijna de enige arabische land waar geen "lente" heeft plaatsgevonden, Marokko heeft hele sterke inlichtingendiensten die terroristen bij de kleinste verdachting gelijk oppakken en voor de rest van z'n laat verdwijnen. Marokkanen in Marokko zijn nuchtere mensen die niks hebben met terroristen, we hebben een conservatieve cultuur waarin we ook vaak een conservatieve vorm van Islam aanhangen, maar we zijn absoluut tegen terrorisme. In Marokko heb je geen sektes en groepen, 99 procent is sunnitisch moslim. Sjiiisme is bij wet verboden en wordt absoluut niet getolereerd. Sektarische oorlog is onmogelijk in Marokko, wat betreft een etnische oorlog... Nee die krijgt ook geen plek omdat alle etnische groepen tevreden zijn en geen zin hebben in oorlog voeren. Marokkanen zijn wat dit betreft heldere mensen die geen zin hebben in shit. Wat koerden en de rest van de zandbak betreft; dat zijn allemaal moordlustige volkeren die altijd in oorlog geleefd hebben.
Het is maar de vraag of Turkije dat wil. Ik denk niet dat de Turken dat zelf accepteren, genoeg Turken die houden van Koerden en andersom.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:24 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je kan guerrilla-warfare ook verslaan door een complete genocide te plegen.
Als PKK daadwerkelijk een heftige aanslag gaat plegen wel hoor.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:50 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Het is maar de vraag of Turkije dat wil. Ik denk niet dat de Turken dat zelf accepteren, genoeg Turken die houden van Koerden en andersom.
Welke aanwijzingen dan?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:49 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Jaja, allemaal leuk en aardig, totdat je de feiten erbij gaat halen.
Alleen al naar schatting 2000-3000 Marokkanen zijn vanuit Marokko naar Syrie gegaan om te vechten. Goede terrorismebestrijding dan.
Daarnaast, als Marokko zo goed is in terrorismebestrijding en geen sekten kent, waarom worden deze mensen dan niet opgepakt?:
http://www.telegraaf.nl/t(...)-fans_betrapt__.html
Over het Marokkaanse leger:
But this force still faces many challenges mainly the problems of Corruption and inefficient bureaucracy, The U.S. Embassy in Rabat commented in 2008 that: "Civilian control, if ascribed to the person of the King, is complete, but there is no real Defense Ministry. Outside the FAR, there is only a small administration. The military remains plagued by corruption, an inefficient bureaucracy, low levels of education in the ranks, periodic threats of radicalization of some of its soldiers, political marginalization, and the deployment of most of its forces in the Western Sahara".[6]
Leuk leger heb je dan![]()
Er zijn sterke aanwijzingen dat ISIS gaat opduiken in Marokko. Dan zullen de Marokkanen eindelijk eens voelen hoe het is als hun land wordt geplunderd door buitenlanders.
Genocide plegen op Koerden door een leger? Zodat er een internationale interventie komt die niet alleen Turkije kapot bombardeert, maar ook de Koerden meteen een eigen staat geeft? Ik denk dat men wel beter weet.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:51 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Als PKK daadwerkelijk een heftige aanslag gaat plegen wel hoor.
Maar de Turkse overheid is daarvoor niet gek genoeg.
?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:52 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Genocide plegen op Koerden door een leger? Zodat er een internationale interventie komt die niet alleen Turkije kapot bombardeert, maar ook de Koerden meteen een eigen staat geeft? Ik denk dat men wel beter weet.
Uh, het is wel de waarheid? Turkse artsen die het zelf toegeven.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:53 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Geen zinnig mens trapt hier nog in, dit soort troll plaatjes hebben dus geen nut meer.
Turkije is een NAVO land.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:53 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Internationale interventie, hangt er dus vanaf.
Kom op, meen je dit nu serieus?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:54 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Uh, het is wel de waarheid? Turkse artsen die het zelf toegeven.
Inderdaad, en een NAVO-land weet dat ie geen genocide kan plegen, anders is het geen NAVO-land meer.quote:
Maar het is dus wel de waarheid.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:54 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Kom op, meen je dit nu serieus?
Artsen hebben gewoon de plicht om iedereen te helpen, ongeacht afkomst, achtergrond, ideologie.
Dit soort gedachtes horen niet meer plaats te vinden in deze tijd, je moet op alles voorbereid zijn.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:55 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Inderdaad, en een NAVO-land weet dat ie geen genocide kan plegen, anders is het geen NAVO-land meer.
Je mag ze best helpen, maar pak ze daarna gewoon op. Dat deden ze alleen nietquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:54 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Artsen hebben gewoon de plicht om iedereen te helpen, ongeacht afkomst, achtergrond, ideologie.
Ja dus? die waarheid zegt helemaal niets.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:55 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Maar het is dus wel de waarheid.
Vandaar dat Turkije artsen vervolgt die de Gezi demonstranten hielpen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:54 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Gelijk hebben ze, als je die gasten oppakt dan heb je binnenkort aanslagen in Turkije.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je mag ze best helpen, maar pak ze daarna gewoon op. Dat deden ze alleen niet
Wat kan ik daar aan doen?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:57 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Vandaar dat Turkije artsen vervolgt die de Gezi demonstranten hielpen.
Juist in deze tijd kan dat niet meer door de hoeveelheid camera's en telefoons. En Turkije gaat geen genocide plegen, dat is een politieke zelfmoord voor zichzelf.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:56 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dit soort gedachtes horen niet meer plaats te vinden in deze tijd, je moet op alles voorbereid zijn.
Als een land als Turkije of de VS een genocide wil plegen, dan doen ze dat. Ze verzinnen wel iets om het minder te laten lijken dan het is.
Precies. En ze hebben ze kennelijk ook binnen gelaten.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je mag ze best helpen, maar pak ze daarna gewoon op. Dat deden ze alleen niet
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:58 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Juist in deze tijd kan dat niet meer door de hoeveelheid camera's en telefoons. En Turkije gaat geen genocide plegen, dat is een politieke zelfmoord voor zichzelf.
Dus een land als Turkije moet bang zijn voor ISIS apen?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:57 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Gelijk hebben ze, als je die gasten oppakt dan heb je binnenkort aanslagen in Turkije.
Wat moet ik dan op zeggen? ik kan er toch niets aan doen dat mensen worden opgepakt?quote:
Turkije is al bang voor de PKK, dus ik denk ook voor ISIS, ja.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus een land als Turkije moet bang zijn voor ISIS apen?
Iedereen zou terughoudend moeten zijn jegens ISIS.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus een land als Turkije moet bang zijn voor ISIS apen?
Het feit dat ze gezidemonstranten niet mogen helpen, maar ISIS-terroristen wel, zegt wel genoeg over de motieven.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:59 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat moet ik dan op zeggen? ik kan er toch niets aan doen dat mensen worden opgepakt?
Ik zeg alleen dat het een plicht is van een arts dat hij/zij iedereen helpt, ongeacht afkomst, achtergrond of ideologie.
Van genocide is niet eens echt een eenduidige definitie.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:59 schreef mylamboisblack het volgende:
[..].
We hebben het hier over Turkije, niet over Rwanda.
De machtige Turkije ja? Die op een zondagmiddag gehakt zou kunnen maken van ISIS? Of zijn dat allemaal grote praatjes van verkaaste Turken in Nederland?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:59 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Turkije is al bang voor de PKK, dus ik denk ook voor ISIS, ja.
Nee, als Turkije wil dan kunnen ze dat ook.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
De machtige Turkije ja? Die op een zondagmiddag gehakt zou kunnen maken van ISIS? Of zijn dat allemaal grote praatjes van verkaaste Turken in Nederland?
Leuk geprobeerd.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:59 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Iedereen zou terughoudend moeten zijn jegens ISIS.
Nee, daar kun jij niets aan doen. Gaan we echter zo redeneren dan kan dit hele topic op slot, want wij hier kunnen allemaal niets doen aan alles wat er in en om Syri gebeurt.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:59 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat moet ik dan op zeggen? ik kan er toch niets aan doen dat mensen worden opgepakt?
Ik zeg alleen dat het een plicht is van een arts dat hij/zij iedereen helpt, ongeacht afkomst, achtergrond of ideologie.
Ja uh, dergelijke zinnen neerplempen zonder enige onderbouwing is gewoon getroll.quote:
Wat moet Turkije dan doen? ISIS strijders oppakken en tegen ISIS vechten? zodat ze de Koerden helpen?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee, daar kun jij niets aan doen. Gaan we echter zo redeneren dan kan dit hele topic op slot, want wij hier kunnen allemaal niets doen aan alles wat er in en om Syri gebeurt.
Het ging om de Turkse hulp of opzettelijke laksheid. De arts staat daar verder buiten. Die doet waar hij voor wordt betaald. Echter, die strijders komen wel binnen en weer buiten.
Hij vraagt aan mij of Turkije bang is voor ISIS-apen dus ik zeg dat iedereen terughoudend jegens ISIS zou moeten zijn....quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:08 schreef primakov het volgende:
[..]
Ja uh, dergelijke zinnen neerplempen zonder enige onderbouwing is gewoon getroll.
twitter:KawaHogir twitterde op zaterdag 04-10-2014 om 14:09:16This is how Turkish soldiers fight ISIS! http://t.co/JgOeFc68bQ reageer retweet
Wat staat er?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:11 schreef .Exe het volgende:
[ afbeelding ]twitter:KawaHogir twitterde op zaterdag 04-10-2014 om 14:09:16This is how Turkish soldiers fight ISIS! http://t.co/JgOeFc68bQ reageer retweet
Al die reacties van jou hier en in het Irak topic waarbij je offensieve acties jegens ISIS en bij dode ISIS jihadisten toejuicht, en dan vervolgens hier betogen dat iedereen terughoudendheid jegens ISIS moet betrachten.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:09 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hij vraagt aan mij of Turkije bang is voor ISIS-apen dus ik zeg dat iedereen terughoudend jegens ISIS zou moeten zijn....
Hoe de fuck is dat getroll?
Turkije zou IS in elk geval niet moeten helpen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:08 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat moet Turkije dan doen? ISIS strijders oppakken en tegen ISIS vechten? zodat ze de Koerden helpen?
Nee natuurlijk doet Turkije dat niet, Duhh..
Ah, jij kunt verstand en emotie niet los van elkaar zien?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:15 schreef primakov het volgende:
[..]
Al die reacties van jou hier en in het Irak topic waarbij je offensieve acties jegens ISIS en bij dode ISIS jihadisten toejuicht, en dan vervolgens hier betogen dat iedereen terughoudendheid jegens ISIS moet betrachten.
ISIS is het perfecte wapen tegen de Koerden.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:15 schreef Halcon het volgende:
[..]
Turkije zou IS in elk geval niet moeten helpen.
Dat ze de Koerden niet helpen kan ik vanuit hun context nog wel begrijpen. Ik had liever gezien dat ze het wel doen, maar ik snap waarom ze dat vanuit hun optiek dat niet doen. Er is echter een groot verschil tussen "het ze uit laten zoeken" en IS hand- en spandiensten verlenen.
Dat klopt en dat zegt veel over Turkije.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:20 schreef theunderdog het volgende:
[..]
ISIS is het perfecte wapen tegen de Koerden.
Pervers en immoreel? ja in mijn ogen wel, diplomatiek logisch?, jazeker.
Dat ze zichzelf niet in de voeten willen schieten bedoel je?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat klopt en dat zegt veel over Turkije.
Ik zou me er in hun geval zo min mogelijk mee bemoeien.
Niet slim dus. De Turken wachten af, DENKEN dat ISIS met de Koerden gaan afrekenen en ondertussen worden de Koerden enorm bewapend en getrained en krijgen zodirekt zoveel invloed dat ze een eigen staat gaan afdwingen, wat Turkije niet meer kan tegen houden.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:20 schreef theunderdog het volgende:
[..]
ISIS is het perfecte wapen tegen de Koerden.
Pervers en immoreel? ja in mijn ogen wel, diplomatiek logisch?, jazeker.
We gaan het zien.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:26 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Niet slim dus. De Turken wachten af, DENKEN dat ISIS met de Koerden gaan afrekenen en ondertussen worden de Koerden enorm bewapend en getrained en krijgen zodirekt zoveel invloed dat ze een eigen staat gaan afdwingen, wat Turkije niet meer kan tegen houden.
twitter:ahmadalissa twitterde op zaterdag 04-10-2014 om 12:23:45#Syrian Arab Army kills #Abu_Ammar, top #Nusra Front military leader, in #Handarat, #Aleppo Prov http://t.co/0GauTy8tXM reageer retweet
Ook, maar wel op een perverse manier.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:26 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat ze zichzelf niet in de voeten willen schieten bedoel je?
Laten we het hopen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:26 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Niet slim dus. De Turken wachten af, DENKEN dat ISIS met de Koerden gaan afrekenen en ondertussen worden de Koerden enorm bewapend en getrained en krijgen zodirekt zoveel invloed dat ze een eigen staat gaan afdwingen, wat Turkije niet meer kan tegen houden.
Tja, diplomatiek en moraliteit gaat nu eenmaal niet samen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ook, maar wel op een perverse manier.
Inderdaad maar je moet begrijpen dat de Koerden ook niet voor niets vechten. Als zij ISIS uitschakelen aan de oostkant willen ze wel wat terug hier voor.quote:
Nogmaals, we zullen het zien.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:33 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Inderdaad maar je moet begrijpen dat de Koerden ook niet voor niets vechten. Als zij ISIS uitschakelen aan de oostkant willen ze wel wat terug hier voor.
Dat klopt, maar goed... keuze van Turkije. Je kon je er ook wat minder mee bemoeien.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:32 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Tja, diplomatiek en moraliteit gaat nu eenmaal niet samen.
Die kans is waarschijnlijk en wat mij betreft zeer wenselijkquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:26 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Las her en der toch dat ze nieuwe munitie nodig hebben.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:37 schreef .Exe het volgende:
[..]
`Straatgevechten zijn begonnen, onze soldaten zijn er klaar voor!`
Hij zou wel geschikt zijn om vanaf de grond rechtstreeks luchtaanvallen te cordineren met CENTCOM.quote:
Dat gaat moeilijk gezien de connectie tussen isis en turkije.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:35 schreef mylamboisblack het volgende:
Laten we het eens hebben over ISIS en niet over Turkije.
twitter:HaraldDoornbos twitterde op zaterdag 04-10-2014 om 15:12:48Net met YPG in Kobane gesproken via mobieletelefoon. "ISIS probeert ons constant aan te vallen op top berg, zeer zware gevechten." reageer retweet
Waauwww, look who is talking.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:35 schreef mylamboisblack het volgende:
Laten we het eens hebben over ISIS en niet over Turkije.
In Irak Shia milities,Peshmerga en Golden Brigades.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:39 schreef mylamboisblack het volgende:
Het is wel duidelijk dat Amerika ISIS niet totaal wil vernietigen. Amerika is gebaat bij een dreigende ISIS.
Ik denk eerlijk gezegd dat ISIS nog minimaal 4 jaar gaat blijven:
- De andere rebellen zijn te veel gefocused op Assad;
- de Koerdische Peshmerga verdedigen Terecht voornamelijk hun eigen gebieden;
- Het Iraakse leger is 1 grote grap;
- Turkije wil alleen een bufferzone instellen en gaat ISIS echt niet aanvallen;
Wie blijft er dan nog over om ISIS te bestrijden?Juist ja, Assad, dus nu maar hopen dat Assad wint.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 16:09 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Waarom trouwens een Israelische vlag op je foto?
Wat moet Turkije doen ?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 16:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
Turkije staat er bij en kijkt er naar.
Geen open grens voor IS terroristen en Koerden die willen vechten tegen IS niet tegengehouden.quote:
Voor Turkije is de PKK een vijand, waarom moeten ze hun helpen ?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 16:34 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Geen open grens voor IS terroristen en Koerden die willen vechten tegen IS niet tegengehouden.
Omdat er een ramp dreigt te gebeuren bij Kobane.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 16:44 schreef Montana_ir het volgende:
[..]
Voor Turkije is de PKK een vijand, waarom moeten ze hun helpen ?
Aha ze vechten al 40 jaar tegen het Turkse leger en nu moet Turkije hun helpen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 16:47 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Omdat er een ramp dreigt te gebeuren bij Kobane.
Barzani is altijd een slaaf geweest van Turkije. De PKK en Peshmerga zijn niet hetzelfdequote:Op zaterdag 4 oktober 2014 16:51 schreef Montana_ir het volgende:
[..]
Aha ze vechten al 40 jaar tegen de Turkse leger en nu moet Turkije hun helpen.![]()
Waar is Barzani met zijn grote mond ?
En VS? Europa ?
Ja, Turkije is mede verantwoordelijk voor de oorlog in Syri door haar steun aan de terroristen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 16:51 schreef Montana_ir het volgende:
[..]
Aha ze vechten al 40 jaar tegen de Turkse leger en nu moet Turkije hun helpen.![]()
Waar is Barzani met zijn grote mond ?
En VS? Europa ?
Turkije is een NAVO land jij intellectueel uitgedaagd vorm van ruimteverspilling.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 16:55 schreef MagicIsland1 het volgende:
Staat de Turkse overheid nog steeds niet op de lijst van terreurorganisaties?
Wat een nutteloos land blijft het toch.
Hoezo dat dan?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 16:57 schreef waht het volgende:
Gelukkig heeft Erdogan vakkundig zn krijgsmacht verkracht, dat scheelt weer een onvoorspelbare mafkees.
Als Koerden elkaar niet eens helpen,waarom moet Turkije dat doen ?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 16:54 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Barzani is altijd een slaaf geweest van Turkije. De PKK en Peshmerga zijn niet hetzelfde
Tevens: 'de leger'
Dat is gek. Als ik namelijk reacties van Turken lees, zou je denken dat Turken alles zelf doen en dat Turkije Anti-Amerika en Anti-Europa is.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 16:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Turkije is een NAVO land jij intellectueel uitgedaagd vorm van ruimteverspilling.
Waarom geef jij gewoon niet toe dat je een kortzichtig persoon bent met geen kennis van zaken? Je wist niet eens dat Barzani het schoothondje is van Turkije en dat de PKK en Peshmerga niet hetzelfde zijn.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 16:59 schreef Montana_ir het volgende:
[..]
Als Koerden elkaar niet eens helpen,waarom moet Turkije dat doen ?
Veel Turken zijn nationalistische realiteitsbesef verloren geeks.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 16:59 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Dat is gek. Als ik namelijk reacties van Turken lees, zou je denken dat Turken alles zelf doen en dat Turkije Anti-Amerika en Anti-Europa is.
Niet de slaafje van, lidstaat, dus NAVO zelve.quote:Jij geeft dus toe dat Turkije ook een van de slaafjes van de NAVO is?
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:00 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Waarom geef jij gewoon niet toe dat je een kortzichtig persoon bent met geen kennis van zaken? Je wist niet eens dat Barzani het schoothondje is van Turkije en dat de PKK en Peshmerga niet hetzelfde zijn.
En dan denk jij dat je in staat bent om dingen te mogen bepalen.
je droomt teveelquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:05 schreef Biebsie het volgende:
Mijn respect voor Turken en Turkije wordt met de dag groter. Erdogan is een baas en laat IS gewoon die PKK vernietigen en als ze klaar zijn zal hij die bufferzone instellen en dan zal Turkije nog groter worden en dan kan ook gelijk zijn wens uitkomen en dat is Assad naar de klote knallen.
De sjiitische Assad krijgt zijn straf nog wel, net zoals kaddafi als een rat over se straten werd gesleurd zal dat ook met de Syrische rat gebeuren.quote:
Dat insinueerde jij wel met je 'waar is Barzani met zijn grote mond' terwijl Kobane wordt bewaakt door de YPG. De Peshmerga en YPG zijn niet hetzelfde.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:02 schreef Montana_ir het volgende:
[..]Waar heb ik gezegd dat PKK en Peshmerga dezelfde zijn ? Wannebe Koerd
Turkije is van plan om heel Syrie over te nemen, en dus ook jouw vriendjes van ISIS kapot te maken.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:05 schreef Biebsie het volgende:
Mijn respect voor Turken en Turkije wordt met de dag groter. Erdogan is een baas en laat IS gewoon die PKK vernietigen en als ze klaar zijn zal hij die bufferzone instellen en dan zal Turkije nog groter worden en dan kan ook gelijk zijn wens uitkomen en dat is Assad naar de klote knallen.
Jammer voor jou, maar Assad is aan het winnen. Zelfs de VS en EU durfden Assad niet aan te vallen, en dan denk jij dat Turkije dat wel durft? Iran en Rusland staan achter Assad.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:08 schreef Biebsie het volgende:
[..]
De sjiitische Assad krijgt zijn straf nog wel, net zoals kaddafi als een rat over se straten werd gesleurd zal dat ook met de Syrische rat gebeuren.
Prachtig! Laat de meesterlijke turken gewoon geheel Syrie overnemen, wat betreft IS; hopelijk zal Erdogan die barbaren met wortel en tak uitroeien dan zijn we gelijk van hun af. En dit is ook gelijk een weerwoord op je leugens en dat ik IS steun! Ja ik vind het goed dat IS de PKK afmaakt omdat het allemaal hoopje terroristen zijn.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:10 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Turkije is van plan om heel Syrie over te nemen, en dus ook jouw vriendjes van ISIS kapot te maken.
Daarnaast, als jij de Turkse regering steunt, dan weten we met z'n alle hoe vercrackt de Turkse regering wel is. Steun hebben van een ISIS-sympathisant. Damn.
Jij snapt er niks van.Beide partijen zijn Koerden. En Barzani heeft 100 keer gezegd dat Koerden 1 zijn. Daarom zei ik waar is Barzani.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:09 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Dat insinueerde jij wel met je 'waar is Barzani met zijn grote mond' terwijl Kobane wordt bewaakt door de YPG. De Peshmerga en YPG zijn niet hetzelfde.
Ik daag je uit om eens een keer niet kortzichtig te zijn en eens dingen goed te bestuderen ipv alles op een hoop te gooien.
Gaat niet gebeuren.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:08 schreef Biebsie het volgende:
[..]
De sjiitische Assad krijgt zijn straf nog wel, net zoals kaddafi als een rat over se straten werd gesleurd zal dat ook met de Syrische rat gebeuren.
Typisch hoor. Nu masker je jezelf af als anti-ISIS terwijl je onder je andere account, genaamd De_Ilias, duizenden keren ISIS hebt gesteund. Ik geloof niks van die leugens van je.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:16 schreef Biebsie het volgende:
[..]
Prachtig! Laat de meesterlijke turken gewoon geheel Syrie overnemen, wat betreft IS; hopelijk zal Erdogan die barbaren met wortel en tak uitroeien dan zijn we gelijk van hun af. En dit is ook gelijk een weerwoord op je leugens en dat ik IS steun! Ja ik vind het goed dat IS de PKK afmaakt omdat het allemaal hoopje terroristen zijn.
Beide partijen zijn Koerden, ja dus? Dat betekent niet dat alle Koerdische leiders op hetzelfde pad zitten. Geef gewoon toe dat je er niks van weet. Iedereen maakt fouten.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:16 schreef Montana_ir het volgende:
[..]
Jij snapt er niks van.Beide partijen zijn Koerden. En Barzani heeft 100 keer gezegd dat Koerden 1 zijn. Daarom zei ik waar is Barzani.
Wie zegt dat ik de_ilias ben? En de_ilias steunde IS niet, behalve dat hij ze beter vond dan maaliki.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:18 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Typisch hoor. Nu masker je jezelf af als anti-ISIS terwijl je onder je andere account, genaamd De_Ilias, duizenden keren ISIS hebt gesteund. Ik geloof niks van die leugens van je.
Ok wannabe Koerdquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:19 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Beide partijen zijn Koerden, ja dus? Dat betekent niet dat alle Koerdische leiders op hetzelfde pad zitten. Geef gewoon toe dat je er niks van weet. Iedereen maakt fouten.
Marokkanen zijn niet verdeeld? De Berbers hebben hun hele geschiedenis verraden en zijn vrijwillig geassimileerd naar het Arabisch. Duizenden jaren van cultuur en geschiedenis zijn vrijwillig ingeruild. De Koerden vechten tenminste nog voor hun identiteit, soms lukt dat en soms lijden ze verliezen. Berbers geven vrijwillig alles op. Verraders.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:19 schreef Biebsie het volgende:
'Koerden zijn 1' geloof je dat echt? Koerden zijn verdeeld als de pest, anders hadden ze IS makkelijk zonder westerse steun kunnen afmaken.
Je gaf het zelf toe dat je de_Ilias was. Dus praat niet alsof de_ilias een ander persoon is. Jij bent de_Ilias, je gaf het zelf toe.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:20 schreef Biebsie het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik de_ilias ben? En de_ilias steunde IS niet, behalve dat hij ze beter vond dan maaliki.
Knap dat je dat weet terwijl jij nog niet geregistreerd was toen jouw de_ilias account nog geen ban had.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:20 schreef Biebsie het volgende:
En de_ilias steunde IS niet, behalve dat hij ze beter vond dan maaliki.
Hij is de_ilias, dat gaf hij zelf toe in een paar topics terug.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:24 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Knap dat je dat weet terwijl jij nog niet geregistreerd was toen jouw de_ilias account nog geen ban had.
In je natte dromen. Assad is DE president van Syrie en zal dat blijven.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:08 schreef Biebsie het volgende:
[..]
Geef eens argumenten waarom landen verstandig zijn als ze zich terughoudend opstellen jegens ISIS.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:20 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ah, jij kunt verstand en emotie niet los van elkaar zien?
Landen zijn verstandig als ze zich terughoudend opstellen jegens ISIS, maar dat neemt nog niet weg dat ik blij ben met elke dode ISIS strijder.
Weet ik.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:25 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Hij is de_ilias, dat gaf hij zelf toe in een paar topics terug.
Als de zaken op scherp staan bekent men meestal kleurquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:12 schreef SadPanda het volgende:
Turkey’s Erdogan Says Sees No Difference Between IS, Kurdistan Workers' Party
Turkish President Recep Tayip Erdogan stated Saturday that he considers both the Islamic State (IS) group and the Kurdistan Workers' Party (PKK) to be terrorist organizations and does not recognize a difference between the two.
http://en.ria.ru/world/20(...)en-IS-Kurdistan.html
Hij maakt zich steeds meer belachelijk.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:25 schreef .Exe het volgende:
[..]
In je natte dromen. Assad is DE president van Syrie en zal dat blijven.
Misschien was ik wel een meelezer, wie weet? En ik heb nergens toegegeven dat ik de_ilias ben!quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:24 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Knap dat je dat weet terwijl jij nog niet geregistreerd was toen jouw de_ilias account nog geen ban had.
Zoals vaak gebleven heb je totaal geen inzichtelijkheid of kennis van de situatie, natuurlijk zijn de Koerden verdeeld, ze zitten op het grondgebied van 4! staten, hebben te makenmet beperkende maatregelen in die landen, grenzen die ze scheiden. Ze ontberen de wapens en tactiek om ISIS 'makkelijk' te verslaan.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:19 schreef Biebsie het volgende:
'Koerden zijn 1' geloof je dat echt? Koerden zijn verdeeld als de pest, anders hadden ze IS makkelijk zonder westerse steun kunnen afmaken.
Welwaar gozer, we zijn niet dom. Zulke dingen worden niet vergeten. Nog een bewijs dat jij het niet erg vindt om intensief tegen andere mensen te liegen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:27 schreef Biebsie het volgende:
[..]
Misschien was ik wel een meelezer, wie weet? En ik heb nergens toegegeven dat ik de_ilias ben!
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:27 schreef Biebsie het volgende:
[..]
Misschien was ik wel een meelezer, wie weet? En ik heb nergens toegegeven dat ik de_ilias ben!
quote:Op zondag 28 september 2014 01:52 schreef Biebsie het volgende:
Underdog ik kan niet reageren op je berichten via de DM dus ik geef je hier antwoord op je vraag, antwoord = Ja die persoon ben ik ja : )
Duidelijk is dat je een sjiietenhater bent.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:27 schreef Biebsie het volgende:
[..]
taqqiyah he, die verdomde moslims.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:28 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Welwaar gozer, we zijn niet dom. Zulke dingen worden niet vergeten. Nog een bewijs dat jij het niet erg vindt om intensief tegen andere mensen te liegen.
Jij bent toch zelf een moslim.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
taqqiyah he, die verdomde moslims.
Zie mijn vorige reactie.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:31 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Jij bent toch zelf een moslim.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2014 17:32:31 ]
Ja dus? Dit is dus bewijs dat ik de_ilias ben? Waar lees jij dat ik zeg; "ik ben de_ilias"? Nee nergens dus.quote:
Vertel dan maar wie 'die persoon' is.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:32 schreef Biebsie het volgende:
[..]
Ja dus? Dit is dus bewijs dat ik de_ilias ben? Waar lees jij dat ik zeg; "ik ben de_ilias"? Nee nergens dus.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zie mijn vorige reactie.Verklaar je nader.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:ResistanceER twitterde op zaterdag 04-10-2014 om 17:12:38Reports the #SAA Fighter Jet was shot down Above the village of Um Awsaj in #Daraa #Syria by #Israel reageer retweet
Moet een koe per se geluiden maken om gezien te worden als een koe? Nee. Een koe kan ook zijn bek houden, en nog kunnen we zien dat ie een koe is. Zelfde met jouw achterdochtigheid waarin je doet alsof je geen de_ilias bent.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:32 schreef Biebsie het volgende:
[..]
Ja dus? Dit is dus bewijs dat ik de_ilias ben? Waar lees jij dat ik zeg; "ik ben de_ilias"? Nee nergens dus.
Taqqiya is toch dat je mag liegen?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:36 schreef Montana_ir het volgende:
[..]
Je begrijpt ook niks he.![]()
Weet je wel wat taqqiya betekent ?
Mijn God man, is er iemand hiero die iets over de Islam weet?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:37 schreef Biebsie het volgende:
Triggershot doelt op een sjitische concept dat attaqiyah heet. Dat houdt in het kort in dat je mag liegen over je doctrine om een bepaalde doel.
Zegt iemand die Koerden constant op 1 hoop gooit, geen onderscheid maakt, en dingen zegt als 'Koerden zijn ratten'(uiteraard onder de naam van de_ilias).quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:38 schreef Biebsie het volgende:
Je moet wat minder op de persoon spelen, dat zal je sieren.
quote:35 IS-strijders gedood bij aanvallen VS op Syri
Bij luchtaanvallen van de VS en hun Arabische bondgenoten op Syri zijn zaterdag zeker 35 strijders van de terreurmilitie Islamitische Staat (IS, voorheen ISIS) gedood.
Dit heeft het Syrische Observatorium voor de Mensenrechten laten weten. De jihadisten zijn geraakt de stad Ain al-Araba, die door de Koerden Kobane wordt genoemd, en in het noordoosten van Syri.
Koerdische strijders zijn in Kobane verwikkeld in een bittere strijd met de belegeraars van IS. Tien Koerdische strijders kwamen zaterdag om het leven bij beschietingen door IS. Die extremistische beweging controleert ongeveer een derde van Syri.
Door: ANP
Klopt, je mag onder bedreiging de waarheid verbergen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:37 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Taqqiya is toch dat je mag liegen?
لا وجود للتقية عندنا و اعني بذلك مذهب اهل السنة المالكيةquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mijn God man, is er iemand hiero die iets over de Islam weet?
Taqqiyah is een Koranisch concept wat boven stromingen staat.
Ahhww wil je wat verborgen houden voor de niet-Arabisch lezenden onder ons?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:43 schreef Biebsie het volgende:
[..]
لا وجود للتقية عندنا و اعني بذلك مذهب اهل السنة المالكية
Maliki is niet de grondlegger van de Islam..quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:43 schreef Biebsie het volgende:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:43 schreef Biebsie het volgende:
[..]
Daarmee ook meteen bewezen dat hij Illias is, er is maar een user op FOK! die mij met Arabische teksten beantwoord.quote:
كذابquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:43 schreef Biebsie het volgende:
[..]
daar gaat het niet om, je moet sunnieten en sjieten apart houden. Wij sunieten zijn van mening dat joden en christenen beter dan sjieten zijn.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maliki is niet de grondlegger van de Islam..
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Daarmee ook meteen bewezen dat hij Illias is, er is maar een user op FOK! die mij met Arabische teksten beantwoord.
Wagelijkquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:46 schreef Biebsie het volgende:
[..]
daar gaat het niet om, je moet sunnieten en sjieten apart houden. Wij sunieten zijn van mening dat joden en christenen beter dan sjieten zijn.
لاَّ يَتَّخِذِ الْمُؤْمِنُونَ الْكَافِرِينَ أَوْلِيَاء مِن دُوْنِ الْمُؤْمِنِينَ وَمَن يَفْعَلْ ذَلِكَ فَلَيْسَ مِنَ اللّهِ فِي شَيْءٍ إِلاَّ أَن تَتَّقُواْ مِنْهُمْ تُقَاةً وَيُحَذِّرُكُمُ اللّهُ نَفْسَهُ وَإِلَى اللّهِ الْمَصِيرُquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:43 schreef Biebsie het volgende:
[..]
Waar is deze Illias dan zo berucht om als ik zo de berichten hierover lees?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Daarmee ook meteen bewezen dat hij Illias is, er is maar een user op FOK! die mij met Arabische teksten beantwoord.
Kloptquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
'Wij Sunieten" rot toch op gast, wie heeft jouw woordvoerder gemaakt van de Soenieten.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:46 schreef Biebsie het volgende:
[..]
daar gaat het niet om, je moet sunnieten en sjieten apart houden. Wij sunieten zijn van mening dat joden en christenen beter dan sjieten zijn.
Polariserenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:46 schreef Biebsie het volgende:
[..]
Je stereotype-door-media-geprojecteerde-gebrainwashde-sektarische-moslim, Wahabi-light.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:48 schreef primakov het volgende:
[..]
Waar is deze Illias dan zo berucht om als ik zo de berichten hierover lees?
En dan de verdeeldheid van de Koerden aankaarten, de moslims en de islamitische wereld zijn juist nog zo verdeeld als de pest, wellicht is dat iets waar je op moet richten (maar niet heus, gezien je fervente sjiietenhaat.).quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:46 schreef Biebsie het volgende:
[..]
Ah een dergelijk beeld had ik al gedestilleerd uit z'n posts ja.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je stereotype-door-media-geprojecteerde-gebrainwashde-sektarische-moslim, Wahabi-light.
صدق الله العظيم نحن لم نعتبر اهل الشيعة من المومنين بل نراهم من اهل زندقة و شرك!quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:47 schreef Montana_ir het volgende:
[..]
لاَّ يَتَّخِذِ الْمُؤْمِنُونَ الْكَافِرِينَ أَوْلِيَاء مِن دُوْنِ الْمُؤْمِنِينَ وَمَن يَفْعَلْ ذَلِكَ فَلَيْسَ مِنَ اللّهِ فِي شَيْءٍ إِلاَّ أَن تَتَّقُواْ مِنْهُمْ تُقَاةً وَيُحَذِّرُكُمُ اللّهُ نَفْسَهُ وَإِلَى اللّهِ الْمَصِيرُ
Verder niets zinvols verwachten uit zijn reacties.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:50 schreef primakov het volgende:
[..]
Ah een dergelijk beeld had ik al gedestilleerd uit z'n posts ja.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:52 schreef Biebsie het volgende:
[..]
صدق الله العظيم نحن لم نعتبر اهل الشيعة من المومنين بل نراهم من اهل زندقة و شرك!
Baklava95 lijkt eveneens dezelfde denkbeelden te hebben om maar niet te spreken over de Koerdenhaat van ClapClapYourHands, arme drommels hebben vast een hoge bloeddruk en cortisolniveau's.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Verder niets zinvols verwachten uit zijn reacties.
"Beter" in welke zin? Zij zijn toch allemaal zondig en zullen daarvoor bestraft worden?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:46 schreef Biebsie het volgende:
[..]
CalClapCYourHands zei gisternacht iets in de richting van: ''Alle Koerden zijn niet te vertrouwen en zijn PKK'ers' en iets daarna zei hij ''Alle PKK'ers moeten dood'', trek je dat samen, bedoelt hij dus dat alle Koerden dood moeten.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:54 schreef primakov het volgende:
[..]
Baklava95 lijkt eveneens dezelfde denkbeelden te hebben om maar niet te spreken over de Koerdenhaat van ClapClapYourHands, arme drommels hebben vast een hoge bloeddruk en cortisolniveau's.
Alle Koerden vermoorden is wel d oplossing voor een homogene Turkse natiestaat.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:55 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
CalClapCYourHands zei gisternacht iets in de richting van: ''Alle Koerden zijn niet te vertrouwen en zijn PKK'ers' en iets daarna zei hij ''Alle PKK'ers moeten dood'', trek je dat samen, bedoelt hij dus dat alle Koerden dood moeten.
Klopt zekerquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:56 schreef Yasmin23 het volgende:
هذا ليس جيدا لهذا الموضوع
Hoop dat het klopt
Je weet wie het zegt nu tochquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:55 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
CalClapCYourHands zei gisternacht iets in de richting van: ''Alle Koerden zijn niet te vertrouwen en zijn PKK'ers' en iets daarna zei hij ''Alle PKK'ers moeten dood'', trek je dat samen, bedoelt hij dus dat alle Koerden dood moeten.
Nadat de Armenirs, Grieken en Assyrirs uit de weg waren geruimd en de Lazen, Arabieren en Circassirs waren gepiepeld vormen die klote Koerden het laatste obstakelquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:57 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Alle Koerden vermoorden is wel d oplossing voor een homogene Turkse natiestaat.
عيد مباركquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:56 schreef Yasmin23 het volgende:
هذا ليس جيدا لهذا الموضوع
Hoop dat het klopt
Baklava is idd ook wel een apart figuur van CCY ben ik wel wat meer nuance gewend.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:54 schreef primakov het volgende:
[..]
Baklava95 lijkt eveneens dezelfde denkbeelden te hebben om maar niet te spreken over de Koerdenhaat van ClapClapYourHands, arme drommels hebben vast een hoge bloeddruk en cortisolniveau's.
De natte droom van iedere nationalistische Turk.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:01 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Nadat de Armenirs, Grieken en Assyrirs uit de weg waren geruimd en de Lazen, Arabieren en Circassirs waren gepiepeld vormen die klote Koerden het laatste obstakel.
Ik zie het nog wel gebeuren dat ze Koerden gaan deporteren naar Irak of zo.
SPOILER: fapfapfapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Say what?
Maar dan heeft Turkije geen 'bergturken' meerquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:01 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Nadat de Armenirs, Grieken en Assyrirs uit de weg waren geruimd en de Lazen, Arabieren en Circassirs waren gepiepeld vormen die klote Koerden het laatste obstakel.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:04 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
De natte droom van iedere nationalistische Turk.SPOILER: fapfapfapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen geven de Koerden nooit op. Ze zijn niet aan de winnende kant, maar ze geven nooit op. Dat vind ik wel dapper.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:01 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Bezint eer ge begint.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:07 schreef mylamboisblack het volgende:
Mensen, ik ben mezelf al 4 uur lang aan het beloven iets te gaan doen voor school, maar ik faal erin door dit topic. Ik sluit het nu dus af, tot straks.
mooi! kan ik eindelijk beginnen met reagerenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:07 schreef mylamboisblack het volgende:
Mensen, ik ben mezelf al 4 uur lang aan het beloven iets te gaan doen voor school, maar ik faal erin door dit topic. Ik sluit het nu dus af, tot straks.
Psssstquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:07 schreef mrstylo het volgende:
Ik doe er steeds bijna een uur over om een Arabische zin te lezen. Dus kap er mee
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:07 schreef mrstylo het volgende:
Ik doe er steeds bijna een uur over om een Arabische zin te lezen. Dus kap er mee
Jullie zijn pussy man. Armenen verloren 90% van hun land, en ruim de helft van hun volk.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:06 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Alleen geven de Koerden nooit op. Ze zijn niet aan de winnende kant, maar ze geven nooit op. Dat vind ik wel dapper.
Laatste niet.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Klopte mijn laatste arabische post ?
De Armenen hebben dan ook een minder tribale cultuur, zijn over het algemeen geschoolder en hebben Rusland de grote broer achter zich staan.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:09 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Jullie zijn pussy man. Armenen verloren 90% van hun land, en ruim de helft van hun volk.
Maar zij hebben wel een eigen staat en nemen vervelende Turken die met hun proberen te sollen gewoon in de poepert.
Ja dus?quote:
Tsja, de Koerdische Socialistische Sovjetrepubliek is er dan ook nooit geweest.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:09 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Jullie zijn pussy man. Armenen verloren 90% van hun land, en ruim de helft van hun volk.
Maar zij hebben wel een eigen staat en nemen vervelende Turken die met hun proberen te sollen gewoon in de poepert.
Neuuh, Erdogan is gewoon de Sultan Selim van onze tijdperk.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:12 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ja dus?
Koerden zijn te week om de offers te brengen die noodzakelijk zijn, daarom zullen zij over 100 jaar inderdaad Berg-Turken zijn.
Tuurlijk wel.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:12 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Tsja, de Koerdische Socialistische Sovjetrepubliek is er dan ook nooit geweest.
Als ik Stimorol- moet geloven wel ja.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Neuuh, Erdogan is gewoon de Sultan Selim van onze tijdperk.
Jullie? Hoevaak moet ik nog zeggen dat ik geen Koerd ben man. En het ligt niet aan de Koerden zelf dat zij geen gebied hebben. Dat kwam door Frankrijk en Engeland die het gebied verdeelden.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:09 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Tjaaah, Aleviet + Koerd, hoe erg kan je het getroffen hebben.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:13 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Als ik Stimorol- moet geloven wel ja.
Was geen volwaardige SSR als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:13 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
http://en.wikipedia.org/wiki/Kurdistansky_Uyezd
HUP leren nu, HUP!quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:13 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Jullie? Hoevaak moet ik nog zeggen dat ik geen Koerd ben man. En het ligt niet aan de Koerden zelf dat zij geen gebied hebben. Dat kwam door Frankrijk en Engeland die het gebied verdeelden.
Dat was geen Sovietrepubliek, maar een administratieve regio.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:13 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Serieus, ik hou van jou man, ik weet bij jou dat ik gewoon met namen, jaren kan strooien en je weet meteen waar ik op doel en de verbanden die ik leg.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:13 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Net als Turken houden Rusland nu eenmaal van het deporteren van vervelende minderheden h.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:14 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Was geen volwaardige SSR als je het mij vraagt.
Ik wilde zeggen dat het dierendag is.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik maakte er Har Huwa van, dacht zal wel.
Stalin had er wel een handje van ja.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:15 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Net als Turken houden Rusland nu eenmaal van het deporteren van vervelende minderheden h.
Komt van het "revolutionaire" gedachtegoed. Is niet echt gezond.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:16 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Stalin had er wel een handje van ja.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik maakte er Har Huwa van, dacht zal wel.
Een raadsel dan dat je daarop bent gekomen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen dat het dierendag is.
Mooie combinatiequote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tjaaah, Aleviet + Koerd, hoe erg kan je het getroffen hebben.
Google translatequote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Een raadsel dan dat je daarop bent gekomen.
Vleeschquote:
Zet een spatie tussen dieren en dag in Google Translate.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen dat het dierendag is.
Volgende week vrijdag als alles meezitquote:
Wat betekent dat Hur Hawa ofzo dan ?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:22 schreef Montana_ir het volgende:
[..]
Zet een spatie tussen dieren en dag in Google Translate.
lan, was geheim afspraak.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:22 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag als alles meezit.
Inhoudende? Ik heb al een vriendin, daarnaast ben ik een athest. Een dergelijk compliment op FOK geven is kennelijk een facet van behoeftigheid of zo?quote:
ach atheisten hebben toch geen waarden en normen, zijn niet trouw, dus gewoon vreemdgaan.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:24 schreef primakov het volgende:
[..]
Inhoudende? Ik heb al een vriendin, daarnaast ben ik een athest. Een dergelijk compliment op FOK geven is kennelijk een facet van behoeftigheid of zo?
Kapsalon yemek istiyorum, ya abi yaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |