quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:11 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
misschien nog leuke inspiratie voor iemand?
echt net op fb gezien...smaakvolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
for what it's worth: ik vond indalingsweeen vele malen pijnlijker. Of nou ja, anders. Nutteloos zeurderigpijnauwirritant.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:31 schreef JufMariska het volgende:
Jemig, wat is dit ongemakkelijk zeg... Wat er nog een beetje bij komt in mijn hoofd is dat waar ik tot nu toe (naïef?) ontzettend relaxt was over de bevalling, ik van deze krampen toch ech wel de zenuwen krijg nu. Niet dat ik denk dat het begonnen is ofzo hoor, indalen it is, maar ik had nog niet zo concreet nagedacht over de pijn geloof ik.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:31 schreef JufMariska het volgende:
Jemig, wat is dit ongemakkelijk zeg... Wat er nog een beetje bij komt in mijn hoofd is dat waar ik tot nu toe (naïef?) ontzettend relaxt was over de bevalling, ik van deze krampen toch ech wel de zenuwen krijg nu. Niet dat ik denk dat het begonnen is ofzo hoor, indalen it is, maar ik had nog niet zo concreet nagedacht over de pijn geloof ik.
Maar maar maar...quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:46 schreef Skittles het volgende:
Eh.. wordt er niet een beetje (te)veel druk achter gezet?![]()
Het is "maar" gerommel..
Ja idd, ik denk dat de kans er dik in zit dat het hier weer tot niks leidt hoorquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:46 schreef Skittles het volgende:
Het is "maar" gerommel..
Misschien presteren ze wel gewoon beter onder drukquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:46 schreef Skittles het volgende:
Het is "maar" gerommel..
Vue heeft zich nog niet gemeldquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:50 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Maar maar maar...
We hebben al zooooooo lang geen verse baby's gehad hier en het moet ergens mee beginnen, toch?
Meis, dat is het laatste waar je je druk om moet maken, om wat iedereen van je vindquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:53 schreef Skittles het volgende:
[..]
Vue heeft zich nog niet gemeld![]()
Ik snap wel wat je bedoelt, maar ik persoonlijk zou het voelen als teleurstellen als er niets gebeurt en iedereen zit hoopvol te F5-en (om het helemaal buiten proportie te gooien en lekker stevig aan te dikken)
Dit laatste op meerdere fronten...quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:59 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
We staan gewoon al te lang droog, dan krijg je van die wanhoopskreten.
Heel erg herkenbaar. Vooral ook het nog niet nadenken over de pijn, waardoor ik echt even als een blok tegen de daadwerkelijke bevalling op ben gaan kijken, want hoe ga ik dat regelen met die pijn?!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:31 schreef JufMariska het volgende:
Ik hoop dat we betere dingen te doen hebbenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:53 schreef Skittles het volgende:
[..]
Vue heeft zich nog niet gemeld![]()
Ik snap wel wat je bedoelt, maar ik persoonlijk zou het voelen als teleurstellen als er niets gebeurt en iedereen zit hoopvol te F5-en (om het helemaal buiten proportie te gooien en lekker stevig aan te dikken)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |