Turkije is een NAVO land.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:53 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Internationale interventie, hangt er dus vanaf.
Kom op, meen je dit nu serieus?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:54 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Uh, het is wel de waarheid? Turkse artsen die het zelf toegeven.
Inderdaad, en een NAVO-land weet dat ie geen genocide kan plegen, anders is het geen NAVO-land meer.quote:
Maar het is dus wel de waarheid.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:54 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Kom op, meen je dit nu serieus?
Artsen hebben gewoon de plicht om iedereen te helpen, ongeacht afkomst, achtergrond, ideologie.
Dit soort gedachtes horen niet meer plaats te vinden in deze tijd, je moet op alles voorbereid zijn.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:55 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Inderdaad, en een NAVO-land weet dat ie geen genocide kan plegen, anders is het geen NAVO-land meer.
Je mag ze best helpen, maar pak ze daarna gewoon op. Dat deden ze alleen nietquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:54 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Artsen hebben gewoon de plicht om iedereen te helpen, ongeacht afkomst, achtergrond, ideologie.
Ja dus? die waarheid zegt helemaal niets.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:55 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Maar het is dus wel de waarheid.
Vandaar dat Turkije artsen vervolgt die de Gezi demonstranten hielpen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:54 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Gelijk hebben ze, als je die gasten oppakt dan heb je binnenkort aanslagen in Turkije.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je mag ze best helpen, maar pak ze daarna gewoon op. Dat deden ze alleen niet
Wat kan ik daar aan doen?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:57 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Vandaar dat Turkije artsen vervolgt die de Gezi demonstranten hielpen.
Juist in deze tijd kan dat niet meer door de hoeveelheid camera's en telefoons. En Turkije gaat geen genocide plegen, dat is een politieke zelfmoord voor zichzelf.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:56 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dit soort gedachtes horen niet meer plaats te vinden in deze tijd, je moet op alles voorbereid zijn.
Als een land als Turkije of de VS een genocide wil plegen, dan doen ze dat. Ze verzinnen wel iets om het minder te laten lijken dan het is.
Precies. En ze hebben ze kennelijk ook binnen gelaten.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je mag ze best helpen, maar pak ze daarna gewoon op. Dat deden ze alleen niet
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:58 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Juist in deze tijd kan dat niet meer door de hoeveelheid camera's en telefoons. En Turkije gaat geen genocide plegen, dat is een politieke zelfmoord voor zichzelf.
Dus een land als Turkije moet bang zijn voor ISIS apen?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:57 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Gelijk hebben ze, als je die gasten oppakt dan heb je binnenkort aanslagen in Turkije.
Wat moet ik dan op zeggen? ik kan er toch niets aan doen dat mensen worden opgepakt?quote:
Turkije is al bang voor de PKK, dus ik denk ook voor ISIS, ja.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus een land als Turkije moet bang zijn voor ISIS apen?
Iedereen zou terughoudend moeten zijn jegens ISIS.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus een land als Turkije moet bang zijn voor ISIS apen?
Het feit dat ze gezidemonstranten niet mogen helpen, maar ISIS-terroristen wel, zegt wel genoeg over de motieven.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:59 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat moet ik dan op zeggen? ik kan er toch niets aan doen dat mensen worden opgepakt?
Ik zeg alleen dat het een plicht is van een arts dat hij/zij iedereen helpt, ongeacht afkomst, achtergrond of ideologie.
Van genocide is niet eens echt een eenduidige definitie.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:59 schreef mylamboisblack het volgende:
[..].
We hebben het hier over Turkije, niet over Rwanda.
De machtige Turkije ja? Die op een zondagmiddag gehakt zou kunnen maken van ISIS? Of zijn dat allemaal grote praatjes van verkaaste Turken in Nederland?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:59 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Turkije is al bang voor de PKK, dus ik denk ook voor ISIS, ja.
Nee, als Turkije wil dan kunnen ze dat ook.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
De machtige Turkije ja? Die op een zondagmiddag gehakt zou kunnen maken van ISIS? Of zijn dat allemaal grote praatjes van verkaaste Turken in Nederland?
Leuk geprobeerd.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:59 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Iedereen zou terughoudend moeten zijn jegens ISIS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |