Polariserenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:46 schreef Biebsie het volgende:
[..]
daar gaat het niet om, je moet sunnieten en sjieten apart houden. Wij sunieten zijn van mening dat joden en christenen beter dan sjieten zijn.
Je stereotype-door-media-geprojecteerde-gebrainwashde-sektarische-moslim, Wahabi-light.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:48 schreef primakov het volgende:
[..]
Waar is deze Illias dan zo berucht om als ik zo de berichten hierover lees?
En dan de verdeeldheid van de Koerden aankaarten, de moslims en de islamitische wereld zijn juist nog zo verdeeld als de pest, wellicht is dat iets waar je op moet richten (maar niet heus, gezien je fervente sjiietenhaat.).quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:46 schreef Biebsie het volgende:
[..]
daar gaat het niet om, je moet sunnieten en sjieten apart houden. Wij sunieten zijn van mening dat joden en christenen beter dan sjieten zijn.
Ah een dergelijk beeld had ik al gedestilleerd uit z'n posts ja.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je stereotype-door-media-geprojecteerde-gebrainwashde-sektarische-moslim, Wahabi-light.
صدق الله العظيم نحن لم نعتبر اهل الشيعة من المومنين بل نراهم من اهل زندقة و شرك!quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:47 schreef Montana_ir het volgende:
[..]
لاَّ يَتَّخِذِ الْمُؤْمِنُونَ الْكَافِرِينَ أَوْلِيَاء مِن دُوْنِ الْمُؤْمِنِينَ وَمَن يَفْعَلْ ذَلِكَ فَلَيْسَ مِنَ اللّهِ فِي شَيْءٍ إِلاَّ أَن تَتَّقُواْ مِنْهُمْ تُقَاةً وَيُحَذِّرُكُمُ اللّهُ نَفْسَهُ وَإِلَى اللّهِ الْمَصِيرُ
Verder niets zinvols verwachten uit zijn reacties.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:50 schreef primakov het volgende:
[..]
Ah een dergelijk beeld had ik al gedestilleerd uit z'n posts ja.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:52 schreef Biebsie het volgende:
[..]
صدق الله العظيم نحن لم نعتبر اهل الشيعة من المومنين بل نراهم من اهل زندقة و شرك!
Baklava95 lijkt eveneens dezelfde denkbeelden te hebben om maar niet te spreken over de Koerdenhaat van ClapClapYourHands, arme drommels hebben vast een hoge bloeddruk en cortisolniveau's.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Verder niets zinvols verwachten uit zijn reacties.
"Beter" in welke zin? Zij zijn toch allemaal zondig en zullen daarvoor bestraft worden?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:46 schreef Biebsie het volgende:
[..]
CalClapCYourHands zei gisternacht iets in de richting van: ''Alle Koerden zijn niet te vertrouwen en zijn PKK'ers' en iets daarna zei hij ''Alle PKK'ers moeten dood'', trek je dat samen, bedoelt hij dus dat alle Koerden dood moeten.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:54 schreef primakov het volgende:
[..]
Baklava95 lijkt eveneens dezelfde denkbeelden te hebben om maar niet te spreken over de Koerdenhaat van ClapClapYourHands, arme drommels hebben vast een hoge bloeddruk en cortisolniveau's.
Alle Koerden vermoorden is wel d oplossing voor een homogene Turkse natiestaat.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:55 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
CalClapCYourHands zei gisternacht iets in de richting van: ''Alle Koerden zijn niet te vertrouwen en zijn PKK'ers' en iets daarna zei hij ''Alle PKK'ers moeten dood'', trek je dat samen, bedoelt hij dus dat alle Koerden dood moeten.
Klopt zekerquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:56 schreef Yasmin23 het volgende:
هذا ليس جيدا لهذا الموضوع
Hoop dat het klopt
Je weet wie het zegt nu tochquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:55 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
CalClapCYourHands zei gisternacht iets in de richting van: ''Alle Koerden zijn niet te vertrouwen en zijn PKK'ers' en iets daarna zei hij ''Alle PKK'ers moeten dood'', trek je dat samen, bedoelt hij dus dat alle Koerden dood moeten.
Nadat de Armenirs, Grieken en Assyrirs uit de weg waren geruimd en de Lazen, Arabieren en Circassirs waren gepiepeld vormen die klote Koerden het laatste obstakelquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:57 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Alle Koerden vermoorden is wel d oplossing voor een homogene Turkse natiestaat.
عيد مباركquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:56 schreef Yasmin23 het volgende:
هذا ليس جيدا لهذا الموضوع
Hoop dat het klopt
Baklava is idd ook wel een apart figuur van CCY ben ik wel wat meer nuance gewend.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:54 schreef primakov het volgende:
[..]
Baklava95 lijkt eveneens dezelfde denkbeelden te hebben om maar niet te spreken over de Koerdenhaat van ClapClapYourHands, arme drommels hebben vast een hoge bloeddruk en cortisolniveau's.
De natte droom van iedere nationalistische Turk.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:01 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Nadat de Armenirs, Grieken en Assyrirs uit de weg waren geruimd en de Lazen, Arabieren en Circassirs waren gepiepeld vormen die klote Koerden het laatste obstakel.
Ik zie het nog wel gebeuren dat ze Koerden gaan deporteren naar Irak of zo.
SPOILER: fapfapfapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Say what?
Maar dan heeft Turkije geen 'bergturken' meerquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:01 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Nadat de Armenirs, Grieken en Assyrirs uit de weg waren geruimd en de Lazen, Arabieren en Circassirs waren gepiepeld vormen die klote Koerden het laatste obstakel.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:04 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
De natte droom van iedere nationalistische Turk.SPOILER: fapfapfapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen geven de Koerden nooit op. Ze zijn niet aan de winnende kant, maar ze geven nooit op. Dat vind ik wel dapper.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:01 schreef IPA35 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |