Ben de ware multicultureelquote:
Hij doelt op little Tony in your pants.quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:45 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ja ben lang hahaha idd #yaoming
quote:
Deze teamworkjesquote:Op dinsdag 30 september 2014 12:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hij doelt op little Tony in your pants.
Heel nice.quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja klopt, bij mij is anwb iets duurder dan unive zie ik.
Nee, goeie vriend van ons gaat trouwen in Jakarta. Hij is 2 weken geleden die kant opgegaan (woonde altijd in NL) en wij gaan dus z'n bruiloft bijwonen en daarna door naar Bali met z'n allen
Je too big for yours bby sorryquote:Op dinsdag 30 september 2014 12:45 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wow wow wow. Zulks een grote mond
Shut upquote:Op dinsdag 30 september 2014 12:53 schreef 2NutZ het volgende:
Heel nice.
Zal voor je duimen dat je vliegtuig niet verdwijnt of word gepopt en ook dat er geen tsunami komt
niiicequote:Op dinsdag 30 september 2014 11:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja precies. Dan ff zoeken naar de goedkoopste verzekering![]()
Ja echt kan niet wachten om er naartoe te gaan.. Nog 2 weekjesEerst Jakarta voor een bruiloft en daarna naar Bali
Nou, hopen dat ik niet heb gejinxed nuquote:Op dinsdag 30 september 2014 12:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Shut upIk wil dat niemand ook maar enigszins een opmerking maakt tegen me en zelf houd ik ook wijselijk m'n mond dicht
https://www.paperflies.com/paperguide/amsterdam/bali.html succes.quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het is wel idd zo dat het overal om de dagwaarde gaat en niet de aanschafwaarde.
Indonesie wowooit nog mijn droom om heen te gaan
Bali is leuk joh lekker tussen de nederlanders enzoquote:Op dinsdag 30 september 2014 12:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
https://www.paperflies.com/paperguide/amsterdam/bali.html succes.
Zelf Bali bewust overgeslagen, hoorde er niet zulke goede verhalen over. Beetje het Lloret in ZO-Azië. Zal allemaal ook wel loslopen en tof zijn, maar zijn betere oorden.
Bedankt. Ludo.quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
https://www.paperflies.com/paperguide/amsterdam/bali.html succes.
Zelf Bali bewust overgeslagen, hoorde er niet zulke goede verhalen over. Beetje het Lloret in ZO-Azië. Zal allemaal ook wel loslopen en tof zijn, maar zijn betere oorden.
De MacDunalds en Kentacky Fried Chick0n.quote:
Niet op Bali dus xD.quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bedankt. Ludo.
Jij bent ook overal geweest he?
Gemiste kans wat mij betreft. Dat is toch wel DE plek waar je geweest moet zijn als je naar Indonesie gaat.quote:
Wat is ryanair?quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
niiice
Niet met ryanair vliegen though
Precies, had je bakkes gehouden manquote:Op dinsdag 30 september 2014 12:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou, hopen dat ik niet heb gejinxed nu!!
Praat geen onzin nootjes.quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gemiste kans wat mij betreft. Dat is toch wel DE plek waar je geweest moet zijn als je naar Indonesie gaat.
Sorry, Ludoquote:
quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat is ryanair?Ik vlieg met Emirates en binnenlandse vlucht met Air Asia.
[..]
Precies, had je bakkes gehouden man
Lijkt me ook. Dat negatieve geleuter altijd.quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gemiste kans wat mij betreft. Dat is toch wel DE plek waar je geweest moet zijn als je naar Indonesie gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |