Turkije is een NAVO land jij intellectueel uitgedaagd vorm van ruimteverspilling.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 16:55 schreef MagicIsland1 het volgende:
Staat de Turkse overheid nog steeds niet op de lijst van terreurorganisaties?
Wat een nutteloos land blijft het toch.
Hoezo dat dan?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 16:57 schreef waht het volgende:
Gelukkig heeft Erdogan vakkundig zn krijgsmacht verkracht, dat scheelt weer een onvoorspelbare mafkees.
Als Koerden elkaar niet eens helpen,waarom moet Turkije dat doen ?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 16:54 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Barzani is altijd een slaaf geweest van Turkije. De PKK en Peshmerga zijn niet hetzelfde
Tevens: 'de leger'
Dat is gek. Als ik namelijk reacties van Turken lees, zou je denken dat Turken alles zelf doen en dat Turkije Anti-Amerika en Anti-Europa is.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 16:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Turkije is een NAVO land jij intellectueel uitgedaagd vorm van ruimteverspilling.
Waarom geef jij gewoon niet toe dat je een kortzichtig persoon bent met geen kennis van zaken? Je wist niet eens dat Barzani het schoothondje is van Turkije en dat de PKK en Peshmerga niet hetzelfde zijn.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 16:59 schreef Montana_ir het volgende:
[..]
Als Koerden elkaar niet eens helpen,waarom moet Turkije dat doen ?
Veel Turken zijn nationalistische realiteitsbesef verloren geeks.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 16:59 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Dat is gek. Als ik namelijk reacties van Turken lees, zou je denken dat Turken alles zelf doen en dat Turkije Anti-Amerika en Anti-Europa is.
Niet de slaafje van, lidstaat, dus NAVO zelve.quote:Jij geeft dus toe dat Turkije ook een van de slaafjes van de NAVO is?
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:00 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Waarom geef jij gewoon niet toe dat je een kortzichtig persoon bent met geen kennis van zaken? Je wist niet eens dat Barzani het schoothondje is van Turkije en dat de PKK en Peshmerga niet hetzelfde zijn.
En dan denk jij dat je in staat bent om dingen te mogen bepalen.
je droomt teveelquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:05 schreef Biebsie het volgende:
Mijn respect voor Turken en Turkije wordt met de dag groter. Erdogan is een baas en laat IS gewoon die PKK vernietigen en als ze klaar zijn zal hij die bufferzone instellen en dan zal Turkije nog groter worden en dan kan ook gelijk zijn wens uitkomen en dat is Assad naar de klote knallen.
De sjiitische Assad krijgt zijn straf nog wel, net zoals kaddafi als een rat over se straten werd gesleurd zal dat ook met de Syrische rat gebeuren.quote:
Dat insinueerde jij wel met je 'waar is Barzani met zijn grote mond' terwijl Kobane wordt bewaakt door de YPG. De Peshmerga en YPG zijn niet hetzelfde.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:02 schreef Montana_ir het volgende:
[..]Waar heb ik gezegd dat PKK en Peshmerga dezelfde zijn ? Wannebe Koerd
Turkije is van plan om heel Syrie over te nemen, en dus ook jouw vriendjes van ISIS kapot te maken.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:05 schreef Biebsie het volgende:
Mijn respect voor Turken en Turkije wordt met de dag groter. Erdogan is een baas en laat IS gewoon die PKK vernietigen en als ze klaar zijn zal hij die bufferzone instellen en dan zal Turkije nog groter worden en dan kan ook gelijk zijn wens uitkomen en dat is Assad naar de klote knallen.
Jammer voor jou, maar Assad is aan het winnen. Zelfs de VS en EU durfden Assad niet aan te vallen, en dan denk jij dat Turkije dat wel durft? Iran en Rusland staan achter Assad.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:08 schreef Biebsie het volgende:
[..]
De sjiitische Assad krijgt zijn straf nog wel, net zoals kaddafi als een rat over se straten werd gesleurd zal dat ook met de Syrische rat gebeuren.
Prachtig! Laat de meesterlijke turken gewoon geheel Syrie overnemen, wat betreft IS; hopelijk zal Erdogan die barbaren met wortel en tak uitroeien dan zijn we gelijk van hun af. En dit is ook gelijk een weerwoord op je leugens en dat ik IS steun! Ja ik vind het goed dat IS de PKK afmaakt omdat het allemaal hoopje terroristen zijn.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:10 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Turkije is van plan om heel Syrie over te nemen, en dus ook jouw vriendjes van ISIS kapot te maken.
Daarnaast, als jij de Turkse regering steunt, dan weten we met z'n alle hoe vercrackt de Turkse regering wel is. Steun hebben van een ISIS-sympathisant. Damn.
Jij snapt er niks van.Beide partijen zijn Koerden. En Barzani heeft 100 keer gezegd dat Koerden 1 zijn. Daarom zei ik waar is Barzani.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:09 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Dat insinueerde jij wel met je 'waar is Barzani met zijn grote mond' terwijl Kobane wordt bewaakt door de YPG. De Peshmerga en YPG zijn niet hetzelfde.
Ik daag je uit om eens een keer niet kortzichtig te zijn en eens dingen goed te bestuderen ipv alles op een hoop te gooien.
Gaat niet gebeuren.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:08 schreef Biebsie het volgende:
[..]
De sjiitische Assad krijgt zijn straf nog wel, net zoals kaddafi als een rat over se straten werd gesleurd zal dat ook met de Syrische rat gebeuren.
Typisch hoor. Nu masker je jezelf af als anti-ISIS terwijl je onder je andere account, genaamd De_Ilias, duizenden keren ISIS hebt gesteund. Ik geloof niks van die leugens van je.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:16 schreef Biebsie het volgende:
[..]
Prachtig! Laat de meesterlijke turken gewoon geheel Syrie overnemen, wat betreft IS; hopelijk zal Erdogan die barbaren met wortel en tak uitroeien dan zijn we gelijk van hun af. En dit is ook gelijk een weerwoord op je leugens en dat ik IS steun! Ja ik vind het goed dat IS de PKK afmaakt omdat het allemaal hoopje terroristen zijn.
Beide partijen zijn Koerden, ja dus? Dat betekent niet dat alle Koerdische leiders op hetzelfde pad zitten. Geef gewoon toe dat je er niks van weet. Iedereen maakt fouten.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:16 schreef Montana_ir het volgende:
[..]
Jij snapt er niks van.Beide partijen zijn Koerden. En Barzani heeft 100 keer gezegd dat Koerden 1 zijn. Daarom zei ik waar is Barzani.
Wie zegt dat ik de_ilias ben? En de_ilias steunde IS niet, behalve dat hij ze beter vond dan maaliki.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:18 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Typisch hoor. Nu masker je jezelf af als anti-ISIS terwijl je onder je andere account, genaamd De_Ilias, duizenden keren ISIS hebt gesteund. Ik geloof niks van die leugens van je.
Ok wannabe Koerdquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:19 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Beide partijen zijn Koerden, ja dus? Dat betekent niet dat alle Koerdische leiders op hetzelfde pad zitten. Geef gewoon toe dat je er niks van weet. Iedereen maakt fouten.
Marokkanen zijn niet verdeeld? De Berbers hebben hun hele geschiedenis verraden en zijn vrijwillig geassimileerd naar het Arabisch. Duizenden jaren van cultuur en geschiedenis zijn vrijwillig ingeruild. De Koerden vechten tenminste nog voor hun identiteit, soms lukt dat en soms lijden ze verliezen. Berbers geven vrijwillig alles op. Verraders.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:19 schreef Biebsie het volgende:
'Koerden zijn 1' geloof je dat echt? Koerden zijn verdeeld als de pest, anders hadden ze IS makkelijk zonder westerse steun kunnen afmaken.
Je gaf het zelf toe dat je de_Ilias was. Dus praat niet alsof de_ilias een ander persoon is. Jij bent de_Ilias, je gaf het zelf toe.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:20 schreef Biebsie het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik de_ilias ben? En de_ilias steunde IS niet, behalve dat hij ze beter vond dan maaliki.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |