Wauw! Toch echt weeën gisteravond. Gefeliciteerd met jullie zoon met prachtige naam!quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 04:43 schreef JufMariska het volgende:
Ik sluip even midden in de nacht binnen hoor: om kwart over 3 vannacht is onze zoon Lucas geboren! Later meer nieuws, maar het gaat goed met ouders & zoon!
Gewicht komt van fb denk ik? Ik zit me suf te zoeken maar kan het niet vinden.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 05:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mariska! Gefeliciteerd met jullie zoon!. Mooi gewicht en zo voor de termijn (je was net 34 weken toch?
)?
Ik ben heel benieuwd naar het verhaal!
Dacht al dat het aan mij lagquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 08:51 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Gewicht komt van fb denk ik? Ik zit me suf te zoeken maar kan het niet vinden.
Heb je wel het vraagteken achter mijn zin inmiddels gevonden?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 08:51 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Gewicht komt van fb denk ik? Ik zit me suf te zoeken maar kan het niet vinden.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 09:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Heb je wel het vraagteken achter mijn zin inmiddels gevonden?.
Man, ik was compleet in shock vannacht! Ze was vijf dagen na mij uitgerekend.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 09:02 schreef Crumpette het volgende:
ik word overigens lichtelijk hysterisch van JM's timing, nou denk ik ineens OMG IK MOET NOG DUIZEND DINGEN REGELENwat nou als mijn zoon ook over 4 weken al komt??
+1quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 09:02 schreef Crumpette het volgende:
ik word overigens lichtelijk hysterisch van JM's timing, nou denk ik ineens OMG IK MOET NOG DUIZEND DINGEN REGELENwat nou als mijn zoon ook over 4 weken al komt??
Ik ook maar dan niet 4 weken maar 1 dag!quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 09:02 schreef Crumpette het volgende:
Ja dit dusquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 09:02 schreef Crumpette het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |