Damnquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Uiteindelijk zei 'ie dat zijn leidinggevende ook wel door had dat het niet zo'n lekkere timing was en dat er nog niets besloten is. Misschien moet 'ie ook wel pas volgend jaar.
Zeg dat verdorie even vóór ik ga hyperventileren..
Ja, steken in je baarmoedermond (quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:25 schreef JufMariska het volgende:
Aargh, daar zou ik ook van flippen DaD :-/
En steken zijn ineens herkenbaar hier.. Zit me af te vragen of dit is wat jullie bedoelen met de Boze Doosch. Indalen..? Voelt alsof m'n bmm in de knel komt (ik 'herken' het bmm-gevoel van dat er soms een tampon ongemakkelijk zit zeg maar) en met 34 weken mag-ie al wel op weg zijn richting indalen dacht ik.
ja, het studentikoze verjaardagsfeestje van blei's vriend toch maar afgezegd vanavondquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:44 schreef debuurvrouw het volgende:
*noodbedje opmaakt in topic*
Zo. Ik ben er klaar voor. Dit klinkt serieus goed. Ook al het gevoel meer op jezelf gericht te willen zijn dames?
ja, ik ook hoorquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:50 schreef Spees_Eend het volgende:
Jullie weten het wel meteen tot een hoger niveau te tillenik zal alleen voor mezelf spreken maar ik ga maar weer uit van voorwerk
het is een begin, het is een begin.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, het studentikoze verjaardagsfeestje van blei's vriend toch maar afgezegd vanavond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:11 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
misschien nog leuke inspiratie voor iemand?
echt net op fb gezien...smaakvolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
for what it's worth: ik vond indalingsweeen vele malen pijnlijker. Of nou ja, anders. Nutteloos zeurderigpijnauwirritant.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:31 schreef JufMariska het volgende:
Jemig, wat is dit ongemakkelijk zeg... Wat er nog een beetje bij komt in mijn hoofd is dat waar ik tot nu toe (naïef?) ontzettend relaxt was over de bevalling, ik van deze krampen toch ech wel de zenuwen krijg nu. Niet dat ik denk dat het begonnen is ofzo hoor, indalen it is, maar ik had nog niet zo concreet nagedacht over de pijn geloof ik.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:31 schreef JufMariska het volgende:
Jemig, wat is dit ongemakkelijk zeg... Wat er nog een beetje bij komt in mijn hoofd is dat waar ik tot nu toe (naïef?) ontzettend relaxt was over de bevalling, ik van deze krampen toch ech wel de zenuwen krijg nu. Niet dat ik denk dat het begonnen is ofzo hoor, indalen it is, maar ik had nog niet zo concreet nagedacht over de pijn geloof ik.
Maar maar maar...quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:46 schreef Skittles het volgende:
Eh.. wordt er niet een beetje (te)veel druk achter gezet?![]()
Het is "maar" gerommel..
Ja idd, ik denk dat de kans er dik in zit dat het hier weer tot niks leidt hoorquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:46 schreef Skittles het volgende:
Het is "maar" gerommel..
Misschien presteren ze wel gewoon beter onder drukquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:46 schreef Skittles het volgende:
Het is "maar" gerommel..
Vue heeft zich nog niet gemeldquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:50 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Maar maar maar...
We hebben al zooooooo lang geen verse baby's gehad hier en het moet ergens mee beginnen, toch?
Meis, dat is het laatste waar je je druk om moet maken, om wat iedereen van je vindquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:53 schreef Skittles het volgende:
[..]
Vue heeft zich nog niet gemeld![]()
Ik snap wel wat je bedoelt, maar ik persoonlijk zou het voelen als teleurstellen als er niets gebeurt en iedereen zit hoopvol te F5-en (om het helemaal buiten proportie te gooien en lekker stevig aan te dikken)
Dit laatste op meerdere fronten...quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:59 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
We staan gewoon al te lang droog, dan krijg je van die wanhoopskreten.
Heel erg herkenbaar. Vooral ook het nog niet nadenken over de pijn, waardoor ik echt even als een blok tegen de daadwerkelijke bevalling op ben gaan kijken, want hoe ga ik dat regelen met die pijn?!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:31 schreef JufMariska het volgende:
Ik hoop dat we betere dingen te doen hebbenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:53 schreef Skittles het volgende:
[..]
Vue heeft zich nog niet gemeld![]()
Ik snap wel wat je bedoelt, maar ik persoonlijk zou het voelen als teleurstellen als er niets gebeurt en iedereen zit hoopvol te F5-en (om het helemaal buiten proportie te gooien en lekker stevig aan te dikken)
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:11 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
misschien nog leuke inspiratie voor iemand?
echt net op fb gezien...whahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zet hem op llm's ..
\NTS geef dat wijf een schop onder d'r hol
en tot meer ben ik even niet in staat
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Haha tel daar bevalherstellingstijd bij en dat duurt nog wel even voordat het weer gesmeerd looptquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:22 schreef Crumpette het volgende:
[..]
awww. Nog maar heel even hoor! En je vriend bespringen kan altijd nu ook nog
jammer dat ik geen photoshop bij de hand heb nuquote:
hier ook niet hoor. Maar vermakelijk is het welquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:38 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik laat de eer aan SQ als ze wil, hier was mijn bm een troll. Niks meer aan t handje.
deste meer heb jijquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:32 schreef MevrouwCactus het volgende:
Is er nu nog niemand aan het dwergwerpen? Wordt wel tijd hoor!
Ik had vandaag maar even uitgelegd dat het traditie is om na de geboorte beschuit met muisjes uit te delen hier. Zegt vrouwlief: "oh ja, die heb ik wel eens op. Rare, vieze dingen..."De enige keer in mijn leven dat ik ze mag uitdelen en dat gaat zij ze niet eten
jouw vrouw is geen nederlandse?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:32 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik had vandaag maar even uitgelegd dat het traditie is om na de geboorte beschuit met muisjes uit te delen hier. Zegt vrouwlief: "oh ja, die heb ik wel eens op. Rare, vieze dingen..."De enige keer in mijn leven dat ik ze mag uitdelen en dat gaat zij ze niet eten
Ik heb een heel goed uitgebreid gesprek gehad met de gyn en we hebben samen besloten dat we voor een ks gaan..quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:24 schreef Phaidra het volgende:
Leuk Crump!!
Loj een datum, al heel snel!!Krijg je dan direct een ks of eerst inleiding? Maar hoop dat baby 2 een eigen datum uitkiest
.
DaD. Hopelijk kan het wat maandjes worden uitgesteld. Maar wel fijn dat er een bed gaat komen!
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:32 schreef MevrouwCactus het volgende:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:55 schreef JufMariska het volgende:
Gezien de heftigheid van de krampen, nu 2x overgeven en het feit dat ik er bij vlagen erg angstig van werd stond J er op om de vk even te bellen. Zij vindt het op afstand moeilijk in te schatten en komt even langs on te kijken of er niet toch meer aan de hand is.
ah, ja, dan vind je dat gek iddquote:
Ai met kotsen en alles, dat is niet goed. Wat wel goed is, is dat je hebt gebeld. Ik hoop dat er niets raars aan de hand is...quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:55 schreef JufMariska het volgende:
Gezien de heftigheid van de krampen, nu 2x overgeven en het feit dat ik er bij vlagen erg angstig van werd stond J er op om de vk even te bellen. Zij vindt het op afstand moeilijk in te schatten en komt even langs on te kijken of er niet toch meer aan de hand is.
Nee, nooit om gevraagd. Mag wel, maar ik wil het niet weten. Heb 10 eicellen gedoneerd. Voor mezelf had ik er toen ook 10 en er was er uiteindelijk maar 1 goed genoeg om terug te plaatsen. Hoop dat de ander meer geluk had.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ah, ja, dan vind je dat gek idd
Toen jullie begonnen met zwanger worden heb jij eiceldonatie gedaan he? Weet jij of daar nog nageslacht uit is voortgekomen?
begrijpelijkquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:09 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Nee, nooit om gevraagd. Mag wel, maar ik wil het niet weten. Heb 10 eicellen gedoneerd. Voor mezelf had ik er toen ook 10 en er was er uiteindelijk maar 1 goed genoeg om terug te plaatsen. Hoop dat de ander meer geluk had.
Toen ik van die ene eicel niet zwanger was, wilde ik het absoluut niet weten. Ik zou strontjaloers zijn als de ander het wel was gelukt. Daarna heb ik het van me afgezet, ik kon het toch niet beïnvloeden. Soms vond ik het prima als het bij de ander was gelukt, als ik maar eerder zwanger zou zijn. Ofzo. Van dat soort gedachtes. Maar 99 van de 100 dagen denk ik er niet meer aan. En nu ben ik zelf zwanger, dus vind ik het minder raar ofzo. Ik sta er nu soms wel bij stil, maar dat is dan omdat ik erover nadenk dat mijn kindje over 16 jaar misschien wel wil gaan zoeken. En dan denk ik aan het kindje wat mij datzelfde jaar misschien wel komt zoeken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
begrijpelijkLijkt me ook wel een gek idee!
Dus dit kindje is van een anonieme donor?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:14 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Toen ik van die ene eicel niet zwanger was, wilde ik het absoluut niet weten. Ik zou strontjaloers zijn als de ander het wel was gelukt. Daarna heb ik het van me afgezet, ik kon het toch niet beïnvloeden. Soms vond ik het prima als het bij de ander was gelukt, als ik maar eerder zwanger zou zijn. Ofzo. Van dat soort gedachtes. Maar 99 van de 100 dagen denk ik er niet meer aan. En nu ben ik zelf zwanger, dus vind ik het minder raar ofzo. Ik sta er nu soms wel bij stil, maar dat is dan omdat ik erover nadenk dat mijn kindje over 16 jaar misschien wel wil gaan zoeken. En dan denk ik aan het kindje wat mij datzelfde jaar misschien wel komt zoeken.
Mja, gewoon niet teveel bij stilstaan.
Niet vervelend hoor (maar ga wel zo slapenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dus dit kindje is van een anonieme donor?
Ja, wie weet! Zou je daar voor open staan?
(als je me vervelend vindt moet je het zeggen trouwens)
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:20 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Niet vervelend hoor (maar ga wel zo slapen).
Ons kindje is van een onbekende niet-anonieme donor. Wij weten niet wie het is, maar in een grote database staat dat wel ergens opgeslagen, zodat ons kindje het op kan zoeken als het 16 jaar is.
Ik heb geen idee hoe ik ga reageren als er straks iemand bij mij op de stoep staat. Ja, flabbergasted waarschijnlijk. We konden kiezen hoeveel gezinnen we blij gingen maken met mijn eitjes. We kozen voor eentje, omdat we dan in ieder geval meteen van het eerste aanbel-kind kunnen horen of er meer kinderen zijn. Ze zijn in ieder geval altijd welkom.
Welterusten Stormqueen met morgenvroeg misschien wel Stormprinses!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]![]()
Lijkt me ergens ook wel vreemd-spannend!
Welterusten dan maar!
doe je ook bestellingen??quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:20 schreef Stormqueen het volgende:
Zeau, weer een muts af. Ik moet ze gaan verkopen
Waar kan ik bestellen?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:20 schreef Stormqueen het volgende:
Zeau, weer een muts af. Ik moet ze gaan verkopen
haaknaald wel! Fijn dat alles weer normaal isquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:39 schreef Loj het volgende:
En JM?
En verder welterusten...
(Trouwens, de auto kan weer voor de deur! De straat is vrij! En m'n schoonouders komen vannacht thuis... Dus niets houdt mij meer tegen om te bevallen...
Breinaald iemand om m'n vliezen te breken)
dan wil ik graag opteren (ja, ik zat stiekem nog te kijken op een antwoordquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
haaknaald wel! Fijn dat alles weer normaal is
En wil best wat mutsjes maken voor liefhebbers
uiteraard, maar ik kan niet garanderen dat ik er dan nog veel tijd voor hebquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
dan wil ik graag opteren (ja, ik zat stiekem nog te kijken op een antwoord) maar ik wil nog wachten tot ik weet wat het wordt, mag dat?
Whut! Gefeliciteerd, wel het ecgte werk dus. jeetje! Hoop dat t goed gaat ondanks te vroeg enzo!quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 04:43 schreef JufMariska het volgende:
Ik sluip even midden in de nacht binnen hoor: om kwart over 3 vannacht is onze zoon Lucas geboren! Later meer nieuws, maar het gaat goed met ouders & zoon!
hmm , daar zit wat in .. uit welke kleuren kan ik kiezen (neutraal, dus geen blauw of rozequote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
uiteraard, maar ik kan niet garanderen dat ik er dan nog veel tijd voor heb
Dat is wel heul diep indalen hoor!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:31 schreef JufMariska het volgende:
Wauw! Toch echt weeën gisteravond. Gefeliciteerd met jullie zoon met prachtige naam!quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 04:43 schreef JufMariska het volgende:
Ik sluip even midden in de nacht binnen hoor: om kwart over 3 vannacht is onze zoon Lucas geboren! Later meer nieuws, maar het gaat goed met ouders & zoon!
Gewicht komt van fb denk ik? Ik zit me suf te zoeken maar kan het niet vinden.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 05:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mariska! Gefeliciteerd met jullie zoon!. Mooi gewicht en zo voor de termijn (je was net 34 weken toch?
)?
Ik ben heel benieuwd naar het verhaal!
Dacht al dat het aan mij lagquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 08:51 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Gewicht komt van fb denk ik? Ik zit me suf te zoeken maar kan het niet vinden.
Heb je wel het vraagteken achter mijn zin inmiddels gevonden?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 08:51 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Gewicht komt van fb denk ik? Ik zit me suf te zoeken maar kan het niet vinden.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 09:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Heb je wel het vraagteken achter mijn zin inmiddels gevonden?.
Man, ik was compleet in shock vannacht! Ze was vijf dagen na mij uitgerekend.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 09:02 schreef Crumpette het volgende:
ik word overigens lichtelijk hysterisch van JM's timing, nou denk ik ineens OMG IK MOET NOG DUIZEND DINGEN REGELENwat nou als mijn zoon ook over 4 weken al komt??
+1quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 09:02 schreef Crumpette het volgende:
ik word overigens lichtelijk hysterisch van JM's timing, nou denk ik ineens OMG IK MOET NOG DUIZEND DINGEN REGELENwat nou als mijn zoon ook over 4 weken al komt??
Ik ook maar dan niet 4 weken maar 1 dag!quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 09:02 schreef Crumpette het volgende:
Ja dit dusquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 09:02 schreef Crumpette het volgende:
als er regelmaat in zit of je herkent het wel als weeën/menstruatiekramp dan wel even bellen hoor.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 10:16 schreef Zoë23 het volgende:
Hoe voel je je hilmo?
Ik was net in de action maar ik had zoveel kramp(?) dat ik maar in de auto ben gaan zitten. Net als gister druk richting het bekken/ onderkant/stuitje en kramp in die omgeving+onderrugpijnlijk.
Baby1 is al ingedaald..of gaat ze dan nog ff wat dieper zitten? Ben nu misselijk
Doe ik zeker. Ik weet het nog niet. Het is meer richting onderkant/stuitje/rug ipv onderbuik zegmaar.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 10:25 schreef mignonne het volgende:
[..]
als er regelmaat in zit of je herkent het wel als weeën/menstruatiekramp dan wel even bellen hoor.
neem alsjeblieft je rust ..quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 10:27 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Doe ik zeker. Ik weet het nog niet. Het is meer richting onderkant/stuitje/rug ipv onderbuik zegmaar.
Bij S kreeg ik weeën na gel dus dat zal ook wel anders zijn dan als het vanzelf begint..?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, en 44 cm en 2560 gram
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
heeft 't nog doorgezet vannacht?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:19 schreef Loj het volgende:
Heftig Mariska! Maar fijn dat het goed gaat!
Trouwens als de ene juf Mariska gaat, kan de andere niet achterblijven toch...
?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:19 schreef Loj het volgende:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:19 schreef Loj het volgende:
Loj?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:19 schreef Loj het volgende:
De dag is nog jong Skittles!quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:23 schreef Skittles het volgende:
Heeft iedereen hier zitten wachten op dierendag?
Ik vind die 4-10-2014 zo mooi/goed klinken, het liefst was ik ook vandaag bevallen![]()
Nou tot nu toe is alleen de baby rustiger, verder vind ze het volgens mij wel prima nog binnen. En dat met zo'n mooi zonnetje buiten.quote:
hier gebeurt helemaal geen klapquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:26 schreef Skittles het volgende:
[..]
Nou tot nu toe is alleen de baby rustiger, verder vind ze het volgens mij wel prima nog binnen. En dat met zo'n mooi zonnetje buiten.
Hoe staat het met jouw krampjes? Is er al iets aan het lekken?
Eigenwijsjes.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hier gebeurt helemaal geen klap
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:35 schreef AwayTL het volgende:
Loj stiekemerd!! Gefeliciteerd!!!
Soms is druk best goed Skittles.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 11:17 schreef Tante_Soesa het volgende:
JufM! Van harte met jullie zoon. Wat een mooie stats al en fijn dat hij (en jij) het zo goed doet. Ik had ook al een voorgevoel gisteravond, vooral het overgeven. Gefeliciteerd!
Zoe, het is ook gewoon pittig. Niet vergeten dat je nu gewoon echt al hoogzwanger bent. Ik vond de laatste weken zwangerschap van S ook best pittig en dan had ik maar 1 baby in mn buik, lichamelijk (bekken, harde buiken, schommelende bd) maar ook icm de zorg voor E. Rustig aan he!
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:32 schreef Loj het volgende:
Vanochtend om 10 uur is het broertje van Ow geboren
Supersnelle bevalling en hij heeft al heerlijk aan de borst gelegen
Alleen nog ff goed op temp komen en dan mogen we naar huis
Dit in combinatie met die zin daarboven moest ik toch wel lachenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:38 schreef Risu het volgende:
Waaah nog meer babies! Gefeliciteerd!![]()
Wij net kinderwagen opgehaald en meteen in elkaar gezet (kijken of alles compleet was enzo). Ja toen ging het wel rammelen, maar deze mag echt nog niet.
Schoonmoeder zat net wel met haar vinger ergens tussen, dus die heeft wat bloed rondgestrooid. Maar niet op de wagen gelukkig.
Whehe, ja zo staat het wel wat duf.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:39 schreef Skittles het volgende:
[..]
Dit in combinatie met die zin daarboven moest ik toch wel lachen
ik ga pogen mijn baby er uit te lopen op het DAF terrein. Manlief wil vrachtwagens kijkenquote:
Nu welquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 09:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Heb je wel het vraagteken achter mijn zin inmiddels gevonden?.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:07 schreef mignonne het volgende:
Ik hoop wel dat je er niet blind op staart en wel in je achterhoofd houdt dat het een reëele kans is dat je tweeling eerder dan 37 weken komt. Dat het bij jouw moeder niet zo was en dat zij je daarin gerust kan stellen dat is heel fijn, maar als je toch krampen hebt die komen en gaan in je buik of rug enz, bel dan ajb wel gewoon het ziekenhuis, al was het maar om gewoon te overleggen.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 11:03 schreef JufMariska het volgende:
Hee lieve allemaal, dank dank voor jullie reacties! Niet zenuwachtig worden hoor novembermama's, dit is zó uitzonderlijk! Zowel mijn bloed als L's bloed en de placenta worden nog onderzocht om te zien of er een aanwijsbare reden te vinden is.
Verhaal in telegramstijl onder spoilerWat een verhaal! Nogmaals gefeliciteerd! En wat een prima stats voor je vroege ukkieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, en 44 cm en 2560 gram
Mocht je in de komende periode vragen hebben of ervaringen uit willen wisselen met een andere mamma die een prematuur kindje op de nicu heeft gehad, dan mag je me altijd PM-en. Ook al ligt hij daar alleen maar omdat er op de gewone afdeling geen plek is, misschien kom je wel dingen tegen waar je vragen bij hebt ofzo.
Heb je wat kleertjes in maat 44? Er gaat een Fok-pakketje met kleine kleertjes rond die nu volgens mij nog bij Juud79 is. En ik kan nog wel even op zoek gaan voor je
even kijken of ik al afstand kan doen van die kleine smurfenkleertjes... het is nog zo kort geleden dat L erin gelegen heeft
[ Bericht 0% gewijzigd door Dyre op 04-10-2014 13:49:11 ]
Hoera!! Een broertje voor Ow! Gefeliciteerd met jullie tweede zoonquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:32 schreef Loj het volgende:
Is dat een stiekeme hint?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:47 schreef Stormqueen het volgende:
je gaat bijna klaar zitten voor de derde van vandaag
Nee hoorquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Is dat een stiekeme hint?
Juf Mariska en Loj gefeliciteerd
Sq, Spees, DND .. waarom niet voor een yathzee gaan vandaag??quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:52 schreef BlueEyes het volgende:
Loj![]()
Ben benieuwd naar het verhaal hoe en wat!
Sq werpen maar voor 3 op een rij!
Of Spees, die was toch ook aan de rommel?
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:32 schreef Loj het volgende:
Volgens mij is het de dag van de "je verwacht het niet" babies. Dus Kwak, kom maar opquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:52 schreef BlueEyes het volgende:
Loj![]()
Ben benieuwd naar het verhaal hoe en wat!
Sq werpen maar voor 3 op een rij!
Of Spees, die was toch ook aan de rommel?
ja, jij mag ook wel?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:02 schreef Skittles het volgende:
Ik hoop Fee-nix niet, anders wordt het een spoedkeizersnee toch? Dan wordt een natuurlijke keizersnee een stuk moeilijker (hier is een natuurlijke keizersnee niet mogelijk bij spoed).
Of zit ik nu met iemand anders in m'n hoofd?Zo ja, sorry Fee ik gun je ook een baby vandaag hoor
Vandaag zit 't er niet in.quote:
Oh heerlijk jaquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:19 schreef Skittles het volgende:
[..]
Vandaag zit 't er niet in.
Gelukkig maar want vriend belt net dat de auto niet meer wil starten en hij zit hier anderhalf uur vandaan. Hij's fijn
je eerste dusquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hier vandaag alleen gezinsuitbreiding in de vorm van een nieuwe droger.. Mijn eerste sinds ik het huis uit ben.
.
ja maar jij ligt in de lijn der verwachting, dus dan zal het wel nietquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:41 schreef Hilmo het volgende:
Joehoee, ik kan ook nog vandaag he![]()
Maar dat gaat niet gebeuren want ik heb net mijn eerste cake ooit gebakken en die wil ik straks lekker oppeuzelen
hahahaha, wat een briljant shot!quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:29 schreef snoenk het volgende:
en kijk, mijn kind kan facepalm![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:29 schreef snoenk het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:29 schreef snoenk het volgende:
[ link | afbeelding ]
+1!quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:11 schreef Stormqueen het volgende:
En Mariska, wat al gezegd is, probeer lekker je rust te pakken en je te laten verzorgen. Want het is echt niet niks wat je de afgelopen uren hebt meegemaakt zeg! Ik duim heel hard dat je manneke snel mee naar huis kan met jullie
hier sluit ik mij bij aanquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:11 schreef Stormqueen het volgende:
En Mariska, wat al gezegd is, probeer lekker je rust te pakken en je te laten verzorgen. Want het is echt niet niks wat je de afgelopen uren hebt meegemaakt zeg! Ik duim heel hard dat je manneke snel mee naar huis kan met jullie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |