Dat zeggen jullie echt hè, wanneer de trein binnen een uur na aangegeven tijd op eindstation arriveert?quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:25 schreef Salatrel het volgende:
[..]
we noemen het ook wel "voldoen aan de klantverwachting"
Jullie? Wacht even.. werkt salatrel bij de NS?quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat zeggen jullie echt hè, wanneer de trein binnen een uur na aangegeven tijd op eindstation arriveert?
reizigers van tegenwoordig verwachten toch zeker niet dat een trein volgens schema rijdt?quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat zeggen jullie echt hè, wanneer de trein binnen een uur na aangegeven tijd op eindstation arriveert?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
Kan ik mij ook niks bij voorstellenquote:Op dinsdag 30 september 2014 13:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
reizigers van tegenwoordig verwachten toch zeker niet dat een trein volgens schema rijdt?
quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:31 schreef BlauweTijger het volgende:
schoenen zijn wel nice. maar ik wil geen enkels zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wanneer ga je een barcelona'tje doen?quote:
afgelopen dinsdagquote:Op dinsdag 30 september 2014 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wanneer ga je een barcelona'tje doen?
-5 is 105 = 5 te hard = 4524875 euro boete + 7 administratie kosten.quote:
quote:
quote:
je grapt er nu wel over maar ze staan wel eens te laserenquote:Op dinsdag 30 september 2014 13:34 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
-5 is 105 = 5 te hard = 4524875 euro boete + 7 administratie kosten.
gr
Ik grap nietquote:Op dinsdag 30 september 2014 13:35 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je grapt er nu wel over maar ze staan wel eens te laseren
ryan air heeft geen intercontinentale vluchten omdat ze met te weinig brandstof voor eventuele noodgevallen vliegen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
niiice
Niet met ryanair vliegen though
zogenaamde blowjobqueenquote:
Posters heb ik niet, en die praten ook niet terug a psychosesmurf.quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:38 schreef Che_ het volgende:
[..]
Vraag de posters op je kamer a sham3un
#frustratie #mad #3amshoemquote:Op dinsdag 30 september 2014 13:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Posters heb ik niet, en die praten ook niet terug a psychosesmurf.
#spiegel #huilen #lamachunquote:
Ik nu ookquote:Op dinsdag 30 september 2014 14:09 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in lahmacun. Zo'n verse
Of gewoon een leuker hoofd.quote:Op dinsdag 30 september 2014 15:33 schreef vigilant7 het volgende:
2 mooie vrouwen in de buurt, trapt de ene het af omdat je eerst naar de andere keek.
God geef me oogkleppen aub.
Gewoon een paar stompen verbetert het wel.quote:
ervaring spreekt :pquote:Op dinsdag 30 september 2014 15:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon een paar stompen verbetert het wel.
Wijsheid, je bent in de war met wijsheid.quote:
quote:Op dinsdag 30 september 2014 00:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alsof iemand dat gaat lezen
Alleen het plaatje gezien
'wisdom of the fist' ofzo :pquote:Op dinsdag 30 september 2014 16:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wijsheid, je bent in de war met wijsheid.
;pquote:
340000 uur later reactiequote:
ik moest goed nadenken wat ik zou typenquote:
Het ziet er inderdaad uit als een goeddoordachte reactiequote:Op dinsdag 30 september 2014 18:05 schreef wise het volgende:
[..]
ik moest goed nadenken wat ik zou typen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |