quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:11 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
misschien nog leuke inspiratie voor iemand?
echt net op fb gezien...whahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zet hem op llm's ..
\NTS geef dat wijf een schop onder d'r hol
en tot meer ben ik even niet in staat
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Haha tel daar bevalherstellingstijd bij en dat duurt nog wel even voordat het weer gesmeerd looptquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:22 schreef Crumpette het volgende:
[..]
awww. Nog maar heel even hoor! En je vriend bespringen kan altijd nu ook nog
jammer dat ik geen photoshop bij de hand heb nuquote:
hier ook niet hoor. Maar vermakelijk is het welquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:38 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik laat de eer aan SQ als ze wil, hier was mijn bm een troll. Niks meer aan t handje.
deste meer heb jijquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:32 schreef MevrouwCactus het volgende:
Is er nu nog niemand aan het dwergwerpen? Wordt wel tijd hoor!
Ik had vandaag maar even uitgelegd dat het traditie is om na de geboorte beschuit met muisjes uit te delen hier. Zegt vrouwlief: "oh ja, die heb ik wel eens op. Rare, vieze dingen..."De enige keer in mijn leven dat ik ze mag uitdelen en dat gaat zij ze niet eten
jouw vrouw is geen nederlandse?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:32 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik had vandaag maar even uitgelegd dat het traditie is om na de geboorte beschuit met muisjes uit te delen hier. Zegt vrouwlief: "oh ja, die heb ik wel eens op. Rare, vieze dingen..."De enige keer in mijn leven dat ik ze mag uitdelen en dat gaat zij ze niet eten
Ik heb een heel goed uitgebreid gesprek gehad met de gyn en we hebben samen besloten dat we voor een ks gaan..quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:24 schreef Phaidra het volgende:
Leuk Crump!!
Loj een datum, al heel snel!!Krijg je dan direct een ks of eerst inleiding? Maar hoop dat baby 2 een eigen datum uitkiest
.
DaD. Hopelijk kan het wat maandjes worden uitgesteld. Maar wel fijn dat er een bed gaat komen!
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:32 schreef MevrouwCactus het volgende:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:55 schreef JufMariska het volgende:
Gezien de heftigheid van de krampen, nu 2x overgeven en het feit dat ik er bij vlagen erg angstig van werd stond J er op om de vk even te bellen. Zij vindt het op afstand moeilijk in te schatten en komt even langs on te kijken of er niet toch meer aan de hand is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |