Ik wilde zeggen dat het dierendag is.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik maakte er Har Huwa van, dacht zal wel.
Stalin had er wel een handje van ja.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:15 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Net als Turken houden Rusland nu eenmaal van het deporteren van vervelende minderheden hè.
Komt van het "revolutionaire" gedachtegoed. Is niet echt gezond.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:16 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Stalin had er wel een handje van ja.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik maakte er Har Huwa van, dacht zal wel.
Een raadsel dan dat je daarop bent gekomen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen dat het dierendag is.
Mooie combinatiequote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tjaaah, Aleviet + Koerd, hoe erg kan je het getroffen hebben.
Google translatequote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Een raadsel dan dat je daarop bent gekomen.
Vleeschquote:
Zet een spatie tussen dieren en dag in Google Translate.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen dat het dierendag is.
Volgende week vrijdag als alles meezitquote:
Wat betekent dat Hur Hawa ofzo dan ?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:22 schreef Montana_ir het volgende:
[..]
Zet een spatie tussen dieren en dag in Google Translate.
lan, was geheim afspraak.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:22 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag als alles meezit.
Inhoudende? Ik heb al een vriendin, daarnaast ben ik een atheïst. Een dergelijk compliment op FOK geven is kennelijk een facet van behoeftigheid of zo?quote:
ach atheisten hebben toch geen waarden en normen, zijn niet trouw, dus gewoon vreemdgaan.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:24 schreef primakov het volgende:
[..]
Inhoudende? Ik heb al een vriendin, daarnaast ben ik een atheïst. Een dergelijk compliment op FOK geven is kennelijk een facet van behoeftigheid of zo?
Kapsalon yemek istiyorum, ya abi yaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |