als er regelmaat in zit of je herkent het wel als weeën/menstruatiekramp dan wel even bellen hoor.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 10:16 schreef Zoë23 het volgende:
Hoe voel je je hilmo?
Ik was net in de action maar ik had zoveel kramp(?) dat ik maar in de auto ben gaan zitten. Net als gister druk richting het bekken/ onderkant/stuitje en kramp in die omgeving+onderrugpijnlijk.
Baby1 is al ingedaald..of gaat ze dan nog ff wat dieper zitten? Ben nu misselijk
Doe ik zeker. Ik weet het nog niet. Het is meer richting onderkant/stuitje/rug ipv onderbuik zegmaar.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 10:25 schreef mignonne het volgende:
[..]
als er regelmaat in zit of je herkent het wel als weeën/menstruatiekramp dan wel even bellen hoor.
neem alsjeblieft je rust ..quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 10:27 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Doe ik zeker. Ik weet het nog niet. Het is meer richting onderkant/stuitje/rug ipv onderbuik zegmaar.
Bij S kreeg ik weeën na gel dus dat zal ook wel anders zijn dan als het vanzelf begint..?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, en 44 cm en 2560 gram
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |