Whut! Gefeliciteerd, wel het ecgte werk dus. jeetje! Hoop dat t goed gaat ondanks te vroeg enzo!quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 04:43 schreef JufMariska het volgende:
Ik sluip even midden in de nacht binnen hoor: om kwart over 3 vannacht is onze zoon Lucas geboren! Later meer nieuws, maar het gaat goed met ouders & zoon!
hmm , daar zit wat in .. uit welke kleuren kan ik kiezen (neutraal, dus geen blauw of rozequote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
uiteraard, maar ik kan niet garanderen dat ik er dan nog veel tijd voor heb
Dat is wel heul diep indalen hoor!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:31 schreef JufMariska het volgende:
Jemig, wat is dit ongemakkelijk zeg... Wat er nog een beetje bij komt in mijn hoofd is dat waar ik tot nu toe (naïef?) ontzettend relaxt was over de bevalling, ik van deze krampen toch ech wel de zenuwen krijg nu. Niet dat ik denk dat het begonnen is ofzo hoor, indalen it is, maar ik had nog niet zo concreet nagedacht over de pijn geloof ik.
Wauw! Toch echt weeën gisteravond. Gefeliciteerd met jullie zoon met prachtige naam!quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 04:43 schreef JufMariska het volgende:
Ik sluip even midden in de nacht binnen hoor: om kwart over 3 vannacht is onze zoon Lucas geboren! Later meer nieuws, maar het gaat goed met ouders & zoon!
Gewicht komt van fb denk ik? Ik zit me suf te zoeken maar kan het niet vinden.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 05:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mariska! Gefeliciteerd met jullie zoon!. Mooi gewicht en zo voor de termijn (je was net 34 weken toch?
)?
Ik ben heel benieuwd naar het verhaal!
Dacht al dat het aan mij lagquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 08:51 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Gewicht komt van fb denk ik? Ik zit me suf te zoeken maar kan het niet vinden.
Heb je wel het vraagteken achter mijn zin inmiddels gevonden?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 08:51 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Gewicht komt van fb denk ik? Ik zit me suf te zoeken maar kan het niet vinden.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 09:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Heb je wel het vraagteken achter mijn zin inmiddels gevonden?.
Man, ik was compleet in shock vannacht! Ze was vijf dagen na mij uitgerekend.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 09:02 schreef Crumpette het volgende:
ik word overigens lichtelijk hysterisch van JM's timing, nou denk ik ineens OMG IK MOET NOG DUIZEND DINGEN REGELENwat nou als mijn zoon ook over 4 weken al komt??
+1quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 09:02 schreef Crumpette het volgende:
ik word overigens lichtelijk hysterisch van JM's timing, nou denk ik ineens OMG IK MOET NOG DUIZEND DINGEN REGELENwat nou als mijn zoon ook over 4 weken al komt??
Ik ook maar dan niet 4 weken maar 1 dag!quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 09:02 schreef Crumpette het volgende:
Ja dit dusquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 09:02 schreef Crumpette het volgende:
als er regelmaat in zit of je herkent het wel als weeën/menstruatiekramp dan wel even bellen hoor.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 10:16 schreef Zoë23 het volgende:
Hoe voel je je hilmo?
Ik was net in de action maar ik had zoveel kramp(?) dat ik maar in de auto ben gaan zitten. Net als gister druk richting het bekken/ onderkant/stuitje en kramp in die omgeving+onderrugpijnlijk.
Baby1 is al ingedaald..of gaat ze dan nog ff wat dieper zitten? Ben nu misselijk
Doe ik zeker. Ik weet het nog niet. Het is meer richting onderkant/stuitje/rug ipv onderbuik zegmaar.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 10:25 schreef mignonne het volgende:
[..]
als er regelmaat in zit of je herkent het wel als weeën/menstruatiekramp dan wel even bellen hoor.
neem alsjeblieft je rust ..quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 10:27 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Doe ik zeker. Ik weet het nog niet. Het is meer richting onderkant/stuitje/rug ipv onderbuik zegmaar.
Bij S kreeg ik weeën na gel dus dat zal ook wel anders zijn dan als het vanzelf begint..?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, en 44 cm en 2560 gram
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
heeft 't nog doorgezet vannacht?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:19 schreef Loj het volgende:
Heftig Mariska! Maar fijn dat het goed gaat!
Trouwens als de ene juf Mariska gaat, kan de andere niet achterblijven toch...
?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:19 schreef Loj het volgende:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:19 schreef Loj het volgende:
Loj?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:19 schreef Loj het volgende:
De dag is nog jong Skittles!quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:23 schreef Skittles het volgende:
Heeft iedereen hier zitten wachten op dierendag?
Ik vind die 4-10-2014 zo mooi/goed klinken, het liefst was ik ook vandaag bevallen![]()
Nou tot nu toe is alleen de baby rustiger, verder vind ze het volgens mij wel prima nog binnen. En dat met zo'n mooi zonnetje buiten.quote:
hier gebeurt helemaal geen klapquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:26 schreef Skittles het volgende:
[..]
Nou tot nu toe is alleen de baby rustiger, verder vind ze het volgens mij wel prima nog binnen. En dat met zo'n mooi zonnetje buiten.
Hoe staat het met jouw krampjes? Is er al iets aan het lekken?
Eigenwijsjes.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hier gebeurt helemaal geen klap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |