abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145189498
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 16:55 schreef MagicIsland1 het volgende:
Staat de Turkse overheid nog steeds niet op de lijst van terreurorganisaties?

Wat een nutteloos land blijft het toch.
Turkije is een NAVO land jij intellectueel uitgedaagd vorm van ruimteverspilling.
pi_145189531
Gelukkig heeft Erdogan vakkundig zn krijgsmacht verkracht, dat scheelt weer een onvoorspelbare mafkees.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_145189557
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 16:57 schreef waht het volgende:
Gelukkig heeft Erdogan vakkundig zn krijgsmacht verkracht, dat scheelt weer een onvoorspelbare mafkees.
Hoezo dat dan?
pi_145189560
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 16:54 schreef mylamboisblack het volgende:

[..]

Barzani is altijd een slaaf geweest van Turkije. De PKK en Peshmerga zijn niet hetzelfde

Tevens: 'de leger' :')
Als Koerden elkaar niet eens helpen,waarom moet Turkije dat doen ?
pi_145189562
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 16:56 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Turkije is een NAVO land jij intellectueel uitgedaagd vorm van ruimteverspilling.
Dat is gek. Als ik namelijk reacties van Turken lees, zou je denken dat Turken alles zelf doen en dat Turkije Anti-Amerika en Anti-Europa is.

Jij geeft dus toe dat Turkije ook een van de slaafjes van de NAVO is?
pi_145189594
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 16:59 schreef Montana_ir het volgende:

[..]

Als Koerden elkaar niet eens helpen,waarom moet Turkije dat doen ?
Waarom geef jij gewoon niet toe dat je een kortzichtig persoon bent met geen kennis van zaken? Je wist niet eens dat Barzani het schoothondje is van Turkije en dat de PKK en Peshmerga niet hetzelfde zijn.

En dan denk jij dat je in staat bent om dingen te mogen bepalen. :')
pi_145189598
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 16:59 schreef mylamboisblack het volgende:

[..]

Dat is gek. Als ik namelijk reacties van Turken lees, zou je denken dat Turken alles zelf doen en dat Turkije Anti-Amerika en Anti-Europa is.
Veel Turken zijn nationalistische realiteitsbesef verloren geeks.

quote:
Jij geeft dus toe dat Turkije ook een van de slaafjes van de NAVO is?
Niet de slaafje van, lidstaat, dus NAVO zelve. :')
pi_145189648
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 17:00 schreef mylamboisblack het volgende:

[..]

Waarom geef jij gewoon niet toe dat je een kortzichtig persoon bent met geen kennis van zaken? Je wist niet eens dat Barzani het schoothondje is van Turkije en dat de PKK en Peshmerga niet hetzelfde zijn.

En dan denk jij dat je in staat bent om dingen te mogen bepalen. :')
_O- Waar heb ik gezegd dat PKK en Peshmerga dezelfde zijn ? Wannebe Koerd _O-
pi_145189697
Mijn respect voor Turken en Turkije wordt met de dag groter. Erdogan is een baas en laat IS gewoon die PKK vernietigen en als ze klaar zijn zal hij die bufferzone instellen en dan zal Turkije nog groter worden en dan kan ook gelijk zijn wens uitkomen en dat is Assad naar de klote knallen.
pi_145189725
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 17:05 schreef Biebsie het volgende:
Mijn respect voor Turken en Turkije wordt met de dag groter. Erdogan is een baas en laat IS gewoon die PKK vernietigen en als ze klaar zijn zal hij die bufferzone instellen en dan zal Turkije nog groter worden en dan kan ook gelijk zijn wens uitkomen en dat is Assad naar de klote knallen.
je droomt teveel
pi_145189782
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 17:06 schreef Montana_ir het volgende:

[..]

je droomt teveel
De sjiitische Assad krijgt zijn straf nog wel, net zoals kaddafi als een rat over se straten werd gesleurd zal dat ook met de Syrische rat gebeuren.
pi_145189800
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 17:02 schreef Montana_ir het volgende:

[..]

_O- Waar heb ik gezegd dat PKK en Peshmerga dezelfde zijn ? Wannebe Koerd _O-
Dat insinueerde jij wel met je 'waar is Barzani met zijn grote mond' terwijl Kobane wordt bewaakt door de YPG. De Peshmerga en YPG zijn niet hetzelfde.

Ik daag je uit om eens een keer niet kortzichtig te zijn en eens dingen goed te bestuderen ipv alles op een hoop te gooien.
pi_145189831
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 17:05 schreef Biebsie het volgende:
Turkije is van plan om heel Syrie over te nemen, en dus ook jouw vriendjes van ISIS kapot te maken.

Daarnaast, als jij de Turkse regering steunt, dan weten we met z'n alle hoe vercrackt de Turkse regering wel is. Steun hebben van een ISIS-sympathisant. Damn.
pi_145189859
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 17:08 schreef Biebsie het volgende:

[..]

De sjiitische Assad krijgt zijn straf nog wel, net zoals kaddafi als een rat over se straten werd gesleurd zal dat ook met de Syrische rat gebeuren.
Jammer voor jou, maar Assad is aan het winnen. Zelfs de VS en EU durfden Assad niet aan te vallen, en dan denk jij dat Turkije dat wel durft? Iran en Rusland staan achter Assad.
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 17:12:54 #165
421524 SadPanda
#FreePalestine #FreeBahrain
pi_145189874
Turkey’s Erdogan Says Sees No Difference Between IS, Kurdistan Workers' Party
Turkish President Recep Tayip Erdogan stated Saturday that he considers both the Islamic State (IS) group and the Kurdistan Workers' Party (PKK) to be terrorist organizations and does not recognize a difference between the two.
http://en.ria.ru/world/20(...)en-IS-Kurdistan.html

Hij maakt zich steeds meer belachelijk.
Anti-Turkije
pi_145189963
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 17:10 schreef mylamboisblack het volgende:

[..]

Turkije is van plan om heel Syrie over te nemen, en dus ook jouw vriendjes van ISIS kapot te maken.

Daarnaast, als jij de Turkse regering steunt, dan weten we met z'n alle hoe vercrackt de Turkse regering wel is. Steun hebben van een ISIS-sympathisant. Damn.
Prachtig! Laat de meesterlijke turken gewoon geheel Syrie overnemen, wat betreft IS; hopelijk zal Erdogan die barbaren met wortel en tak uitroeien dan zijn we gelijk van hun af. En dit is ook gelijk een weerwoord op je leugens en dat ik IS steun! Ja ik vind het goed dat IS de PKK afmaakt omdat het allemaal hoopje terroristen zijn.
pi_145189969
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 17:09 schreef mylamboisblack het volgende:

[..]

Dat insinueerde jij wel met je 'waar is Barzani met zijn grote mond' terwijl Kobane wordt bewaakt door de YPG. De Peshmerga en YPG zijn niet hetzelfde.

Ik daag je uit om eens een keer niet kortzichtig te zijn en eens dingen goed te bestuderen ipv alles op een hoop te gooien.
Jij snapt er niks van.Beide partijen zijn Koerden. En Barzani heeft 100 keer gezegd dat Koerden 1 zijn. Daarom zei ik waar is Barzani. :')
pi_145190004
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 17:08 schreef Biebsie het volgende:

[..]

Gaat niet gebeuren.
pi_145190030
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 17:16 schreef Biebsie het volgende:

[..]

Prachtig! Laat de meesterlijke turken gewoon geheel Syrie overnemen, wat betreft IS; hopelijk zal Erdogan die barbaren met wortel en tak uitroeien dan zijn we gelijk van hun af. En dit is ook gelijk een weerwoord op je leugens en dat ik IS steun! Ja ik vind het goed dat IS de PKK afmaakt omdat het allemaal hoopje terroristen zijn.
Typisch hoor. Nu masker je jezelf af als anti-ISIS terwijl je onder je andere account, genaamd De_Ilias, duizenden keren ISIS hebt gesteund. Ik geloof niks van die leugens van je.
pi_145190039
'Koerden zijn 1' geloof je dat echt? Koerden zijn verdeeld als de pest, anders hadden ze IS makkelijk zonder westerse steun kunnen afmaken.
pi_145190042
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 17:16 schreef Montana_ir het volgende:

[..]

Jij snapt er niks van.Beide partijen zijn Koerden. En Barzani heeft 100 keer gezegd dat Koerden 1 zijn. Daarom zei ik waar is Barzani. :')
Beide partijen zijn Koerden, ja dus? Dat betekent niet dat alle Koerdische leiders op hetzelfde pad zitten. Geef gewoon toe dat je er niks van weet. Iedereen maakt fouten.
pi_145190086
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 17:18 schreef mylamboisblack het volgende:

[..]

Typisch hoor. Nu masker je jezelf af als anti-ISIS terwijl je onder je andere account, genaamd De_Ilias, duizenden keren ISIS hebt gesteund. Ik geloof niks van die leugens van je.
Wie zegt dat ik de_ilias ben? En de_ilias steunde IS niet, behalve dat hij ze beter vond dan maaliki.
pi_145190095
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 17:19 schreef mylamboisblack het volgende:

[..]

Beide partijen zijn Koerden, ja dus? Dat betekent niet dat alle Koerdische leiders op hetzelfde pad zitten. Geef gewoon toe dat je er niks van weet. Iedereen maakt fouten.
Ok wannabe Koerd _O-
pi_145190141
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 17:19 schreef Biebsie het volgende:
'Koerden zijn 1' geloof je dat echt? Koerden zijn verdeeld als de pest, anders hadden ze IS makkelijk zonder westerse steun kunnen afmaken.
Marokkanen zijn niet verdeeld? De Berbers hebben hun hele geschiedenis verraden en zijn vrijwillig geassimileerd naar het Arabisch. Duizenden jaren van cultuur en geschiedenis zijn vrijwillig ingeruild. De Koerden vechten tenminste nog voor hun identiteit, soms lukt dat en soms lijden ze verliezen. Berbers geven vrijwillig alles op. Verraders.
pi_145190155
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 17:20 schreef Biebsie het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik de_ilias ben? En de_ilias steunde IS niet, behalve dat hij ze beter vond dan maaliki.
Je gaf het zelf toe dat je de_Ilias was. Dus praat niet alsof de_ilias een ander persoon is. Jij bent de_Ilias, je gaf het zelf toe. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')