zal ik jou eens ff normaal doenquote:
Vannacht goed geslapen ja,22:30 in bed 8:10 wakker uit mezelf.. dus genoeg uurtjes. Pijn is niet terug gekomen.quote:
Zwangerschap is een hel.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:35 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Vannacht goed geslapen ja,22:30 in bed 8:10 wakker uit mezelf.. dus genoeg uurtjes. Pijn is niet terug gekomen.
De dokter zei nog wel van ''ja ik weet vrijwel zeker dat het terugkomt alleen wanneer kan ik niet zeggen''
Thx doc![]()
Oh dacht dat je blindedarmontsteking had.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:35 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Vannacht goed geslapen ja,22:30 in bed 8:10 wakker uit mezelf.. dus genoeg uurtjes. Pijn is niet terug gekomen.
De dokter zei nog wel van ''ja ik weet vrijwel zeker dat het terugkomt alleen wanneer kan ik niet zeggen''
Thx doc![]()
Die hebben ze gecheckt en die was goed dus ''ze weten niet wat het was''.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh dacht dat je blindedarmontsteking had.
Misschien gewoon vlinders in je buihhk ;ssSquote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:37 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Die hebben ze gecheckt en die was goed dus ''ze weten niet wat het was''.
hehequote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Misschien gewoon vlinders in je buihhk ;ssS
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Misschien gewoon vlinders in je buihhk ;ssS
Partyraiserquote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:12 schreef BlauweTijger het volgende:
Weet het nu niet meer, geen zin om opnieuw te zoeken enzo het is donderdag laat me.
hahahaquote:
vet toch!!quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:21 schreef BlauweTijger het volgende:
Dit ben ik samen met Mortax op Decibel
https://www.facebook.com/(...)89655&type=2&theater
hahaquote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:24 schreef remi1986 het volgende:
[..]
vet toch!!![]()
beter dan bij die Pussy Lounge stage waar niemand los ging
Guys die dit doenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:21 schreef BlauweTijger het volgende:
Dit ben ik samen met Mortax op Decibel
https://www.facebook.com/(...)89655&type=2&theater
boeiend ... ik ga naar een hardcore feest om te stampen, niet om de tango te dansenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Guys die dit doenInstant afknapper
Ik hou dit 10 seconden volquote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Guys die dit doenInstant afknapper
Niet? Oh dacht dat ze dat daar ook deden.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:26 schreef remi1986 het volgende:
[..]
boeiend ... ik ga naar een hardcore feest om te stampen, niet om de tango te dansen
Verschrikkelijkquote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:26 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik hou dit 10 seconden volDan kwartier op adem komen en weer gassss...
okquote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
VerschrikkelijkEcht, verschrikkelijk.
ja dat is ook op club muziek .. Melbourne Shuffle op hardstyle is wel vet om te zienquote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:26 schreef BlauweTijger het volgende:
Hier krijg ik dan weer kkaids van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:28 schreef Gridlok het volgende:
Jullie deden zeker ook aan jumpen.Wie niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen was ik 13 ofzo
En altijd het laatste woord.
Hou op manquote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:28 schreef Gridlok het volgende:
Jullie deden zeker ook aan jumpen.ga weg manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind t fucking vetquote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hou op manPlaatsvervangende schaamte
Ziet er toch gewoon niet uit man, stelletje kneuzenbende bij elkaar
Ikquote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:28 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wie niet?Toen was ik 13 ofzo
Die ''dans''quote:
Dans? GODVER KK HARD HAKKEN MAN!!!quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Die ''dans''Mag het woord dansen niet eens bezitten. En die outfit
Die kk herrie
Tyfus wat een takkebende
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:31 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mijn jeugd had gabber, heb nog ergens een cavello liggen.
Inderdaad, tienerdiscotijd is er om fouten te maken. Mensen die dat gemist hebben maken moeilijk een inhaalslag op het gebied van meisjes bijv.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:28 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wie niet?Toen was ik 13 ofzo
Ik heb welgeteld 2 paar hakken in mijn kast staan dus dat valt reuze meequote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik heb welgeteld 2 paar hakken in mijn kast staan dus dat valt reuze mee
In Rusland "dansen" ze er pas vaag opquote:
hahaquote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:38 schreef remi1986 het volgende:
[..]
In Rusland "dansen" ze er pas vaag op
Jaquote:
Gabber Susteren @6:35quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:40 schreef BlauweTijger het volgende:
Deze moet je ook gezien hebben hoor
Jaquote:
is geen muziek, is hardcorequote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:53 schreef 2NutZ het volgende:
Al die "muziek"![]()
Dat dansen noemen
Jumpen___!_!!_!_!!!__!!
Jullie![]()
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:57 schreef LudoSanders het volgende:
Dansen is voor mensen die drinken niet kunnen betalen.
Ok, Zuid-Limburg.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is geen muziek, is hardcore
is geen dansen, is hakkuh
terechte klacht
jij
Ik hou niet van normaalquote:
Nog een plasfetisjist?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hou niet van normaal
Just sayn'
Truequote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:34 schreef remi1986 het volgende:
Bass moet je niet horen, die moet je voelen
Niet jouw voorkeuren op mij projecteren aub.quote:
ib4 wise.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet jouw voorkeuren op mij projecteren aub.
Ik weet niet of wise mijn voorkeur heeft.quote:
Zijn hartje zal gebroken zijn wanneer hij dit leest.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet of wise mijn voorkeur heeft.
Ja, ik ben echt een hartenbreker.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zijn hartje zal gebroken zijn wanneer hij dit leest.
sletquote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik ben echt een hartenbreker.
Het is maar net wat je definitie isquote:
Goedemorgenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is maar net wat je definitie is
Hier op fok lopen in ieder geval de grootste sletten rond.![]()
NOG groterererere sletten dan gijquote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is maar net wat je definitie is
Hier op fok lopen in ieder geval de grootste sletten rond.![]()
Is dat mogelijk? Ja, dat is mogelijk. WAJOOOOOOOOOOquote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
NOG groterererere sletten dan gij![]()
![]()
Je weet wel wie.
Als je niet precies weet wie de vader van je kind isquote:
wauwquote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
NOG groterererere sletten dan gij![]()
![]()
Je weet wel wie.
Hemaquote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Is dat mogelijk? Ja, dat is mogelijk. WAJOOOOOOOOOO
namen en rugnummers graagquote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je niet precies weet wie de vader van je kind is![]()
Dat zijn wel de echte fanatiekelingen ja.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lijkt me niet verstandig.quote:
Wow.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
dat bedoel ik maarquote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat zijn wel de echte fanatiekelingen ja.
Ongeloofelijk ... he?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ja vast.quote:
Kijk in de spiegel.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er valt al zo weinig te lachen vandaag
Nu pas?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:27 schreef BlauweTijger het volgende:
Denk vanavond maar de knoop doorhakken met het semi-chickie naar een echt chickie
Moest je niet lachen?quote:
Ja, op de waddenzeequote:
k.quote:
Burp :$quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, op de waddenzee
In een klein rubber bootje.
Gvd.quote:
Wat?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
k.
nog minder kwijt over deze kwestie
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet of wise mijn voorkeur heeft.
JaleesaJoya?quote:
Hoe doe je dit, Gepetto?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:27 schreef BlauweTijger het volgende:
Denk vanavond maar de knoop doorhakken met het semi-chickie naar een echt chickie
Ik denk dat ik even langs haar ga als ze bij de manege isquote:
sinds wanneer ben jij zo gemeen?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:39 schreef Dqod het volgende:
Niks moet. T zou je sieren om je posts eens wat intelligenter te maken tho
Wat als ze nee zegt en ze haar hengst jou laat dekken?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:42 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik denk dat ik even langs haar ga als ze bij de manege isDan kleed ik me uit en ga ik naakt op haar paard zitten waarna ik vraag of ik haar hengst mag zijn
Dan hoop ik dat ik niet vergeet mijn kurk in te doenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat als ze nee zegt en ze haar hengst jou laat dekken?
rip.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:43 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ik niet vergeet mijn kurk in te doen
quote:
quote:
Die wist toch wel wie de vader was?quote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:43 schreef BlauweTijger het volgende:
Maar nee, ik ga denk srs langs de manege en dan bij de ondergaande zon, haar paard en een zak hooi vertellen dat ik bij haar wil zijn![]()
![]()
Onder het genot van skyradio muziek.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:43 schreef BlauweTijger het volgende:
Maar nee, ik ga denk srs langs de manege en dan bij de ondergaande zon, haar paard en een zak hooi vertellen dat ik bij haar wil zijn![]()
![]()
Ik weet het allemaal niet meer hoor.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die wist toch wel wie de vader was?![]()
Ken dat hele mens trouwens niet.
We worden allemaal een stukje ouderquote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik weet het allemaal niet meer hoor.
Soms iets meer dan anders ook nog.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We worden allemaal een stukje ouder
Omonkeerbaar procesquote:
Gewoon niet accepteren dat het zo is dan is het ook niet zo.quote:
Nee.quote:
gewoon met je 56 jaar op een driewielerquote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon niet accepteren dat het zo is dan is het ook niet zo.
Ouder wordenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We worden allemaal een stukje ouder
een stukje...quote:
Jij zou dat nog kunnen ook, denk ik ;pquote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
gewoon met je 56 jaar op een driewieler
Als het moet kan ik op een grote shetlander..quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij zou dat nog kunnen ook, denk ik ;p
Dat ook. Maar vooral aan m'n stofwisseling.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
een stukje...
merk je het al aan je botten en gewrichten?
Oei, je wordt dik?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:11 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Dat ook. Maar vooral aan m'n stofwisseling.
Pruimen eten.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:11 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Dat ook. Maar vooral aan m'n stofwisseling.
Ik ook, maar dat is wel zielig voor die shetlanderquote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als het moet kan ik op een grote shetlander..
Hij zei stofwisseling, geen stoelgangquote:
HOEZOquote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat is wel zielig voor die shetlander
Jij bent echt wel vetklep ;squote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HOEZO
ZO DIK BEN IK NOU OOK WEER NIET.
WAJOOOOOWquote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HOEZO
ZO DIK BEN IK NOU OOK WEER NIET.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:14 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wajong zul je bedoelen, dikkertje in je scootmobiel.
Met regelmaat je bitch een klap geven kan je ook goed calorieeen mee verbranden mattie.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:15 schreef tetouaribo het volgende:
Geintje, binnenkort wel weer botjebuilden.
Do you even lift? :Squote:
Toeettoeeetquote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:14 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wajong zul je bedoelen, dikkertje in je scootmobiel.
let je op je bumper?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toeettoeeet
Ik rijd je aan man, jongge met oe grotn'bakkes
She gets plentyquote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Met regelmaat je bitch een klap geven kan je ook goed calorieeen mee verbranden mattie.
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toeettoeeet
Ik rijd je aan man, jongge met oe grotn'bakkes
Ik klap die van mij ook gewoon tegen de stoeprand hoor, ies koeltoer.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:32 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn dat natuurlijk geen grappen he
Not even a verrassingquote:
Wou al zeggen, ik klap m'n snol al als de verwarming een halve graad te hoog/laag staat.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik klap die van mij ook gewoon tegen de stoeprand hoor, ies koeltoer.
Die ene die je al 8 jaar hebt?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wou al zeggen, ik klap m'n snol al als de verwarming een halve graad te hoog/laag staat.
Waarom zou ze anders bij hem blijven. Die vrouwmensen houden er van.quote:
Touche.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:41 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Waarom zou ze anders bij hem blijven. Die vrouwmensen houden er van.
Het was gewoon een vraag... wat is daar respectloos aan, knul?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Niet zo respectloos over je moeder hč, jong.
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wou al zeggen, ik klap m'n snol al als de verwarming een halve graad te hoog/laag staat.
Inderdaad, Nootjes is juist trots op zo'n kuise trouwe moeder.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het was gewoon een vraag... wat is daar respectloos aan, knul?
Kan niet wachten op deze lifestyle.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:50 schreef BlauweTijger het volgende:
Raviolli met spinazie pijnboompitjes kaas en kip na een work-out
Idd, ultieme housewife yo.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Inderdaad, Nootjes is juist trots op zo'n kuise trouwe moeder.
Aanraderquote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:51 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Kan niet wachten op deze lifestyle.
Waarom ging meloewa bij jou weg dan #durftevragenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:41 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Waarom zou ze anders bij hem blijven. Die vrouwmensen houden er van.
quote:
PRISM shows it's powersquote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar als FOK! spokesman kan ik wel voor hem antwoorden. Tetou hield er buitenechtelijke seksessies op na. Dat vond Meloewa stom.
Die stuurde ik een keer naar een Tinder chick toen ze vertelde hoe lang het zou duren voor ze bij me was omdat ze ver weg woonde. Niet meer gesproken.quote:
Knowledge is powerquote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
PRISM shows it's powers
Vacature vrij voor jou
http://www.nu.nl/buitenla(...)t-met-indringer.html
hahaha mensen kunnen ook nergens meer tegen he tegenwoordigquote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Die stuurde ik een keer naar een Tinder chick toen ze vertelde hoe lang het zou duren voor ze bij me was omdat ze ver weg woonde. Niet meer gesproken.
wijvenbaan, kan jij ook welquote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Knowledge is power
Ik ben daar niet breed genoeg voor helaas.
jij ben helemal beestquote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Die stuurde ik een keer naar een Tinder chick toen ze vertelde hoe lang het zou duren voor ze bij me was omdat ze ver weg woonde. Niet meer gesproken.
Als een wijf het kan, kan ik het ook inderdaad.quote:
lol, wat toevallig, dit was gisteren http://www.3fm.nl/video/show/rabradio/73188quote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja ik kreeg die tip van Mortaxx. OpperTinder koning held cult.
hehe had ik gezien jaquote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:41 schreef remi1986 het volgende:
[..]
lol, wat toevallig, dit was gisteren http://www.3fm.nl/video/show/rabradio/73188
Niet waarquote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja ik kreeg die tip van Mortaxx. OpperTinder koning held cult.
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Die is toch al aan gort...quote:
Houdoequote:
Fit for free hierquote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:31 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Binnenkort. Ff basicfitje pakken
quote:
Eigenlijk realiseer ik me nu pas dat trollen van alle tijden isquote:
Pak je rust.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik word gewoon boos van dit topic en mensen zoals de ts
Ik ga zo even hardlopen.. stoom afblazen.quote:
Wat is er in ene mis met deze SC?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik word gewoon boos van dit topic en mensen zoals de ts
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat is er in ene mis met deze SC?En zo erg is Gridlok niet toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ik wilde dit eerst typen maar dacht nehh..quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat is er in ene mis met deze SC?En zo erg is Gridlok niet toch?
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Hij is kantoor-brabo..
Nou en? niks mis met kantoor brabo's toch? :sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou en? niks mis met kantoor brabo's toch? :sIk wil ze met een vuist in het gezicht bewerken en dan heb ik het nog niet eens gehad over kantoor limbo'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Godver jezusquote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil ze met een vuist in het gezicht bewerken en dan heb ik het nog niet eens gehad over kantoor limbo's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Godver jezus![]()
doe eens rustig :s
Brabo's die zo praten als Nicky van HNTM.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
HNTM?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Brabo's die zo praten als Nicky van HNTM.
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Godver jezus![]()
doe eens rustig :s
Het was maar een grapje.. ik kan prima door een deur met mijn kantoorbrabo'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja en nee...
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
quote:
kenkni :squote:
Ohhh hahaha ;D Maar tegelijk met ze door 1 deur?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het was maar een grapje.. ik kan prima door een deur met mijn kantoorbrabo's
Ja en nee...
Ik spring op hun rug en doe alsof ik Jeroen Dubbeldam ben.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
kenkni :s
[..]
Ohhh hahaha ;D Maar tegelijk met ze door 1 deur?loop je dan door de benen?
Godsammequote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik spring op hun rug en doe alsof ik Jeroen Dubbeldam ben.
''gevat'' overkomen als je wil neukenquote:Nee ik moet nog wel enigzins interessant en gevat overkomen
Zo'n BlauweTijger zegt hey boefen ze geven direct hun 06
Mooi, dat hoort zo in een gezond bestaan. Mensen die TV kijken in plaats van alleen belangrijke dingen op gemistquote:
Laatste keer was nog steeds het EKquote:
Kan alle reclame niet handelen..quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Laatste keer was nog steeds het EK. Of nee, bij die MH17 ramp
.
Uitzendinggemist voor DWDD, Expeditie Robinson, etc.
Niet alleen dat, er is zoveel meerquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan alle reclame niet handelen..
Stinkt 'ie ook echt ja?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:54 schreef Salatrel het volgende:
maarten van rossemdie man zou eens wat vaker moeten douchen en deoderant gebruiken
Start net rtlgemist op om de expeditie robinson van vorige week te checken thoquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mooi, dat hoort zo in een gezond bestaan. Mensen die TV kijken in plaats van alleen belangrijke dingen op gemist.
Hey kipkluifje :$quote:
dan ben je hier aan het goeden adresquote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hou niet van normaal
Just sayn'
En je image verpestenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:54 schreef Salatrel het volgende:
maarten van rossemdie man zou eens wat vaker moeten douchen en deoderant gebruiken
Had ik ook paar weken terug. Binnen een week weer rwinaquote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:40 schreef Chloroform het volgende:
Vandaag grote schoonmaak gehad thuis. Ga nog liever werken dan dat ik dat nog een keer moet doen.
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:09 schreef Che_ het volgende:
[..]
Had ik ook paar weken terug. Binnen een week weer rwina
heb hem een keer gezien met flashy knalrode sneakers aanquote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:04 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hij ruikt net zo fris alstie eruit ziet
Wie stalk je nu?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:15 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
heb hem een keer gezien met flashy knalrode sneakers aan
what's in his head?
Haha.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:09 schreef Che_ het volgende:
[..]
Had ik ook paar weken terug. Binnen een week weer rwina
Wat een stumper.quote:
waarom denk je dat?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Still mad dat ik al je user accounts heb geblokkeerd?
Ik ben een man. Dan mag het!quote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha.Zo gaat dat hier soms ook ja.
Wil t wel doen voor je de volgende keerquote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:40 schreef Chloroform het volgende:
Vandaag grote schoonmaak gehad thuis. Ga nog liever werken dan dat ik dat nog een keer moet doen.
Kusje eropquote:
Ja doei, zo werkt dat niet.quote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
"!"
Mancard inleveren kan bij je dichtsbijzijnde belwinkel en postkantoor.
Graag. :$$quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wil t wel doen voor je de volgende keer
Lief.quote:
Mijn monsterclit is nog steeds niet goed genoeg voor je?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lief.
Het is dat je geen pik hebt, maar anders zou ik 'm zuigen.
Nee, die ken ik ondertussen wel.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mijn monsterclit is nog steeds niet goed genoeg voor je?
Maar lief ben ik zeker, ja
Vergelijk het maar met de standaard micropenis van menig fokker :$quote:
Liever niet.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vergelijk het maar met de standaard micropenis van menig fokker :$
Ga je kusje op je wang geven als ik je ooit eens tegenkom, nolesboquote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, die ken ik ondertussen wel.
En klopt hoor, je bent een poepie.
Wow, een lesbo die nolesbo zegt. Doet pijn dit. :squote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ga je kusje op je wang geven als ik je ooit eens tegenkom, nolesbo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |