Nee, daar kun jij niets aan doen. Gaan we echter zo redeneren dan kan dit hele topic op slot, want wij hier kunnen allemaal niets doen aan alles wat er in en om Syrië gebeurt.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:59 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat moet ik dan op zeggen? ik kan er toch niets aan doen dat mensen worden opgepakt?
Ik zeg alleen dat het een plicht is van een arts dat hij/zij iedereen helpt, ongeacht afkomst, achtergrond of ideologie.
Ja uh, dergelijke zinnen neerplempen zonder enige onderbouwing is gewoon getroll.quote:
Wat moet Turkije dan doen? ISIS strijders oppakken en tegen ISIS vechten? zodat ze de Koerden helpen?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee, daar kun jij niets aan doen. Gaan we echter zo redeneren dan kan dit hele topic op slot, want wij hier kunnen allemaal niets doen aan alles wat er in en om Syrië gebeurt.
Het ging om de Turkse hulp of opzettelijke laksheid. De arts staat daar verder buiten. Die doet waar hij voor wordt betaald. Echter, die strijders komen wel binnen en weer buiten.
Hij vraagt aan mij of Turkije bang is voor ISIS-apen dus ik zeg dat iedereen terughoudend jegens ISIS zou moeten zijn....quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:08 schreef primakov het volgende:
[..]
Ja uh, dergelijke zinnen neerplempen zonder enige onderbouwing is gewoon getroll.
twitter:KawaHogir twitterde op zaterdag 04-10-2014 om 14:09:16This is how Turkish soldiers fight ISIS! http://t.co/JgOeFc68bQ reageer retweet
Wat staat er?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:11 schreef .Exe het volgende:
[ afbeelding ]twitter:KawaHogir twitterde op zaterdag 04-10-2014 om 14:09:16This is how Turkish soldiers fight ISIS! http://t.co/JgOeFc68bQ reageer retweet
Al die reacties van jou hier en in het Irak topic waarbij je offensieve acties jegens ISIS en bij dode ISIS jihadisten toejuicht, en dan vervolgens hier betogen dat iedereen terughoudendheid jegens ISIS moet betrachten.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:09 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hij vraagt aan mij of Turkije bang is voor ISIS-apen dus ik zeg dat iedereen terughoudend jegens ISIS zou moeten zijn....
Hoe de fuck is dat getroll?
Turkije zou IS in elk geval niet moeten helpen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:08 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat moet Turkije dan doen? ISIS strijders oppakken en tegen ISIS vechten? zodat ze de Koerden helpen?
Nee natuurlijk doet Turkije dat niet, Duhh..
Ah, jij kunt verstand en emotie niet los van elkaar zien?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:15 schreef primakov het volgende:
[..]
Al die reacties van jou hier en in het Irak topic waarbij je offensieve acties jegens ISIS en bij dode ISIS jihadisten toejuicht, en dan vervolgens hier betogen dat iedereen terughoudendheid jegens ISIS moet betrachten.
ISIS is het perfecte wapen tegen de Koerden.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:15 schreef Halcon het volgende:
[..]
Turkije zou IS in elk geval niet moeten helpen.
Dat ze de Koerden niet helpen kan ik vanuit hun context nog wel begrijpen. Ik had liever gezien dat ze het wel doen, maar ik snap waarom ze dat vanuit hun optiek dat niet doen. Er is echter een groot verschil tussen "het ze uit laten zoeken" en IS hand- en spandiensten verlenen.
Dat klopt en dat zegt veel over Turkije.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:20 schreef theunderdog het volgende:
[..]
ISIS is het perfecte wapen tegen de Koerden.
Pervers en immoreel? ja in mijn ogen wel, diplomatiek logisch?, jazeker.
Dat ze zichzelf niet in de voeten willen schieten bedoel je?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat klopt en dat zegt veel over Turkije.
Ik zou me er in hun geval zo min mogelijk mee bemoeien.
Niet slim dus. De Turken wachten af, DENKEN dat ISIS met de Koerden gaan afrekenen en ondertussen worden de Koerden enorm bewapend en getrained en krijgen zodirekt zoveel invloed dat ze een eigen staat gaan afdwingen, wat Turkije niet meer kan tegen houden.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:20 schreef theunderdog het volgende:
[..]
ISIS is het perfecte wapen tegen de Koerden.
Pervers en immoreel? ja in mijn ogen wel, diplomatiek logisch?, jazeker.
We gaan het zien.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:26 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Niet slim dus. De Turken wachten af, DENKEN dat ISIS met de Koerden gaan afrekenen en ondertussen worden de Koerden enorm bewapend en getrained en krijgen zodirekt zoveel invloed dat ze een eigen staat gaan afdwingen, wat Turkije niet meer kan tegen houden.
twitter:ahmadalissa twitterde op zaterdag 04-10-2014 om 12:23:45#Syrian Arab Army kills #Abu_Ammar, top #Nusra Front military leader, in #Handarat, #Aleppo Prov http://t.co/0GauTy8tXM reageer retweet
Ook, maar wel op een perverse manier.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:26 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat ze zichzelf niet in de voeten willen schieten bedoel je?
Laten we het hopen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:26 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Niet slim dus. De Turken wachten af, DENKEN dat ISIS met de Koerden gaan afrekenen en ondertussen worden de Koerden enorm bewapend en getrained en krijgen zodirekt zoveel invloed dat ze een eigen staat gaan afdwingen, wat Turkije niet meer kan tegen houden.
Tja, diplomatiek en moraliteit gaat nu eenmaal niet samen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ook, maar wel op een perverse manier.
Inderdaad maar je moet begrijpen dat de Koerden ook niet voor niets vechten. Als zij ISIS uitschakelen aan de oostkant willen ze wel wat terug hier voor.quote:
Nogmaals, we zullen het zien.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:33 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Inderdaad maar je moet begrijpen dat de Koerden ook niet voor niets vechten. Als zij ISIS uitschakelen aan de oostkant willen ze wel wat terug hier voor.
Dat klopt, maar goed... keuze van Turkije. Je kon je er ook wat minder mee bemoeien.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:32 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Tja, diplomatiek en moraliteit gaat nu eenmaal niet samen.
Die kans is waarschijnlijk en wat mij betreft zeer wenselijkquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:26 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |