Nouenlekkerboeiendwiljedoendanklapopjeoogquote:
hier heb je wat spatiesquote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nouenlekkerboeiendwiljedoendanklapopjeoog
quote:
quote:
met extra spaties had je nu nog een achterbumperquote:
Die heb ik nog steeds.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
met extra spaties had je nu nog een achterbumper
Nee.quote:
Geen idee, ik ben geen schadeherstelbedrijf.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:43 schreef Salatrel het volgende:
[..]
waarom niet? Schade toch niet zo erg als je deed voorkomen?
dat is niet veel.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben geen schadeherstelbedrijf.
Zoals het er nu naar uitziet, gewoon alleen kenteken vervangen, maar dat kan pas volgende week en dan ben ik hem 3 dagen (!!!) kwijt.
Op het oog lijkt dit het enige, maar ik heb geen idee of de hele boel daarachter ontzet is e.d.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is niet veel.
qua tijd wel, maar qua schade niet..
bumper zelf niet beschadigt dat je kunt zien?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op het oog lijkt dit het enige, maar ik heb geen idee of de hele boel daarachter ontzet is e.d.
Excuses.quote:
als die auto tegen de bips van 4e was aangereden zou die meer schade hebbenquote:
Schade aan 4ebe haar bipsquote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als die auto tegen de bips van 4e was aangereden zou die meer schade hebben
Wowquote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
Sodemieter toch een eind op met die kutverhaaltjes.
Ja, kentekenplaat is aan de onderkant een klein beetje in de bumper gedrukt.. en verder kan ik het niet echt zienquote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bumper zelf niet beschadigt dat je kunt zien?
STEL JE VOOR OMG WTFquote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als die auto tegen de bips van 4e was aangereden zou die meer schade hebben
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Schade aan 4ebe haar bips![]()
also;
[..]
Wow![]()
We moeten jouw soort hier niet.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:45 schreef 2NutZ het volgende:
Ik moet constant opnieuw inloggen? why? heb optie aan dat de sessie nooit verloopt?
We? en wat voor soort bedoel je?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
We moeten jouw soort hier niet.
Ga opnieuw inloggen met je vragen man.quote:
Vieze efobofielquote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ga opnieuw inloggen met je vragen man.
Dit lijkt me nergens voor nodig.quote:
Sorry als ik te ver ging ;squote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dit lijkt me nergens voor nodig.
doel meer op mn laptop. Daar staat geen adblock oid op.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:12 schreef remi1986 het volgende:
[..]
dan gebruik je een browser met adblock![]()
[ afbeelding ]
kom maarquote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nouenlekkerboeiendwiljedoendanklapopjeoog
heb keukentrapje voor haarquote:
Doe normaal manquote:
Moest ik ookquote:Op woensdag 1 oktober 2014 17:07 schreef BlauweTijger het volgende:
voor iemand van 18 jaar of ouder ¤ 66,95 (10 jaar geldig)
Paspoort aanvragen
oja?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 17:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Melkkoe
Meer dan 10 euro per jaar
Of is een paspoort 10 jaar geldig ?quote:
staat er goftedomme bij mutsquote:Op woensdag 1 oktober 2014 17:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of is een paspoort 10 jaar geldig ?![]()
Oke tijd om te slapen, doei
Jajajajajajajajajajajajajajaquote:
quote:Waar men zich in Nederland druk maakt over Zwarte Piet, is er in Zweden sinds enige tijd ophef om Pippi Langkous. Het vrolijke meisje met de rode vlechten is volgens vele Zweden een racist. De Zweedse publieke omroep SVT heeft drastische maatregelen genomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |