ja, jij mag ook wel?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:02 schreef Skittles het volgende:
Ik hoop Fee-nix niet, anders wordt het een spoedkeizersnee toch? Dan wordt een natuurlijke keizersnee een stuk moeilijker (hier is een natuurlijke keizersnee niet mogelijk bij spoed).
Of zit ik nu met iemand anders in m'n hoofd?Zo ja, sorry Fee ik gun je ook een baby vandaag hoor
Vandaag zit 't er niet in.quote:
Oh heerlijk jaquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:19 schreef Skittles het volgende:
[..]
Vandaag zit 't er niet in.
Gelukkig maar want vriend belt net dat de auto niet meer wil starten en hij zit hier anderhalf uur vandaan. Hij's fijn
je eerste dusquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hier vandaag alleen gezinsuitbreiding in de vorm van een nieuwe droger.. Mijn eerste sinds ik het huis uit ben.
.
ja maar jij ligt in de lijn der verwachting, dus dan zal het wel nietquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:41 schreef Hilmo het volgende:
Joehoee, ik kan ook nog vandaag he![]()
Maar dat gaat niet gebeuren want ik heb net mijn eerste cake ooit gebakken en die wil ik straks lekker oppeuzelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |