Gewoon hondenpoep van onze eigen hond, klein sneetje in het zakje maken zodat je het eruit voelt spletsjen als je erop gaat liggen.quote:Op maandag 29 september 2014 20:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom jij in het bed van je broertje moet poepen om je stiefmoeder terug te pakken.
Ze worden gewoon niet uitgelaten en ze zullen het toch ergens moeten doen.quote:Op maandag 29 september 2014 20:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Daar hebben ze medicatie voor heh.
Leg die pislap in haar kussen, onder de sloop.quote:Op maandag 29 september 2014 20:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Op de grond pissen en poepen binnenshuis doen de honden daar elke dag al. Ligt gewoon een pislap in de gang om het even op te drogen.
Thnxquote:Op maandag 29 september 2014 20:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Leg die pislap in haar kussen, onder de sloop.
Ik wens je er in ieder geval sterkte mee want leuk lijkt het me niet.quote:Op maandag 29 september 2014 20:41 schreef Chai het volgende:
Ik kan hier geen samenhangend verhaal meer van maken.![]()
Plus heb er geen zin in, want heb momenteel toch het meest aan adviezen van mensen die de situatie en betrokkenen goed kennen.
Beetje azijn pissen ( [ afbeelding ] ) moet kunnen toch.
In mn mondquote:Op maandag 29 september 2014 20:41 schreef Chai het volgende:
Ik kan hier geen samenhangend verhaal meer van maken.![]()
Plus heb er geen zin in, want heb momenteel toch het meest aan adviezen van mensen die de situatie en betrokkenen goed kennen.
Beetje azijn pissen ( [ afbeelding ] ) moet kunnen toch.
Dat zei je moeder ook toen zeje weggaf aanhet asielquote:Op maandag 29 september 2014 20:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik wens je er in ieder geval sterkte mee want leuk lijkt het me niet.
Dat zei je moeder ook toen ze je spatiebalk weggooide.quote:Op maandag 29 september 2014 20:56 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Dat zei je moeder ook toen zeje weggaf aanhet asiel
Maar ik zit op mn telefoonquote:Op maandag 29 september 2014 20:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat zei je moeder ook toen ze je spatiebalk weggooide.
Gevatquote:Op maandag 29 september 2014 21:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Pas je op dat 'ie niet buigt?
Jij maakt ook echt alléén maar toffe dingen mee.quote:Op maandag 29 september 2014 22:34 schreef Mortaxx het volgende:
Hehe iemand deed vanavond cacaopoeder over entrecote heen
Hoe was het op jouw werk vandaag?quote:Op maandag 29 september 2014 22:40 schreef Modus het volgende:
[..]
Jij maakt ook echt alléén maar toffe dingen mee.
Druk zat.quote:Op maandag 29 september 2014 22:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoe was het op jouw werk vandaag?
Ahhhhh de familie Flodder meets Boer zoekt vrouw.quote:Op maandag 29 september 2014 20:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Op de grond pissen en poepen binnenshuis doen de honden daar elke dag al. Ligt gewoon een pislap in de gang om het even op te drogen.
quote:Op maandag 29 september 2014 22:34 schreef Mortaxx het volgende:
Alsof iemand dat gaat lezenquote:
Via boer zoekt vrouw had hij vast wel wat beters gevonden dan zo'n zweefteef.quote:Op maandag 29 september 2014 23:24 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ahhhhh de familie Flodder meets Boer zoekt vrouw.
stiefmama?quote:Op dinsdag 30 september 2014 07:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Via boer zoekt vrouw had hij vast wel wat beters gevonden dan zo'n zweefteef.
sucks to be youquote:
Deze seriequote:
Doe ik wel eens door de marinade, is lekkerquote:Op maandag 29 september 2014 22:34 schreef Mortaxx het volgende:
quote:Op dinsdag 30 september 2014 09:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Elke zaterdag op Telekids, na Beast-Wars.
jy ben ghek ;squote:Op dinsdag 30 september 2014 09:20 schreef Salatrel het volgende:
[..]
doet me denken aan een mix van ash ketchum, vegeta en de hulk
zal zo een foto makenquote:
Ja, ik ook. Ondanks compleet anders dan de orignele series.quote:Op dinsdag 30 september 2014 09:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Vond nieuwe Transformers serieus kk vet omdat mecha dinosaurs.
welke optie heb je gekozen?quote:
slim hoorquote:Op dinsdag 30 september 2014 09:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik doe wel foto op facebook en dan doe ik de privacy op only me.
Als dat niet mag dan nog steeds, dan hebben mijn fb vriendjes pech, want ik moet veel te vaak pissen om niet alleen naar de wc te mogen.quote:
alsof vrouwen alleen naar de wc gaan.quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Als dat niet mag dan nog steeds, dan hebben mijn fb vriendjes pech, want ik moet veel te vaak pissen om niet alleen naar de wc te mogen.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 09:20 schreef Salatrel het volgende:
[..]
doet me denken aan een mix van ash ketchum, vegeta en de hulk
Mijn semi-chick likede dit dus op Facebook. wtf ben jij het? Je hebt ook al paarden enzo... daaayummmquote:
quote:Op dinsdag 30 september 2014 09:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik doe wel foto op facebook en dan doe ik de privacy op only me.
Vervelend nummer.quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:33 schreef 2NutZ het volgende:
Im all about that bass 'bout that bass no treble.
Je bent zelf een vervelend nummer.quote:
Ik ben nummer vier.quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je bent zelf een vervelend nummer.
Wow ;squote:Op dinsdag 30 september 2014 10:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je bent zelf een vervelend nummer.
dat denk ik ook vakerquote:
Kan gebeuren, doe je niks aanquote:
quote:
Ken je die nog?quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kan gebeuren, doe je niks aan
[..]Tering
bedankt voor uw begripquote:Op dinsdag 30 september 2014 10:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kan gebeuren, doe je niks aan
[..]Tering
Vaag, jaquote:
Niks. Zoals het hoort :$quote:
Mwahhh boerinnen over het algemeen zijn zowiezo labiel en onaantrekkelijk.quote:Op dinsdag 30 september 2014 07:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Via boer zoekt vrouw had hij vast wel wat beters gevonden dan zo'n zweefteef.
Gekomen bij het lezen van droog staan.quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:58 schreef Dqod het volgende:
Vaag, ja
Ik werd er een beetje droog van
quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:02 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Mwahhh boerinnen over het algemeen zijn zowiezo labiel en onaantrekkelijk.
Beter stadsmeisje voor je pa.
Jij kwam al, nu moet ik wachten ;$quote:
Dat kun je wel zeggen, jaquote:
quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vaag, ja![]()
Ik werd er een beetje droog van
[..]
Niks. Zoals het hoort :$
Dat weet ik niet (meer) nee, maar ik denk dat ik wel weet op wie je doelt. Ik probeer even op haar (hihaho) username te komenquote:Op dinsdag 30 september 2014 11:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
kwam hem in ene tegen. Pitje
Weet nog dat die op een foto stond op de achtergrond bij een verjaardag foto van dinges... hoe heet ze... die voor jumi die chick die nep was
Oh en jij droog?pls
Ja gvd nu wil ik die naam weten ook... bobby vond haar leuk weet ik nog... donker haar... vond hiphop ook leuk... toe nouquote:Op dinsdag 30 september 2014 11:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat weet ik niet (meer) nee, maar ik denk dat ik wel weet op wie je doelt. Ik probeer even op haar (hihaho) username te komen
Ja, is ook onmogelijk heah? HAHAHAHHAHAH ;p
Ja, ik heb ook nog wel wat dm'etjes met haar uitgewisseld back in the days.. HUUUUUUU *breekt m'n hersenen*quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja gvd nu wil ik die naam weten ook... bobby vond haar leuk weet ik nog... donker haar... vond hiphop ook leuk... toe nou
Nee, niet krentenbol. Daar doelde ik iig niet opquote:
Nee, klopt. Ynuhhh?! Ja!!quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, niet krentenbol. Daar doelde ik iig niet op
JA YNUHHquote:
Kan die originele foto niet terug vindenquote:
Nohquote:Op dinsdag 30 september 2014 11:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan die originele foto niet terug vinden
noem jij Chai nou labiel en onaantrekkelijk?quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:02 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Mwahhh boerinnen over het algemeen zijn zowiezo labiel en onaantrekkelijk.
Beter stadsmeisje voor je pa.
Echt een vette strafquote:
Jij moet helemaal je bakkes houden geakk ;squote:Op dinsdag 30 september 2014 11:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
noem jij Chai nou labiel en onaantrekkelijk?
tevens: sowieso
Heb je zulke dikke billen?quote:
en waarom dan he?quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jij moet helemaal je bakkes houden geakk ;s
Zou Chai raken trouwens, als ze ook maar enige interesse had that is
Ahhhhh kut een witte ridder. Ben je al in haar broekje gekomen?quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
noem jij Chai nou labiel en onaantrekkelijk?
tevens: sowieso
Omdat jij helemaal geen eisen moet stellenquote:
Neen. Klein bipsje maar wel altijd spank readyquote:Op dinsdag 30 september 2014 11:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jij moet helemaal je bakkes houden geakk ;s
Zou Chai raken trouwens, als ze ook maar enige interesse had that is
[..]
Heb je zulke dikke billen?
blanke.. racistquote:Op dinsdag 30 september 2014 11:16 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ahhhhh kut een witte ridder. Ben je al in haar broekje gekomen?
Tevens mag je het zowiezo interpreteren zoals je het wilt.
Ik kom ook van het platteland en ben kklekkerquote:Op dinsdag 30 september 2014 11:16 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ahhhhh kut een witte ridder. Ben je al in haar broekje gekomen?
Tevens mag je het zowiezo interpreteren zoals je het wilt.
Pics van je mooie bescheiden billetjesquote:Op dinsdag 30 september 2014 11:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Neen. Klein bipsje maar wel altijd spank ready
waar stel ik eisen dan he?quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Omdat jij helemaal geen eisen moet stellen
iedereen van buiten limburg komt van het platte landquote:Op dinsdag 30 september 2014 11:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik kom ook van het platteland en ben kklekker
Yeah, fuck logicquote:Op dinsdag 30 september 2014 11:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
iedereen van buiten limburg komt van het platte land
en ja, dat klopt
Maar je komt niet verder dan sljmen. Prachtig.quote:
Pics.quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik kom ook van het platteland en ben kklekker
Hahaquote:Op dinsdag 30 september 2014 11:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Pics van je mooie bescheiden billetjes
quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:20 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Maar je komt niet verder dan sljmen. Prachtig.
Doet me denken aan een andere FOK! user altijd white knighten bij zo'n FOK! chick en vragen waarom hij geen kans bij haar maakte en/of ze konden daten.
Toch wel triest.Nog erger was dat ik haar bijna geneukt had als ze er ook nog mee akkoord ging.
[..]
Pics.
quote:
Ik vind jou wel grappigquote:Op dinsdag 30 september 2014 11:21 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dan ga ik hier wel wachten tot er pics komen of bij mij worden gedropt.
kijk uit, straks noemt wicked je nog een white knightquote:
dqod is dan ook niet helemaal 100%quote:
quote:
In that case; don't push it, ik ben een heel wispelturig vrouwtjequote:
Nee alhoewel ik wel zeer kritisch ben naar zijn versierpogingen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kijk uit, straks noemt wicked je nog een white knight
Ik hou wijselijk mijn mondquote:Op dinsdag 30 september 2014 11:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dqod is dan ook niet helemaal 100%
Ik zal het opschrijven in mijn dagboek.quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:24 schreef Dqod het volgende:
In that case; don't push it, ik ben een heel wispelturig vrouwtje
Cute hoor :$quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:24 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik zal het opschrijven in mijn dagboek.
Ik wil je geen pijn doenquote:
Ohno!quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kijk uit, straks noemt wicked je nog een white knight
quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Cute hoor :$
[..]
Ik wil je geen pijn doen
quote:
Zijn er genoeg die gewoon puur ff willen experimenterenquote:Op dinsdag 30 september 2014 11:32 schreef wickedmen het volgende:
Goeie vraag trouwens. Waarom zijn er over het algemeen zoveel Foksters die bi zijn?
Misschien is dat het.quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zijn er genoeg die gewoon puur ff willen experimenteren
Verder heb ik geen idee :$
Dat ook nog eens, jaquote:Op dinsdag 30 september 2014 11:39 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Misschien is dat het.
En van die dm's en wanhopige Fokkers over het algemeen ga je ook denken fuck deze shit. Hier is niks spannends aan.
Alle 2quote:
Fuck yeahquote:
Ja, gewoon volledig verzekerenquote:Op dinsdag 30 september 2014 11:45 schreef VeerEli het volgende:
Iemand hier verstand van reisverzekeringen waarbij je een zo'n goed mogelijke verzekering krijgt tegen diefstal? Dus waar je gewoon de volle pond van je bezit terugkrijgt, zoals bijv camera?
Volledig verzekeren? Er staat gewoon bij elke verzekering een vast bedrag voor diefstal van elektronica. Bij Univé bijv is dat 1500 euro. Nou dekt dat bedrag mijn camera wel, maar als mijn camera daadwerkelijk gejat wordt krijg ik dus niet de volle 100% terug, maar de dagwaarde van mijn camera. Ik ben dus benieuwd of dit overal zo is of dat je je ook kan verzekeren dat je gewoon de volle 100% terug krijgt van wat je zelf hebt neergelegd voor je camera. (of bijv laptop)quote:
Het is wel idd zo dat het overal om de dagwaarde gaat en niet de aanschafwaarde.quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Volledig verzekeren? Er staat gewoon bij elke verzekering een vast bedrag voor diefstal van elektronica. Bij Univé bijv is dat 1500 euro. Nou dekt dat bedrag mijn camera wel, maar als mijn camera daadwerkelijk gejat wordt krijg ik dus niet de volle 100% terug, maar de dagwaarde van mijn camera. Ik ben dus benieuwd of dit overal zo is of dat je je ook kan verzekeren dat je gewoon de volle 100% terug krijgt van wat je zelf hebt neergelegd voor je camera. (of bijv laptop)
Ja allrisk verzekeringquote:Op dinsdag 30 september 2014 11:45 schreef VeerEli het volgende:
Iemand hier verstand van reisverzekeringen waarbij je een zo'n goed mogelijke verzekering krijgt tegen diefstal? Dus waar je gewoon de volle pond van je bezit terugkrijgt, zoals bijv camera?
Ja precies. Dan ff zoeken naar de goedkoopste verzekeringquote:Op dinsdag 30 september 2014 11:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het is wel idd zo dat het overal om de dagwaarde gaat en niet de aanschafwaarde.
Indonesie wowooit nog mijn droom om heen te gaan
Je hebt wel van die vergelijk sites toch? had het zelf via anwb gedaan.quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja precies. Dan ff zoeken naar de goedkoopste verzekering![]()
Ja echt kan niet wachten om er naartoe te gaan.. Nog 2 weekjesEerst Jakarta voor een bruiloft en daarna naar Bali
Wist je dat Indonesië het vierde land ter wereld is qua inwoners met 252 miljoen?quote:
Ja klopt, bij mij is anwb iets duurder dan unive zie ik.quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je hebt wel van die vergelijk sites toch? had het zelf via anwb gedaan.
Wow nice
Familie in Indonesie?
Gaat ie haten, wat een kankernerd.quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:40 schreef Chocolatebear het volgende:
Indonesiëallemaal kk chinezen daar
Jij bent toch ook een chinees. Snapjum HAHAHAHA ; ) ; )quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:40 schreef Chocolatebear het volgende:
Indonesiëallemaal kk chinezen daar
Wow wow wow. Zulks een grote mondquote:Op dinsdag 30 september 2014 12:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Gaat ie haten, wat een kankernerd.
ja ben lang hahaha idd #yaomingquote:Op dinsdag 30 september 2014 12:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jij bent toch ook een chinees. Snapjum HAHAHAHA ; ) ; )
Nee omdat kleintje #nihaoquote:Op dinsdag 30 september 2014 12:45 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ja ben lang hahaha idd #yaoming
Ben de ware multicultureelquote:
Hij doelt op little Tony in your pants.quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:45 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ja ben lang hahaha idd #yaoming
quote:
Deze teamworkjesquote:Op dinsdag 30 september 2014 12:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hij doelt op little Tony in your pants.
Heel nice.quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja klopt, bij mij is anwb iets duurder dan unive zie ik.
Nee, goeie vriend van ons gaat trouwen in Jakarta. Hij is 2 weken geleden die kant opgegaan (woonde altijd in NL) en wij gaan dus z'n bruiloft bijwonen en daarna door naar Bali met z'n allen
Je too big for yours bby sorryquote:Op dinsdag 30 september 2014 12:45 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wow wow wow. Zulks een grote mond
Shut upquote:Op dinsdag 30 september 2014 12:53 schreef 2NutZ het volgende:
Heel nice.
Zal voor je duimen dat je vliegtuig niet verdwijnt of word gepopt en ook dat er geen tsunami komt
niiicequote:Op dinsdag 30 september 2014 11:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja precies. Dan ff zoeken naar de goedkoopste verzekering![]()
Ja echt kan niet wachten om er naartoe te gaan.. Nog 2 weekjesEerst Jakarta voor een bruiloft en daarna naar Bali
Nou, hopen dat ik niet heb gejinxed nuquote:Op dinsdag 30 september 2014 12:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Shut upIk wil dat niemand ook maar enigszins een opmerking maakt tegen me en zelf houd ik ook wijselijk m'n mond dicht
https://www.paperflies.com/paperguide/amsterdam/bali.html succes.quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het is wel idd zo dat het overal om de dagwaarde gaat en niet de aanschafwaarde.
Indonesie wowooit nog mijn droom om heen te gaan
Bali is leuk joh lekker tussen de nederlanders enzoquote:Op dinsdag 30 september 2014 12:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
https://www.paperflies.com/paperguide/amsterdam/bali.html succes.
Zelf Bali bewust overgeslagen, hoorde er niet zulke goede verhalen over. Beetje het Lloret in ZO-Azië. Zal allemaal ook wel loslopen en tof zijn, maar zijn betere oorden.
Bedankt. Ludo.quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
https://www.paperflies.com/paperguide/amsterdam/bali.html succes.
Zelf Bali bewust overgeslagen, hoorde er niet zulke goede verhalen over. Beetje het Lloret in ZO-Azië. Zal allemaal ook wel loslopen en tof zijn, maar zijn betere oorden.
De MacDunalds en Kentacky Fried Chick0n.quote:
Niet op Bali dus xD.quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bedankt. Ludo.
Jij bent ook overal geweest he?
Gemiste kans wat mij betreft. Dat is toch wel DE plek waar je geweest moet zijn als je naar Indonesie gaat.quote:
Wat is ryanair?quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
niiice
Niet met ryanair vliegen though
Precies, had je bakkes gehouden manquote:Op dinsdag 30 september 2014 12:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou, hopen dat ik niet heb gejinxed nu!!
Praat geen onzin nootjes.quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gemiste kans wat mij betreft. Dat is toch wel DE plek waar je geweest moet zijn als je naar Indonesie gaat.
Sorry, Ludoquote:
quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat is ryanair?Ik vlieg met Emirates en binnenlandse vlucht met Air Asia.
[..]
Precies, had je bakkes gehouden man
Lijkt me ook. Dat negatieve geleuter altijd.quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gemiste kans wat mij betreft. Dat is toch wel DE plek waar je geweest moet zijn als je naar Indonesie gaat.
Uhu, zoals jij ook tientallen obsessies hebt.quote:
Ludo is gewoon een travel hipster. Bali is te bekend dus daar moet je niet heen willen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Lijkt me ook. Dat negatieve geleuter altijd.Bali is groot en als je uit het hoogseizoen erheen gaat met een groep Indo's die genoeg spots weten dan ga je gewoon een vette tijd beleven. Bovendien wordt Bali door vele mensen als één van de mooiste plekken ter wereld gezien. En als ik foto's kijk dan kan ik me daar best iets bij voorstellen.
Zelfs in userfoto's toch weer die obsessiequote:Op dinsdag 30 september 2014 13:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Uhu, zoals jij ook tientallen obsessies hebt.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ludo is gewoon een travel hipster. Bali is te bekend dus daar moet je niet heen willen.
Wat betekent deze zin?quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:14 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zelfs in userfoto's toch weer die obsessie
"Ik wil mijzelf weer vinden, maar niet op de bekende plekkenquote:
Valt wel mee hoor, maar ze is wel aardig.quote:
okquote:Op dinsdag 30 september 2014 13:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, maar ze is wel aardig.
Complimentjes geven hier betekent voor maagdjes vaak gelijk van alles willen en neuk0n en seks en zo allemaal maar dat valt in mijn geval wel mee.
Leuke meid verder en niet takkedun
Met wat?quote:
Dat is niet mijn quote.quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
"Ik wil mijzelf weer vinden, maar niet op de bekende plekken"
Nu moet je natuurlijk wel jouw voorkeur kenbaar maken. Al heb ik al wel een idee.quote:
Op Bali staat nog wel een Nederlandse trein die gebruikt wordt om een en ander draaiende te houden is mij eens verteld.quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:18 schreef Salatrel het volgende:
Ik snap Ludo wel... de VoC had ook weinig interesse in Bali
Ik moet niks.quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nu moet je natuurlijk wel jouw voorkeur kenbaar maken. Al heb ik al wel een idee.
begrijpelijkquote:Op dinsdag 30 september 2014 13:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Op Bali staat nog wel een Nederlandse trein die gebruikt wordt om een en ander draaiende te houden is mij eens verteld.
Ja beter laat dan nooit he.quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:24 schreef Salatrel het volgende:
[..]
begrijpelijknederlandse treinen staan bekend om hun betrouwbaarheid
Wie ben jij uberhaupt?quote:
we noemen het ook wel "voldoen aan de klantverwachting"quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:24 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja beter laat dan nooit he.
Dat zeggen jullie echt hè, wanneer de trein binnen een uur na aangegeven tijd op eindstation arriveert?quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:25 schreef Salatrel het volgende:
[..]
we noemen het ook wel "voldoen aan de klantverwachting"
Jullie? Wacht even.. werkt salatrel bij de NS?quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat zeggen jullie echt hè, wanneer de trein binnen een uur na aangegeven tijd op eindstation arriveert?
reizigers van tegenwoordig verwachten toch zeker niet dat een trein volgens schema rijdt?quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat zeggen jullie echt hè, wanneer de trein binnen een uur na aangegeven tijd op eindstation arriveert?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
Kan ik mij ook niks bij voorstellenquote:Op dinsdag 30 september 2014 13:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
reizigers van tegenwoordig verwachten toch zeker niet dat een trein volgens schema rijdt?
quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:31 schreef BlauweTijger het volgende:
schoenen zijn wel nice. maar ik wil geen enkels zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wanneer ga je een barcelona'tje doen?quote:
afgelopen dinsdagquote:Op dinsdag 30 september 2014 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wanneer ga je een barcelona'tje doen?
-5 is 105 = 5 te hard = 4524875 euro boete + 7 administratie kosten.quote:
quote:
quote:
je grapt er nu wel over maar ze staan wel eens te laserenquote:Op dinsdag 30 september 2014 13:34 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
-5 is 105 = 5 te hard = 4524875 euro boete + 7 administratie kosten.
gr
Ik grap nietquote:Op dinsdag 30 september 2014 13:35 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je grapt er nu wel over maar ze staan wel eens te laseren
ryan air heeft geen intercontinentale vluchten omdat ze met te weinig brandstof voor eventuele noodgevallen vliegen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
niiice
Niet met ryanair vliegen though
zogenaamde blowjobqueenquote:
Posters heb ik niet, en die praten ook niet terug a psychosesmurf.quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:38 schreef Che_ het volgende:
[..]
Vraag de posters op je kamer a sham3un
#frustratie #mad #3amshoemquote:Op dinsdag 30 september 2014 13:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Posters heb ik niet, en die praten ook niet terug a psychosesmurf.
#spiegel #huilen #lamachunquote:
Ik nu ookquote:Op dinsdag 30 september 2014 14:09 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in lahmacun. Zo'n verse
Of gewoon een leuker hoofd.quote:Op dinsdag 30 september 2014 15:33 schreef vigilant7 het volgende:
2 mooie vrouwen in de buurt, trapt de ene het af omdat je eerst naar de andere keek.
God geef me oogkleppen aub.
Gewoon een paar stompen verbetert het wel.quote:
ervaring spreekt :pquote:Op dinsdag 30 september 2014 15:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon een paar stompen verbetert het wel.
Wijsheid, je bent in de war met wijsheid.quote:
quote:Op dinsdag 30 september 2014 00:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alsof iemand dat gaat lezen
Alleen het plaatje gezien
'wisdom of the fist' ofzo :pquote:Op dinsdag 30 september 2014 16:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wijsheid, je bent in de war met wijsheid.
;pquote:
340000 uur later reactiequote:
ik moest goed nadenken wat ik zou typenquote:
Het ziet er inderdaad uit als een goeddoordachte reactiequote:Op dinsdag 30 september 2014 18:05 schreef wise het volgende:
[..]
ik moest goed nadenken wat ik zou typen
das niet 1 woordquote:
Alles op een bult smijten en in de oven flikkerenquote:Op dinsdag 30 september 2014 18:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
Heb witlof, extra belegen kaas, achterham en een ovenschaal, what 2 do?
Kfc.quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
witlof, kaas en de achterham in de prullebak flikkeren. Overschaal terug in de ladekast.quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
Porno kijken?quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
quote:Op dinsdag 30 september 2014 14:31 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
Wil je wat eten?
[ afbeelding ]
Nee lama chun
Black card inleveren.quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
Niks bij, boter oid?quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Alles op een bult smijten en in de oven flikkeren
Haha, vannacht om half 3 in een vreetkick al een shoarmaschotel besteldquote:Op dinsdag 30 september 2014 18:31 schreef wise het volgende:
[..]
witlof, kaas en de achterham in de prullebak flikkeren. Overschaal terug in de ladekast.
En naar www.thuisbezorgd.nl gaan.
klik klik boem boem in je knaker oren
http://www.gamergun.com/uploader/files/1/noordafrikanen.avi
Kan ook wel zonder al die zooi erbijquote:
Was allemaal in de bonus, shoulda gave me credit 4 dis ish.quote:
quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Niks bij, boter oid?
[..]
Haha, vannacht om half 3 in een vreetkick al een shoarmaschotel besteld.
+1 voor die nog kennen! Met z'n allen achter die pilaar vandaan
!
Witlof koken, oven aanzetten. In de ham rollen, in de ovenschaal gooien, kaas er overheen en in de oven tot de kaas gesmolten isquote:Op dinsdag 30 september 2014 18:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Niks bij, boter oid?
[..]
Haha, vannacht om half 3 in een vreetkick al een shoarmaschotel besteld.
+1 voor die nog kennen! Met z'n allen achter die pilaar vandaan
!
Eerst koken voor ze de oven ingaanquote:Op dinsdag 30 september 2014 18:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Witlof koken, oven aanzetten. In de ham rollen, in de ovenschaal gooien, kaas er overheen en in de oven tot de kaas gesmolten is
eerst koken yeah. Uhm. 15 ofzo zou goed moeten zijn. Geen zout, al zout genoeg door kaas en hamquote:Op dinsdag 30 september 2014 18:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Eerst koken voor ze de oven ingaan? Hoelang dan, tot beetgaar à la broccoli enz? Zout bij het water?
Hoezo moet dwc in de ham rollen?quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Witlof koken, oven aanzetten. In de ham rollen, in de ovenschaal gooien, kaas er overheen en in de oven tot de kaas gesmolten is
Kook jij die vuile rattenstaarten van je maar, kunnen we met carnaval als dit gaan.quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
eerst koken yeah. Uhm. 15 ofzo zou goed moeten zijn. Geen zout, al zout genoeg door kaas en ham
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duh, +1 scherp.quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Geen zout, al zout genoeg door kaas en ham
quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:41 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kook jij die vuile rattenstaarten van je maar, kunnen we met carnaval als dit gaan.
Kkquote:Op dinsdag 30 september 2014 18:41 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kook jij die vuile rattenstaarten van je maar, kunnen we met carnaval als dit gaan.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zit er wel eens over te denken btw. Begin het een beetje zat te worden die dreads
Schaam je voor je negerheid.quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
Nah zover ik weet 1x, alleen ze beginnen er al 7 weken van tevoren aan etcquote:Op dinsdag 30 september 2014 18:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kk.
Heb echt altijd het idee dat carnaval 2x per jaar is ofzo. Of ligt dat aan mij
.
Ga jij weg a dichtgerolde lahmacun met extra vlees en dubbele lading knoflook zonder groentequote:
Je moet gaan als Dennis Whining.quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik heb er een kots hekel aan tho.
Dat klinkt echt goedquote:Op dinsdag 30 september 2014 18:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ga jij weg a dichtgerolde lahmacun met extra vlees en dubbele lading knoflook zonder groente.
En sjnor.
Ik doneer ¤100 aan een goed doel naar keuze als je dit Vocaroo'tquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik doneer ¤100 aan een goed doel naar keuze als je dit Vocaroo't.
#mybodyisreadySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik doneer ¤100 aan een goed doel naar keuze als je dit Vocaroo't.
Ook als ik dat goeie doel zelf ben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zit er wel eens over te denken btw. Begin het een beetje zat te worden die dreads
quote:Op maandag 22 september 2014 15:13 schreef krioro het volgende:
@Murdera @Murdera @Murdera @Murdera
http://www.buzzfeed.com/m(...)term=4ldqpgp#4fqxpqz
quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ook als ik dat goeie doel zelf ben?![]()
![]()
Nah, gimme dat black card.quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Was allemaal in de bonus, shoulda gave me credit 4 dis ish.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:58 schreef krioro het volgende:
[..]
Nah, gimme dat black card.Come up out da wahta playboiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Come up out da wahta playboi [ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Witlof is alleen rauw lekker.
En had je laatst die mosselen nog gegeten?full stops and exclamation marks
quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:06 schreef krioro het volgende:
[..]L.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Witlof is alleen rauw lekker.
En had je laatst die mosselen nog gegeten?
Welke?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Neequote:Op maandag 29 september 2014 23:30 schreef vigilant7 het volgende:
kopen of niet?
http://www.aliexpress.com(...)Win7/2037360564.htmlOp woensdag 6 februari 2019 00:47 schreef SideEffect het volgende
Als dima voor 31 december 2019 een relatie krijgt met treinmeisje, krijg jij van mij 10¤![]()
Neequote:Op dinsdag 30 september 2014 19:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
Kopen of niet?
V&A / [TK] iPhone 6 Plus 16GB Space GreyOp woensdag 6 februari 2019 00:47 schreef SideEffect het volgende
Als dima voor 31 december 2019 een relatie krijgt met treinmeisje, krijg jij van mij 10¤![]()
neequote:Op dinsdag 30 september 2014 19:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
Kopen of niet?
V&A / [TK] iPhone 6 Plus 16GB Space GreyReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Neenquote:Op dinsdag 30 september 2014 19:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
Kopen of niet?
V&A / [TK] iPhone 6 Plus 16GB Space Grey![]()
quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
L.
Welke?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat nou L.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huehue.
DOE EENS DAN.
full stops and exclamation marks![]()
16 gbquote:Op dinsdag 30 september 2014 19:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
Kopen of niet?
V&A / [TK] iPhone 6 Plus 16GB Space Grey![]()
![]()
iPhone 6quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
Kopen of niet?
V&A / [TK] iPhone 6 Plus 16GB Space Grey
iPhone 6 Plus![]()
iPhone 5
En alsof jij naar Nijmegen zou gaan.
full stops and exclamation marks![]()
quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Zelfs niet als jumi je uitnodigde?!![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: