quote:
Op zaterdag 4 oktober 2014 11:17 schreef Tante_Soesa het volgende:JufM! Van harte met jullie zoon. Wat een mooie stats al en fijn dat hij (en jij) het zo goed doet. Ik had ook al een voorgevoel gisteravond, vooral het overgeven. Gefeliciteerd!
Zoe, het is ook gewoon pittig. Niet vergeten dat je nu gewoon echt al hoogzwanger bent. Ik vond de laatste weken zwangerschap van S ook best pittig en dan had ik maar 1 baby in mn buik, lichamelijk (bekken, harde buiken, schommelende bd) maar ook icm de zorg voor E. Rustig aan he!

doe ik
Ja als ik denk aan 33weken denk ik komop zeg je kunt toch nog wel ff naar de winkel. Maargoed ik heb wel heel veel baby en veel gewicht in die buik zitten. Is soms nog een beetje..vreemd.
Fijn dat je nog even kon slapen kwakzOr
Skittles
Moest nog aan je denken, of je wel gepost had. Maar nog geen baby dus
En Loj??
Ik lig op bed. Pijn verplaatst zich naar mijn onderrug dus ik blijf lekker liggen.
Mijn moeder kon me gelukkig wel geruststellen. Scheelt echt dat ze dit ook 2x heeft meegemaakt.
Ze vertelde dat een kennis die zwanger was van een tweeling, met 34weken opeens weeën kreeg en al snel persdrang. Die heeft de vk gebeld en die nam het over. Ik krijg er namelijk een beetje de zenuwen van dat ik als er iets is gelijk 45min moet rijden voor het ziekenhuis. En hoe moet dat dan als ik weeën krijg maar nog oppas én vervoer moet regelen (want de oppas kan me niet brengen natuurlijk). Een ambulance heeft dan geen zin omdat ik toch moet wachten op de oppas.
Heeft de vk in die zin zorgplicht als ik haar bel? Had er nml nog niet eerder van gehoord.