quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:35 schreef AwayTL het volgende:
Loj stiekemerd!! Gefeliciteerd!!!
Soms is druk best goed Skittles.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 11:17 schreef Tante_Soesa het volgende:
JufM! Van harte met jullie zoon. Wat een mooie stats al en fijn dat hij (en jij) het zo goed doet. Ik had ook al een voorgevoel gisteravond, vooral het overgeven. Gefeliciteerd!
Zoe, het is ook gewoon pittig. Niet vergeten dat je nu gewoon echt al hoogzwanger bent. Ik vond de laatste weken zwangerschap van S ook best pittig en dan had ik maar 1 baby in mn buik, lichamelijk (bekken, harde buiken, schommelende bd) maar ook icm de zorg voor E. Rustig aan he!
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:32 schreef Loj het volgende:
Vanochtend om 10 uur is het broertje van Ow geboren
Supersnelle bevalling en hij heeft al heerlijk aan de borst gelegen
Alleen nog ff goed op temp komen en dan mogen we naar huis
Dit in combinatie met die zin daarboven moest ik toch wel lachenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:38 schreef Risu het volgende:
Waaah nog meer babies! Gefeliciteerd!![]()
Wij net kinderwagen opgehaald en meteen in elkaar gezet (kijken of alles compleet was enzo). Ja toen ging het wel rammelen, maar deze mag echt nog niet.
Schoonmoeder zat net wel met haar vinger ergens tussen, dus die heeft wat bloed rondgestrooid. Maar niet op de wagen gelukkig.
Whehe, ja zo staat het wel wat duf.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:39 schreef Skittles het volgende:
[..]
Dit in combinatie met die zin daarboven moest ik toch wel lachen
ik ga pogen mijn baby er uit te lopen op het DAF terrein. Manlief wil vrachtwagens kijkenquote:
Nu welquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 09:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Heb je wel het vraagteken achter mijn zin inmiddels gevonden?.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:07 schreef mignonne het volgende:
Ik hoop wel dat je er niet blind op staart en wel in je achterhoofd houdt dat het een reëele kans is dat je tweeling eerder dan 37 weken komt. Dat het bij jouw moeder niet zo was en dat zij je daarin gerust kan stellen dat is heel fijn, maar als je toch krampen hebt die komen en gaan in je buik of rug enz, bel dan ajb wel gewoon het ziekenhuis, al was het maar om gewoon te overleggen.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 11:03 schreef JufMariska het volgende:
Hee lieve allemaal, dank dank voor jullie reacties! Niet zenuwachtig worden hoor novembermama's, dit is zó uitzonderlijk! Zowel mijn bloed als L's bloed en de placenta worden nog onderzocht om te zien of er een aanwijsbare reden te vinden is.
Verhaal in telegramstijl onder spoilerWat een verhaal! Nogmaals gefeliciteerd! En wat een prima stats voor je vroege ukkieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, en 44 cm en 2560 gram
Mocht je in de komende periode vragen hebben of ervaringen uit willen wisselen met een andere mamma die een prematuur kindje op de nicu heeft gehad, dan mag je me altijd PM-en. Ook al ligt hij daar alleen maar omdat er op de gewone afdeling geen plek is, misschien kom je wel dingen tegen waar je vragen bij hebt ofzo.
Heb je wat kleertjes in maat 44? Er gaat een Fok-pakketje met kleine kleertjes rond die nu volgens mij nog bij Juud79 is. En ik kan nog wel even op zoek gaan voor je
even kijken of ik al afstand kan doen van die kleine smurfenkleertjes... het is nog zo kort geleden dat L erin gelegen heeft
[ Bericht 0% gewijzigd door Dyre op 04-10-2014 13:49:11 ]
Hoera!! Een broertje voor Ow! Gefeliciteerd met jullie tweede zoonquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:32 schreef Loj het volgende:
Is dat een stiekeme hint?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:47 schreef Stormqueen het volgende:
je gaat bijna klaar zitten voor de derde van vandaag
Nee hoorquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Is dat een stiekeme hint?
Juf Mariska en Loj gefeliciteerd
Sq, Spees, DND .. waarom niet voor een yathzee gaan vandaag??quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:52 schreef BlueEyes het volgende:
Loj![]()
Ben benieuwd naar het verhaal hoe en wat!
Sq werpen maar voor 3 op een rij!
Of Spees, die was toch ook aan de rommel?
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:32 schreef Loj het volgende:
Volgens mij is het de dag van de "je verwacht het niet" babies. Dus Kwak, kom maar opquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:52 schreef BlueEyes het volgende:
Loj![]()
Ben benieuwd naar het verhaal hoe en wat!
Sq werpen maar voor 3 op een rij!
Of Spees, die was toch ook aan de rommel?
ja, jij mag ook wel?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:02 schreef Skittles het volgende:
Ik hoop Fee-nix niet, anders wordt het een spoedkeizersnee toch? Dan wordt een natuurlijke keizersnee een stuk moeilijker (hier is een natuurlijke keizersnee niet mogelijk bij spoed).
Of zit ik nu met iemand anders in m'n hoofd?Zo ja, sorry Fee ik gun je ook een baby vandaag hoor
Vandaag zit 't er niet in.quote:
Oh heerlijk jaquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:19 schreef Skittles het volgende:
[..]
Vandaag zit 't er niet in.
Gelukkig maar want vriend belt net dat de auto niet meer wil starten en hij zit hier anderhalf uur vandaan. Hij's fijn
je eerste dusquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hier vandaag alleen gezinsuitbreiding in de vorm van een nieuwe droger.. Mijn eerste sinds ik het huis uit ben.
.
ja maar jij ligt in de lijn der verwachting, dus dan zal het wel nietquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:41 schreef Hilmo het volgende:
Joehoee, ik kan ook nog vandaag he![]()
Maar dat gaat niet gebeuren want ik heb net mijn eerste cake ooit gebakken en die wil ik straks lekker oppeuzelen
hahahaha, wat een briljant shot!quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:29 schreef snoenk het volgende:
en kijk, mijn kind kan facepalm![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:29 schreef snoenk het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:29 schreef snoenk het volgende:
[ link | afbeelding ]
+1!quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:11 schreef Stormqueen het volgende:
En Mariska, wat al gezegd is, probeer lekker je rust te pakken en je te laten verzorgen. Want het is echt niet niks wat je de afgelopen uren hebt meegemaakt zeg! Ik duim heel hard dat je manneke snel mee naar huis kan met jullie
hier sluit ik mij bij aanquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:11 schreef Stormqueen het volgende:
En Mariska, wat al gezegd is, probeer lekker je rust te pakken en je te laten verzorgen. Want het is echt niet niks wat je de afgelopen uren hebt meegemaakt zeg! Ik duim heel hard dat je manneke snel mee naar huis kan met jullie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |