Als jij zulke zware beschuldigingen durft te doen, heb je blijkbaar wel meerdere posts van mij gelezen, waar ik sowieso minimaal 1x heb gezegd geen Koerd te zijn of geen PKK'er te zijn. Daarnaast moet je ISIS niet onderschatten, ze worden juist sterk door de angst en verraad. Duizenden Marokkanen hebben Syrie al ingetreden, dat slagveld kan zomaar veranderen naar Marokko.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 04:30 schreef Biebsie het volgende:
Nee ik ben niet zo actief dat ik elke reactie kan lezen, excuses daarvoor. Wat betreft IS en hun bedreigingen richting Marokko, laat ze maar komen. We maken ze af en slachten ze als schaapjes, Marokkanen hebben niks met IS en zullen alles doen om hun land, religie en cultuur te beschermen tegen die barbaren. Marokko heeft ook een leger en goede relaties met Amerika en Europa, dus laat ze maar lekker komen. Onze grenzen worden nu zwaar bewaakt. Wapens zullen nooit grond krijgen in Marokko.
Je weet niet waar je over spreekt, als er een land op aarde is die weet hoe je terroristen moet aanpakken dan is het Marokko wel. Marokko is bijna de enige arabische land waar geen "lente" heeft plaatsgevonden, Marokko heeft hele sterke inlichtingendiensten die terroristen bij de kleinste verdachting gelijk oppakken en voor de rest van z'n laat verdwijnen. Marokkanen in Marokko zijn nuchtere mensen die niks hebben met terroristen, we hebben een conservatieve cultuur waarin we ook vaak een conservatieve vorm van Islam aanhangen, maar we zijn absoluut tegen terrorisme. In Marokko heb je geen sektes en groepen, 99 procent is sunnitisch moslim. Sjiiisme is bij wet verboden en wordt absoluut niet getolereerd. Sektarische oorlog is onmogelijk in Marokko, wat betreft een etnische oorlog... Nee die krijgt ook geen plek omdat alle etnische groepen tevreden zijn en geen zin hebben in oorlog voeren. Marokkanen zijn wat dit betreft heldere mensen die geen zin hebben in shit. Wat koerden en de rest van de zandbak betreft; dat zijn allemaal moordlustige volkeren die altijd in oorlog geleefd hebben.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 04:32 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Als jij zulke zware beschuldigingen durft te doen, heb je blijkbaar wel meerdere posts van mij gelezen, waar ik sowieso minimaal 1x heb gezegd geen Koerd te zijn of geen PKK'er te zijn. Daarnaast moet je ISIS niet onderschatten, ze worden juist sterk door de angst en verraad. Duizenden Marokkanen hebben Syrie al ingetreden, dat slagveld kan zomaar veranderen naar Marokko.
Sowieso is ISIS zich nu aan het uitbreiden in Noord-Afrika en aan het stagneren in het MO. We kunnen in een mum van tijd een Kalifaat zien in een Marokkaanse stad, waarop verschillende Berbers zullen worden uitgeroeid omdat ze bv. tattoo's hebben en als ''ongelovig'' worden gezien.
Daarnaast gaan Amerika en/of de EU echt niet zomaar helpen. Ze helpen het MO alleen maar vanwege olie. Zo een grote belangen hebben de VS en EU niet in Marokko. En zeker Nederland, Frankrijk en Spanje staan niet te springen om Marokko te steunen na alle Marokkaanse terreur.
De westelijke sahara is van Marokko en daar is geen sprake van bezetting. De Sahara mensen worden goed behandeld behalve de terroristische polasiario (die door khadaffi en Algerije werd gefinancierd). West Sahara is rustig en goed onder controle, er zijn soms demonstraties door pro polaisario groepen maar daar houdt het bij. Terroristen en terroristische ideologieën worden hard aangepakt. In Marokko kan niet elke ´imam´ preken zoals hij wilt, in Marokko kan je niet zomaar een ´ideologie´ aanhangen. Dat gaat allemaal gecontroleerd (ja de vrijheid is minder hierin, maar soms is dat beter zo).quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 06:06 schreef waht het volgende:
Marokko heeft dan ook ervaring als bezetter. Dan ben je niet bang om vieze handjes te maken.
Schaam je je ervoor jongen? Niet durven op te komen voor je nationaliteitquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 04:23 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Ik ben geen Koerd kerel, dat heb ik je al 1000x verteld. Dat iemand pro-Koerd is, betekent nog niet dat hij zelf Koerd is. Ongeveer 80% van de Nederlanders is pro-Koerd, zijn we nu allemaal Koerden dan opeens?
Interessant; vandaag is het slachtfeest, wereld dierendag èn grote verzoendag.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 08:09 schreef De_Guidance het volgende:
Eid Mubarak, voor wat het waar is.
twitter:Isham_AlAssad twitterde op zaterdag 04-10-2014 om 07:45:14President Dr. #Bashar_Al_Assad at al-#Adha prayers at the Al-#Numaan_Ibn_Basheer Masjid in #Damascus city04.10.2014 http://t.co/lAAN7WoluC reageer retweet
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 09:22 schreef SadPanda het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Isham_AlAssad twitterde op zaterdag 04-10-2014 om 07:45:14President Dr. #Bashar_Al_Assad at al-#Adha prayers at the Al-#Numaan_Ibn_Basheer Masjid in #Damascus city04.10.2014 http://t.co/lAAN7WoluC reageer retweet
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 03:56 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Klopt, maar het Turkse leger heeft meerdere genocides op haar naam staan. Daarmee zijn zij wat mij betreft terroristisch.
Slachtfeest is het elke dag in de gebieden waar IS met de scepter zwaait.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 08:18 schreef Toga het volgende:
[..]
Interessant; vandaag is het slachtfeest, wereld dierendag èn grote verzoendag.
Het gaat er bij jou niet in dat er ook niet-Koerden zijn die pro-Koerden zijn?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 07:04 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Schaam je je ervoor jongen? Niet durven op te komen voor je nationaliteit
Dit.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 10:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het gaat er bij jou niet in dat er ook niet-Koerden zijn die pro-Koerden zijn?
Opvallende hoofdbedekking, zou hij daarmee wat willen zeggen of zou hij fashion-minded zijn?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |