Moet een koe per se geluiden maken om gezien te worden als een koe? Nee. Een koe kan ook zijn bek houden, en nog kunnen we zien dat ie een koe is. Zelfde met jouw achterdochtigheid waarin je doet alsof je geen de_ilias bent.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:32 schreef Biebsie het volgende:
[..]
Ja dus? Dit is dus bewijs dat ik de_ilias ben? Waar lees jij dat ik zeg; "ik ben de_ilias"? Nee nergens dus.
Taqqiya is toch dat je mag liegen?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:36 schreef Montana_ir het volgende:
[..]
Je begrijpt ook niks he.![]()
Weet je wel wat taqqiya betekent ?
Mijn God man, is er iemand hiero die iets over de Islam weet?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:37 schreef Biebsie het volgende:
Triggershot doelt op een sjitische concept dat attaqiyah heet. Dat houdt in het kort in dat je mag liegen over je doctrine om een bepaalde doel.
Zegt iemand die Koerden constant op 1 hoop gooit, geen onderscheid maakt, en dingen zegt als 'Koerden zijn ratten'(uiteraard onder de naam van de_ilias).quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:38 schreef Biebsie het volgende:
Je moet wat minder op de persoon spelen, dat zal je sieren.
quote:35 IS-strijders gedood bij aanvallen VS op Syrië
Bij luchtaanvallen van de VS en hun Arabische bondgenoten op Syrië zijn zaterdag zeker 35 strijders van de terreurmilitie Islamitische Staat (IS, voorheen ISIS) gedood.
Dit heeft het Syrische Observatorium voor de Mensenrechten laten weten. De jihadisten zijn geraakt de stad Ain al-Araba, die door de Koerden Kobane wordt genoemd, en in het noordoosten van Syrië.
Koerdische strijders zijn in Kobane verwikkeld in een bittere strijd met de belegeraars van IS. Tien Koerdische strijders kwamen zaterdag om het leven bij beschietingen door IS. Die extremistische beweging controleert ongeveer een derde van Syrië.
Door: ANP
Klopt, je mag onder bedreiging de waarheid verbergen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:37 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Taqqiya is toch dat je mag liegen?
لا وجود للتقية عندنا و اعني بذلك مذهب اهل السنة المالكيةquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mijn God man, is er iemand hiero die iets over de Islam weet?
Taqqiyah is een Koranisch concept wat boven stromingen staat.
Ahhww wil je wat verborgen houden voor de niet-Arabisch lezenden onder ons?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:43 schreef Biebsie het volgende:
[..]
لا وجود للتقية عندنا و اعني بذلك مذهب اهل السنة المالكية
Maliki is niet de grondlegger van de Islam..quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:43 schreef Biebsie het volgende:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:43 schreef Biebsie het volgende:
[..]
Daarmee ook meteen bewezen dat hij Illias is, er is maar een user op FOK! die mij met Arabische teksten beantwoord.quote:
كذابquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:43 schreef Biebsie het volgende:
[..]
daar gaat het niet om, je moet sunnieten en sjieten apart houden. Wij sunieten zijn van mening dat joden en christenen beter dan sjieten zijn.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maliki is niet de grondlegger van de Islam..
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Daarmee ook meteen bewezen dat hij Illias is, er is maar een user op FOK! die mij met Arabische teksten beantwoord.
Wagelijkquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:46 schreef Biebsie het volgende:
[..]
daar gaat het niet om, je moet sunnieten en sjieten apart houden. Wij sunieten zijn van mening dat joden en christenen beter dan sjieten zijn.
لاَّ يَتَّخِذِ الْمُؤْمِنُونَ الْكَافِرِينَ أَوْلِيَاء مِن دُوْنِ الْمُؤْمِنِينَ وَمَن يَفْعَلْ ذَلِكَ فَلَيْسَ مِنَ اللّهِ فِي شَيْءٍ إِلاَّ أَن تَتَّقُواْ مِنْهُمْ تُقَاةً وَيُحَذِّرُكُمُ اللّهُ نَفْسَهُ وَإِلَى اللّهِ الْمَصِيرُquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:43 schreef Biebsie het volgende:
[..]
Waar is deze Illias dan zo berucht om als ik zo de berichten hierover lees?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Daarmee ook meteen bewezen dat hij Illias is, er is maar een user op FOK! die mij met Arabische teksten beantwoord.
Kloptquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
'Wij Sunieten" rot toch op gast, wie heeft jouw woordvoerder gemaakt van de Soenieten.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:46 schreef Biebsie het volgende:
[..]
daar gaat het niet om, je moet sunnieten en sjieten apart houden. Wij sunieten zijn van mening dat joden en christenen beter dan sjieten zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |